Şimdi Ara

Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
138
Cevap
8
Favori
41.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karbüratör de olusacak arızalar ve bilgi ve bilgilendirme

    Enjeksiyon arızalar bilgi ve bilgilendirme

    Arıza tespit sistemiyle bilgi ve bilgilendirme

    Aracinizin atesleme sistemi ( buji--bujikablosu---distbüratör kapagi--distbüratör---bobin--arızaları)

    Carbon Clean Temizlik Hakkında Bilgi Ve bilgilendirme

    Enjeksiyon Ultrasonic Test ve temizligi hakkinda bilgi ve bilgilendirme

    iligili bilmek istediginiz ve merak ettiginiz bütün konulara yardimci olacagim..


     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya


     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya


     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya







  • İyi günler...

    Benim sorum şöyle;
    Biliyoruzki LPG-hava karışımının verimli patlaması için buji ve tırnaklar arasından atlayacak akım şiddeti önemli.Kullandığımız araçların bu parçaları da benzin-hava karışımına göre.Biz bu parçaların daha etkili olanlarını taktığımızda lpg patlamasını üstündeki parçalara göre yüzde kaça kadar verimlilik sağlar?Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    İyi günler...

    Benim sorum şöyle;
    Biliyoruzki LPG-hava karışımının verimli patlaması için buji ve tırnaklar arasından atlayacak akım şiddeti önemli.Kullandığımız araçların bu parçaları da benzin-hava karışımına göre.Biz bu parçaların daha etkili olanlarını taktığımızda lpg patlamasını üstündeki parçalara göre yüzde kaça kadar verimlilik sağlar?Teşekkürler


    öncelikle bu güzel soruyu sordugunuz için teşekkür ederim

    evet günümüzde araçlar lpg standartlarina göre degilde benzin standartlarina göre üretiliyor

    aracın üstümdeki tüm aksamda buna göre ayarlaniyor

    günümüz şartlarinda lpg lerde yaşanan sıkıntılar araç çekmiyor düşük perfomans gibidir

    günümüzde kullanilan buji çeşitlerine bakarsak 4**3**2**ve 1 tırnaklı bujiler mevcuttur

    kullanacagımız buji mevcut tek tırnaktan hangsine çevirsek aracın yakıtı yakma kalitesi 2--3 gömlek üste

    taşırızki buda küçümsencen bir çekiş gücü degildir

    bir diger yöntemdeyse

    aracin mevcut bujisinin sentille lpg nin yanmasini daha seri yapabilecegi bir aaralıga getirmektir.

    uygulayacagimiz sistem bu iki yöntem hangisi olursa olsun

    aracin çekişini yukarı taşıyacak işlemlerdir

    belli Bir yüzdesi yoktur aracınız en düşük oranla bu degişiklerle %10 i ve yukarasi perfonmans artısı saglar

     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    İyi günler...

    Benim sorum şöyle;
    Biliyoruzki LPG-hava karışımının verimli patlaması için buji ve tırnaklar arasından atlayacak akım şiddeti önemli.Kullandığımız araçların bu parçaları da benzin-hava karışımına göre.Biz bu parçaların daha etkili olanlarını taktığımızda lpg patlamasını üstündeki parçalara göre yüzde kaça kadar verimlilik sağlar?Teşekkürler


    öncelikle bu güzel soruyu sordugunuz için teşekkür ederim

    evet günümüzde araçlar lpg standartlarina göre degilde benzin standartlarina göre üretiliyor

    aracın üstümdeki tüm aksamda buna göre ayarlaniyor

    günümüz şartlarinda lpg lerde yaşanan sıkıntılar araç çekmiyor düşük perfomans gibidir

    günümüzde kullanilan buji çeşitlerine bakarsak 4**3**2**ve 1 tırnaklı bujiler mevcuttur

    kullanacagımız buji mevcut tek tırnaktan hangsine çevirsek aracın yakıtı yakma kalitesi 2--3 gömlek üste

    taşırızki buda küçümsencen bir çekiş gücü degildir

    bir diger yöntemdeyse

    aracin mevcut bujisinin sentille lpg nin yanmasini daha seri yapabilecegi bir aaralıga getirmektir.

