Şimdi Ara

Kararsızlıkta kaldım Megane 3 mü Fluence mi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
32.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni aracınız hayırlı olsun isabetli bir tercih yapmışsınız fluence alarak zaten golf TDI aracınız varken benzer özelliklerdeki megane 3 ü almak ne derece mantıklı olurdu üstelik clio 3 ü bagaj problemi yüzünden elden çıkartmak istediğinizi de düşünürsek üstelik megane alıpta sonrasında eşinizle papaz olma durumunuzda varken gayet mantıklı bir seçim olmuş güle güle binin burda yazılan yorumlara bakmayın bu yorumların çoğu zerre kadar mantığı olmayan yorumlar burda üstüne basa basa çok km yapılacağı ve dizel olacağı yazıldığı halde hala benzinli araç önerenler üstelik lpg opsiyonu olmayan TSİ motorlu araç öneren DH nin çokbilmiş üyeleri acaba hangi biri tukaka dedikleri araçları kullanmışlar kulaktan dolma bilgilerle salla gitsin fluence i ilk çıktığı gün inceleme fırsatı bulmuştum burda kim ne derse desin parasını hak eden bir araç kesinlikle aracınzı kullandıkça ne kadar doğru bir iş yaptığınızı tekrar tekrar anlayacaksınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))


    Katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    herseyı bır yana bırakırsanız bır renault sever olarak fluence ın tasarımını gercekten begenıyormusunuz... tasarım ne kadar gorecelı bır kavram olsada en az 20-30 kısıye danısştım bu konuda kımse ıyı bırsey soylemedı.... renault turkıyede her zman satar. burdakı satıs rakamını baska hıcbır ulekede yapamaz. c sınıfında sedanda seneelrce en cok satan marka olması ıyı oldugu anlamınamı gelıyor... bu sekılde dusunmenız cok yanlıs. yanı ulkemızde cok satan megane 2 , civic ,focus.corolla,jetta gıbı c sınıfı araclardan cok daha yı oldugunumu zannedıyorsunuz... buna anca gulerler arkadasım... renaultun servıs agı ulkemızde ıyı olabılır, yedek parcası ucuz ve bulunabılır olabılır ama c sınıfında en cok bu marka satmıs dıye bu arabalarının kalıtesını kesınlıkle gostermıyor. ayrıca fluence ı bıraz arastırırsanız nasıl bır yol tutusuna sahıp oldugu ve ne gıbı sorunlarının oldugunu cok rahat gorebılırsınız.
    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))

    Hadi ya okuyanda hiç Fluence dan inmedi zanneder.
    @
    Abuk sabuk yorum yapıyorsunuz arkadaşlar.Yol tutuşu zayıfmış felan diye.Evet yükseklikten dolayı tedirgin edebilir ama araç Türkiye şartları düşünülerek geliştirilmiş.105 hp 6 ileri piyasadaki en esnek, en performanslı ve en cimri motorlardan bir tanesi.Süspansiyonu konfor odaklı ve çok iyi yol tutuyor dediğiniz araçlar gibi sert değil.Zaten anlayamadığınız noktada bu sert ve tok sürüş karakterine sahip diye bir otomobil en iyi yada diğerlerinden iyi olmaz.Çoğu orta yaşlı ve standart sürüşü seven , yol tutuştan çok konfora önem veren ,kullanımı kolay, az yakan dizel motora sahip ve pazarlıkla iyi fiyata alınabilen bir otomobil , Türkiyede çoğunlukta olan potansiyel müşteri için en tercih edilebilir otomobildir.O yüzden satışlarda Renault'nun C sınıfı sedanları senelerdir pazarda lider.Siz halen daha çok kaliteli zannettiğiniz ve mükemmel direksiyon tepkileriyle yol tutuşa sahip otomobillerin neden pazarda lider olmadığı düşüne durup , diğerlerini yerin dibine sokup durun.



