Şimdi Ara

Karışık durumlar C sınıfı hatchback mi? b sınıfı SUV mi?80-90 bin arası ne alınır? Mekanik sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç otomatik olmak zorunda, yıllık 10.000 km civarı yapılacak. Uzun süre binme amacı var. DSG yi elediğimizde VAg grubu eleniyor. Dizele gerek yok dediğimizde. İşler karışıyor.

    vitara ile yola çıktım. Ancak 1.6 atmosferik motor ile çekişin yetersiz olduğu klasik torksuz motor ile yokuşlarda ağır kaldığından bahs edilmiş. Şanzımanı tam otomatik sorunsuz. Ancak 1.4s olanlarının fiyatları yüksek.

    1.2 turbo Qashqai cvt lerde ise 1.2 motorda yağ yakmalar sandık motor ile değişimler oldukça fazla sayıda yazılmış. CVt ile ilgilide şüphe uyandırıcı sorunlar yabana atılır gibi değil. 90.000 tl civarına 2016 ları temiz ancak bulunuyor.

    mazda cx3lere baktım. dizel tam otomatik. 4x4 fiyatları uçuk. 100.000 e bile yok

    hatchbacklerde ortam dahada vahim.

    2016 1.2 tce edc megane 4 bagaj 435 lt ile gerçekten mantıklı bir araç. Arka diz mesefasi biraz dar ama çok önemli değil. arkada çocuklar oturur genelde. 7edc şanzımanla ilgili çok fazla şikayet yok. Ancak motor çok yakma şikayeti ve yine yağ yakma şikayeti olanlar fazlasıyla var. 85000 civarı temiz touch bulunabiliyor.

    2016-2017 1.4t tam otomatik astralara baktığımızda. piston kıran bir motor karşımıza çıkıyor. direk eleniyor.

    308 küçük direksiyonu ile sürüşü güzel. Arka diz mesafesi baya dar. 2016 1.2 130 hp likler 80.000 civarı var. tam otomatik ve hızlı şanzımanı ile en alınası araç. ancak yakın dönemde kasa değiştirecek. ve Yine 1.2 motorla ilgili yağ yakma sorunları var. Ve çok fazla ilanlarda olmayan bir model. seçenekler az. bluehdi eat6 lar çok daha mantıklı ve sağlam ancak onlarda da km ler yüksek.

    mecburen dsg ye geri dönüp, daha yüksek model polo yada ibizalara bakmak zorunda kaldım.
    2017-2018 en boş paketleri ama boyasız hatasız araçlar 80-85000 civarı. bagaj hacmi ve arka genişliği c sınıflarına yakın.


    bu seçenekler içinde neyi önerirsiniz.? megane4 yumuşak ve tepkili direksionu ve yalıtımı ile sürüş olarak hoşuma gitti. Ancak 1.5 dci 6edc almak daha mantıklı görünüyor. 6edc dede birden boşa düşme. bekleme gibi şanzımanda sıkıntılardan çok bahs edilmiş. 2018 de gelen yazılım ile çözüldüğünden bahs edilmiş.
    Bİr aydır araştırıyorum. sıfır araç zaten bu devirde alınmaz. ama ne alınır???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 16 Mart 2019; 13:10:40 >







  • Uzun süre binmek ve çift kavrama şanzımanlar birbiri ile taban tabana zıt kavramlar.

    Vitara bakıyorsanız hemen vazgeçmeyin gidip bir test sürüşü yapın testlerde filan güzel bir araç diye söyleniyor.

    Bunun dışında uzun süre kullanmak için 1.6 Corolla önerebilirim.

    Jazz fiyatlarını bilmiyorum ama yeni kasa Jazz alabiliyorsanız o da iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam, jazzların fiyatları epey yüksek. kendi küçük fiyatı büyük :)

    vitarayı test sürüşü yapıcam dediğiniz gibi. 10inç android multimedya ekranı ve yerden yüksek oluşu avantaj.
    Bu arada c4 hdi etg6 lar var. ancak tek kavramalı yarı ootomatik sürüş berbat. daha önce easytronic astram vardı. hemen satıp kurtulmuştum.
  • Bu listeye captur 1.2 tce edc de ekledim. 85000 civarı 2016 ları temiz bulunabiliyor.
  • Örneklere bakarak şu sorunlu bu sorunlu denip genellemeye gidilmiş.Zor alınır araç bu düşünceyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kupon araçlar belli fluens, kadjar
    Hakettiği degerin altında satılan arabalar.

