< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 4 Haziran 2018; 22:10:5 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 4 Haziran 2018; 22:10:5 > |
Sn. Forum Üyeleri ve Değerli Arkadaşlar;
Müşterimizin teknik servisimize ürününü ilk gönderdiği 21.11.2015 tarihinden, en son gönderdiği 10.03.2016 tarihine kadar olan tüm servis kayıtlarını bugün detaylı bir şekilde inceledik ve arkadaşlarımızdan konu ile ilgili bilgi aldık. Özellikle ifade etmek isteriz ki tüm bu süreçlerde müşterimizin konunun ilk mesajında özellikle belirttiği "dahili mikrofon çalışmıyor, kasada çatlak var, pil mandalı kırık, ekranda önceki görüntünün izi kalıyor" şeklindeki şikayetleri ve buna karşın oluşan tüm talepleri teknik servisimizce olağanüstü bir müşteri memnuniyeti anlayışıyla hassasiyetle ele alınarak değerlendirilmiştir. Aşağıda bu süreçlerin ayrıntılarını bulabilirsiniz. 1.Geliş Kabul Tarihi: 21.11.2015 Teslim Tarihi: 23.11.2015 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Ekranda önceki görüntünün izleri kalıyor. Ekranın değiştirilmesini istiyorum. İlk aldığımda ekranın arkasındaki kısımda çizik vardı. Servis not almıştı. Touchpad'in önündeki ışıklarda renk atması var. O kısmın değiştirilmesini istiyorum. İlk aldığımda Intel stickerı yoktu. Elinizde fazla varsa yapıştırabilir misiniz? Ürünün Fiziksel Durumu Touchpad'de renk atması mevcut. Kasanın üzerinde derin çizik mevcut. Yüzeysel lekeler var. Teknisyen Gözlemleri Cihazın A Cover, C Coverı ve LCD paneli değiştirilecek. Yapılan İşlemler Cihazın A Coverı (LCD Cover), C Coverı (Keyboard Cover) ve cihazın LCD paneli değiştirildi. Cihazdaki eksik olan Intel Stickerı yapıştırıldı. Cihazın genel bakımları yapıldı. 2.Geliş Kabul Tarihi: 28.11.2015 Teslim Tarihi: 30.11.2015 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) LCD panelde ölü piksel var (1 adet), ikinci HDD yuvasına HDD takmak istiyorum ancak HDD sabitleyecek aparat yok. LCD panelde kararma ve gölgelenme oluyor, görüntünün izi kalıyor. Ürünün Fiziksel Durumu Cihazın genelin yüzeysel çizikler ve lekeler mevcut. Teknisyen Gözlemleri LCD arızalı. Yapılan İşlemler LCD değiştirildi, HDD sabitleme aparatı cihaz içerisine takıldı ve bakım yapıldı. 3.Geliş Kabul Tarihi: 05.12.2015 Teslim Tarihi: 07.12.2015 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Ölü piksel var. Bios güncellemesi varsa günceller misiniz? Ürünün Fiziksel Durumu Yüzeysel leke ve çizikler mevcut. Teknisyen Gözlemleri Cihazın paneli değiştirilecek. Yapılan İşlemler Cihazın paneli değiştirildi. Bios sürümü güncel olduğu gözlemlendi. 4.Geliş Kabul Tarihi: 10.12.2015 Teslim Tarihi: 14.12.2015 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Ekranda ölü piksel var, pil tırnağı kırık yerine oturmuyor. Aynı sorunun 4.kez olmasından dolayı cihazın birebir değişimini istiyorum. Ürünün Fiziksel Durumu Cihazın genelinde yüzeysel çizikler ve lekeler var. Şarj adaptöründe zedelenme ve bantlar var. Teknisyen Gözlemleri V1Ç4K1502000076 seri nolu cihaz V1Ç4K1411000001 seri nolu cihaz ile değiştirilecek. Cihazın HDD'si yeni cihaza aktarılacak. Yapılan İşlemler V1Ç4K1502000076 seri nolu cihaz V1Ç4K1411000001 seri nolu cihaz ile değiştirildi. Cihazın HDD'si yeni cihaza aktarıldı. 5.Geliş Kabul Tarihi: 18.12.2015 Teslim Tarihi: 18.12.2015 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Bilgisayarın içindeki 2.HDD SATA portunun vidaları ve fanın vidası yok. Ürünün Fiziksel Durumu Yüzeysel lekeler mevcut. Teknisyen Gözlemleri Cihaz servisimize ulaştığı zaman fan vidasının eksik olmadığı tespit edilmiştir. Cihazdaki HDD yuvasındaki 2 vida eksik olduğu görülmüştür. Yapılan İşlemler Cihaz HDD yuvasındaki 2 vida eksik olduğu görülmüştür ve eksik olan vidalar "Oğuz Bey" ile yapılan görüşmede tamamlanacağı bilgisi verilmiştir. Cihaz servisimize ulaştıktan sonra Oğuz Bey defalarca aranmış ulaşılamamıştır. Cihazın eksik olan "2" adet vidası tamamlanmış cihazın sorunsuz çalıştığı tespit edilmiştir. 