    uygulayacagimiz sistem bu iki yöntem hangisi olursa olsun

    aracin çekişini yukarı taşıyacak işlemlerdir

    belli Bir yüzdesi yoktur aracınız en düşük oranla bu degişiklerle %10 i ve yukarasi perfonmans artısı saglar

     Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya


    Alıntıları Göster
    Cevabınız için çok teşekkürler.Anladığım kadarıyla deneme yanılma yöntemini kullanmak gerekiyor.Dediğiniz gibi aracım için lpgye göre tasarlanmış bir buji takmam gerekiyor ki benim aracımda orjinal buji kullanılmadığında dijital tacometre problem çıkarıyor.Acaba ne yapmam gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Cevabınız için çok teşekkürler.Anladığım kadarıyla deneme yanılma yöntemini kullanmak gerekiyor.Dediğiniz gibi aracım için lpgye göre tasarlanmış bir buji takmam gerekiyor ki benim aracımda orjinal buji kullanılmadığında dijital tacometre problem çıkarıyor.Acaba ne yapmam gerekir.

    aracınızın marka modeli nedir

    bir üstündeki lpf markasi nedir bunları belirtiseniz sevinirim iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Cevabınız için çok teşekkürler.Anladığım kadarıyla deneme yanılma yöntemini kullanmak gerekiyor.Dediğiniz gibi aracım için lpgye göre tasarlanmış bir buji takmam gerekiyor ki benim aracımda orjinal buji kullanılmadığında dijital tacometre problem çıkarıyor.Acaba ne yapmam gerekir.

    aracınızın marka modeli nedir

    bir üstündeki lpf markasi nedir bunları belirtiseniz sevinirim iyi günler.

    Alıntıları Göster
    aracım tempra
    önerilen bujiler
    bosch WR6 DC
    CHAMPİON RN7YC
    MAGNETTİ MARELLİ F8LCR
    buji tırnak aralığı 0.7mm öneriyor kılavuzda.Tabi bunlar benzinli kullanıma uygun acaba ben lpgde iyi bir çekiş için nasıl bujiler kullanmalıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    aracım tempra
    önerilen bujiler
    bosch WR6 DC
    CHAMPİON RN7YC
    MAGNETTİ MARELLİ F8LCR
    buji tırnak aralığı 0.7mm öneriyor kılavuzda.Tabi bunlar benzinli kullanıma uygun acaba ben lpgde iyi bir çekiş için nasıl bujiler kullanmalıyım.




    FIAT LANCIA 7722515

    bujiyi önericem size

    tırnak aralıgını

    8.5 mm ile 9.0 mm yaparsaniz aradaki farki anlayacaksiniz..

    bosch wr plus 6dc tam elektronik atesleme bujileri de mevcuttur bunuda öneririm ve 7.0 ile 7.5 mm arasında ayarlandiginda

    fiat lancia bujisiyle ayni konuma gelir

    bu iki buji arasinda elbette bosch kullanmaniz daha iyidir

    tabi secim tükecetinindir...


    iyi aksamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    aracım tempra
    önerilen bujiler
    bosch WR6 DC
    CHAMPİON RN7YC
    MAGNETTİ MARELLİ F8LCR
    buji tırnak aralığı 0.7mm öneriyor kılavuzda.Tabi bunlar benzinli kullanıma uygun acaba ben lpgde iyi bir çekiş için nasıl bujiler kullanmalıyım.