    Bütcenizi kadjar aşar ama bana göre tasarım olsun iç mekan olsun alınabilecek arabalardan bir tanesi.

    Olmadı toyota chr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 16 Mart 2019; 14:21:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    O para onun hakkı degil. Bi renaultun capturun piyasası yüksek, tutuldugundan dolayı degil adamlar sistem oturtmuş düşmüyor :)

    Tasarım olarak suv degil, crossover araba yerden yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Captur 1.2tce yag yakma sorunu var nissan la ufak farklarla ortak kullandıkları motor.Suan kullandigim captur davalık.Firma ilgisiz.Bence onuda eleyin...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vitara'yı bir test edin hocam, size hoş gelir belki. Taş gibi araç.

    Bunun dışında tek tavsiyem içinize sinmeyen araba almayın, içinize sindikten sonra gerisi kolay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su mesaji sanki ben yazdim oyle bir hisse kapildim
    Fiyat araligi markalar modeller hepsi ayni bi vitaraya bakmamistim
    Benim aklima yatan megane 4 ile 308 60000 km biraz sansli olursaniz allure bulunabilir daha iki gun once bir arac satildi 88500 yazmisti fiyati
    Onun disinda ceed i30 filanda bakiyorum arada
    Aslinda 308 1.2 motoru sıkıntısız olsa hic bakmicam direk allure alıp geçeceğim yine astra 1.4t icinde bu sekilde duaunuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhannexus -- 16 Mart 2019; 16:22:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    hocam, jazzların fiyatları epey yüksek. kendi küçük fiyatı büyük :)

