Şimdi Ara

KASKO ŞİRKETLERİ En iyisi, en kötüsü? Hangisini tercih edelim? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
3
Favori
130.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yoğun telefon trafiği sonucu ve fdh'de tesadüfen az önce karşılaştığım bir mesajda, axa'da da özel servise hatta tamirhaneye karar verilebildiğini öğrenmiş bulunuyorum :(

    e bu durumda garanti hakkını kabetmiş olacağız ama nasıl iş anlayamadım:S sigorta haliyle, kendini de sigortalıyor tabii.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21116491/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: edre

    iyi calısmalar

    ben anlasmalı servis olayına da yetkili servis olayınada inanmıyorum artık yok oyla birsey

    axa oyaktan kaskolu yaptırdım ve aracım kaza yaptı aracım trabzon ford yetkili servisine cekildi exper atandı

    exper yetkili ve axa oyak anlasmalı servisle anlasamadı ve aracımın dısarıda yapılmasına karar verdi

    axa oyak sikesinde ford trabzon da tunalar olarak anlasmalı gozukmesine ve baska firma olmamasına rağmen exper orada yazmayan kaskonun anlasmalı olduğu tamirhaneler olduğunu soyledi aracınız orada yapılacıak dedi

    ben itiraz ettim ve aracımın yetkili servis haricinde yapılmamasını istediğimi soyledim

    experin dediği ben 14 bin ytl masraf cıkardım ben anlasamadım gidin siz anlasın servisle orada yaptırın dedi

    anlasılın anlasmalı yada yetkili servis olayı hikayeymiş arkadaslar her halt experin elinde

    ve axa oyak iletilen sikayette
    ben experimizin arkasındayım

    siz anlasa bilirseniz o fiyata servisle gidin servise yaptırın cevabini aldım


    kaskoda yalanmıs sunu oğrendim kasko bana yetkili servis garantisi veriyosa hertürlü kazada oyle yaptırmak gerekiyomus

    tecrübe ettik axa oyakta boyle bi garanti yok

    exper soyledi sozleşmede aracınız kaza halinden oncekine getirilir diyor edidi bunun nedrede yapılacağına siz karar veremessiniz

    size aracınz kaza oncesindeki haline getirilir ve teslim edilir dedi

    kolay gelsin

    http://forum.donanimhaber.com/m_19081380/mpage_4/key_sigorta%2Cisleri//tm.htm#22115403




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    yoğun telefon trafiği sonucu ve fdh'de tesadüfen az önce karşılaştığım bir mesajda, axa'da da özel servise hatta tamirhaneye karar verilebildiğini öğrenmiş bulunuyorum :(

    e bu durumda garanti hakkını kabetmiş olacağız ama nasıl iş anlayamadım:S sigorta haliyle, kendini de sigortalıyor tabii.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21116491/tm.htm


    quote:

    Orijinalden alıntı: edre

    iyi calısmalar

    ben anlasmalı servis olayına da yetkili servis olayınada inanmıyorum artık yok oyla birsey

    axa oyaktan kaskolu yaptırdım ve aracım kaza yaptı aracım trabzon ford yetkili servisine cekildi exper atandı

    exper yetkili ve axa oyak anlasmalı servisle anlasamadı ve aracımın dısarıda yapılmasına karar verdi

    axa oyak sikesinde ford trabzon da tunalar olarak anlasmalı gozukmesine ve baska firma olmamasına rağmen exper orada yazmayan kaskonun anlasmalı olduğu tamirhaneler olduğunu soyledi aracınız orada yapılacıak dedi

    ben itiraz ettim ve aracımın yetkili servis haricinde yapılmamasını istediğimi soyledim

    experin dediği ben 14 bin ytl masraf cıkardım ben anlasamadım gidin siz anlasın servisle orada yaptırın dedi

    anlasılın anlasmalı yada yetkili servis olayı hikayeymiş arkadaslar her halt experin elinde

    ve axa oyak iletilen sikayette
    ben experimizin arkasındayım

    siz anlasa bilirseniz o fiyata servisle gidin servise yaptırın cevabini aldım


    kaskoda yalanmıs sunu oğrendim kasko bana yetkili servis garantisi veriyosa hertürlü kazada oyle yaptırmak gerekiyomus

    tecrübe ettik axa oyakta boyle bi garanti yok

    exper soyledi sozleşmede aracınız kaza halinden oncekine getirilir diyor edidi bunun nedrede yapılacağına siz karar veremessiniz

    size aracınz kaza oncesindeki haline getirilir ve teslim edilir dedi

    kolay gelsin

    http://forum.donanimhaber.com/m_19081380/mpage_4/key_sigorta%2Cisleri//tm.htm#22115403


