Herkese merhaba , Konuyu açma sebebim modemi kötülemek değil. Almayın , kullanmayın gibi algılansın istemiyorum. Sadece ben size nereden almamanız gerektiğini söyleyeceğim. Vdsl destekli ve ileriki dönemde router olarak kullanmak için modem bakarken bir çok olumlu yorumu olduğunu gördüğüm bu modemi aldım ama almaz olaydım. Burada sitemim keenetic'e değil aradaki firmalara. O zamanın kuruna göre en uygun bulduğum site ve satıcı : Hepsiburada / OVY firması Sipariş verip ,6 kasımda ürünü aldım eve geçtim kurdum. Kopma sorunları yüzünden iade ettim. Burası çok önemli değil şu an. Ürüne hiç bir zarar vermeden güzelce paketleyip iade talebini oluşturup gönderdim. ------11.gün------- (20.11.2020) Görüldüğü gibi 6sında ben teslim aldım 9unda ürün firmanın elinde.Bunun üzerine bir süre bekledim ama ürün bugün ayın 20si olmasına rağmen iade kabul edilmedi. Bir çok yere mesaj attım ama sonuç yok. ------16.gün-------(25.11.2020) İade ile ilgili ne OVY nede Hepsiburada hala bir güncelleme yapmadı. Edit: Hepsiburada wp görüşmem sonucu bana ürünün yetkili servise gittiğini oradan henüz bir bilgi gelmediğini söylediler. ------18.gün-------(27.11.2020) Hala iade işlemi olmadı. Hepsiburada wp üzerinden tekrar bilgi aldım. 2 iş günü içerisinde geri dönüş sağlanacakmış. Döneceklerini düşünmüyorum ama neyse. İş günü diyerek hafta sonunu içine aldılar bir 4 gün daha oyalayacaklar anlaşıldı. ------21.gün-------(30.11.2020) Hepsiburada wp : 12.11.2020 tarihinde satıcı firma teknik servise yollamış. Servis süresi 20 iş günüymüş. Her mesaj atmamda ayrı bir bilgi veriliyor. 10 Aralık günü başka bir bahene duymak üzere bekleyişe başladık bakalım. ------30.gün-------(09.12.2020) Hepsiburada wp mesajıma gelen yanıt : ------31.gün-------(10.12.2020) 08:19 Hepsiburada talepler kısmında iade olumsuz sonuçlandı mesajı aldım.Hepsiburada wp mesaj atıp iade nedeni ve ürün elime tekrar elime ne zaman ulaşağını sordum. Eksik ürün ve jelatin sökülmüş diye not düşmüşler. Aras kargoya verildiğini söyleyip takip numarasına kadar verdiler. Takip numarası çalışmadığı söyledim gün içinde aktif olacağını söyledi. Bunun üzerine mail yoluyla keenetic desteğe bilgi verdim. 11:53 itibari ile hepsiburada mesaj attı ve iade kabul edildi diyerek ödeme işlemi başlatıldı dedi. Bir ay kadar bir süre geçti ve en sonunda iade kabul oldu. Bu süreçte destek veren DH Keenetic ve Emrah Can(Keenetic Destek) e teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knucker3 -- 10 Aralık 2020; 13:58:14 > |
Keenetic Modem OVY - (İade Süreci)
-
-
Merhaba Berat Bey,
Ürününüzde eksik parça olmasına rağmen (Splitter cihazı) satıcı firma ile görüşüp iade işleminizi onaylattık ve bu bilgiyi size sizinde resimlerde paylaştığınız gibi verdik. Dün iade işleminiz onaylandı diğer adımlar için Hepsiburada tarafından yapılacak bu süreçte geçecek süreye müdahale etme şansımız bulunmamaktadır. Lütfen ürün iade takibinizi Hepsi burada üzerinden takip ederek gerçekleştiriniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KEENETIC -- 21 Kasım 2020; 12:17:2 > -
eee berat kardeş, cihazı eksiksiz göndermiştiniz hani? Orjinal kutusunda sağ üstte splitter da bulunuyor? onu nerede kullanıyorsun şimdi?
-
Böyle bir üslup ile yorum atan birisine cevap vermezdim ama kendince laf sokup bir başarı elde ettiğini düşündüğün için sana da saygı duyuyorum.