    vitarayı test sürüşü yapıcam dediğiniz gibi. 10inç android multimedya ekranı ve yerden yüksek oluşu avantaj.
    Bu arada c4 hdi etg6 lar var. ancak tek kavramalı yarı ootomatik sürüş berbat. daha önce easytronic astram vardı. hemen satıp kurtulmuştum.
    Teyzemde vitara 1.6 glx var bu sene 3000 km yaptım o araçla. Gerek uzun yol gerek şehir içi araca hakimim.
    B plus bir araç segment olarak. B ile c nin arasında kalmış.
    Glx donanımda tamamen açılan büyük bir cam tavan var, koltuk ısıtması her donanımda mevcut diye biliyorum. Tableti kullanışlı, kendi navigasyonu başarılı. Arada bir internete bağlayıp dizi izlediğimde olmadı değil:)
    130,140 km hıza kadar yol tutuşta hiç bir sorun yaşamadım, frenleri güzel tutuyor. 100 den sonra motor sesi alıyor , gerçi japonlarda pek yalıtım olayı yok. Ziebartta yalıtım ekletmişler bayağı farketmiş. Koltuklar rahat, arkası biraz dar ama 3 kişi rahat yolculuk edebilir. Bagajı çok büyük değil.
    6 ileri bir otomatik şanzımanı var. 1.6 motorla 0-100 ü 12,13 saniyelerde.. sport mod ta 11 saniyelere gelebiliyor. Sport modu ve 4çarp4 ü var glx te. 8 airbag vardı diye biliyorum. Direksiyon arkası kulakçıklarla vites değiştirebiliyorsunuz.
    Yıllık bakımı 485 lira tuttu, pendik aykona bizzat götürdüm , servisi ilgili..
    Manevraları biraz kısa, gerçi lastikler büyük bununda yarı çap etkisi var. Şehir içi 7,8 litre civarı yakıyor ki bu bence başarılı. Çok yakan bir araba değil.
    Alınır mı? Alınır ihtiyaçlara göre bakıldığında bayağı avantajlı olabiliyor. Tavsiye ederim. Ama şuda var honda civic fc5 var arkadaşımda arka arkaya kullandım bir gün ikisini.. fc5 civic daha rahat, daha konforlu, daha performanslı bir araç. Sanırım civic alırdım:) daha doğrusu c segment bakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    o yüzden konu açtım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    Teyzemde vitara 1.6 glx var bu sene 3000 km yaptım o araçla. Gerek uzun yol gerek şehir içi araca hakimim.
    B plus bir araç segment olarak. B ile c nin arasında kalmış.
    Glx donanımda tamamen açılan büyük bir cam tavan var, koltuk ısıtması her donanımda mevcut diye biliyorum. Tableti kullanışlı, kendi navigasyonu başarılı. Arada bir internete bağlayıp dizi izlediğimde olmadı değil:)
    130,140 km hıza kadar yol tutuşta hiç bir sorun yaşamadım, frenleri güzel tutuyor. 100 den sonra motor sesi alıyor , gerçi japonlarda pek yalıtım olayı yok. Ziebartta yalıtım ekletmişler bayağı farketmiş. Koltuklar rahat, arkası biraz dar ama 3 kişi rahat yolculuk edebilir. Bagajı çok büyük değil.
    6 ileri bir otomatik şanzımanı var. 1.6 motorla 0-100 ü 12,13 saniyelerde.. sport mod ta 11 saniyelere gelebiliyor. Sport modu ve 4çarp4 ü var glx te. 8 airbag vardı diye biliyorum. Direksiyon arkası kulakçıklarla vites değiştirebiliyorsunuz.
    Yıllık bakımı 485 lira tuttu, pendik aykona bizzat götürdüm , servisi ilgili..
    Manevraları biraz kısa, gerçi lastikler büyük bununda yarı çap etkisi var. Şehir içi 7,8 litre civarı yakıyor ki bu bence başarılı. Çok yakan bir araba değil.
    Alınır mı? Alınır ihtiyaçlara göre bakıldığında bayağı avantajlı olabiliyor. Tavsiye ederim. Ama şuda var honda civic fc5 var arkadaşımda arka arkaya kullandım bir gün ikisini.. fc5 civic daha rahat, daha konforlu, daha performanslı bir araç. Sanırım civic alırdım:) daha doğrusu c segment bakardım.

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler ayrıntılı tecrübe aktarımınız için.




  • gokhannexus G kullanıcısına yanıt
    Ne hallere geldik değilmi? araç mı seçicez mühendislik mi okuyacağız. Sonuçta araçların kronik sorunlarının bu kadar fazla olması bence kabul edilebilir birşey değil. Sektör olarak çok ciddi sağlımlık ve verimlilik eksiklikleri var.

    ceed i30 hiç bakmadım dizelleri bile fazla yakıyorlar diye.

    dediğiniz gibi mantıklı araçlar olduğu zaman çabuk satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuji

    Captur 1.2tce yag yakma sorunu var nissan la ufak farklarla ortak kullandıkları motor.Suan kullandigim captur davalık.Firma ilgisiz.Bence onuda eleyin...
    doğrusu dürüst satın alacak turbo benzinli araç yokmu yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Kupon araçlar belli fluens, kadjar
    Hakettiği degerin altında satılan arabalar.

    Bütcenizi kadjar aşar ama bana göre tasarım olsun iç mekan olsun alınabilecek arabalardan bir tanesi.

    Olmadı toyota chr
    95000 tl ye chr 1.2 turbo cvt var. 2016. ancak en boşu. birde chr ın bagaj hacmi çok az. 4 kişilik aileye az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 16 Mart 2019; 17:19:40 >
  • ceşit bol kolay gelsın.. lpglı olsun yeter
  • Arkadaşlar şu araçların sınıflarını bana örneklerle yazabilecek? Ya da acıklayan bi site varsa link alabilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    95000 tl ye chr 1.2 turbo cvt var. 2016. ancak en boşu. birde chr ın bagaj hacmi çok az. 4 kişilik aileye az.