    Alıntıları Göster
    Sigorta konusunda haykırışlarınız yersiz değil neden özel serviste yetkili servis değil konusunda direnmeniz de normal ben olsam bende bunu isterim.Bakın ben sigortacıyım kendi yaptığım kazalarda suçluyum yada suçsuzum bu tip şeyleri kafama takmak istemiyorum.Aslında benim aracımı kaskolatmamdaki amaç şu ben evde uyurken aracıma vurup kaçılması,aracımın çalınıp yok olması,LPG den kaynaklı yanma olması,yani benim dikkatsizliğim yada başkasının dikkatsizliği sonucu trafikteyken yada yanlış parkettğim bir yerde aracıma gelen zarar için kasko yaptırmak kasko yaptırdım nasılsa mantığı değil.Sizin için demiyorum benim düşüncem bu çünkü aktif trafikte olup yılda 60-70 bin km yapıp halen kazası olmayan insanlar tanıyorum.Herşey bizim dikkatimize bağlı ama allah korusun sabah kalktık ve arabamız yerinde yok yılda 700-800 milyon kaskoya ödemezsek bizim arabamızın parasını kim bize verecek ? sadece 30 gün bekliyoruz aracımızın polisler tarafından bulunmasını.Bulunmazsa kasko size paranızı ödüyor araç alıyosunuz kasko yoksa araç alamıyosunuz.Diyelim kasko yok araç bulundu ne döşemesi var ne lastikleri ne camları ne olacak ? yaptıracakmısınız atacakmısınız kaskonuz olsa hepi yerine gelir yada pert' e çıkar araç paranız ödenir yine alırsınız.Benim en büyük korkularım bunlar.Kaskodaki amacımda birazcık bu çünkü kaskom da olsa kaza yapsam ister özel ister yetkili servis tamir etsin o araç kazalı oluyo ben rahatsız oluyorum.Heleki kaza büyükse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS

    Sigorta konusunda haykırışlarınız yersiz değil neden özel serviste yetkili servis değil konusunda direnmeniz de normal ben olsam bende bunu isterim.Bakın ben sigortacıyım kendi yaptığım kazalarda suçluyum yada suçsuzum bu tip şeyleri kafama takmak istemiyorum.Aslında benim aracımı kaskolatmamdaki amaç şu ben evde uyurken aracıma vurup kaçılması,aracımın çalınıp yok olması,LPG den kaynaklı yanma olması,yani benim dikkatsizliğim yada başkasının dikkatsizliği sonucu trafikteyken yada yanlış parkettğim bir yerde aracıma gelen zarar için kasko yaptırmak kasko yaptırdım nasılsa mantığı değil.Sizin için demiyorum benim düşüncem bu çünkü aktif trafikte olup yılda 60-70 bin km yapıp halen kazası olmayan insanlar tanıyorum.Herşey bizim dikkatimize bağlı ama allah korusun sabah kalktık ve arabamız yerinde yok yılda 700-800 milyon kaskoya ödemezsek bizim arabamızın parasını kim bize verecek ? sadece 30 gün bekliyoruz aracımızın polisler tarafından bulunmasını.Bulunmazsa kasko size paranızı ödüyor araç alıyosunuz kasko yoksa araç alamıyosunuz.Diyelim kasko yok araç bulundu ne döşemesi var ne lastikleri ne camları ne olacak ? yaptıracakmısınız atacakmısınız kaskonuz olsa hepi yerine gelir yada pert' e çıkar araç paranız ödenir yine alırsınız.Benim en büyük korkularım bunlar.Kaskodaki amacımda birazcık bu çünkü kaskom da olsa kaza yapsam ister özel ister yetkili servis tamir etsin o araç kazalı oluyo ben rahatsız oluyorum.Heleki kaza büyükse.

    tam
    "sıfır aracın, yani garantisi devam eden aracı, özel servise gönderip garanti dışı bırakabilirler mi, bunu önlemek için bir kloz var mıdır?" diye soracaktım buradan da siz açıklamayı yapmışsınız.

