Şimdi Ara

Kararsızlıkta kaldım Megane 3 mü Fluence mi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
32.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fluance ı bende tavsiye etmem renault servisine gelen fluance sahipleri araçların beklentilerini karşılayamadıgını söylüyolrar. Megane3 derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 30 Ağustos 2010; 12:07:38 >
  • Tıbbi mümessilerede bazı firmalar artık fluence vermeye başladı.
    Konustugum hiçbir fluence kullanıcısıda araçları hakkında iyi bir şey söylemedi. Hep bir şikayet var fluence den yana. Tek tük değil..
  • MEgane 3
    Ben aracı test ettim gerçekten iyi olmuş.85 hp olmasına rağmen üzmüyordu.

    Ayrıca megane3 coupe test ettim,105 hp olan motor ve dijital ekran fark yaratıyor.Yalnız arka koltuklara yetişkin zor sığardı kendime göre ayarladığımda.(1.86 boy)
  • Arkadasim, sizin yerinizde olsam mantigim fluence derdi. Sebebine gelirsek dizel motor, geniş bagaj, muadili bir cok araca gore donanım bakimindan zengin ve uygun fiyata satiliyor. Bu bakimlardan sizin ve ailenizin ihtiyaclarini fazlasi ile karsilar. Haksiz oldugunu dusundugum onyargilarla hareket etmeyiniz.

    Ayrica bir de golf 1.6 Tdi sahibisiniz. Cok guzel bir arac. Onu da gule gule ve zevkle kullanin.
  • Arkadaşım ben senin ile aynı sıkıntıyı yaşadım son 1 aydır araba baktım ve
    " Renault ile hayatta işim olmaz ve önünden geçmem dediğim Megane 3 de karar kıldım" sebepleri :

    1-) C sınıfında şu an güncel kasa ayrıca fiyat performans + donanım seviyesi iyi.
    2-) Dci Motoru şehir içi 5.5 gibi tüketime sahip
    3-) 105beygir ve 11 saniyede 100km hıza ulaşıyor. Motor iyi taşıyor.
    4-) Yol ve motor sesi konusunda renault bu sefer başarmış araç çok sessiz.
    5-) Malzeme kalitesinde hissedilir artış
    6-) Şoför, direksiyon araç uyumu çok iyi. aracı kullanırken bütünleşme duygusunu iyi veriyor.
    7-) Yekpare konsol ile tıkırtı sesinin önüne geçmişler.
    8-) 2. eli kuvvetli
    9-) Servisi ve parçası yaygın.
    10-) Focus kasa değiştirecek, Astra Classic iyi ama eski kasa performansı daha muhaffazakar ancak fiyatı iyi.
    11-) Yeni kasa astra'ya 1.3 motor takmak açıkcası motorada işkence ve fiyatı uçuk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 30 Ağustos 2010; 18:26:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    Teşekkür ederim öncelikle ncrdbl ben ayda 1534 km sadece işe gidip gelirken kullanıyorum arabayı ve malum dizel almam şart.

    Dizel ve İşe gidip gelmek için kullanıcagım taz tüm arabalara baktım ( Renault - Peugeot -Fiat - Ford - Hyundai - Skoda ) hatta cıtayı yükselttim Jetta alıp Golfü işe gitme arabası yapıcaktım fakat VW deki arkadaşlar beni

    yeni kasa cıkıcak cok zarar edersindiye uyardı. yoksa Jettayı almıştım. Yukarda yazdıgım Araçlar arasındada Daha öncede kullandıgım Renault - Peugeot üzerine yoğunlaştım Peugeot bana 308 yada 407 önerdi Fakat elinde

    407 Bulunmadıgı ve üretimden kalkıcagını söyleyince ilk hedef 308 oldu. Motoru açtım heryer kablo sanki biri kabloları toplamayı unutmuş gibi bir diğer 308 e baktıgım zaman ondada aynısıyla karşılaştım

    sonra servis bölümündeki araçlara gittim hiç abartım yok 4 tane 308 müşterisi şikayetten gelmiş. Direk soğudum arabadan.