6.Geliş Kabul Tarihi: 05.01.2016 Teslim Tarihi: 07.01.2016 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Ekranda dikey çizgiler var, özellikle yeşil renklerde belli oluyor. Daha önce LGD046F panel vardı fakat LGD044F ile değiştirilmişti. LGD046F'in kontrast oranı çok daha yüksekti, LGD044F'deki renkler çok soluk gözüküyor. Paneli LGD046F ile değiştirebilir misiniz? Bilgisayarın ön kısmında açıklık var, sanırım tırnaklardan biri kırılmış. Sol ön köşede ufak bir çatlak var. Bilgisayarın alt tırnaklarından bir tanesi kırık. Ürünün Fiziksel Durumu Cihazın genelinde hafif tozlanma var, C Cover sol ön köşede çatlaklar var. Teknisyen Gözlemleri Cihazın C Coverı değiştirilecek. Cihazın LCD paneli değiştirilecek. Cihazın alt kasa kapağı değiştirilecek. Yapılan İşlemler Cihazın C Coverı değiştirildi. Cihazın LCD paneli değiştirildi. Değiştirilen panele ölü piksel testi yapıldı. Cihazın alt kasa kapağı değiştirildi, tırnakların tam olduğu görüldü. Cihazın bütün kozmetik aksamları ve dış görünümü detaylıca test edildi sorun veya kusur görülmedi. 7.Geliş Kabul Tarihi: 10.03.2016 Teslim Tarihi: 15.03.2016 Problem Tanımı (Müşteri Şikayetleri) Dahili mikrofon çalışmıyor. Kasada çatlak var. Pil mandalı kırık. Ekranda önceki görüntünün izi kalıyor. Ürünün Fiziksel Durumu Batarya kilit tırnağı kırık. Sol kol koyma yerinin yan kasasında kırık var. Yüzeysel leke ve çizikler mevcut. Teknisyen Gözlemleri Cihazın ekranında leke kalıyor diye kayda alınan cihaz detaylı olarak test edilecek. Cihazın mikrofondaki ses kaydı yapmıyor bilgisi var test edilecek. Cihazın C Coverında ve D Coverında iç kısımlarında darbeye bağlı olarak çatlaklar var. Cihazın D Coverında pil yuvasında kırık var. Yapılan İşlemler Cihazın ekranı detaylı olarak test edildiği zaman herhangi bir panel sorunu görülmemiştir. Cihazın mikrofonu ile ses kaydı yapıldı stabil olduğu gözlemlendi. Cihazın C Cover ve D Coverında kırıklar görülmüş ve fotoğraf ile arşivlenmiştir. Bu ve buna benzer durumlarda cihazın donanımsal problemleri garanti dışı işlem görmektedir. Kasa değişim ücreti müşteri tarafından kabul edilmemiştir. Müşterimizin cihazı genel toplamda 7 kez teknik servisimize gelmiştir. Tüm bu gelişlerde; 1 Kez - A Coverın (LCD Cover) değişimi, 2 Kez - C Coverın (Keyboard Cover) değişimi, 4 Kez - LCD panelin değişimi, 1 Kez - Alt kasa kapağının değişimi, 1 Kez - Komple notebookun değişimi gerçekleştirilmiştir. Kısaca özetlersek 18.12.2015 tarihli gönderimde "2" adet vida eksiği dışında cihaza başka bir işlem yapılmadığı, ondan da önceki 10.12.2015 tarihli gönderimde ise zaten müşterimizin talebi doğrultusunda cihazın sıfır bir cihaz ile yenilendiği görülebilir. Ön kasadaki açıklık, tırnakların kırılması ve sol ön köşede oluşan çatlağın normalde kullanıcı hatasından kaynaklı hasarlar olmasına rağmen, teknik servisimiz olağanüstü müşteri memnuniyeti bakış açısı ile 05.01.2016 tarihli müşterimizin taleplerini hasar görmüş parçaların tamamını yenileyerek karşılamıştır. Ayrıca arkadaşlarımız cihazın dış görünüşü ve bütün kozmetik aksamını son kez titizlikle kontrol ettikten sonra gönderimi sağlanmıştır. Yani hasarlı ya da atlanmış bir şekilde müşterimize gönderim yapılmış olması imkansızdır. Buna göre, yukarıda da açıkladığımız ve sondan bir önceki teknik servisimizce yapılan işlemlere bakıldığında, müşterimizin 2 ay sonra gelen 10.03.2016 tarihli son şikayetindeki, kasada çatlak oluşu ve pil mandalının kırık olması gibi görsel hasarların, kullanıcı kaynaklı darbeye bağlı oluşan fiziksel hasarlar olduğu ve kendiliğinden bu hasarların oluşamayacağı, bu nedenle garanti kapsamında değerlendirilemeyeceği teknik servisimizce tespit edilmiştir. Hasar görmüş ilgili parçaların garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücreti karşılığında değiştirilebileceği bilgisi müşterimize iletilmiştir. Ancak müşterimiz kasa değişim ücretini kabul etmemiştir. Ekranda önceki görüntünün izinin kalması ve dahili mikrofonun çalışmaması problemleri ise teknik servisimizce görülmemiştir. Bu bağlamda yorum ve değerlendirmeyi sizlere bırakıyoruz. Saygılarımızla, MONSTER Müşteri Hizmetleri |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 16 Mart 2016; 20:53:40 > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 26 Nisan 2016; 21:51:06 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hssapiens -- 17 Mart 2016; 9:44:56 > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|