Şimdi Ara

Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
8
Favori
41.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızın tam sorunu nedir?



    Dizel aracımda 2. vitesten sonra ve diğer viteslerde 3000 deviri geçince Ekranda ''Enjeksiyon Arızası'' yazıyor bir süre sonra kayboluyor. Sorun budur ama çekişinde vs bir sorun gözükmüyor.


    Haftasonu iyi bir pompacıya gittim, adamda hemşehrim çıktı, sorunu sildi ve sibop değiştirdi, sorun ortadan kalktı ve maaliyeti 50 Tl tuttu.

    :) Sevindim iyi seyirler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim8998

    arkadaşlar volkswagen bora 1.6 16V primeline enjeksiyonlu araçmıdır yoksa karbüratör mü? eğer enjeksiyonluylsa kaçak benzin veya pis benzin enjeksiyonu bozar mı? bazıları diyor ki: tek bir toz tanesinin veya bir damla suyun enjeksiyona girmesi, enjeksiyonun bozulması için yeterlidir. bu ne kadar doğrudur. yardım lütfeeen.

    hemen bozulmaz bozulur tehsisi koymak yanlıs
    sonuc olarak ne kadar iyi yakıt kullanırsak kullanalım
    depo dibinde tortu yapar
    bu tortular bisekilde yakıtla beraber enjeksiyonlara gelir
    zamanla kurumlasma yapar ve bunuda carbon clean (kurum temizligiyle) giderilir

    daaha degisik bi sekil ise

    enjeksiyonlar sökülüp makineye baglanir hem testi hemde zamanlamasi isemesi kontrol edilir




  • öncelikle iyi geceler..96 model toyota corolla 1.3xl aracımda tekleme sorunu var.şehiriçinde 2-3 viteslerde giderken 2000 devir civarında tekleme yapıyor.2500 rpmden sonra problem yok.arasıra 1. viteste kalkışlarda yapıyo bazen stop ediyo.araç karbüratörlü.benzinde hiç bi problem yok sadece lpgde yapıyor bunu.bi motorcuya götürdüğümde sorunun ateşleme, büyük bi ihtimal distribütörde olduğunu söyledi.

    yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak41026

    öncelikle iyi geceler..96 model toyota corolla 1.3xl aracımda tekleme sorunu var.şehiriçinde 2-3 viteslerde giderken 2000 devir civarında tekleme yapıyor.2500 rpmden sonra problem yok.arasıra 1. viteste kalkışlarda yapıyo bazen stop ediyo.araç karbüratörlü.benzinde hiç bi problem yok sadece lpgde yapıyor bunu.bi motorcuya götürdüğümde sorunun ateşleme, büyük bi ihtimal distribütörde olduğunu söyledi.

    yardımcı olursanız sevinirim

    lpg ayariniz kapalı olmasi yada hava filtresi bi yerden hava almasindan dolayı problem olabilir

    lpg ayarinizi kontrol ettirmenizi

    ateşlemenizi kontrol ettirmenizi önerebilirim..!
  • problem buji kablolarındaymış yardımınız için teşekkürler...
  • 95 model lada samara karbüratörlü aracım 9.5 LT civarında yakıyor. bundan 3 ay kadar önce karbüratör temizliği yaptırdım araçta tekleme sorunu olduğu için. Temizlikten sonra araç düzelti fakat yakıt sarfiyatı arttı. bujileri değiştirdim, lastiklerin ömrü dolmuştu 4 lastiğide değiştirdim, akünün ömrü dolmuştu, yenisi ile değişti, buji kabloları ve distribitörü değiştirmedim. onlarda uzun bir zaman önce değişmişti 6 yılı rahat geride bırakmıştır. sonuç aynı. 50 tl (13lt) benzinle 120 km civarı (şehir içi istanbul) gidebiliyorum. LPG hiç takılmadı. Hava filtresini tahmini 1500 km önce değiştirmiştim ama açıp durumuna bakmadım açıkçası. araç orjinal 69690 km de ilk sahibiyim. rolanti çalışma sesi kulağa düzgün geliyor ve econ göstergesi sağ çizgiye dayalı şekilde. aracı çok devirsiz kullanmam 30 km de 2 ye 50-55 km de 3 e, 80-90 dan sonra da yol durumuna göre 4 e atarak kullanırım. bu devirlerin altına inmemeye özen gösteririm. muhtemel başka sebepler ne olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genckaptan -- 18 Şubat 2011; 14:13:27 >




