Şimdi Ara

Karbüratör Enjeksiyon Ve arıza tespitle ilgili Sorunlarınız icin buraya (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
8
Favori
41.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benzin pompasına baktirmaniz lazim bar ölcümlerini yaptırırınız..
  • ayrıca enjksiyonları söktürüp test ettirmeniz lazim
    püskürtme sürelerine bakmanız lazım
  • merhabalar arkadaşlar

    mazda 626 1.8 karbiratörlü tüplü aracım var araç benzinde çok zor çaalışıyor ve giderkende tekliyor şimdiye kadar gazla kullanıyordum sorn yoktu gecen hafta karamandan mardin dargeçite geldim (1000 km) herhagi bir sorun olmadı gazı sürekli olarak opetten alıyodum fakat yolda mardinde mecburen adı sanı duyulmamış bir gaz aldım dar geçite gelene kadar problem cıkmadı araç bi kaç gün yattı sonra calıstırıyorum eksozdan bi ufak patlamalar geliyor araç çalısıyor ısınmadan stop ediyor gaz yemiyor sanırım sorun aldıgım gazdan kaynaklanıyor

    bulundugum yerde tamirci olayı pek yok kendi imkanlarımla bişeyler yapmam lazım acaba ne yapmamı önerirsiniz bugun akşam bi bujileri söküp temizleyeceğim onun haricinde benim yapabileceğim sizin önerebileceğiniz bir yol varsa sevinirim
  • Arkadasim arac calisirken camsil puskurtucusune su doldurup hafifce buji kablolarinin giris ve cikislarina dogru puskurt,
    calismasi dahada kotulesiyorsa buralarda elektirik atlamasi var demektir,yani buji kablolarini ve distiributor kapagini ve icinde donen tevzii (akim dagitici)makarasini degistirmen gerekir ,sorun gazdan degil ateslemeden gibi geliyor bana,
    Altta gordugun resimdeki distributor ,gerci aracin modelini yazmamissiniz ama, kablolarin girdigi kapak sokulup icine bakilacak catlak olabilir,sakin distiributorun kendini sokmeyin.

    1991-1998 modele kadar alttaki distiributor var, baska turluysede kablolarin giris cikis uclarini
    zimpara ile temizleyin ,buralarin kuru olmasi lazim zaten sorun nemden rutubetten olusuyor,kuru havalarda bu sorun azalir.

    http://www.getparts.nl/detail.asp?id=22149&bigpic=0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 29 Aralık 2011; 16:37:08 >




  • teşekkürler ulvi bey

    inş. buji ve kablolarında sorun vardır distribiitörde problem varsa işim zor
  • ulvi bey bu tevzi makarasını kendim değiştirebilirmiyim zormudur değiştirmesi verebileceğiniz tüyolar varsa sevinirim
  • merhaba arkadaşlar

    sorun çözüldü tahmin ettiğim gibi gazdaki pisliktenmiş bujileri temizlemeye bile gerek kalmadı

    akşam gittim çalıştırdım bi kackere öksürdü eksoz sonrasında normal çalışmasına devam etti pisliği attı sanırım tur attım geldim sorun yok :)

    ilginiz için teşekkürler
  • TEMOTO... usta bende Bora 1.6 16V BRC tüplü var (106000 km)
    Arabamda bir kaç sorunlar var... yardımçı olursan sevinirim !!

    önçelikle arabamın çekişi seri deyil
    gazı kesinçe arabam sallanma veya şiddetli titremeler yapıyor... gaza basınça da ani vurma yapıyor (sanki defransiyelde dişler arasında boşluklar var gibi)
    Ve aynı anda gaz verib ve kesinçe bu titreşimler ve vurmalar vites topusunda hissedilebiliyor

    şunuda belirtiyim..... ben borayı daha yeni aldım ve daha önçe diesel multijet kullanıyordum.... yani boranın veya benzinli arabanın tam olarak nasıl tepki verdiğini bilmiyorum...


    ve benzinli arabama egzoz-manifod temizliği (elden) önerirmisiniz (arabayı benden önçe 100.000Km kadar bir kadın kullanmış)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuneXXX -- 6 Ocak 2012; 1:31:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    TEMOTO... usta bende Bora 1.6 16V BRC tüplü var (106000 km)
    Arabamda bir kaç sorunlar var... yardımçı olursan sevinirim !!

    önçelikle arabamın çekişi seri deyil
    gazı kesinçe arabam sallanma veya şiddetli titremeler yapıyor... gaza basınça da ani vurma yapıyor (sanki defransiyelde dişler arasında boşluklar var gibi)
    Ve aynı anda gaz verib ve kesinçe bu titreşimler ve vurmalar vites topusunda hissedilebiliyor

    şunuda belirtiyim..... ben borayı daha yeni aldım ve daha önçe diesel multijet kullanıyordum.... yani boranın veya benzinli arabanın tam olarak nasıl tepki verdiğini bilmiyorum...


    ve benzinli arabama egzoz-manifod temizliği (elden) önerirmisiniz (arabayı benden önçe 100.000Km kadar bir kadın kullanmış)



    carbon clean yaptirmanizi

    aracın egzoz sistemi kontrol ettirmeniz

    ayrica motor kullaklarına baktirmaniz lazim

    bosch arıza tespit yapan bir yerde aracın adaptasyon ayarlarini yaptirabilirsiniz buda etkili olacaktir..




