Şimdi Ara

Karel ms38s Santral

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
4
Favori
28.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    ofisimizde karel ms38s telefon santrali kullanmaktayız. Dahili hatlarımıza yönlendirme yapamıyoruz şöyle izah edeyim.

    Telefonumuz dış hattan arama geldiğinde önce 12 nolu hattımızın, açılmadığı takdirde 14 nolu hattımızın çalmasını istiyoruz. Konsolun bulunduğu telefondan iç hattımız olan 12 ye yönlendirme yapıyoruz ancak burada açılmadığı takdirde 14 e gitmesi ile ilgili yönlendirme yapamyoruz.

    Bununla ilgili olarak 85 12 yaptığımızda 12 ye yönlendirme oluyor 86 14 yaptığımızda 14 e yönlendirme olmuyor. Yine 11 nolu iç hat çalıyor. Bununla ilgili olarak yardımcı olabilecek kimse var mı acaba ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: boşyok

    Bu mesaj silindi.
    Bunu nasıl düzeltebiliriz yardımcı olabilir misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boşyok

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz bölümü bulamadım

    Ancak şunu fark ettim. Konsol Telefonumuz yani 11 nolu hattı açık bıraktığımızda 14 nolu hattımız çalıyor. Bizde şimdilik böyle bir çözüm uygulayacağız.

    İlginize teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boşyok

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    hocam şimdi dış hattan gelen aramayı 12 nolu abonede çalması için,

    konsol (11 nolu telefonu kaldırıp)

    önce programa girelim;

    877777 basın burda bi çevir sesi verecek eğer konsol varsa pr lambası yanacak

    dış hattı dahiliye yönlendirme: 800 + (dış hat no (01/02/03/04)) + (dahili no (11/12/13...))

    Dahili hattı diğer bir dahiliye yönlendirme için de (meşgul ise. yani pbx yapma)

    805 + (dahili no) + (dahili no)

    örneğin 1. dış hattan gelen çağrının önce 12 nolu dahiliye meşgulse 14 nolu dahiliye yönlendirmek için

    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 800 + 01 + 12 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın
    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 805 + 12 + 14 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın

    eğer 14 de meşgul ise yine 12 ye aktarmak için de ikinci işin tersini de yapmanız yeterli olacaktır. bu tip programlama ayarları müşteriye söylenmez genelde. bu servisin işidir. ve gelip bu programları yaptığında sizden servis ücreti ister :D gebze ve yakınlarındaysanız hemen gelebilirim hatta :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    hocam şimdi dış hattan gelen aramayı 12 nolu abonede çalması için,

    konsol (11 nolu telefonu kaldırıp)

    önce programa girelim;

    877777 basın burda bi çevir sesi verecek eğer konsol varsa pr lambası yanacak

    dış hattı dahiliye yönlendirme: 800 + (dış hat no (01/02/03/04)) + (dahili no (11/12/13...))

    Dahili hattı diğer bir dahiliye yönlendirme için de (meşgul ise. yani pbx yapma)

    805 + (dahili no) + (dahili no)

    örneğin 1. dış hattan gelen çağrının önce 12 nolu dahiliye meşgulse 14 nolu dahiliye yönlendirmek için

    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 800 + 01 + 12 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın
    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 805 + 12 + 14 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın

    eğer 14 de meşgul ise yine 12 ye aktarmak için de ikinci işin tersini de yapmanız yeterli olacaktır. bu tip programlama ayarları müşteriye söylenmez genelde. bu servisin işidir. ve gelip bu programları yaptığında sizden servis ücreti ister :D gebze ve yakınlarındaysanız hemen gelebilirim hatta :))




    :) yardımınız için teşekkür ederim.
    yerimiz fulyada eğer yolunuz düşerse size güzel bir yemek ısmarlayabilirim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piserji

    quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    hocam şimdi dış hattan gelen aramayı 12 nolu abonede çalması için,

    konsol (11 nolu telefonu kaldırıp)

    önce programa girelim;

    877777 basın burda bi çevir sesi verecek eğer konsol varsa pr lambası yanacak

    dış hattı dahiliye yönlendirme: 800 + (dış hat no (01/02/03/04)) + (dahili no (11/12/13...))