    6 ay kadar 2. el araç baktığımda bu durum benim için sorun değildi, inanın. ancak temiz araç bulamayıp, sıfıra karar verince, doğal olarak bu insanı düşündürüyor. insanların altlarındaki araca çarpışan araba gibi davrandığı bir ülkede yaşadığımızdan, hırsızlığa ek olarak, aracıma durduğu yerde ya da trafik magandası olarak zevk olsun ya da bilmeden, etmeden trafiğe atlayıp hasar verince de zararımı karşılaması benim beklentim. yoksa zaten sıfır araca vermezdim şahsen bu kadar parayı-kendi bütçeme göre-.

    sorun o ki, bazı firmalarda olmadığı, bazılarında olduğu söyleniyor bu durumun, kafa karışıklığı da bu noktada zaten. bakalım hayırlısıyla bir karara varıp artık başımıza geleni çekeceğiz sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: RENAT27

    arkadaşlar. anadolu sigortadan kaskomu yaptırmak üzereyim. ancak kafama takılan birkaç husus var. poliçe kloslarında deprem, sel, terör, halk hareketlerinin hepsi yazıyor. ancak yangın gibi bir ibareye poliçenin ilk sayfasında raslayamadım. ancak acentemin bana söylediğine göre genel şartları kapsayan klavuzunda, bu ibareyi bulabileceğimi söyledi.
    birde kombine tek limit diye bir ibare var. burası tek bir kişiyimi kapsıyor onu çözemedim.
    normalde bu ibare bugüne kadar gördüğüm tüm poliçelerde vardı. ancak bunda görmeyince sanki bu muafiyeti eklememiş gibi bir izlenime kapıldım.
    bu konuda yardımcı olurmusunuz. bu kasko yüzünden kafayı yiyecem. veyada başka sigorta öneriniz varsa onuda değerlendirmek istiyorum.

    aynı soruyu sormak üzere acente arkadaşı arayacakken (kim bilir kaçıncı aramam olacaktı) bi' bakayım dedim, forum donanım sağ olsun.

    buradan dün gece okuduğum kadarıyla 100 bin tl lik kombine limiti, az bir farkla limitsiz yapabiliyormuşuz sanırım. çifte hasar koruma, sonrasında başka firmaya geçecek olursak, hasarlar kasko kayıtlarına geçeceği için bize artı fiyat çıkmasına neden oluyor, ama anadolu'da devam edersek hasarsızlık indirimi oluyor diye anladım, doğru mudur?


    ayrıca yine internette arama yaparken, bir yazıya rastladım. anadolu sigorta'nın 5000 tl ye kadar(hangi yılın yazısıydı hatırlamıyorum) özel servislerden fiyat alıp yetkili servislere sunduğunu aynı ücrete yapmazlarsa, aracın tamirini özel serviste yaptırdığını okudum. yazan kişi genel merkezden bu bilgiyi kontrol ettiğini yazmış, ancak ben arayıp sormadım, aslı var mıdır acaba diye merak ettim.

    ben de genel müdürlüğü aradım ve maalesef onayladılar. eksper eğer hasarın özel serviste daha ucuza halledilebileceğine karar verirse böyle oluyormuş. ha geçen sürede araç tahsis ediliyormuş, 2 yıl garantisini de veriyormuş ama bu hiç hoşuma gitmedi 0 aracı neden özel servise bırakayım:( yetkili servis dışında işlem görmüş olacak.

    axa ise alternatif oranım olarak yönlendirilebileceğini ancak zorlanamayacağını söyledi, tabii anlaşmalı yetkili servisle çalıştığımız takdirde doğal olarak:S

    bu konuyla ilgili tecrübesi olan var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    Hangi firma olursa olsun poliçenin çok detaylı ve dikkatli incelenmesini tavsiye ederim. Örnek olarak Sompo Japan firmasından aldığım teklifte poliçede araç tam hasar alması(pert yani) veya çalınması durumunda GÜMRÜKSÜZ bedelini ödeyeceğini yazıyor. yani beyefendiler bana %30-%40 (artık neyse gümrük oranı) eksik ödeyecekler. Madde aynen şöyle:

    "GÜMRÜKLÜ DEĞER KLOZU
    Bu sigorta poliçesindeki Araç Kasko Bedeli, aracın gümrüklü bedeli üzerinden belirlenmiş olup, herhangi bir kısmi hasarda hasar tutarı ilgili yedek parçanın Türkiye'de ilan edilmiş parekende satış fiyatları, tam hasara uğraması veya çalınması menşei katalog fiyatları üzerinden (gümrüksüz bedeli) ödenecektir. Bu hususlar taraflar arasında peşinen kabul edilmiştir."

    Başka bir tavsiyem de İhtiyarı mali mesuliyet(yani karşı aracın hasarını ödeyen limit) limitlerinin yüksek tutulması. Trafikte gezen çok sayıda lüks araçlar ve cipler var. Yenilerinin fiyatları çoğunda 100 bin tl ve üzeri. Olmaz olmaz demeyin. Eğer bu araçların pert olmasına sebep olursanız limitin üstündeki kısmı siz ödersiniz. 100 bin tl'lik bir araca tam hasar verirseniz 22 bin tl'sini trafik sigortası karşılar. sonra kasko limitiniz devreye girer. Oda genelde 30-40 bin civarı veriliyor. kalan 40-50 bini cebinizden ödersiniz. araç daha pahalıysa durum daha kötü. Bu limitin artırımı genelde primi 30-40 tl artırır ama kesinlikle değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




    Alıntıları Göster
    eureko sakın ha diyorum ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    eureko sakın ha diyorum ...



