Şimdi Ara

Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı
    Avrupa’da hızla büyüyen Karsan, doğuştan elektrikli e-ATA modelinin ilk ihracatını gerçekleştirdiği Romanya’da güçlenmeye devam ediyor. Bu doğrultuda Karsan, Romanya’da Ağustos 2021’de imzalanan ve 41 milyon euroluk değere sahip 56 adetlik 18 metre elektrikli araç ihalesi sözleşmesi kapsamında araç teslimatlarına başladı.



    6 yıl boyunca tüm bakımları Karsan yapacak



    Romanya Bölgesel Kalkınma ve Kamu Yönetimi Bakanlığı tarafından açılan yüzde 100 elektrikli toplu ulaşım ihalelerini kazanarak Türk otomotiv sanayinin bugüne kadarki en büyük elektrikli otobüs ihracatı için anlaşma imzalayan Karsan, ihale kapsamında 44 adedi Timisoara Belediyesi’ne, 12 adedi Braşov Belediyesi’ne olmak üzere toplamda 56 adetlik 18 metre elektrikli otobüs teslimatlarına başladı.



    Anlaşma kapsamında bölgeye 15’i hızlı şarj olmak üzere toplam 59 şarj istasyonu kuracak olan Karsan, aynı zamanda 6 yıl boyunca da araçların tüm bakım ve garaj işletmesini üstlenerek bu alandaki anahtar teslim çözüm iddiasını açıkça ortaya koyuyor. Proje kapsamında Braşov Belediyesi’ne ait 12 adetlik 18 metre e-ATA’ların geçtiğimiz aylarda teslim edildiğini söyleyen Karsan CEO’su Okan Baş, şarj istasyonu kurulumlarının da tamamlandığını ve araçların Braşov’da toplu ulaşım hizmetine 2023 başı itibarıyla başlayacağını kaydetti.



    Ayrıca Bkz.MG4 Electric, 2023'ün ilk çeyreğinde Türkiye'de satışa sunulacak



    Timisoara halkını yılbaşında e-ATA’lar taşıyacak



    2023 yılında Avrupa’nın Kültür Başkenti seçilen Timisoara Belediyesi ile yapılan 44 adetlik e- ATA 18 metre anlaşması kapsamında ilk araçların Aralık sonunda teslim edilmiş olacağını ifade eden Okan Baş, “Araçlar Timisoara’da yılbaşında hizmete başlayacak. Anlaşma kapsamındaki şarj istasyonlarının bir kısmının kurulumunu da tamamladık.



    Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı
    Timisoara Belediyesi ile yapılan anlaşma kapsamında tüm araç teslimatlarının ve şarj istasyonlarının kurulumunun 2023 son çeyreğinde tamamlanması planlanıyordu. Fakat Timisoara Belediyesi modern toplu ulaşım hizmetini planlanandan daha erken zamanda halkına sunmak istedi. Biz de planlamamızı bu talep doğrultusunda öne çektik. Kalan araçların teslimatı ve şarj istasyonu kurulumunun yeni yılın ilk yarısı içerisinde tamamlanmasını hedefliyoruz” dedi.



    Karsan’ın Romanya’da elektrikli araç dönüşümünde öncü rol oynayan bir Türk markası olduğunu vurgulayan Karsan CEO’su Okan Baş, şöyle devam etti: “Romanya da Karsan gibi elektrikli araçta Avrupa’da dönüşüme öncülük ediyor. Romanya’nın bu öncü vizyonu, Karsan’ın 5 yıl önce başlayan elektrikli dönüşüm yolculuğu ile oldukça iyi örtüşüyor. Romanya, tıpkı Fransa ve İtalya gibi Karsan’ın ana hedef pazarlarından biri.



    Bugün Karsan, Romanya’daki elektrikli araç parkının yaklaşık üçte birine sahip. Üstelik otobüs üretim üssü olan Türkiye’deki üreticiler arasında da, Karsan Romanya’da en çok elektrikli parkına sahip Türk markası olarak öne çıkıyor. 2022 sonu itibarıyla Romanya’daki elektrikli araç parkımız 140 adet iken, Timisoara Belediyesi’ne yapılacak teslimatlarla birlikte 2023 ortalarında 180 adede ulaşacak”.