    Dahili hattı diğer bir dahiliye yönlendirme için de (meşgul ise. yani pbx yapma)

    805 + (dahili no) + (dahili no)

    örneğin 1. dış hattan gelen çağrının önce 12 nolu dahiliye meşgulse 14 nolu dahiliye yönlendirmek için

    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 800 + 01 + 12 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın
    ahizeyi kaldırın;
    877777 + 805 + 12 + 14 işlem başarılı ise kulağınıza çevir sesi verir. telefonu kapatın

    eğer 14 de meşgul ise yine 12 ye aktarmak için de ikinci işin tersini de yapmanız yeterli olacaktır. bu tip programlama ayarları müşteriye söylenmez genelde. bu servisin işidir. ve gelip bu programları yaptığında sizden servis ücreti ister :D gebze ve yakınlarındaysanız hemen gelebilirim hatta :))




    :) yardımınız için teşekkür ederim.
    yerimiz fulyada eğer yolunuz düşerse size güzel bir yemek ısmarlayabilirim :)

    Alıntıları Göster
    Bizde ms38s santral kullanıyoruz.
    Elektrik kesildiğinde dış hatları kullanamıyoruz. Daha önceki işyerinde daha buyuk bir karel santral vardı ve 4 dış hattı elektrik kesintisi olduğunda 11-12-13-14 nolu iç hatlarda kullanıma açıyordu. Yani bu iç hatlardan 9 ile hat almadan normal ev telefonu gibi görüşme yapabiliyorduk.
    ms38s de bu özellik varmı ve varsa nasıl aktif hale getiriliyor bilgisi olan varmı acaba..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur81

    Bizde ms38s santral kullanıyoruz.
    Elektrik kesildiğinde dış hatları kullanamıyoruz. Daha önceki işyerinde daha buyuk bir karel santral vardı ve 4 dış hattı elektrik kesintisi olduğunda 11-12-13-14 nolu iç hatlarda kullanıma açıyordu. Yani bu iç hatlardan 9 ile hat almadan normal ev telefonu gibi görüşme yapabiliyorduk.
    ms38s de bu özellik varmı ve varsa nasıl aktif hale getiriliyor bilgisi olan varmı acaba..

    Alıntıları Göster
    merhaba bu özellik bütün karel santrallerde mevcuttur
    elektrik kesintisi durumunda santarl kaç adet dış hattınız varsa direkt olarak bunları 11 nolu telefondan başlayark direkt olarak yönlendirir
    ms 38 santrallere modül yardımı ile akü bağlanıyor hatırladıgım kadarıyla ama bence küçük bir ups de işini görebilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shubuo1012

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    bazen arkadaşlar bana sorularını pm şeklinde soruyorlar. Bu durumda da forum sitesinin amacını geçmiş oluyruz. o yüzden artık pm ile sorulan soruları burada da paylaşıp, cevabını herkese açık şekilde vermek gerektiğini düşündüm. bu tip herkese lazım olabilecek soruları burada sorarsanız herkes yararlanır.

    ========================================================
    ozturk_mirac
    02.07.2013, 14:32http://forum.donanimhaber.com/m_59726061/tm.htm

    kullanıcı adını burda gördüm ve banada yardımcı olabileceğini duşundum.

    şimdi bizim karel santralımız var ofisimizi taşıdık ve fax hattatını iptal ettik yanı doğal olarak 2 hattımızı iptal oldu.

    önceden fax hattı santralın 6 nolu dahili'sine bağlıydı ve 2 dış hattan gelen aramaları otomatik fax aktarıyordu. (bunun iptali o kadar önemli değil)

    ama 6 nolu hat direk 1 nolu hattan nasıl çıkış yapabilir 9'a basmadan direk çıkış nasıl alır ama sadece 6 nolu abone için geçerli olacak.(şuan 2 nolu harici hattan çıkış yapıyor)
    ========================================================

    çözüm
    bahsettiğin programın adı acil hat alma programı.
    öncelikle santralin markasıyla birlikte modelini de verseydin daha iyi olabilirdi.

    ms26, ms38, ms48 ve sonrası santraller için programlama kodları şöyle;

    konsolu (11 veya 111 artık operatör telefonu hangisi ise) kaldırıp 877777 ile programa gir. sonra sırasıyla
    804 6 07 2 0
    kulağına düz bir sinyal gelecektir. istersen şimdi deneme yapabilirsin fax hattını kaldırarak.

    kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    bazen arkadaşlar bana sorularını pm şeklinde soruyorlar. Bu durumda da forum sitesinin amacını geçmiş oluyruz. o yüzden artık pm ile sorulan soruları burada da paylaşıp, cevabını herkese açık şekilde vermek gerektiğini düşündüm. bu tip herkese lazım olabilecek soruları burada sorarsanız herkes yararlanır.