    Ben acente olarak hep diyorum ama insanlar gidiyor maalesef.

    Kasko yaptıracaksanız aşağıdaki firmaların dışında firma tercih etmeyin derim

    Axa Sigorta
    Anadolu Sigorta
    Allianz Sigorta
    Ergo Sigorta
    Yapı Kredi Sigorta
    Ray Sigorta
    Ak Sigorta


    yok halk sigortaymış yok euroko yok güneş ben size söliyim başınız ağrır ha belki güneş' te sorun olmaz pek duymadım ama pek tercihte edilmiyor açıkcası halk arasında ama bunun dışında da pek şirket önermem sizlere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




    Alıntıları Göster
    groupama sigorta para öderken çok iyi hiç sıkıntı çıkarmayan bir şirkettir
    ama kaza yaparsanız sorununuzu çözmeyen bir şirkettir.
    mesela ben 45 gün önce kaza yaptım aracım pert oldu ama paramı hala vermediler
    tavsiyem groupamaya bulaşmayın
    yada denemesi bedavadan çok pahalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




    Alıntıları Göster
    groupama sigorta para öderken çok iyi hiç sıkıntı çıkarmayan bir şirkettir
    ama kaza yaparsanız sorununuzu çözmeyen bir şirkettir.
    mesela ben 45 gün önce kaza yaptım aracım pert oldu ama paramı hala vermediler
    nasıl ama groupama..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpionwins

    groupama sigorta para öderken çok iyi hiç sıkıntı çıkarmayan bir şirkettir
    ama kaza yaparsanız sorununuzu çözmeyen bir şirkettir.
    mesela ben 45 gün önce kaza yaptım aracım pert oldu ama paramı hala vermediler
    nasıl ama groupama..

    acentenizle görüşün......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




    Alıntıları Göster
    merhabalar

    ben sigorta acentesiyim - bümyemizde sizin saydıklarınızdan hasar ödemelerini geç yapan dediğiniz şirketlerde var ödemesini hız yapan dediğiniz şirketlerde var.

    ilk önce acente müneccim değil
    sen ucuz bir kasko istersen acente ona göre fiyat çıkarır
    müşteri bilinçli olacak ruhsatı acentenin önüne koyup bana en uygun fiyatı çıkar demiyecek
    aracım ve benim için doğru poliçe ve ona göre uygun fiyat isteyecek
    acenteye aracınızda ne var ne yok muhakkak söyleyin

    herkes sorumluluğu başkasına atıyor siz neden aracınız için gerekli sorumluluğu taşımıyorsunuz
    poliçe biter acente beni niye aramadı hasar olur poliçede bunlar neden yok
    ama sen sadece en ucuz sigorta olsun dedin işte o da bu
    sen sorumsuzsan sorunu başka yerde aramayacaksın sorun sende
    bursada şubem var müşteriye kasko düzenlenmiş yani kendisi ve aracı için doğru poliçe düzenlenmiş
    şubeyi aradı poliçeyi baştan sona okumuş anlamadığı ve kafasına takılan noktaları bize soruyor.
    sorumlu duyarlı ilgili müşteri dedin böyledir.

    şirketlerin poliçe düzenleme ile ilgili hiç bir sigortalı şikayette bulunamaz kaskonun içerikleri sen başında teklif alıp incelemediysen sonra sorgulama yapmayın
    şirketleri karalama kampanyası olarak görüyorum


    gelelim hasar konusuna

    hasar konusunda genellikle tamamen demiyorum
    servis ve eksperlerin iş bilmezlikleri veya iş tembellikleri var
    bir defa servis kendi anlaşmalı olmayan şirketlere yanlı tutumu olarak görüyorum
    başımıza bu tür olaylar çok geliyor servis dosyası tam gönderdiğini söylüyor ama eksik gidiyor
    birde sigorta şirketlerinde oranın ekmeğini yemelerine rağmen iş disiplini olmayan personeller var maalesef
    bunun neticesinde siz tek başınıza sonuc almada zorlanırsınız

    BUNU ÇÖZMENİN VE HIZLANDIRMANIN EN KOLAY YOLU ACENTE KANALYI İLE BAĞLANTI KURMAK BAŞKA ÇÖZÜM ARAMAYIN

    BENİM ACENTELİKLENİ YAPTIĞIM ŞİRKETLER ARASINDA 3 AYDA ÖDEMESİNİ YAPMIYOR DEDİĞİNİZ ŞİRKET VAR MÜŞTERİM ANLAŞMALI OLSUN VEYA OLMASIN
    SERVİS VE ACENTE ARASINDA BAĞLANTI KURAN MÜŞTERİMİZİ MAĞDUR ETMEDEN DOĞRU BİLGİNİN DOĞRU YERE DOĞRU BİR ŞEKİLDE ULAŞIMINI SAĞLIYORUZ.