  • yardımınız için teşeküller... size mesaj attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    yardımınız için teşeküller... size mesaj attım

    rica ederim
  • Merhabalar.
    öncelikle konu ve her soruya detaylı cevap verdigin icin teşekkkür ederim, sorunuma cevap ararken bile bir cok sey ögrendim.

    Aracım 1,4,16v 98bg clio hb. 137 bin km de..
    yaklaşık 1 aydır aracta tekleme oluyor, ama sürekli değil, çalıştırırken falan problem yok sadece araç giderken genelde 2. vitesde düşük devirden hızlanmaya başlarken 3 sn lik bi titreme ama bazen gaz vermeye korkuyorum.
    ilaveten yakıt sarfiyatı arttı aracda güc kaybıda var gibi.
    aracı 1-2 aydır fazla kullanılmıyor aynı zamanda kısa mesafe kulllanıyorum bunun etkisi varmıdır.

    130binde bujiler değişti ama hava filtresi 120binde değişmişti 130 da sadece temizlendi.

    bu arada aracım karbüratörlümü bilmiyorum .

    son olarak CarbonC tavsiye edermisin,z. 137 binde benzinli bi arac icin dezavantajları varmıdır.

    şimdiden teşekkürlerimle
  • merhaba bir sorunum var bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim
    mazda 626 1991
    aracımın kontak setininde arıza vardı cay kaşıgıyla bile acılıyordu araba. set hlinde aldım kendim değiştirdim kontak kapılar bagaj falan araç çalısıyordu sonradan alarmı takmadıgımı farkettim actım kabloyu soydum ve bağlantıyı yaptım şuan araç açalışmıyor kabloyu sokttum eski halide getirdim gene calısmıyor kontakta tık yok elektrik gitti sanki

    sorun nerden olabilir (arabayı yokuş aşagı vurdurdum gene çalışmadı)
  • sorun çözüldü elektrik kaçağı varmış
  • SORUNUM ÇÖZÜLDÜ.
    Buji bobini değişti.
  • merhabalar öncelikle bu yararlı konuyu açtığınız için teşekkür ediyorum.

    aracım accent 1,5 gl milano egaz marka sıralı sistem takılı.

    aracımda ngk buji tırnak aralığı kısılara 10 bin km önce takıldı buji kablosu yeni değişti yağ ve hava ve gaz filtrelerde yeni değişti sayılır. triger ve son susturucuda değişti baskı balatada bir sorun yok. şimdi sorunum şu, lpg de dip gaz yaptığımda aracımda bir titreme oluyor sonra toparlıyor. performans konusunda da biraz sıkıntı var. benzinde bir sıkıntı yok gibi. birde şu var sanıyorum araba uzun süre ilk lpg filtresi değişmeden kullanıldı 30-40 bin km kadar, ben değiştirdiğimde filtrenin şekli değişmişdi ve motora yakın olan filtre hiç yoktu onuda ben takdırdım yani sıralı sistem takıldığından beri tüp gibi olan ikinci gaz filtresi hiç yokmuş. bu nedenle enjeksiyonlarda bir sıkıntı oluşmuş olabilirmi?

    cevabınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selmand -- 26 Şubat 2012; 21:02:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    merhabalar öncelikle bu yararlı konuyu açtığınız için teşekkür ediyorum.

    aracım accent 1,5 gl milano egaz marka sıralı sistem takılı.

    aracımda ngk buji tırnak aralığı kısılara 10 bin km önce takıldı buji kablosu yeni değişti yağ ve hava ve gaz filtrelerde yeni değişti sayılır. triger ve son susturucuda değişti baskı balatada bir sorun yok. şimdi sorunum şu, lpg de dip gaz yaptığımda aracımda bir titreme oluyor sonra toparlıyor. performans konusunda da biraz sıkıntı var. benzinde bir sıkıntı yok gibi. birde şu var sanıyorum araba uzun süre ilk lpg filtresi değişmeden kullanıldı 30-40 bin km kadar, ben değiştirdiğimde filtrenin şekli değişmişdi ve motora yakın olan filtre hiç yoktu onuda ben takdırdım yani sıralı sistem takıldığından beri tüp gibi olan ikinci gaz filtresi hiç yokmuş. bu nedenle enjeksiyonlarda bir sıkıntı oluşmuş olabilirmi?

    cevabınız için teşekkürler.

    benzinde de aracınızı deneyip bilgi verirseniz ona göre cevp layalım bu soruyu tsekkürler




  • benzinde sorun yok canavar gibi gidiyor. lpg de özellikle 3000 devirden sonra motor bolca gürültü az performans veriyor bide motor ısındıgında performansı düşüyor gibi geliyor.
  • ozaman enjeksiyon temizletmenin pek bir anlami yok lpg ilgili bir sıkıntı

    filtrelerinizi kontrol ettirip tekrar ayarlarını bakılmasını saglarsanız sonuca ulasabilirsiniz

    enjeksiyon problem olsa bunu benzindede size yansitir ayni sekilde ateslemede sıkıntı olsa benzinde fark edersiniz
  • Yaz Geliyor Araçlarınıza Bakım Yaptırdınızmı?

    Kıştan Yaza gecislerde araclarda ayar bozukları sıkca görülen arızalardandır

    bakımlarınızı tam ve eksiksiz yaptırdınızmı?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.