    FIAT LANCIA 7722515

    bujiyi önericem size

    tırnak aralıgını

    8.5 mm ile 9.0 mm yaparsaniz aradaki farki anlayacaksiniz..

    bosch wr plus 6dc tam elektronik atesleme bujileri de mevcuttur bunuda öneririm ve 7.0 ile 7.5 mm arasında ayarlandiginda

    fiat lancia bujisiyle ayni konuma gelir

    bu iki buji arasinda elbette bosch kullanmaniz daha iyidir

    tabi secim tükecetinindir...


    iyi aksamlar

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim.Deneyeceğim fakat verdiğiniz tırnak aralarını anlayamadımkatalogta 0.7mm diyordu siz 8.0 v.b önermişsiniz arada büyük fark var gerçekten bu nicel far var mı yoksa katalogta yazılan hatalı mı yazılmış.Aracımda ayrıca 72 amper akü var o bilgiyi de size sunayım.
    Bir de size karbürotörle ilgili sormak istediğim birşey daha var.Ben aracıma yaprak mikser taktım.LPGnin emildiği mikserler biliyorsunuz ki karbürotörün üstüne takılır genellikle ve araca ayar yapmak için hava girişinde bantlama yapılır.Ben yaprak mikser taktıktan sonra bu bantları söktük.Aracımın çekişinden memnunum.Yakıtı da artvin bölgesinde 100kmde yaklaşık 10lt lpg tüketiyor.Artvinin yolları bol inişli çıkışlı ve bol virajlı.Bu virajlarda u viraj sayısı oldukça çok 16kmlik yolu ortalama 18-20 dakika alıyor.Ben önerdiğiniz bujilerden temin ettikten sonra bir de lpgnin hava ile daha verimli bir şekilde homojen karışımını sağlayabilmesi için ek olarak yapmamı önerebileceğiniz bir işlem var mı?Mesela benim aracımda soğuk havalarda hava emişi civalı bir sistemle egzoz manifoltuna uzanan kağıt boruyla sıcak hava emişi yaplıyor.Ben bu sıcak havanın yakıtı yükselteceğini düşünüyorum.Bu bölümde hem hava emişi daralıyor hem de egzoz manifoltunun sıcaklığı kullanılarak sıcak hava gönderiliyor.Bu civalı sistem bu bölümden çekilen hava daha da ısındıkça burayı kapatmaya yönelik aralamaya ve normal hava girişini de aynı oranda açmaya başlıyor.Ben bu sıcak hava çekilen bölümü tamamen iptal etsem faydası olurmu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 22 Aralık 2010; 14:59:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Çok teşekkür ederim.Deneyeceğim fakat verdiğiniz tırnak aralarını anlayamadımkatalogta 0.7mm diyordu siz 8.0 v.b önermişsiniz arada büyük fark var gerçekten bu nicel far var mı yoksa katalogta yazılan hatalı mı yazılmış.Aracımda ayrıca 72 amper akü var o bilgiyi de size sunayım.
    Bir de size karbürotörle ilgili sormak istediğim birşey daha var.Ben aracıma yaprak mikser taktım.LPGnin emildiği mikserler biliyorsunuz ki karbürotörün üstüne takılır genellikle ve araca ayar yapmak için hava girişinde bantlama yapılır.Ben yaprak mikser taktıktan sonra bu bantları söktük.Aracımın çekişinden memnunum.Yakıtı da artvin bölgesinde 100kmde yaklaşık 10lt lpg tüketiyor.Artvinin yolları bol inişli çıkışlı ve bol virajlı.Bu virajlarda u viraj sayısı oldukça çok 16kmlik yolu ortalama 18-20 dakika alıyor.Ben önerdiğiniz bujilerden temin ettikten sonra bir de lpgnin hava ile daha verimli bir şekilde homojen karışımını sağlayabilmesi için ek olarak yapmamı önerebileceğiniz bir işlem var mı?Mesela benim aracımda soğuk havalarda hava emişi civalı bir sistemle egzoz manifoltuna uzanan kağıt boruyla sıcak hava emişi yaplıyor.Ben bu sıcak havanın yakıtı yükselteceğini düşünüyorum.Bu bölümde hem hava emişi daralıyor hem de egzoz manifoltunun sıcaklığı kullanılarak sıcak hava gönderiliyor.Bu civalı sistem bu bölümden çekilen hava daha da ısındıkça burayı kapatmaya yönelik aralamaya ve normal hava girişini de aynı oranda açmaya başlıyor.Ben bu sıcak hava çekilen bölümü tamamen iptal etsem faydası olurmu?