    Tasarımı beğendiğimi söyleyemem ama gittikçe alıştığımıda belirtmeliyim.En çok satan araç diye en iyi araç olduğunu yazmadım bu şekilde düşünmek gereksiz olur zaten.Ben sadece burada yapılan yorumların çok sığ olduğunu kastediyorum.Hayatında bu araca binmeden içine oturmadan eleştirenlere benim lafım.Markası ne Renault modeli ne Fluence he şu çirkin araç , beş para etmez , sorundan başınızı kaldıramazsınız.''Renault her zaman satar'' bu kadar basit mi hiç mi bu aracın iyi ve güzel yönleri kullanıcısını tatmin edecek özellikleri yok nedir yani diğer araçlar granitten mi yapılıyor. Burada yapılan yorumlara kalsa belli markalar haricinde hiçbir otomobilin satılmaması lazım . Asıl belirtmek istediğim Türkiyedeki müşteri profili ve tercihleri bu forumdaki tercihlerden çok daha farklı .Bunu anlamak lazım yada anlamaya çalışmak.Fluence'in dediğiniz araçlardan kaliteli değil , eksi ve artı yönlerinin olduğunu söylüyorum.''Sadece Türkiyede satar'' Renault değil hiç bir markanın C sınıfı sedan otomobili hiç bir Avrupa ülkesinde rağbet görmez.Mesela jetta bizim ülkemizde tapılan modelken Avrupada esamesi okunmaz.İsmini saydığınız tüm araçların sedanlarıda öyle.Genel olarak satışlardan bahsediyorsanız Renault Almanya harici birinci marka bildiğim kadarıyla.Ayrıca ticari araçta Avrupa lideri.




  • Valla ben önce Ford'a gittim. Ancak kapılardan gelen tıkırtılar, pütürlü asfaltta anormal uğultu, ayrıca motorun kucakta olduğunu anımsatan dizel sesi ve kütük gibi amortisörlerden sonra
    bende Megane 3 dci 105 beygirlik modelinde karar verdim. Açıkcası Focusu antalya kemer yolunun pütürlü asfaltında test ederken eşimle konuşurken güçlük yaşadığımı
    söyleyebilirim (o kadar yol sesi alıyor) . Ha yol tutuş, güvenlik ve yürüyen aksam sağlamlığı konusunda Focus 10 numara araç. Ama benim gibi sessizlik ve konfor istiyorsanız Megane ve Fluence (tipleri hoşunuza gidiyorsa)
    gayet güzel tercihler. Kullanmadan yorum yapan arkadaşlar var herzamanki gibi onları esgeçin.


    Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    herseyı bır yana bırakırsanız bır renault sever olarak fluence ın tasarımını gercekten begenıyormusunuz... tasarım ne kadar gorecelı bır kavram olsada en az 20-30 kısıye danısştım bu konuda kımse ıyı bırsey soylemedı.... renault turkıyede her zman satar. burdakı satıs rakamını baska hıcbır ulekede yapamaz. c sınıfında sedanda seneelrce en cok satan marka olması ıyı oldugu anlamınamı gelıyor... bu sekılde dusunmenız cok yanlıs. yanı ulkemızde cok satan megane 2 , civic ,focus.corolla,jetta gıbı c sınıfı araclardan cok daha yı oldugunumu zannedıyorsunuz... buna anca gulerler arkadasım... renaultun servıs agı ulkemızde ıyı olabılır, yedek parcası ucuz ve bulunabılır olabılır ama c sınıfında en cok bu marka satmıs dıye bu arabalarının kalıtesını kesınlıkle gostermıyor. ayrıca fluence ı bıraz arastırırsanız nasıl bır yol tutusuna sahıp oldugu ve ne gıbı sorunlarının oldugunu cok rahat gorebılırsınız.
    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    zaten arkadaş alınca neden aldım diye düşünmeye devam edecek :)))

    Hadi ya okuyanda hiç Fluence dan inmedi zanneder.
    @
    Abuk sabuk yorum yapıyorsunuz arkadaşlar.Yol tutuşu zayıfmış felan diye.Evet yükseklikten dolayı tedirgin edebilir ama araç Türkiye şartları düşünülerek geliştirilmiş.105 hp 6 ileri piyasadaki en esnek, en performanslı ve en cimri motorlardan bir tanesi.Süspansiyonu konfor odaklı ve çok iyi yol tutuyor dediğiniz araçlar gibi sert değil.Zaten anlayamadığınız noktada bu sert ve tok sürüş karakterine sahip diye bir otomobil en iyi yada diğerlerinden iyi olmaz.Çoğu orta yaşlı ve standart sürüşü seven , yol tutuştan çok konfora önem veren ,kullanımı kolay, az yakan dizel motora sahip ve pazarlıkla iyi fiyata alınabilen bir otomobil , Türkiyede çoğunlukta olan potansiyel müşteri için en tercih edilebilir otomobildir.O yüzden satışlarda Renault'nun C sınıfı sedanları senelerdir pazarda lider.Siz halen daha çok kaliteli zannettiğiniz ve mükemmel direksiyon tepkileriyle yol tutuşa sahip otomobillerin neden pazarda lider olmadığı düşüne durup , diğerlerini yerin dibine sokup durun.