    Alıntıları Göster
    Hocam iyi arabaya gücün yetmiyor, boş arabayıda begenmiyorsun. Allah kolaylık versin.

    İnsanoğlu doyumsuzdur herzaman daha fazlasını ister.
    Dolayısıyla, istediğin özellikleri barındıran aracı alman için model düşürüp, bazı kriterlerinden vazgeçmelisin.
    Kriterden vazgeçmiyorsan tekrar model düşürceksin, yani 2 kez.

    Focus sahibiyim, vakti zamanında yüzeysel bakınır cıkardım içi dar derdim, birşeylere kulp bulurdum.
    Sözde aklımda başka araba oldugu için focustan uzak durdum.
    1 yıl sonra iş ciddileşince alıcı gözle bakınca, iş farklı boyuta gitti, diger segmentine göre arka diz mesafedi dar. Dar olması engel degil sonuçta kişiyi kurtarıyor, digerlerinin iki parmak geniş olması onların iyi oldugu anlamına gelmez, arayada sandalye atamazsın, e segmenti genişlik hiçbirinde yok.

    Yani almamak için bahaneler üretilebilir.
    Bahanelere son verdim trend x sahibiyim aracımdan memnunum ,Şükür araç sahibiyim,Allah olmadıklarına nasip etsin.

    Siz herseyi incelerseniz araba alamazsınız... evet hersey incelenir fakat almamak için çok büyük neden lazım.
    Misal dediniz ki dsg eyvallah.

    Yeri geldiğinde söylüyorum, ben bu sektördeyim mutfagın arka tarafı migde bulandırıcı.
    Donanım mış, genişlikmiş oymuymuş buymuş görsel birserşey. Ya motorda ya şanzımanda sıkıntı varsa
    İşte ozaman genişlik donanım kalmıyor sorunla baş başasın.

    Özetlersek
    Kriterlerinden vazgeçip yenibir arabaya binmek
    Kriterlerini koruyup(kaza, hasar,boya , km hariç) eski model arabaya binmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 16 Mart 2019; 19:32:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Hocam iyi arabaya gücün yetmiyor, boş arabayıda begenmiyorsun. Allah kolaylık versin.

    İnsanoğlu doyumsuzdur herzaman daha fazlasını ister.
    Dolayısıyla, istediğin özellikleri barındıran aracı alman için model düşürüp, bazı kriterlerinden vazgeçmelisin.
    Kriterden vazgeçmiyorsan tekrar model düşürceksin, yani 2 kez.

    Focus sahibiyim, vakti zamanında yüzeysel bakınır cıkardım içi dar derdim, birşeylere kulp bulurdum.
    Sözde aklımda başka araba oldugu için focustan uzak durdum.
    1 yıl sonra iş ciddileşince alıcı gözle bakınca, iş farklı boyuta gitti, diger segmentine göre arka diz mesafedi dar. Dar olması engel degil sonuçta kişiyi kurtarıyor, digerlerinin iki parmak geniş olması onların iyi oldugu anlamına gelmez, arayada sandalye atamazsın, e segmenti genişlik hiçbirinde yok.

    Yani almamak için bahaneler üretilebilir.
    Bahanelere son verdim trend x sahibiyim aracımdan memnunum ,Şükür araç sahibiyim,Allah olmadıklarına nasip etsin.

    Siz herseyi incelerseniz araba alamazsınız... evet hersey incelenir fakat almamak için çok büyük neden lazım.
    Misal dediniz ki dsg eyvallah.

    Yeri geldiğinde söylüyorum, ben bu sektördeyim mutfagın arka tarafı migde bulandırıcı.
    Donanım mış, genişlikmiş oymuymuş buymuş görsel birserşey. Ya motorda ya şanzımanda sıkıntı varsa
    İşte ozaman genişlik donanım kalmıyor sorunla baş başasın.

    Özetlersek
    Kriterlerinden vazgeçip yenibir arabaya binmek
    Kriterlerini koruyup(kaza, hasar,boya , km hariç) eski model arabaya binmek.

    Alıntıları Göster
    Doğru söze ne denir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.