Karel Telefon santrallerinin satışını kurulumunu ve satış sonrası hizmetlerini veriyoruz. Karel ; Bundan 25 yıl önce çıktığı yolculukta, Türkiye'nin teknolojiye çok yüksek bedeller ödediğini görerek, ülkemizde bunu sağlayabilecek yeterli insan gücü ve ekonomik altyapının olduğuna inanmıştır. Yurtiçi ve yurtdışında pazarlarda elde ettiği başarıları ile alanında liderdir. Sektörde yüzde yüz yerli sermaye ile bunu başarabilen nadir şirketlerden biri olan Karel vizyonuna paralel olarak, konusundaki teknolojik gelişmeleri ülke koşullarına en uygun şekilde pazara sunmaktadır.
Hizmetlerimiz. Telefon santrali altyapı hizmetleri, Telefon santrali kurulumu Telefon santrali ve seli yanıt sistemi kurulumu çağrı merkezi altyapı çalışması ve kurulumu ip sistemler ve voip sistemler ip santral kurulumu ip telefon kurulumları voip sistemler şubeler arası iletişim sistemlerinin kurulumu demonte monte işlemleri Telefon bekletme müziği ve anons kayıtları
Arıza tesbiti ve giderilmesi konsine kart temini ve santralin kesintisiz iletişiminin sağlanması bilgisayar destekli uzaktan destek hizmetleri uygun telefon ve telsiz sistemleri.
KAREL IP Çağrı Merkezi Nedir? Müşterinizin herhangi bir sorunu olduğunda ilk yapacağı iş size ulaşmaktır.Müşterileriniz sizden gerekli yardımı alamıyorsa mutsuz müşterinize daha iyi hizmet verebilecek bir rakip firma kesinlikle vardır. Eğer müşterinizi sizi ilk aradığı anda mutlu edip sorunlarını çözerseniz sizden tekrar satın alır,daha fazla alır ve sizi herkese tavsiye eder. Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü müşteriler,işletmeler ve operatörler için bir nevi memnuniyet merkezidir.Bu memnuniyet merkezi sadık ve mutlu müşteriler yaratmanızı sağlar.Çözümün yeni nesil teknolojileri ile operatörler her an her yerden çalışabilirler.Farklı ofislerden, istenirse kendi evlerinden bile hizmet verebilirler.Tüm Karel sistemi Web tabanlı,kullanıcı dostu kolay arayüzleri üzerinden çalışılır.İzlenebilir durum bilgileri sayesinde ihtiyaç anında operatörler konuyla ilgili en bilgili operatöre müşterileri aktarabilirler.Çağrı merkezi süpervisörleri her an çağrıları dinleyebilirler ve isterlerse müdahale edebilirler.Dilerlerse geçmiş çağrı kayıtlarınada ulaşılabilir.Gerçek zamanlı anlık raporlarla duruma oldukça hakimdirler.Performans ve kalite kontrol altındadır. Karel IP Çağrı Merkezi şirketlerin teknoloji altyapılarına entegre çalışır.Müşteriden çağrı geldiğinde tüm bilgileri ve geçmiş aramaları ekranda görüntülenebilir.Ayrıca dış arama/ Outbound yetenekleri sayesinde aktif bir pazarlama aracı olarakta kullanılabilir.Kısacası Karel IP Çağrı Merkezi müşteri memnuniyeti ile beraber kaliteli,hızlı ve etkin bir hizmeti olabilecek en düşük işletme maliyetiyle sunar. Daha çok bilgi,referanslar vb sorular içinwww.uzmantelekom.com firmasından destek alabilirsiniz..