    öncelikle bujilerin ayar verileri farklıdır bunu söylemek gerekli bügün bir bosch bujisini tempraya taktiginiz 0.65 mm yada 0.70 mm olarak yapılır burasi aracin motor durumuna göre ustanin dinle yap yöntemidir..

    egzozdan alinan sicak havanin yakıtla pek ilgisi yoktur

    sonuc olarak hava filtresi düzenigininde ac kapa valfi vardir

    daimi bir sicak hava akışı olmaz bu iptal etmek istersenizde size yine bir zarari olmyacaktir

    lpg araclarda mikserin nerden oldugunun pek bir önemi yoktur

    nitekin lpg oksijeni fazla aldiginda denge bolzuldugundan bantlama yolu tercih edilir

    aracınızın cekisi iyi olmasida gaz vanasinin normalde 1 tur aciliyorsa sizde 1.5 tur acilmistir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Çok teşekkür ederim.Deneyeceğim fakat verdiğiniz tırnak aralarını anlayamadımkatalogta 0.7mm diyordu siz 8.0 v.b önermişsiniz arada büyük fark var gerçekten bu nicel far var mı yoksa katalogta yazılan hatalı mı yazılmış.Aracımda ayrıca 72 amper akü var o bilgiyi de size sunayım.
    Bir de size karbürotörle ilgili sormak istediğim birşey daha var.Ben aracıma yaprak mikser taktım.LPGnin emildiği mikserler biliyorsunuz ki karbürotörün üstüne takılır genellikle ve araca ayar yapmak için hava girişinde bantlama yapılır.Ben yaprak mikser taktıktan sonra bu bantları söktük.Aracımın çekişinden memnunum.Yakıtı da artvin bölgesinde 100kmde yaklaşık 10lt lpg tüketiyor.Artvinin yolları bol inişli çıkışlı ve bol virajlı.Bu virajlarda u viraj sayısı oldukça çok 16kmlik yolu ortalama 18-20 dakika alıyor.Ben önerdiğiniz bujilerden temin ettikten sonra bir de lpgnin hava ile daha verimli bir şekilde homojen karışımını sağlayabilmesi için ek olarak yapmamı önerebileceğiniz bir işlem var mı?Mesela benim aracımda soğuk havalarda hava emişi civalı bir sistemle egzoz manifoltuna uzanan kağıt boruyla sıcak hava emişi yaplıyor.Ben bu sıcak havanın yakıtı yükselteceğini düşünüyorum.Bu bölümde hem hava emişi daralıyor hem de egzoz manifoltunun sıcaklığı kullanılarak sıcak hava gönderiliyor.Bu civalı sistem bu bölümden çekilen hava daha da ısındıkça burayı kapatmaya yönelik aralamaya ve normal hava girişini de aynı oranda açmaya başlıyor.Ben bu sıcak hava çekilen bölümü tamamen iptal etsem faydası olurmu?