    ========================================================
    ozturk_mirac
    02.07.2013, 14:32http://forum.donanimhaber.com/m_59726061/tm.htm

    kullanıcı adını burda gördüm ve banada yardımcı olabileceğini duşundum.

    şimdi bizim karel santralımız var ofisimizi taşıdık ve fax hattatını iptal ettik yanı doğal olarak 2 hattımızı iptal oldu.

    önceden fax hattı santralın 6 nolu dahili'sine bağlıydı ve 2 dış hattan gelen aramaları otomatik fax aktarıyordu. (bunun iptali o kadar önemli değil)

    ama 6 nolu hat direk 1 nolu hattan nasıl çıkış yapabilir 9'a basmadan direk çıkış nasıl alır ama sadece 6 nolu abone için geçerli olacak.(şuan 2 nolu harici hattan çıkış yapıyor)
    ========================================================

    çözüm
    bahsettiğin programın adı acil hat alma programı.
    öncelikle santralin markasıyla birlikte modelini de verseydin daha iyi olabilirdi.

    ms26, ms38, ms48 ve sonrası santraller için programlama kodları şöyle;

    konsolu (11 veya 111 artık operatör telefonu hangisi ise) kaldırıp 877777 ile programa gir. sonra sırasıyla
    804 6 07 2 0
    kulağına düz bir sinyal gelecektir. istersen şimdi deneme yapabilirsin fax hattını kaldırarak.

    kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim de bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim;

    Karel MS48C santralimiz var(robotu da aktif kullanıyoruz), biz şuan ofisimizi 2 ye böldük ve aktif dış hatlarımızı yeni adrese telekomdan aktardık, eski yerdeki depo departmanına da yeni 1 adet dış hat bağlattık ama orada santral kullanmayacağız, buraya kadar sorun yok gibi göründüğünü biliyorum, ancak açıklamak gerekirse; 15 ve 16 dahililerimiz robotumuzdaki kayıtta depo olarak kayıtlıydı, şimdi biz bu dahilileri bir yönlendirme ile depoya almış olduğumuz yeni dış hatta aktarmak istiyoruz... Bu mümkündür diye düşünüyorum ama tam da emin değilim, @Th3r4p1sT arkadaşım bana yardımcı olabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hecatombb

    Arkadaşlar benim de bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim;

    Karel MS48C santralimiz var(robotu da aktif kullanıyoruz), biz şuan ofisimizi 2 ye böldük ve aktif dış hatlarımızı yeni adrese telekomdan aktardık, eski yerdeki depo departmanına da yeni 1 adet dış hat bağlattık ama orada santral kullanmayacağız, buraya kadar sorun yok gibi göründüğünü biliyorum, ancak açıklamak gerekirse; 15 ve 16 dahililerimiz robotumuzdaki kayıtta depo olarak kayıtlıydı, şimdi biz bu dahilileri bir yönlendirme ile depoya almış olduğumuz yeni dış hatta aktarmak istiyoruz... Bu mümkündür diye düşünüyorum ama tam da emin değilim, @Th3r4p1sT arkadaşım bana yardımcı olabilir misiniz?


    malesef bu mümkün değil bu santralde. robot sadece dahililere yönlendiriliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    quote:

    Orijinalden alıntı: hecatombb

    Arkadaşlar benim de bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim;

    Karel MS48C santralimiz var(robotu da aktif kullanıyoruz), biz şuan ofisimizi 2 ye böldük ve aktif dış hatlarımızı yeni adrese telekomdan aktardık, eski yerdeki depo departmanına da yeni 1 adet dış hat bağlattık ama orada santral kullanmayacağız, buraya kadar sorun yok gibi göründüğünü biliyorum, ancak açıklamak gerekirse; 15 ve 16 dahililerimiz robotumuzdaki kayıtta depo olarak kayıtlıydı, şimdi biz bu dahilileri bir yönlendirme ile depoya almış olduğumuz yeni dış hatta aktarmak istiyoruz... Bu mümkündür diye düşünüyorum ama tam da emin değilim, @Th3r4p1sT arkadaşım bana yardımcı olabilir misiniz?


    malesef bu mümkün değil bu santralde. robot sadece dahililere yönlendiriliyor.