    YANİ ŞİRKETLERİN BU KONUDA ELBETTE VARDIR EKSİKLİKLERİ BİLİYORSUNUZKİ KİMSE İŞYERİ SAHİBİ KADAR HASSAS DÜŞÜNEMEZ

    LÜTFEN SUÇLU ARAMAYI BIRAKINDA DOĞRU POLİÇEMİ DİYE KESİNLEKLE ÖNCEDEN TEKLİF ALIP İNCELEYİN
    SORUMLU BİR MÜŞTERİ OLUN İŞİNİZİ TAKİP EDİN
    VE HASAR DURUMLARINDA KESİNLEKLE ÖNCEDEN ACENTENİZ İLE BAĞLANTIYA GEÇİN
    İNANIN ELEŞTİRDİĞİNİZ ŞİRKETLER BİLE İSİZİN İÇİN EN İYİ ŞİRKET OLACAKTIR

    İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER

    SİGORTA ACENTESİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alional

    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpionwins

    groupama sigorta para öderken çok iyi hiç sıkıntı çıkarmayan bir şirkettir
    ama kaza yaparsanız sorununuzu çözmeyen bir şirkettir.
    mesela ben 45 gün önce kaza yaptım aracım pert oldu ama paramı hala vermediler
    nasıl ama groupama..

    acentenizle görüşün......

    Alıntıları Göster
    Mapfre Genel Sigorta nasıldır.volvo otokoç tarafından yapıldı bana ve mini onarım yokmuş.bende anlamadım sizce nasıl???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: RENAT27

    arkadaşlar. anadolu sigortadan kaskomu yaptırmak üzereyim. ancak kafama takılan birkaç husus var. poliçe kloslarında deprem, sel, terör, halk hareketlerinin hepsi yazıyor. ancak yangın gibi bir ibareye poliçenin ilk sayfasında raslayamadım. ancak acentemin bana söylediğine göre genel şartları kapsayan klavuzunda, bu ibareyi bulabileceğimi söyledi.
    birde kombine tek limit diye bir ibare var. burası tek bir kişiyimi kapsıyor onu çözemedim.
    normalde bu ibare bugüne kadar gördüğüm tüm poliçelerde vardı. ancak bunda görmeyince sanki bu muafiyeti eklememiş gibi bir izlenime kapıldım.
    bu konuda yardımcı olurmusunuz. bu kasko yüzünden kafayı yiyecem. veyada başka sigorta öneriniz varsa onuda değerlendirmek istiyorum.

    aynı soruyu sormak üzere acente arkadaşı arayacakken (kim bilir kaçıncı aramam olacaktı) bi' bakayım dedim, forum donanım sağ olsun.

    buradan dün gece okuduğum kadarıyla 100 bin tl lik kombine limiti, az bir farkla limitsiz yapabiliyormuşuz sanırım. çifte hasar koruma, sonrasında başka firmaya geçecek olursak, hasarlar kasko kayıtlarına geçeceği için bize artı fiyat çıkmasına neden oluyor, ama anadolu'da devam edersek hasarsızlık indirimi oluyor diye anladım, doğru mudur?


    ayrıca yine internette arama yaparken, bir yazıya rastladım. anadolu sigorta'nın 5000 tl ye kadar(hangi yılın yazısıydı hatırlamıyorum) özel servislerden fiyat alıp yetkili servislere sunduğunu aynı ücrete yapmazlarsa, aracın tamirini özel serviste yaptırdığını okudum. yazan kişi genel merkezden bu bilgiyi kontrol ettiğini yazmış, ancak ben arayıp sormadım, aslı var mıdır acaba diye merak ettim.

    ben de genel müdürlüğü aradım ve maalesef onayladılar. eksper eğer hasarın özel serviste daha ucuza halledilebileceğine karar verirse böyle oluyormuş. ha geçen sürede araç tahsis ediliyormuş, 2 yıl garantisini de veriyormuş ama bu hiç hoşuma gitmedi 0 aracı neden özel servise bırakayım:( yetkili servis dışında işlem görmüş olacak.

    axa ise alternatif oranım olarak yönlendirilebileceğini ancak zorlanamayacağını söyledi, tabii anlaşmalı yetkili servisle çalıştığımız takdirde doğal olarak:S

    bu konuyla ilgili tecrübesi olan var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    hepsı aynı ok
    hepsı benım bıldıgım kadarı ile tek bir merkeze bağlı
    önemli olan adamını bulma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    hepsı aynı ok
    hepsı benım bıldıgım kadarı ile tek bir merkeze bağlı
    önemli olan adamını bulma...