    öncelikle bujilerin ayar verileri farklıdır bunu söylemek gerekli bügün bir bosch bujisini tempraya taktiginiz 0.65 mm yada 0.70 mm olarak yapılır burasi aracin motor durumuna göre ustanin dinle yap yöntemidir..

    egzozdan alinan sicak havanin yakıtla pek ilgisi yoktur

    sonuc olarak hava filtresi düzenigininde ac kapa valfi vardir

    daimi bir sicak hava akışı olmaz bu iptal etmek istersenizde size yine bir zarari olmyacaktir

    lpg araclarda mikserin nerden oldugunun pek bir önemi yoktur

    nitekin lpg oksijeni fazla aldiginda denge bolzuldugundan bantlama yolu tercih edilir

    aracınızın cekisi iyi olmasida gaz vanasinin normalde 1 tur aciliyorsa sizde 1.5 tur acilmistir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar volkswagen bora 1.6 16V primeline enjeksiyonlu araçmıdır yoksa karbüratör mü? eğer enjeksiyonluylsa kaçak benzin veya pis benzin enjeksiyonu bozar mı? bazıları diyor ki: tek bir toz tanesinin veya bir damla suyun enjeksiyona girmesi, enjeksiyonun bozulması için yeterlidir. bu ne kadar doğrudur. yardım lütfeeen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim8998

    arkadaşlar volkswagen bora 1.6 16V primeline enjeksiyonlu araçmıdır yoksa karbüratör mü? eğer enjeksiyonluylsa kaçak benzin veya pis benzin enjeksiyonu bozar mı? bazıları diyor ki: tek bir toz tanesinin veya bir damla suyun enjeksiyona girmesi, enjeksiyonun bozulması için yeterlidir. bu ne kadar doğrudur. yardım lütfeeen.

    Alıntıları Göster
    Megane 2 dizel aracımda 3.vites'ten sonra 3000 devire yakın ''Enjeksion Hatası'' veriyor, bunun sebebi ve yaklaşık maliyeti hakkında bilgi verirseniz sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011

    Megane 2 dizel aracımda 3.vites'ten sonra 3000 devire yakın ''Enjeksion Hatası'' veriyor, bunun sebebi ve yaklaşık maliyeti hakkında bilgi verirseniz sevinirim

    Alıntıları Göster
    aracınızın tam sorunu nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızın tam sorunu nedir?



    Dizel aracımda 2. vitesten sonra ve diğer viteslerde 3000 deviri geçince Ekranda ''Enjeksiyon Arızası'' yazıyor bir süre sonra kayboluyor. Sorun budur ama çekişinde vs bir sorun gözükmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızın tam sorunu nedir?



    Dizel aracımda 2. vitesten sonra ve diğer viteslerde 3000 deviri geçince Ekranda ''Enjeksiyon Arızası'' yazıyor bir süre sonra kayboluyor. Sorun budur ama çekişinde vs bir sorun gözükmüyor.

    Alıntıları Göster
    aracınızı heran gibi bir bosch car yada olmadı bilgisayarlı arıza tespit yapan özel bir servise götürüdügünüz zaman
    beyinin kaydettigi arızalar vardır bunları sildirip
    ayrıca aracın bakım km ileri alınmasını
    ve en son olarak enj. kodlamalarını kontrol ettirirseniz rahat edersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızı heran gibi bir bosch car yada olmadı bilgisayarlı arıza tespit yapan özel bir servise götürüdügünüz zaman
    beyinin kaydettigi arızalar vardır bunları sildirip
    ayrıca aracın bakım km ileri alınmasını
    ve en son olarak enj. kodlamalarını kontrol ettirirseniz rahat edersiniz



    Bugün servis baktı ve herhangi bir hata bulamadı, arızayı sildi ama yokuş çıkarken yine o hatayı verdi maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızı heran gibi bir bosch car yada olmadı bilgisayarlı arıza tespit yapan özel bir servise götürüdügünüz zaman
    beyinin kaydettigi arızalar vardır bunları sildirip
    ayrıca aracın bakım km ileri alınmasını
    ve en son olarak enj. kodlamalarını kontrol ettirirseniz rahat edersiniz



    Bugün servis baktı ve herhangi bir hata bulamadı, arızayı sildi ama yokuş çıkarken yine o hatayı verdi maalesef.