    Alıntıları Göster
    Sanırım eksik anlattım;
    Robot yine dahiliye gitsin ama ben dahiliyi bir dış hatta yönlendireyim istiyorum
    AŞAĞIDAKİ GİBİ .......
     Karel ms38s Santral




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hecatombb

    Sanırım eksik anlattım;
    Robot yine dahiliye gitsin ama ben dahiliyi bir dış hatta yönlendireyim istiyorum
    AŞAĞIDAKİ GİBİ .......
     Karel ms38s Santral

    şimdi daha iyi anladım. ancak cevap yine aynı malesef. bu dediğiniz de mümkün değil. dahili bir numarayı da aynı şekilde başka bir dahiliye yönlendirebilirsiniz ancak.
    zaten bu santralde robot da aslında bir dahili hat gibi hizmet veriyor. sanıyorum 8 idi numarası da. tabi diğer dahililerden 8 tuşlayarak robotu arayamazsınz :)
    her neyse. santralde ancak dahili-dahili yönlendirme yapabilirsiniz.

    ama uzaktaki ofisiniz için farklı çözüler de var. audio codes denen cihazlar ile iki farklı lokasyondaki iki farklı telefonu/santrali dahili görüşme gibi görüştürebilirsiniz. internet üzerinden tabi. ve tabi bu sistem biraz tuzlu olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    quote:

    Orijinalden alıntı: hecatombb

    Sanırım eksik anlattım;
    Robot yine dahiliye gitsin ama ben dahiliyi bir dış hatta yönlendireyim istiyorum
    AŞAĞIDAKİ GİBİ .......
     Karel ms38s Santral

    şimdi daha iyi anladım. ancak cevap yine aynı malesef. bu dediğiniz de mümkün değil. dahili bir numarayı da aynı şekilde başka bir dahiliye yönlendirebilirsiniz ancak.
    zaten bu santralde robot da aslında bir dahili hat gibi hizmet veriyor. sanıyorum 8 idi numarası da. tabi diğer dahililerden 8 tuşlayarak robotu arayamazsınz :)
    her neyse. santralde ancak dahili-dahili yönlendirme yapabilirsiniz.

    ama uzaktaki ofisiniz için farklı çözüler de var. audio codes denen cihazlar ile iki farklı lokasyondaki iki farklı telefonu/santrali dahili görüşme gibi görüştürebilirsiniz. internet üzerinden tabi. ve tabi bu sistem biraz tuzlu olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Th3r4p1sT

    877777 + 800 + 01 + 12 işlemini yaparak santrali 12'ye yönlendirdim. Artık santral çalmıyor direk 12 çalıyor. Size sormak istediğim

    1-) bu işlemi nasıl iptal edebilirim
    2-) santral 3 kere çalıp cevap verilmediği zaman nasıl 12'ye yönledirebilirim
    3) 3 kere çalıp cevap verilmeme özelelliğini ileride nasıl iptal edebilirim

    Cevaplarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler

    Necip..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necipaluc

    Merhaba Th3r4p1sT

    877777 + 800 + 01 + 12 işlemini yaparak santrali 12'ye yönlendirdim. Artık santral çalmıyor direk 12 çalıyor. Size sormak istediğim

    1-) bu işlemi nasıl iptal edebilirim
    2-) santral 3 kere çalıp cevap verilmediği zaman nasıl 12'ye yönledirebilirim
    3) 3 kere çalıp cevap verilmeme özelelliğini ileride nasıl iptal edebilirim

    Cevaplarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler

    Necip..

    Aşağıda yazan tüm işlemleri programlama moduna (877777) giriş yaptığınızı varsayılarak yazıyorum.