  • öncelikle gecmis olsun
    aracınız karbüratör ayarını tekrar gözden gecirilmesi
    eger buji ve buji kabloları degismediyse degisirmenizi
    ve
    aracınızın egzoz susturucularını kontrol ettirmenizi tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    öncelikle gecmis olsun
    aracınız karbüratör ayarını tekrar gözden gecirilmesi
    eger buji ve buji kabloları degismediyse degisirmenizi
    ve
    aracınızın egzoz susturucularını kontrol ettirmenizi tavsiye ederim

    Teşekkür ederim, bujileri yeni değişmiştim kablolarınıda değiştireceğim o zaman. tabi öncelikle karbüratör ayarını yaptırmam gerekecek. çünkü bu fazla yakma olayı karbüratörün temizlenmesinden sonra oldu. bende çok fazla kullanmadığım için, fazla yakmasını geç farkettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genckaptan


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    öncelikle gecmis olsun
    aracınız karbüratör ayarını tekrar gözden gecirilmesi
    eger buji ve buji kabloları degismediyse degisirmenizi
    ve
    aracınızın egzoz susturucularını kontrol ettirmenizi tavsiye ederim

    Teşekkür ederim, bujileri yeni değişmiştim kablolarınıda değiştireceğim o zaman. tabi öncelikle karbüratör ayarını yaptırmam gerekecek. çünkü bu fazla yakma olayı karbüratörün temizlenmesinden sonra oldu. bende çok fazla kullanmadığım için, fazla yakmasını geç farkettim.



    Ayrıca aracınızın karbüratörü ne kadara temizlettiniz bilmiyorum ama
    yenisi 150 civari bisey




  • 50 tl vermiştim temizlik için. Çok mu az mı açıkcası bir kıyas yapamadım, motor bakımı için götürdüğüm ustama sormuştum oda gittiğim yeri tarif etmişti. pendik te gürbüzler karbüratör.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genckaptan -- 23 Şubat 2011; 12:44:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genckaptan

    50 tl vermiştim temizlik için. Çok mu az mı açıkcası bir kıyas yapamadım, motor bakımı için götürdüğüm ustama sormuştum oda gittiğim yeri tarif etmişti. pendik te gürbüzler karbüratör.


    hocam isim vermeyelimde

    normalde bizde bu işi yaparız lada karbüratörü sökme ihtiyaci duymayız
    yenisi uygun fiyat oldugundan daha verimli ve daha esnek oluyor

    neyse hayırlısı diyoruz
  • Hocam karbüratörün pis olması yakıt sarfiyatını etkilermi?
    birde karbüratör nasıl temizlenir? Zor bir işlemmidir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voltura

    Hocam karbüratörün pis olması yakıt sarfiyatını etkilermi?
    birde karbüratör nasıl temizlenir? Zor bir işlemmidir?

    Karbüratörün dışındaki pislik pek önemli bisey degildir muhim olan
    karbüratörün icinden gecen benzinin gectigi kanallar vardir buraların tıkanmasından dolayı temizlenir

    ayrıcakarbüratörün pis olmasindan dolayi yakıtı fazla sarfiyat etmez
    icindeki kelebek lerin zamanla asinmasindan dolayi yakıt sarfiyati fazla olmasindan dolayıdır.


    karbüratörün temizleme zorlugu yoktur

    sökülürse sayet en fazla zaman olarak bir bucuk saatte

    yok makine temizligi uygulanirsa da yarım saat kırkbeş dakka arasında biter
  • Merhaba, karbüratörlü 1,6 citroen bx aracımdaki sorun hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    WEBER tek boğaz manual jigleli karbüratör kullanıyor.
    Gaz verildiğinde araç yığılıyor sonra toparlıyor.
    Bu 1, 2 , viteslerde çok belirgin özellikle dik yokuş çıkarken vites büyütmeyi engelliyor neredeyse.
    Bujilerim hava filtresi buji kabloları yeni değişti. Bir de üçgen diyarframı orijinali ile değişti karbüratörün.
    Rölantisi çok sıhhatli sabah çalışması çok iyi tek marşta alıyor
    yakıt tüketimi yüksek, soğuk ve sıcak motor fark etmiyor siyah duman var eksozda. Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccumali

    Merhaba, karbüratörlü 1,6 citroen bx aracımdaki sorun hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    WEBER tek boğaz manual jigleli karbüratör kullanıyor.
    Gaz verildiğinde araç yığılıyor sonra toparlıyor.
    Bu 1, 2 , viteslerde çok belirgin özellikle dik yokuş çıkarken vites büyütmeyi engelliyor neredeyse.
    Bujilerim hava filtresi buji kabloları yeni değişti. Bir de üçgen diyarframı orijinali ile değişti karbüratörün.
    Rölantisi çok sıhhatli sabah çalışması çok iyi tek marşta alıyor
    yakıt tüketimi yüksek, soğuk ve sıcak motor fark etmiyor siyah duman var eksozda. Teşekkürler..



    merhaba
    arkadasim karbüratör bakımını yaptırmadıysanız önce bakımını yaptırın
    yapıldıysa eger
    ayarını kontrol ettirin
    avans ayarınızıı kontrol ettirmenizi önerim




  • Teşekkür ederim bir de avansına baktırayım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccumali

    Teşekkür ederim bir de avansına baktırayım..

    umarım sorunuz tez zamanda cözülür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccumali

    Merhaba, karbüratörlü 1,6 citroen bx aracımdaki sorun hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    WEBER tek boğaz manual jigleli karbüratör kullanıyor.
    Gaz verildiğinde araç yığılıyor sonra toparlıyor.
    Bu 1, 2 , viteslerde çok belirgin özellikle dik yokuş çıkarken vites büyütmeyi engelliyor neredeyse.
    Bujilerim hava filtresi buji kabloları yeni değişti. Bir de üçgen diyarframı orijinali ile değişti karbüratörün.
    Rölantisi çok sıhhatli sabah çalışması çok iyi tek marşta alıyor
    yakıt tüketimi yüksek, soğuk ve sıcak motor fark etmiyor siyah duman var eksozda. Teşekkürler..



    Arkadasim, aracinizdaki resimdeki karburotor ise ayarlari sirayla anlatabilirim
     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya


    * ilk kalkista acilan kelebek sagdaki ayar vidasi olan kelebektir
    * 80km den sonra calisan kelebek soldaki yayli ayar vidasi olan kelebektir
    1- Sagdaki yaysiz ayar vidasini tamamen gevsetin ve dikkatli bir sekilde sIkIstirin taaki ayar vidasi karsi tarafa hassas bir sekilde dokunana kadar ve dokunduktan sonra 1tur ve cegrek sIkIn (1,25 tur)
    2- Soldaki yayli ayar vidasini tamamen gevsetin ve dikkatli bir sekilde sIkIstirin taaki ayar vidasi karsi tarafa hassas bir sekilde dokunana kadar ve dokunduktan sonra 1tur ve bucuk sIkIn (1,50 tur)
    3- Benzin hava karisim vidasini tamamen sokun tel firca ile temizledikten sonra dikkatli'ce karsiya dokanir
    sekilde sIkIstirin daha sonra bir bucuk tur gevsetin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 27 Mart 2011; 16:19:44 >




  • Bilgisayar Caginda 2 Cevir Sık Söyle Devri Bitti Ulvi Bey

    Sizde Cag Degistirebilirsiniz

    Ayrica Aldiginiz Sitenin Adını Yazarsaniz daha faydalı olur bize

    buarada Ulvi Bey Teorikle Uygulama arasında daglar fark vardır

    Hani Ben söylim siz yabancisiniz heralde bu konulara..!
  • Sitenin Adi referansim,Bak kirmizi ok isareti var altta o zamanlar bende genctim alttakine yorum yapmamissin birde ona yorum yazsaydin.sadece karbrator isindenmi anliyorsun,Avrupalinin icat ettigi makinalarlami ayarlayip karizma yapiyorsun .

    http://forum.donanimhaber.com/m_47743029/mpage_1/f_/key_//tm.htm#47771732

    http://forum.donanimhaber.com/m_47712878/mpage_1/f_/key_//tm.htm#47771659



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 29 Mart 2011; 14:56:41 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.