    Tasarımı beğendiğimi söyleyemem ama gittikçe alıştığımıda belirtmeliyim.En çok satan araç diye en iyi araç olduğunu yazmadım bu şekilde düşünmek gereksiz olur zaten.Ben sadece burada yapılan yorumların çok sığ olduğunu kastediyorum.Hayatında bu araca binmeden içine oturmadan eleştirenlere benim lafım.Markası ne Renault modeli ne Fluence he şu çirkin araç , beş para etmez , sorundan başınızı kaldıramazsınız.''Renault her zaman satar'' bu kadar basit mi hiç mi bu aracın iyi ve güzel yönleri kullanıcısını tatmin edecek özellikleri yok nedir yani diğer araçlar granitten mi yapılıyor. Burada yapılan yorumlara kalsa belli markalar haricinde hiçbir otomobilin satılmaması lazım . Asıl belirtmek istediğim Türkiyedeki müşteri profili ve tercihleri bu forumdaki tercihlerden çok daha farklı .Bunu anlamak lazım yada anlamaya çalışmak.Fluence'in dediğiniz araçlardan kaliteli değil , eksi ve artı yönlerinin olduğunu söylüyorum.''Sadece Türkiyede satar'' Renault değil hiç bir markanın C sınıfı sedan otomobili hiç bir Avrupa ülkesinde rağbet görmez.Mesela jetta bizim ülkemizde tapılan modelken Avrupada esamesi okunmaz.İsmini saydığınız tüm araçların sedanlarıda öyle.Genel olarak satışlardan bahsediyorsanız Renault Almanya harici birinci marka bildiğim kadarıyla.Ayrıca ticari araçta Avrupa lideri.

    bu renault, almanya harici ülkelerde birinci demişsiniz. mesela en büyük pazarlardan iki tanesi olan ingiltere ya da italya'da birinci renault mu? ama siz zahmet etmeyin ingiltere'nin ilk 10 markasını yazayım.

    İngiltere’nin en çok satılan ilk 10 aracı ( 2009 )

    Sıra Üretici Model Adet

    1 Ford Focus 126,928

    2 Vauxhall Astra 113,894

    3 Ford Fiesta 102,872

    4 Vauxhall Corsa 94,120

    5 Volkswagen Golf 68,843

    6 Peugeot 207 67,185

    7 BMW 3 series 58,544

    8 Renault Mégane 55,468

    9 Renault Clio 53,907

    10 Vauxhall Vectra 50,983



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebel -- 4 Eylül 2010; 9:08:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    hayırlıolsun güle güle kullanın

    quote:

    Orijinalden alıntı: EX_PRO

    wallaha dostum fluence nin ilk servisi 20,000 km oldugunu biliyorum buna göre 20,000 de birdir diye düşünüyorum

    şuanda mevcut arabam clio 3 de (2007) ye kadar olan modeller 10.000 de bir servise girer (2008 ve üstü) 15,000 km de bir servise giriyor

    Vw de ise 15,000 de bir servise gidiliyor


    servis fiyarları ise renaultta clio için periyodik bakım 220 TL

    Fluence 320 tl
    Golf (beşbinli servisi 350 TL onbinli servisi 420 TL)

    bişey dikkatimi çekiyor renault servis ücretlerinde doğuş ile yarışıyor

    aslında fransız sevmem hatta tam almancı sayılabilirim. 7 yıl mercedes kullandım.hala rüyama girer. fakat hunter6 arkadaşım gerçekten okumamış bilgiyi.
    fluence'ı bilmiyorum.birsüredir iç donanım ve motoru ile fiyat-performans baya dikkatimi çekiyor. fakat servisler doğuşla yarışıyor demek gerçekten yanlış. çünkü fluence 20000 km de bir 320 tl, golf 5000 km de bir 350 tl. arada ciddi bir fark var gibi dimi?yoksa ben mi matematik bilmiyorum?