    Alıntıları Göster
    hocam eksik yapılan bisey var
    arıza sildirdikten sonra
    enjksiyon kodlarını bir kontrol etmelerini rica ederseniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    hocam eksik yapılan bisey var
    arıza sildirdikten sonra
    enjksiyon kodlarını bir kontrol etmelerini rica ederseniz

    Alıntıları Göster
    Merhabalar, 4 tane efsane kasa toyotam oldu, yağ değişimi haricinde bir sıkıntım olmadı, Şu anda 99 corolla 1.6 otm. aracımda çözemediğimiz bir sıkıntı yaşıyorum. Sanki gaz kelebeği sıkıntısı gibi ama değil, hangi ustaya gittiysem gaz kelebeğini temizlediler, 1 ayda 3 defa (hehe). araç hareket halindeyken sıkıntı yok motorda ama araba hareket etmiyorken rölanti 300 ile 900 arasında oynuyor (motor vvt-i değil, 4AFE), 300 den kurtaramadığında stop ediyor. Kısaca rölantide sıkıntı var, Bulunduğum il türkiye nin en küçük illerinden biri, Bu sıkıntı hakkında varsa önerileriniz memnun olurum, iyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnplt

    Merhabalar, 4 tane efsane kasa toyotam oldu, yağ değişimi haricinde bir sıkıntım olmadı, Şu anda 99 corolla 1.6 otm. aracımda çözemediğimiz bir sıkıntı yaşıyorum. Sanki gaz kelebeği sıkıntısı gibi ama değil, hangi ustaya gittiysem gaz kelebeğini temizlediler, 1 ayda 3 defa (hehe). araç hareket halindeyken sıkıntı yok motorda ama araba hareket etmiyorken rölanti 300 ile 900 arasında oynuyor (motor vvt-i değil, 4AFE), 300 den kurtaramadığında stop ediyor. Kısaca rölantide sıkıntı var, Bulunduğum il türkiye nin en küçük illerinden biri, Bu sıkıntı hakkında varsa önerileriniz memnun olurum, iyi çalışmalar.

    potansiyel metre ve rolanti motıorunu kontrol ederseniz rahat edersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnplt

    Merhabalar, 4 tane efsane kasa toyotam oldu, yağ değişimi haricinde bir sıkıntım olmadı, Şu anda 99 corolla 1.6 otm. aracımda çözemediğimiz bir sıkıntı yaşıyorum. Sanki gaz kelebeği sıkıntısı gibi ama değil, hangi ustaya gittiysem gaz kelebeğini temizlediler, 1 ayda 3 defa (hehe). araç hareket halindeyken sıkıntı yok motorda ama araba hareket etmiyorken rölanti 300 ile 900 arasında oynuyor (motor vvt-i değil, 4AFE), 300 den kurtaramadığında stop ediyor. Kısaca rölantide sıkıntı var, Bulunduğum il türkiye nin en küçük illerinden biri, Bu sıkıntı hakkında varsa önerileriniz memnun olurum, iyi çalışmalar.

    potansiyel metre ve rolanti motıorunu kontrol ederseniz rahat edersiniz

    Alıntıları Göster
    potansiyelmetre nin başka bi adı varmı ? yoksa MAF dedikleri parçamı, bide aklıma boğaz kelebeğinin altındaki siyah küçük parça geliyor, resimde göstermeye çalıştım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 Ocak 2011


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    aracınızın tam sorunu nedir?



    Dizel aracımda 2. vitesten sonra ve diğer viteslerde 3000 deviri geçince Ekranda ''Enjeksiyon Arızası'' yazıyor bir süre sonra kayboluyor. Sorun budur ama çekişinde vs bir sorun gözükmüyor.


    Haftasonu iyi bir pompacıya gittim, adamda hemşehrim çıktı, sorunu sildi ve sibop değiştirdi, sorun ortadan kalktı ve maaliyeti 50 Tl tuttu.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.