    Elimde Tek seçenek Renault kaldıgı için Renault alıyorum zaten varsa aklınızda hee şu marka şu model hem az yakar hemde uygun fiyatlıdır gidip alıyım
    ama dün gördüğüm kadarıyla bom boş bir skodaya adamlar 40.000 lira para isterse kimse skoda almaz hala hayretler içerisindeyim o sınıfta bi araba arka camlar manuel


    İlginç bir yorum... Ben şahsen aracımın motorunu açtığımda kablo ormanıyla karşılaşmadım eğer bu konuda israrlıysanız fotoğraflarını paylaşabilirim. Sorun kısmına gelince forumumuzun Peugot 308 için olan kısmını araştırmanız sonucunda pek fazla olmadığını, genelde her araçta çıkabilecek türden problemler olduğunu görebilirsiniz...Hatta 2500km rutin bakımına gittiğimde Peugeot'un en sorunsuz araçlarından birinin 308 olduğunu söylemişti servistekiler...




  • Arkadaşlar bugun karar verip siparişimi verdim herkeze yorumları için teşekkür edrim

    2 ci aracım 2010 Model Golf 1,6 TDI oldugundan ve Megane 3 le kasa olarak birbirine yakın araç oldugundan Renault Fluence Extreme 1.5 dCi 105 bg te karar kılıp bugun siparişimi verdim

    fiyat ve performans olarak gayet başarılı bir araç test arabasını cebimcen mazot koyarak 2-3 saat test ettim gercekten aldıgı parayı hak ediyor.
  • Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
  • hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inş
  • Teşekkür ederim dostlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    Arkadaşlar bugun karar verip siparişimi verdim herkeze yorumları için teşekkür edrim

    2 ci aracım 2010 Model Golf 1,6 TDI oldugundan ve Megane 3 le kasa olarak birbirine yakın araç oldugundan Renault Fluence Extreme 1.5 dCi 105 bg te karar kılıp bugun siparişimi verdim

    fiyat ve performans olarak gayet başarılı bir araç test arabasını cebimcen mazot koyarak 2-3 saat test ettim gercekten aldıgı parayı hak ediyor.





    Herşeyden önce arabanız hayırlı olsun...

    Size bir kaç soru sormak istiyorum eğer bilginiz varsa...

    Acaba Fluence yada Megane 3'ün dizel versiyonlarının hangi Km aralığında servise çağrıldığı ve bakım masrafları hakkında bilgi sahibiyseniz bizimle paylaşabilirmisiniz...
  • wallaha dostum fluence nin ilk servisi 20,000 km oldugunu biliyorum buna göre 20,000 de birdir diye düşünüyorum

    şuanda mevcut arabam clio 3 de (2007) ye kadar olan modeller 10.000 de bir servise girer (2008 ve üstü) 15,000 km de bir servise giriyor

    Vw de ise 15,000 de bir servise gidiliyor


    servis fiyarları ise renaultta clio için periyodik bakım 220 TL

    Fluence 320 tl
    Golf (beşbinli servisi 350 TL onbinli servisi 420 TL)
  • hayırlı olsun insallah pişman olmazsınız!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hard_hacker -- 2 Eylül 2010; 4:00:24 >
  • Ben olsam Megane seçerdim. Arada ahım şahım fark yok. Fluence Türkiye şartlarında daha çok tercih edilen bir otomobil sırf bagaj yönünden. Tip olarak çok yadırgandı ama trafikte bolca göre göre benim de kanım ısınmaya başladı Fluence'ye : ) Hangisine kanınız ısındıysa onu alın.

    Edit: Sipariş verilmiş, Hayırlı olsun!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChemtraiLs -- 2 Eylül 2010; 4:25:33 >
  • Aldığınız zaman mutlaka izlenimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.
    Hayırlı olsun
  • MEgane 3 hakkında bilgim yok ama Fluence inceleme şansım oldu.

    Tek yapmanız gereken bagaja dikkatli bakmanız. Bagajın arkasından geçen borular ve kapanma kollarının konumu ve kalınlığı (yan taraflara yuksek birsey koymak mumkun degil) arabadaki dizayn hataları ve kalitesizlik konusunda yeterince bilgi sahibi verir. Şahsen Fluence asla almazdım. Ayrıca şirkette uzun yolsa kullanan arkadaşlar yol tutuşundan çok şikayetçilerdi, Transporterlar bundan daha iyi diyorlar. Şirketteki araçlar da en dolu Fluence'lardan. Ben olsam yeni Focus sedanı beklerdim. Tercih sizin.