  • dostum sen bakma kimseye içine sindiyse, sana boyut olarak hangisi gerekliyse onu al, benim mesela o kadar bagaj ihtiyacım olmaz o yüzden dynamique megané daha cazip gelir, donanım da çok daha zengin ama sana bagaj lazımsa aile olarak kullanacaksan fluence alırsın

    zaten bu forumda 2 araba arasında kalmış adama 3. araç önermek, dizel isteyene benzinli al lpg taktır demek, otomatik isteyene manuel al daha zevkli demek adet olmuş

    megané II ilk çıktığında hb de sedan da kimse beğenmemişti şimdi gözümüş alıştı satış rekorları kırdı bu araç da aynen öyle olur, bir kere çok başarılı kendini ispatlamış bir motoru var macera aramaya gerek yok

    hayırlı olsun baya geniş bir araç fluence, 1,5dci privilage olanına binmiştim çok konforluydu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 3 Kasım 2010; 0:38:33 >




  • megane sport tourer var bagaj fazla istiyorsan
  • Beyler arbamı alalı 1 aydan fazla oluyor sunda 3000 km civarında yakıt olarak şehir içi 5.8 tabi motorun bi rodaj aşaması var ilk bakımdan sonra düşecegi kesindir.


    izlenimlerim olarak arabanın içinin geniş olması cok güzel dar yerlerden geçerken ilkbaşlara çekiniyordum ama bu kasaya ragmen cok kıvrak nağmusuz

    hızlanma olarak torku hissettiriyor vites arası hızlanmaları cok iyi

    malum 1 ve 2 vitesten çok bişey bekliyemeyiz fakat 3 - 4 - 5 - 6 gayet başarılı

    özellikle 4 vites muhteşem diyebilirim (4 vitesi Audi TT de denemenizide tavsiye ederim)

    max speed olarak 200 yaptım şuan için motor birazdaha acılsın gösterdiğini yapacagından eminim

    şuan paylaşıcaklarım bunlar gayet memnunum
  • bugün bir arkadaştan megane 3 sport toureri alıp eşimle turladık. halen heyecan içindeyiz. ilk fırsatta gidip deri döşeme ve cam tavanlı bir tane almaya gidecez.süperdi.. 40 sene düşünsem renaultun bana böyle hissettireceği aklıma gelmezdi valla.helal olsun.
  • o arabayı dün aldık çok güzel.çok mutluyum. tabi bu forumu kimse takip etmiyor a ayrı mesele :D
  • hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncrdbl

    hayırlı olsun


    saolasın arkadaşım. darısı başınıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selection&adaptation

    bugün bir arkadaştan megane 3 sport toureri alıp eşimle turladık. halen heyecan içindeyiz. ilk fırsatta gidip deri döşeme ve cam tavanlı bir tane almaya gidecez.süperdi.. 40 sene düşünsem renaultun bana böyle hissettireceği aklıma gelmezdi valla.helal olsun.

    aman yarabbim ne hoş bir araba bu yaaa valla helal olsun gerçekten bunu bütün içtenliğimle yazıyorum 10 numraa araç yapmış Renault iyi günlerde de kullanın kazasız belasız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: selection&adaptation

    bugün bir arkadaştan megane 3 sport toureri alıp eşimle turladık. halen heyecan içindeyiz. ilk fırsatta gidip deri döşeme ve cam tavanlı bir tane almaya gidecez.süperdi.. 40 sene düşünsem renaultun bana böyle hissettireceği aklıma gelmezdi valla.helal olsun.

    aman yarabbim ne hoş bir araba bu yaaa valla helal olsun gerçekten bunu bütün içtenliğimle yazıyorum 10 numraa araç yapmış Renault iyi günlerde de kullanın kazasız belasız


    inanın resimlerdekinden çok daha güzel.ayrıca çok teşekkür ederim.darısı başınıza..




  • megane 3 ler ilk zamanlar fransa dan geliyordu ve plastik kalitesi fluenceden iyiydi ama şimdi ikiside aynı oyak-renault ürünü fark yok büyük bagaj ihtiyacın yoksa megane 3 derim ama ne kdar da n tipini itici bulsam da fluence diyesim geliyor çünkü araç d segmenti gibi diyecektim sende fluence almışsın ii günlerde kullan tekerine taş değmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 1 Aralık 2010; 5:20:40 >
  • Sorun iç hacimse, bavul ise fluence.
  • Megane 3 al. Fluence tam bi özürlü tipli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    ikisinden de uzak dur bence

    doğru söze ne denir

    sedan her zaman avantajdır ama fluence de berbat bir tip var illa ikisinden birini alacaksan megane

    edit : ama yinede geç olmadan muadil almanları ve japonları da bir gözden geçir

    muadil alman ve japonları es geç beş para etmezler
    kazıklandığınla kalırsın
    bagaj hariç her yönüyle megane 3 tercihim olurdu




  • megan hb
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.