    Alıntıları Göster
    RAY SİGORTADAN UZUN DURUN ARKADAŞLAR !!!!!

    Ray sigorta ile kısa sürede 2 sorun birden yaşadım ;

    1***Bayramın son günü Ankara da lastiğim yarıldı, 4444729 Ray sigorta 7/24'ü aradım, sesli yanıt sisteminden ''mesai saatleri dışındayız'' yanıtını aldım. Gece vakti başımın çaresine bakıp büyük uğraşlar sonucu çıkma lastik buldum ve taktım. .

    2***Duran aracıma çarpıp kaçan araç , captivamda sonradan taktırdığım arka koruma kromajına zarar verdi. . Tutanak tutturup Chevrolet servise götürdüm, servis ray sigorta acentesi , kasko delinmez dediler boş matbu evrak imzalattılar çünkü tamamı zaten 312 TL tutuyormuş, %25 kusurluymuşum ve 78 TL yi kasko karşılayacakmış.

    Ardından dün kaskomu ve trafik sigortamı yeniletmek istediğimde tramer kayıtlarında aracım hasarlı çıktı, yetmezmiş gibi hasarsızlık indirimlerim sıfırlanmış...Yani ray sigorta hem 78 TL kaskoyu delmez diyor, hemde kaskoyu delip aracımı hasarlıya çıkarıyor, üstelik orijinal değil aracı koruma amaçlı aksesuar parçası yüzünden....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    hepsı aynı ok
    hepsı benım bıldıgım kadarı ile tek bir merkeze bağlı
    önemli olan adamını bulma...

    Alıntıları Göster
    ergo iyi tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanelim

    RAY SİGORTADAN UZUN DURUN ARKADAŞLAR !!!!!

    Ray sigorta ile kısa sürede 2 sorun birden yaşadım ;

    1***Bayramın son günü Ankara da lastiğim yarıldı, 4444729 Ray sigorta 7/24'ü aradım, sesli yanıt sisteminden ''mesai saatleri dışındayız'' yanıtını aldım. Gece vakti başımın çaresine bakıp büyük uğraşlar sonucu çıkma lastik buldum ve taktım. .

    2***Duran aracıma çarpıp kaçan araç , captivamda sonradan taktırdığım arka koruma kromajına zarar verdi. . Tutanak tutturup Chevrolet servise götürdüm, servis ray sigorta acentesi , kasko delinmez dediler boş matbu evrak imzalattılar çünkü tamamı zaten 312 TL tutuyormuş, %25 kusurluymuşum ve 78 TL yi kasko karşılayacakmış.

    Ardından dün kaskomu ve trafik sigortamı yeniletmek istediğimde tramer kayıtlarında aracım hasarlı çıktı, yetmezmiş gibi hasarsızlık indirimlerim sıfırlanmış...Yani ray sigorta hem 78 TL kaskoyu delmez diyor, hemde kaskoyu delip aracımı hasarlıya çıkarıyor, üstelik orijinal değil aracı koruma amaçlı aksesuar parçası yüzünden....

    Ray sigorta ile çalışmaktayım tam 2.5 sene oldu hiç bir hasarım da en ufak bir pürüz yaşamadım.Anadolu sigorta ile çalışıyorum axa sigorta ile çalışıyorum ergo sigorta ve yapı kredi sigorta ile de çalışıyorum yapı kredi ile de henüz sorunum olmadı Ray Sigorta ile de en ufak bir şikayetim olmadı elimden geldiğince müşteri kazalarında olay yerine gidiş sürem yakınsa gitmeye çalışıyorum işlemlerde yardımcı olmak adına.Ray Sigorta ile iki kere görüşme imkanım oldu biri gece saat 12 de diğer 8 de ikisinde de çekicileri diğer şirketlerden hızlı geldi ve birinde müşterimizi çekici evine kadar bıraktı yolunun üstü olduğu için.Kaldıki Ray Sigorta pert hasarlarında Anadolu Sigorta' dan daha hızlı hasar ödemesi yapmakta.Tekrar ediyorum burada çalıştığım için övmüyorum aradaki farkları bilmeniz için size anlatıyorum Anadolu Sigorta pert hasar ödemelerini 50 güne uzatabiliyor ray sigorta 14 ila 24 gün arasında ödeme yapıyor Ray Sigorta bögle müdürlüğünde görevli kişler bile gidin görüşün kendimize hasar konusunda çok güveniyoruz tamam poliçe fiyatlarımız genelde yüksek ama bizden sigorta yaptıran ödeme zamanında sıkıntı çekmeyecektir diyorlar.Bende içimden hadi canım demiştim fakat yaşadıkça bu tescilleniyor.Şu an bir pert hasarım var hafta sonlarını çıkınca bugün 13. gün bitti ve tahminlerime göre 19. gün parasını alacak müşterim