    1)
    800 ile dış hattı 12 nolu dahiliye yönlendirmişsiniz. iptal için aynı dış hattı tekrar 11 nolu dahiliye yönlendirmeniz gerekli yani
     
    800 + 01 + 11


    2)
    santral dediğinizi 11 nolu dahili abone kabul ettiğimiz zaman;
    11 nolu abone 3 kere çaldığında veya meşgul olduğunda 12 ye yönlendirme işleminin adı pbx grubudur.
    pbx grubu yaparak iki veya daha fazla aboneyi halka şeklinde birbirine bağlayabilirsiniz. ama halkanın iki ucunu mutlaka birleştirmeniz gerek

    n tane dahiliyi birbirine pbx yapmak için kodları şöyle;

     
    805 + a(1) + a(2)
    805 + a(2) + a(3)
    805 + a(3) + a(...)
    805 + a(...) + a(n)
    805 + a(n) + a(1)


    yani gruptaki en son aboneyi tekrar ilk aboneye bağlamak gerekir. sıralama burda önemsizdir. yani önce 15 nolu aboneye sonra da 13 nolu aboneye geçiş yapılabilir. ama zinciri tamamlamak önemli.

    kısaca, 11 ve 12 nolu dahilileri pbx yapmak için;
     
    805 + 11 + 12
    805 + 12 + 11

    kodlamak yeterlidir.

    3)
    istediğiniz aboneyi pbx grubundan çıkartabilirsiniz. bunun için aboneyi kendine yönlendirmeniz yeterlidir.

    yani;
    805 + a(n) + a(n)


    pbx grubundan bir abone çıkarırsanız halka kopacağı için halkayı tekrar koptuğu yerden birleştirmeniz gerekir.
    yani eğer grupdaki 3. sıradaki (3 nolu abone demiyorum çünkü abone numarası önemsiz.) aboneyi gruptan çıkartırsanız 2. sıradaki aboneyi 4. sıradaki aboneye bağlamanız gerekir.

    yukarıdaki örnek pbx grubumuzdan a(2) abonesini çıkarmak istersek kodlar şu şekilde olacaktır,
     
    805 + a(2) + a(2) //aboneyi gruptan çıkardık
    805 + a(1) + a(3) //gruptan çıkartığımız abonenin yerine bir sonraki aboneyi yerleştirdik


    böylece 1. sıradaki aboneyi 3. sıradaki aboneye bağlamış olduk ve halkayı tekrar birleştirdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Th3r4p1sT -- 19 Ağustos 2013; 19:32:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    quote:

    Orijinalden alıntı: necipaluc

    Merhaba Th3r4p1sT

    877777 + 800 + 01 + 12 işlemini yaparak santrali 12'ye yönlendirdim. Artık santral çalmıyor direk 12 çalıyor. Size sormak istediğim

    1-) bu işlemi nasıl iptal edebilirim
    2-) santral 3 kere çalıp cevap verilmediği zaman nasıl 12'ye yönledirebilirim
    3) 3 kere çalıp cevap verilmeme özelelliğini ileride nasıl iptal edebilirim

    Cevaplarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler

    Necip..

    Aşağıda yazan tüm işlemleri programlama moduna (877777) giriş yaptığınızı varsayılarak yazıyorum.

    1)
    800 ile dış hattı 12 nolu dahiliye yönlendirmişsiniz. iptal için aynı dış hattı tekrar 11 nolu dahiliye yönlendirmeniz gerekli yani
     
    800 + 01 + 11


    2)
    santral dediğinizi 11 nolu dahili abone kabul ettiğimiz zaman;
    11 nolu abone 3 kere çaldığında veya meşgul olduğunda 12 ye yönlendirme işleminin adı pbx grubudur.
    pbx grubu yaparak iki veya daha fazla aboneyi halka şeklinde birbirine bağlayabilirsiniz. ama halkanın iki ucunu mutlaka birleştirmeniz gerek

    n tane dahiliyi birbirine pbx yapmak için kodları şöyle;

     
    805 + a(1) + a(2)
    805 + a(2) + a(3)
    805 + a(3) + a(...)
    805 + a(...) + a(n)
    805 + a(n) + a(1)


    yani gruptaki en son aboneyi tekrar ilk aboneye bağlamak gerekir. sıralama burda önemsizdir. yani önce 15 nolu aboneye sonra da 13 nolu aboneye geçiş yapılabilir. ama zinciri tamamlamak önemli.

    kısaca, 11 ve 12 nolu dahilileri pbx yapmak için;
     
    805 + 11 + 12
    805 + 12 + 11

    kodlamak yeterlidir.