    Edit: Aracı sipariş ettiğinizi şimdi gördüm ancak yorumlarımı silmeyeceğim, en azından diğer düşünen arkadaşlar için belki yol gösterici olur. Sizin için hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donniedarko -- 2 Eylül 2010; 9:50:06 >
  • zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))

    Hadi ya okuyanda hiç Fluence dan inmedi zanneder.
    @
    Abuk sabuk yorum yapıyorsunuz arkadaşlar.Yol tutuşu zayıfmış felan diye.Evet yükseklikten dolayı tedirgin edebilir ama araç Türkiye şartları düşünülerek geliştirilmiş.105 hp 6 ileri piyasadaki en esnek, en performanslı ve en cimri motorlardan bir tanesi.Süspansiyonu konfor odaklı ve çok iyi yol tutuyor dediğiniz araçlar gibi sert değil.Zaten anlayamadığınız noktada bu sert ve tok sürüş karakterine sahip diye bir otomobil en iyi yada diğerlerinden iyi olmaz.Çoğu orta yaşlı ve standart sürüşü seven , yol tutuştan çok konfora önem veren ,kullanımı kolay, az yakan dizel motora sahip ve pazarlıkla iyi fiyata alınabilen bir otomobil , Türkiyede çoğunlukta olan potansiyel müşteri için en tercih edilebilir otomobildir.O yüzden satışlarda Renault'nun C sınıfı sedanları senelerdir pazarda lider.Siz halen daha çok kaliteli zannettiğiniz ve mükemmel direksiyon tepkileriyle yol tutuşa sahip otomobillerin neden pazarda lider olmadığı düşüne durup , diğerlerini yerin dibine sokup durun.




  • hayırlıolsun güle güle kullanın

    quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    wallaha dostum fluence nin ilk servisi 20,000 km oldugunu biliyorum buna göre 20,000 de birdir diye düşünüyorum

    şuanda mevcut arabam clio 3 de (2007) ye kadar olan modeller 10.000 de bir servise girer (2008 ve üstü) 15,000 km de bir servise giriyor

    Vw de ise 15,000 de bir servise gidiliyor


    servis fiyarları ise renaultta clio için periyodik bakım 220 TL

    Fluence 320 tl
    Golf (beşbinli servisi 350 TL onbinli servisi 420 TL)

    bişey dikkatimi çekiyor renault servis ücretlerinde doğuş ile yarışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 2 Eylül 2010; 12:31:58 >




  • herseyı bır yana bırakırsanız bır renault sever olarak fluence ın tasarımını gercekten begenıyormusunuz... tasarım ne kadar gorecelı bır kavram olsada en az 20-30 kısıye danısştım bu konuda kımse ıyı bırsey soylemedı.... renault turkıyede her zman satar. burdakı satıs rakamını baska hıcbır ulekede yapamaz. c sınıfında sedanda seneelrce en cok satan marka olması ıyı oldugu anlamınamı gelıyor... bu sekılde dusunmenız cok yanlıs. yanı ulkemızde cok satan megane 2 , civic ,focus.corolla,jetta gıbı c sınıfı araclardan cok daha yı oldugunumu zannedıyorsunuz... buna anca gulerler arkadasım... renaultun servıs agı ulkemızde ıyı olabılır, yedek parcası ucuz ve bulunabılır olabılır ama c sınıfında en cok bu marka satmıs dıye bu arabalarının kalıtesını kesınlıkle gostermıyor. ayrıca fluence ı bıraz arastırırsanız nasıl bır yol tutusuna sahıp oldugu ve ne gıbı sorunlarının oldugunu cok rahat gorebılırsınız.
    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))

    Hadi ya okuyanda hiç Fluence dan inmedi zanneder.
    @
    Abuk sabuk yorum yapıyorsunuz arkadaşlar.Yol tutuşu zayıfmış felan diye.Evet yükseklikten dolayı tedirgin edebilir ama araç Türkiye şartları düşünülerek geliştirilmiş.105 hp 6 ileri piyasadaki en esnek, en performanslı ve en cimri motorlardan bir tanesi.Süspansiyonu konfor odaklı ve çok iyi yol tutuyor dediğiniz araçlar gibi sert değil.Zaten anlayamadığınız noktada bu sert ve tok sürüş karakterine sahip diye bir otomobil en iyi yada diğerlerinden iyi olmaz.Çoğu orta yaşlı ve standart sürüşü seven , yol tutuştan çok konfora önem veren ,kullanımı kolay, az yakan dizel motora sahip ve pazarlıkla iyi fiyata alınabilen bir otomobil , Türkiyede çoğunlukta olan potansiyel müşteri için en tercih edilebilir otomobildir.O yüzden satışlarda Renault'nun C sınıfı sedanları senelerdir pazarda lider.Siz halen daha çok kaliteli zannettiğiniz ve mükemmel direksiyon tepkileriyle yol tutuşa sahip otomobillerin neden pazarda lider olmadığı düşüne durup , diğerlerini yerin dibine sokup durun.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.