    İsmini Türkçe’de ailenin büyükleri anlamına gelen Ata’dan alan e-ATA, 18 metre sınıfındaki modelde 198 kWh’dan 595 kWh’a kadar farklı batarya kapasitesi seçeneklerine ve pantograflı hızlı şarj opsiyonuna sahip. Karsan e-ATA’nın tekerlere konumlandırılan elektrikli hub motorları, 18 metrelik versiyonda sunduğu 500 kW’lik azami gücüyle en dolu kapasitede bile tam performans gösteriyor. Sunduğu yüksek menzile rağmen yolcu kapasitesinden ödün vermeyen e-ATA, 18 metrelik versiyonuyla 135’in üzerinde yolcu taşıyabiliyor.









  • Allah aşkına buradaki belediyeler de alsın şunlardan. makam aracı alacaklarına, iki senede bir kaldırım taşı yenileyeceklerine, her yere bahsettiği içeriğin yıllar öncesinden kalmış veya gereksiz pankartlar asacaklarına, 65 yaş üstüne beleş ulaşım sağlayacaklarına.. bunları alsınlar

  • Allah aşkına buradaki belediyeler de alsın şunlardan. makam aracı alacaklarına, iki senede bir kaldırım taşı yenileyeceklerine, her yere bahsettiği içeriğin yıllar öncesinden kalmış veya gereksiz pankartlar asacaklarına, 65 yaş üstüne beleş ulaşım sağlayacaklarına.. bunları alsınlar

  • stableRevulation kullanıcısına yanıt
    Artık kaldırım taşı bile yenilemiyorlar

  • Tebrikler KARSAN

  • C28_ kullanıcısına yanıt

    Ne güzel

  • nerde çıkmamış arabaya güzelleme destanı yazan beyaz troller?

  • Yerli malımız neden alinmiyorda hep yurt dışından alıyorlar paralarımız böyle çar çur oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yerlilik ve Millilikten bahseden akpli konya belediyesi daha yeni bizi kıskanan almanyadan 372 milyon liraya 98 tane Man otobüs aldı Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı 


    Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı
  • Aslında otobüs konusunda cidden söz sahibi bir ülkeyiz. Özellikle elektrikli otobüs konusunda treni yakaladığımızı düşünüyorum. Karsan, Otokar, Bozankaya derken bu sektörde söz sahibiyiz.


    Manisa'da Bozankaya üretimi otobüsleri görmüştüm çok beğenmiştim. Öğrendiğim kadarıyla batarya ve yazılım dahil %100 yerliymiş.


    Karsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı
  • Çok güzel

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BU TOMA YAPAN FİRMA DEĞİL Mİ? KAHROLSUN

  • besiktas033 kullanıcısına yanıt

    bu konu ülkemiz açısından uluslararası anlamda gerçekten problemli bir konudur.


    1-arap ve ortadoğu ülkeleri ile dindaşız.


    2-azerbaycan başta olmak üzere türki cumhuriyetlerle soydaşız.


    3-iran ile tarihdaşız.


    4-rusya ile soydaş sayılırız.


    yukarıda belirttiğim ülkelerin tamamı milli gelirlerinin legal olan kısımlarını fosil yakıt satarak sağlamaktadırlar.bu ülkelerin en büyük müşterisi biziz.bu sebeple aradaki ilişkilerin bozulmaması için yeşil enerji meselesindeki nedenlerden bir tanesi olduğu için karar veremiyoruz.hatta rusyanın ukrayna üzerinden avrupa ve amerika ile hesaplaşma savaşının sebebi budur.




    saygılar..................................

  • stableRevulation kullanıcısına yanıt

    Kaldırım taşı yenileyen ilçe belediyesi. Büyükşehir belediyesi değil... İlçe belediyeleri otobüs hizmeti vermiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sissil S kullanıcısına yanıt

    ha öyle mi kanka

  • besiktas033 kullanıcısına yanıt

    Genelde bu işler ihale ile olur MAN kazanmış olabilir ayrıca Türkiye'de de MAN fabrikası olması lazım. Aynı Mercedes-Benz Türk gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yilmaya Y kullanıcısına yanıt

    Evet ankarada var bildiriğim kadarıyla. Eleştirmemin yönü malum parti her konuda yok yerli milli olacak diyip İBB nin aldığı AKİA marka metrobüslere laf atan kitle bu durumda sessiz kalıyor.


    Ben halkım en kaliteli hangisiyse ona binmek isterim fakat iki yüzlülük rahatsız ediyor.

  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Batarya doğal olarak %100 yerli değil, hücreler çinden geliyor, paketleme ve batarya yönetim yazılımı yerli, o da takribi bataryanın %25-30 maliyetine denk geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • besiktas033 kullanıcısına yanıt

    Man'ın Ankara'da fabrikası mevcut bu ürünler yerli yaniKarsan, Romanya için ürettiği elektrikli otobüslerin teslimatlarına başladı 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.