    444 lü numaralarda mesai saati diye birşey olmaz muhtemelen hat yanlış düşmüştür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS

    quote:

    Orijinalden alıntı: yanelim

    RAY SİGORTADAN UZUN DURUN ARKADAŞLAR !!!!!

    Ray sigorta ile kısa sürede 2 sorun birden yaşadım ;

    1***Bayramın son günü Ankara da lastiğim yarıldı, 4444729 Ray sigorta 7/24'ü aradım, sesli yanıt sisteminden ''mesai saatleri dışındayız'' yanıtını aldım. Gece vakti başımın çaresine bakıp büyük uğraşlar sonucu çıkma lastik buldum ve taktım. .

    2***Duran aracıma çarpıp kaçan araç , captivamda sonradan taktırdığım arka koruma kromajına zarar verdi. . Tutanak tutturup Chevrolet servise götürdüm, servis ray sigorta acentesi , kasko delinmez dediler boş matbu evrak imzalattılar çünkü tamamı zaten 312 TL tutuyormuş, %25 kusurluymuşum ve 78 TL yi kasko karşılayacakmış.

    Ardından dün kaskomu ve trafik sigortamı yeniletmek istediğimde tramer kayıtlarında aracım hasarlı çıktı, yetmezmiş gibi hasarsızlık indirimlerim sıfırlanmış...Yani ray sigorta hem 78 TL kaskoyu delmez diyor, hemde kaskoyu delip aracımı hasarlıya çıkarıyor, üstelik orijinal değil aracı koruma amaçlı aksesuar parçası yüzünden....

    Ray sigorta ile çalışmaktayım tam 2.5 sene oldu hiç bir hasarım da en ufak bir pürüz yaşamadım.Anadolu sigorta ile çalışıyorum axa sigorta ile çalışıyorum ergo sigorta ve yapı kredi sigorta ile de çalışıyorum yapı kredi ile de henüz sorunum olmadı Ray Sigorta ile de en ufak bir şikayetim olmadı elimden geldiğince müşteri kazalarında olay yerine gidiş sürem yakınsa gitmeye çalışıyorum işlemlerde yardımcı olmak adına.Ray Sigorta ile iki kere görüşme imkanım oldu biri gece saat 12 de diğer 8 de ikisinde de çekicileri diğer şirketlerden hızlı geldi ve birinde müşterimizi çekici evine kadar bıraktı yolunun üstü olduğu için.Kaldıki Ray Sigorta pert hasarlarında Anadolu Sigorta' dan daha hızlı hasar ödemesi yapmakta.Tekrar ediyorum burada çalıştığım için övmüyorum aradaki farkları bilmeniz için size anlatıyorum Anadolu Sigorta pert hasar ödemelerini 50 güne uzatabiliyor ray sigorta 14 ila 24 gün arasında ödeme yapıyor Ray Sigorta bögle müdürlüğünde görevli kişler bile gidin görüşün kendimize hasar konusunda çok güveniyoruz tamam poliçe fiyatlarımız genelde yüksek ama bizden sigorta yaptıran ödeme zamanında sıkıntı çekmeyecektir diyorlar.Bende içimden hadi canım demiştim fakat yaşadıkça bu tescilleniyor.Şu an bir pert hasarım var hafta sonlarını çıkınca bugün 13. gün bitti ve tahminlerime göre 19. gün parasını alacak müşterim

    444 lü numaralarda mesai saati diye birşey olmaz muhtemelen hat yanlış düşmüştür

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bilginiz varsa cevaplarsanız sevinirim.

    aracımız 2007 model aldığımızdan beri axa kaskolu

    ancak bu seneki teklifleri sinir bozucu oldu sebebi

    geçen sene 580 tl olan kasko bu yıl her ne hikmetse 670 tl ye yükseldi

    hasarsızlık indirimi %65 sadık müşteri indirimide var fiyat yükseldi

    hangi mantıkla böyle bir teklif hazırladılar anlamadım hani düşmese bile sabit kalmalı çünkü

    aracın kasko bedeli her yıl düşüyor buna bağlı kasko primide düşüyor

    bu yılda kasko bedeli 15.000 tl seviyesinde ama 2008 de 20.000 tl olan sigorta bedelini talep ediyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