Konuya gelecek olursak. Evet az önce yorumu görmesem splinter eksik olduğunun farkında bile değilim. Ki zaten sorun bu değil. Ayın 9unda kutu ellerine geçiyor ama ben 21inde yani 13.gün eksik malzeme olduğunu buradan açtığım konudan öğreniyorum.Onuda keenetic yetkilisi söylüyor. Ne hepsiburada ne de Ovy firması benimle iletişime geçiyor. Eksik var ise 2.gün açarsın kutuyu eksik var dersin görderirsin bana bende hemen eksiği koyar geri gönderirim ve en fazla bir hafta içinde çözülür konu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knucker3 -- 21 Kasım 2020; 20:0:17 > -
İlginiz için çok teşekkürler. Doğrudur gözden kaçmış eksik malzeme. Keşke kendileri bu bilgiyi bana erkenden vermiş olsalar idi. Eksik malzemeyi koyup gönderebilirdim. -
UP>> 16.gün
İade ile ilgili ne OVY nede Hepsiburada hala bir güncelleme yapmadı.
Edit: Hepsiburada wp görüşmem sonucu bana ürünün yetkili servise gittiğini oradan henüz bir bilgi gelmediğini söylediler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knucker3 -- 24 Kasım 2020; 15:36:58 > -
UP >> 18.gün
Hala iade işlemi olmadı.
Hepsiburada wp üzerinden tekrar bilgi aldım. 2 iş günü içerisinde geri dönüş sağlanacakmış. Döneceklerini düşünmüyorum ama neyse. İş günü diyerek hafta sonunu içine aldılar bir 4 gün daha oyalayacaklar anlaşıldı.
22.Güne rez.
-
@KEENETIC Hala iade işlemi gerçekleşmedi.Siz iadeyi onaylattık demiştiniz fakat hepsiburadaya şimdi yazdım aldığım cevap bu şekilde.(ek) Bugün tam bir ay oldu firma ürünü teslim alalı ve hiç bir gelişme yok. Ben bir yerlere yazmasam ,sormasam mesaj atan bilgi veren yok. Nasıl bir iş bu böyle.
---
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knucker3 -- 9 Aralık 2020; 10:56:36 > -
-
Merhabalar. Ürünü İPtv ile mi kullanıyordunuz ? Modemin problemi neydi ?
Kopma derken wifi kopması mı yoksa internet kesilmesi mi ?
Bende kronik arızalı Türk Telekom Ac1200 (VC220-G3u) modeli var. Cihazı sıfırı ile değiştirip değiştirip duruyorlar, fabrika çıkışlı wifi kopması arızası var.
Keneetic Extra DSL modelini farkettim nette gezinirken , n11 de çok olumsuz yorum almış youtube da cok olumlu . Ne alacağımı şaşırdım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: NvdiaAmdMerhabalar. Ürünü İPtv ile mi kullanıyordunuz ? Modemin problemi neydi ?
Kopma derken wifi kopması mı yoksa internet kesilmesi mi ?
Bende kronik arızalı Türk Telekom Ac1200 (VC220-G3u) modeli var. Cihazı sıfırı ile değiştirip değiştirip duruyorlar, fabrika çıkışlı wifi kopması arızası var.
Keneetic Extra DSL modelini farkettim nette gezinirken , n11 de çok olumsuz yorum almış youtube da cok olumlu . Ne alacağımı şaşırdım.
Merhaba ,
DSL ışığı turuncu oluyor ve 30 saniye içinde tekrar düzeliyordu. Yani internet tamamen kesiliyordu. Bunun yanı sıra modem ara ara kendini kapatıp açıyordu. Üzerinde power tuşu bulunmuyor bu arada. Telegramda 2 farklı destek kanalı mevcut oradada bir çok kişi aynı sorunu yaşamış. Yazılım güncellemesi ile çözende var sorunu devam edende. Benim alt yapı azıcık sorunlu o yüzden sorun bende diye düşündüm snr filan 12-13 civarına çektim sorun çözülmedi kopmalar oldu. Mevcut modemimde kesinti hiç yok , dedim bununla uğraşıp kafa yoramam diye iade ettim.
O yüzden modemi al veya alma diyemiyorum. Ama yazılım ile ilgili hala güncellemeler yapıyorlar modem stabil değil bana kalırsa. Bir sürümde hat zayıflaması 40 iken diğer sürümde 29 gözüküyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X