    3)
    istediğiniz aboneyi pbx grubundan çıkartabilirsiniz. bunun için aboneyi kendine yönlendirmeniz yeterlidir.

    yani;
    805 + a(n) + a(n)


    pbx grubundan bir abone çıkarırsanız halka kopacağı için halkayı tekrar koptuğu yerden birleştirmeniz gerekir.
    yani eğer grupdaki 3. sıradaki (3 nolu abone demiyorum çünkü abone numarası önemsiz.) aboneyi gruptan çıkartırsanız 2. sıradaki aboneyi 4. sıradaki aboneye bağlamanız gerekir.

    yukarıdaki örnek pbx grubumuzdan a(2) abonesini çıkarmak istersek kodlar şu şekilde olacaktır,
     
    805 + a(2) + a(2) //aboneyi gruptan çıkardık
    805 + a(1) + a(3) //gruptan çıkartığımız abonenin yerine bir sonraki aboneyi yerleştirdik


    böylece 1. sıradaki aboneyi 3. sıradaki aboneye bağlamış olduk ve halkayı tekrar birleştirdik.

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler ,

    benim ve şirketim için çık bilgilendirici oldu




  • Th3r4p1sT T kullanıcısına yanıt
    Peki hocam bunu manuel yapabilir miyiz??
    Örneğin müşteri 15 e bağlandı yeni ofisten çağrıyı açtık, ardından bir tuşlama yaparak deponun numarasına yönlendirdik....
    Bu bizim için çok önemli, böyle bir işlemin olduğuna dair birşeyler okuduğum için soruyorum kusura bakmayın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hecatombb

    Peki hocam bunu manuel yapabilir miyiz??
    Örneğin müşteri 15 e bağlandı yeni ofisten çağrıyı açtık, ardından bir tuşlama yaparak deponun numarasına yönlendirdik....
    Bu bizim için çok önemli, böyle bir işlemin olduğuna dair birşeyler okuduğum için soruyorum kusura bakmayın..
    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak.

    9 ile hat aldığım zaman dış hat 04 numarayı veriyor. Ama ben istiyorum ki 01 numaralı hattı versin, meşgulse 02. Bunu nasıl programlayabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rusman -- 22 Ağustos 2013; 9:36:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusman

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak.

    9 ile hat aldığım zaman dış hat 04 numarayı veriyor. Ama ben istiyorum ki 01 numaralı hattı versin, meşgulse 02. Bunu nasıl programlayabiliriz?

    Alıntıları Göster
    Benim sormak istediğim elektrik kesintisinden sonra santral gelen aramaları göstermiyor. Dışarıdan gelen çağrıların görünmesi için hangi programı kullanıyoruz acaba? Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusman

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak.

    9 ile hat aldığım zaman dış hat 04 numarayı veriyor. Ama ben istiyorum ki 01 numaralı hattı versin, meşgulse 02. Bunu nasıl programlayabiliriz?

    877777 ile programa girdikten sonra 8027 + 1 tuşlarsanız (eşit yük dağılımı) santral tüm dış hatları sırayla verecektir.
    9 a her bastığınızda sıradaki dış hattı alırsınız.

    genelde santraldeki dış hatlara gelen faturalarda bir dengesizlik olduğu zaman kullanılır bu.
    her ay birinci dış hatta çok yüksek fatura gelirken, ikinci dış hattın bedava paketi boşa gidiyorsa mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3r4p1sT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rusman

    Arkadaşlar benim de bir sorum olacak.

    9 ile hat aldığım zaman dış hat 04 numarayı veriyor. Ama ben istiyorum ki 01 numaralı hattı versin, meşgulse 02. Bunu nasıl programlayabiliriz?

    877777 ile programa girdikten sonra 8027 + 1 tuşlarsanız (eşit yük dağılımı) santral tüm dış hatları sırayla verecektir.
    9 a her bastığınızda sıradaki dış hattı alırsınız.

    genelde santraldeki dış hatlara gelen faturalarda bir dengesizlik olduğu zaman kullanılır bu.
    her ay birinci dış hatta çok yüksek fatura gelirken, ikinci dış hattın bedava paketi boşa gidiyorsa mesela.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    İşyerini dışarıdan bir müşteri arayıp bir numarayı tuşladığında departmanda benim telefonum çalıyor.
    Bunu iptal etme şansım var mı?
    Teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.