Şimdi beyler ve bayanlar nolur yardım edin sizden akıl almam gerekiyor(Bir tık uzun olucak helal edin.) Ben 20 haziranda Hepsiburada üzerinden bir kask siparişi verdim ve kask bana 22 haziranda ulaştı fakat ben kaskı denediğimde kask bana küçük geldi. Daha sonra ben bayram öncesi Hepsiburada’nın iade süreci falan çok uzar ve İstanbul’dan verdiğim motorsiklet siparişi 17 temmuzda gelecek almak için gittiğimde kask lazım, geç gelirse gidemem falan uğraşmıyım diye direkt satıcıyla iletişime geçtim, derdimi söyledim ve bana “Biz size kod verelim kargoyu bu kodla Sürat Kargo’ya teslim edin biz bir beden büyüğünü gönderelim“ dediler. Ben de okey dedim ve kargoyu Sürat Kargo’ya teslim ettim. Allah işte orda belamı vermeye başladı. Bu kargo 2 gün içinde Kocaeli-Kartepe şubesinden İstanbul-İkitelli Aktarma Merkezine gitti fakat galiba kargomu orda kaybettiler (asla kaybettik demiyorlar sürekli işte bir aksaklı olmuş gecikmiş vs diyorlar) ve kargo 24 haziran-12 temmuz arasında hiç hareket etmedi ve burda kaldı. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım, defalarca kayıt oluşturdum, Şikayetvar’a yazdım, e posta gönderdim,buradaki şubeye gittim fakat hiçbir sonuç alamadım. Ve 12 temmuz akşam saat 15.04’te kargo şubeye geldi, 15.04’te de teslim edildi. Bir kargo 1 dakika içinde hem şubeye varıp hem de teslim edilemiceği için ben de şüphelendim ve karşı tarafla iletişime geçtim. Karşı taraf bana kargonun onlara ulaşmadığını söylediler ve bende şalterler gerçekten attı, çıldırdım. Bugün sabah erkenden müşteri hizmetlerini aradım ve bayağı bağırdım fakat bana yine kayıt oluşturdular ve sonuç yine 0. Şu an artık ciddi delirmiş durumdayım. Benim merak ettiğim sorular şunlar; 1- Aktarma merkezine gitsem orda bir şey yapabilir miyim sonuçta kargo en sonra orda kayboldu 2- Tüketici hakem heyetine mi vermem gerekir, verirsem kazanabilir miyim? 3- Bu problemi satıcı mı çözmesi gerekir, sonuçta onun bana verdiği kodla onun anlaşmalı olduğu firma üzerinden gönderdim. Yani kısaca benim ne yapmam gerekiyor? Ne olur akıl verin kafayı sıyırıcam bunlar yüzünden az kaldı. ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Kargom Kayboldu!
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Satıcı sorumlu olmaz. Satıcıya durumu bildirin. Sonuçta çalıştığı kargo şirketi. Bir şey yapabiliyorsa o yapabilir. Ürün eline ulaşmadığı için o sorumlu değil. Demek ki iadeyi Hepsiburada üzerinden açmak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlıyorum fakat onun çalıştığı şirket ve onun verdiği anlaşma kodu değil mi sonuçta. Onunla iletişime geçtim fakat onun da çok fazla ilgileniceğini düşünmüyorum. Peki benim bu durumda ne yapmam gerekiyor aktarma merkezine gitsem çözüm bulabilir miyim sizce? Kesinlikle Hepsiburada üzerinden iade edin ve kesinlikle Sürat Kargo kullanmayın dünyanın en kötü kargo şirketi.
-
sürat kargo benim ürünü 5 gün sonra getirmişti ve şikayetci oldum hiç birşey olmadı
-
Hocam sizinki yine de gelmiş neyse ki. Benim ürünüm kayboldu, maddi zararım 3000tl. Bunun bir şekilde karşılanması lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, E-Devlet üzerinden BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi üzerinden doğrudan ilgili posta şirketinin genel merkezine şikayet kaydı oluşturun. Fotoğraflarınızı, eklerinizi, geçmişte oluşturduğunuz şikayet kaydının varsa numaraları ve derdinizi anlatın. Telefon numaranızı eklemeyi unutmayın genel merkez sizinle 10 gün içerisinde iletişime geçecek. Eğer buradan da sonuç alamaz iseniz Tüketici Hakem Heyeti seçeneğini değerlendirirsiniz.
Türk Ticaret Kanunu "I - Zıya veya hasar ile gecikmeden doğan zarardan sorumluluk MADDE 875- (1) Taşıyıcı, eşyanın taşınmak üzere teslim alınmasından teslim edilmesine kadar geçecek süre içinde, eşyanın zıyaından, hasarından veya teslimindeki gecikmeden doğan zararlardan sorumludur. (2) Zararın oluşmasına, gönderenin veya gönderilenin bir davranışı ya da eşyanın özel bir ayıbı sebep olmuşsa, tazminat borcunun doğmasında ve kapsamının belirlenmesinde, bu olguların ne ölçüde etkili olduğu dikkate alınır. (3) Gecikme hâlinde herhangi bir zarar oluşmasa da taşıma ücreti gecikme süresi ile orantılı olarak indirilir; meğerki, taşıyıcı her türlü özeni gösterdiğini ispat etmiş olsun."
-
Tamamdır hocam Tüketici Şikayet Bildirimi oluşturdum şimdi. Size şunu sormak istiyorum, ben bunları Tüketici Hakem Heyeti'ne versem davayı kazanabilir miyim? Davayı kazanmam durumunda ürünün o zamanki fiyatından mı iade alırım yoksa ödediğim miktarı geri mi alırım ?
-
Satıcıya mesajı Hb üzerinden atmadın mı hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sürat kargo kadar dandik bir firma yok. O firmadan 50 lira üstü hiçbir şey göndermemde almamda.
-
Tüketici hakem heyetine vermek dava açmak değildir. Tüketici hakem heyetinin kararını yargı yoluna taşırsanız dava açmış olursunuz. THH'ye vermeniz ve kazanmanız durumunda tahminimce ilgili ürünün ücreti kadar bir bedel alırsınız diye düşünmekteyim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X