    Alıntıları Göster
    Benim araç ve evimi anadolu sigorta'dan yaptırdım..

    tek sıkıntım fiyatının yüksek olması..

    evime geçen sene hırsız girdi, ertesi gün exper geldi, 2 hafta içinde zararımızı ödediler.
    aracımda da 4-5 tane ufak çaplı çarpma vardı oto king'e götürdüm 3 gün sonra hasarsızlığımıza zarar gelmeden tamir ettiler teslim ettiler..

    fiyatlar bu sene iyice arttı, bu sene yapı kredi sigortayı deneyeceğim, araç ve evin yanında özel sağlık sigortası da yaptıracağım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOL11

    Benim araç ve evimi anadolu sigorta'dan yaptırdım..

    tek sıkıntım fiyatının yüksek olması..

    evime geçen sene hırsız girdi, ertesi gün exper geldi, 2 hafta içinde zararımızı ödediler.
    aracımda da 4-5 tane ufak çaplı çarpma vardı oto king'e götürdüm 3 gün sonra hasarsızlığımıza zarar gelmeden tamir ettiler teslim ettiler..

    fiyatlar bu sene iyice arttı, bu sene yapı kredi sigortayı deneyeceğim, araç ve evin yanında özel sağlık sigortası da yaptıracağım..

    Hasar sonrasi odeme ve hizmet groupama dan sasmayin... Teklif icin pm mesaj atabilirsiniz...saygilar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOL11

    Benim araç ve evimi anadolu sigorta'dan yaptırdım..

    tek sıkıntım fiyatının yüksek olması..

    evime geçen sene hırsız girdi, ertesi gün exper geldi, 2 hafta içinde zararımızı ödediler.
    aracımda da 4-5 tane ufak çaplı çarpma vardı oto king'e götürdüm 3 gün sonra hasarsızlığımıza zarar gelmeden tamir ettiler teslim ettiler..

    fiyatlar bu sene iyice arttı, bu sene yapı kredi sigortayı deneyeceğim, araç ve evin yanında özel sağlık sigortası da yaptıracağım..

    Zaten büyük bir şirkette yaptırdığınız için ödemeleri hemen almışsınız , Otoking hizmetine de yönlendirilmişsiniz böylece hasarsızlığınız düşmemiş , yani acenteniz belli ki iyi bir acente şirketiniz de büyük bence değişiklik yapıp Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS

    Ben acente olarak hep diyorum ama insanlar gidiyor maalesef.

    Kasko yaptıracaksanız aşağıdaki firmaların dışında firma tercih etmeyin derim

    Axa Sigorta
    Anadolu Sigorta
    Allianz Sigorta
    Ergo Sigorta
    Yapı Kredi Sigorta
    Ray Sigorta
    Ak Sigorta


    yok halk sigortaymış yok euroko yok güneş ben size söliyim başınız ağrır ha belki güneş' te sorun olmaz pek duymadım ama pek tercihte edilmiyor açıkcası halk arasında ama bunun dışında da pek şirket önermem sizlere.

    Merhaba beni merak ettiğim bazı şeyler var, özellikle bu acentecilerde belli şirketleri seçtirmesi onun için daha karlı olabilir mi? Bizim aldığımız araca acenteci Mapfre Genel Sigorta'dan kasko yaptırmış, bu iyi bu diyerek. Babam da fazla üstelememiş. Birçok Honda servisi ile anlaşması olmaması. Bunun yanında haklı olduğumuz bir kazada servisle anlaşma olmadığı ve sigortadan parayı daha çabuk alabilmek için, bizim kaskoyu devreye soktuk. Biz parayı kendimiz ödedik, kaskoda parayı bize geri hemen(!) ödeyip, onlar karşı tarafın trafik sigortasından tahsil edeceklerdi. Ama bir aydan fazla süre geçmesine rağmen ödeme yapılmadı. Daha yeni ödeme yapılacak diye mesaj geldi.

    Bu arada bana zaten acenteci pek iyi izlenim bırakmamaıştı, bize danışmadan istemediğimiz bir şirkete kasko yaptırarak. Bunun seçim hakkı bizde değil mi? Babam şimdi işi ele alıp da değiştir bizim şirketi demiş, o da "tamam" demiş ama nasıl bir tamam ne yapar bilinmez. Yıllık kasko ödememiz 1460 TL, daha %60 indirimini de devreye sokmadı.

    Biz şu anda Allianz Sigorta'ya daha sıcak bakıyoruz, eğer anlaşma olsaydı bunu kasko kendisi hallederdi sonra da sigortadan alacağının peşine düşerdi. Burada işi aksatan şirkettir değil mi, acenteci şirketi değiştirse inşallah sorun hallolour.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.