Şimdi Ara

kia bongo k2500 dlx yakıt tüketimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
86.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba.inş yakın zamanda ticarete gireceğim.bu kia bomgo k2500 dlxin yakıt tüketimini çok merak diyorum.tabi yeni araç olmayacak 2004 model 200.000 kmde bakımlı şöyle 14.500 tlye bir araç buldum.bu araçların çok yaktığından bahsediyorlar.ben bu işi yaparsam günde 100 km yol yapacağım ve dur-kalk oldukça fazla yapacağım.km de acaba kaç kuruş yakarım.bu araçlar şehir içi 100 km de dur-kalklar dahil olmak üzere yüklü olarak kaç litre yakar?yardımlarınız benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kia Bongo K2500 DLX Yakıt Tüketimi: Kapsamlı Bir İnceleme

    Kia Bongo kamyon ailesinin üyesi olan K2500 DLX, ticari amaçlar için ideal bir araçtır. Kullanıcıların Kia Bongo K2500 DLX ile yakıt tüketimi deneyimleri, araç için bilinçli bir karar vermenize yardımcı olabilir.

    Kia Bongo K2500 DLX Yakıt Tüketimi Verileri

    Kia Bongo K2500 DLX'in ortalama yakıt tüketimi, 100 kilometrede 10,5 litre dizeldir. Bu değer, yükleme kapasitesi, sürüş koşulları ve bakım gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir.

    Kia Bongo Kullanıcı Yorumları: Yakıt Tüketimi

    Kullanıcı yorumları, gerçek dünya yakıt tüketimi verilerini sağlar. Kia Bongo K2500 DLX sahipleri, karma sürüş koşullarında genellikle 100 kilometrede 9-12 litre arasında yakıt tükettiklerini belirtmektedir.

    Kia Bongo K2500 DLX Yakıt Tüketimi Etkileyen Faktörler

    • Yükleme Kapasitesi: Daha ağır yükler, daha yüksek yakıt tüketimine neden olur.
    • Sürüş Koşulları: Şehir içi trafik, yokuş yukarı sürüş ve agresif sürüş, yakıt tüketimini artırır.
    • Bakım: Düzenli bakım, motorun verimli çalışmasını sağlar ve yakıt tüketimini azaltır.

    Kia Bongo K2500 DLX'in Tutulan Modeli

    Kia Bongo K2700, K2500'ün daha büyük kardeşidir ve yüksek yük kapasitesi gerektiren uygulamalar için tercih edilir. K2700'ün yakıt tüketimi, K2500'den biraz daha yüksektir.

    Kia Bongo K2500 DLX Motor Ömrü

    Kia Bongo K2500 DLX, dayanıklı bir motora sahiptir ve düzenli bakımla uzun yıllar hizmet verebilir. Kia Bongo sahipleri, 300.000 kilometreden fazla sorunsuz kullanım bildirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ya bu konuda bir bilgisi olan yok mu?kimse yardımcı olmuyor anlamadım doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    ya bu konuda bir bilgisi olan yok mu?kimse yardımcı olmuyor anlamadım doğrusu
    45-50 kuruş arası km yakıt tüketimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sehsuvar66

    45-50 kuruş arası km yakıt tüketimi.

    Alıntıları Göster
    bayağı yüksekmiş
  • Bi fiil 97 den beri hep bongo kullandım.konuyu hortlattik ama baskalarina bilgi olur.90km gecmessen acik kasa olursa 450-500 civari yakar mazot litte fiyati 4300 kusur..arac tam istanbul ici icin mukemmeldir.girmedgi yanasmadigi yer yoktur.tur manevrasi kamyonet sinifi icinde en mukkemmel olanidir.yedek parcasi sinifinin en ucuzlarindandir diyebiliriz.parca sorunu sifir.kolay kolay masrag acmaz.bende suan 2005 modeli var 256 binde allaha sukur rutin masraflarindan baska bi masraf acmadi.benden tavsiye kasa olculerini icten ice genislik1.80 uzunluk 3.30 yapin euro paletli yuklerde 5 palet kalip gibi oturur kasada 4 diklemeaine 1 yanlamasina..isin ozu istanbul ici kullanilacsa bongo sikinti cikartmaz dar sokaklar girilmez denilen yerlere sorunsuz girer..daha ayrintili bilgi isteyen ozel msj atabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 29 Haziran 2015; 23:02:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    Bi fiil 97 den beri hep bongo kullandım.konuyu hortlattik ama baskalarina bilgi olur.90km gecmessen acik kasa olursa 450-500 civari yakar mazot litte fiyati 4300 kusur..arac tam istanbul ici icin mukemmeldir.girmedgi yanasmadigi yer yoktur.tur manevrasi kamyonet sinifi icinde en mukkemmel olanidir.yedek parcasi sinifinin en ucuzlarindandir diyebiliriz.parca sorunu sifir.kolay kolay masrag acmaz.bende suan 2005 modeli var 256 binde allaha sukur rutin masraflarindan baska bi masraf acmadi.benden tavsiye kasa olculerini icten ice genislik1.80 uzunluk 3.10 yapin euro paletli yuklerde 5 palet kalip gibi oturur kasada 4 diklemeaine 1 yanlamasina..isin ozu istanbul ici kullanilacsa bongo sikinti cikartmaz dar sokaklar girilmez denilen yerlere sorunsuz girer..daha ayrintili bilgi isteyen ozel msj atabilir.


    Uzun yol için nedir fikriniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    Bi fiil 97 den beri hep bongo kullandım.konuyu hortlattik ama baskalarina bilgi olur.90km gecmessen acik kasa olursa 450-500 civari yakar mazot litte fiyati 4300 kusur..arac tam istanbul ici icin mukemmeldir.girmedgi yanasmadigi yer yoktur.tur manevrasi kamyonet sinifi icinde en mukkemmel olanidir.yedek parcasi sinifinin en ucuzlarindandir diyebiliriz.parca sorunu sifir.kolay kolay masrag acmaz.bende suan 2005 modeli var 256 binde allaha sukur rutin masraflarindan baska bi masraf acmadi.benden tavsiye kasa olculerini icten ice genislik1.80 uzunluk 3.10 yapin euro paletli yuklerde 5 palet kalip gibi oturur kasada 4 diklemeaine 1 yanlamasina..isin ozu istanbul ici kullanilacsa bongo sikinti cikartmaz dar sokaklar girilmez denilen yerlere sorunsuz girer..daha ayrintili bilgi isteyen ozel msj atabilir.


    Uzun yol için nedir fikriniz ?

    mükemmel bir araçtır şuan bende sıfır alma safhasındayım,yeni modelleri 130 beygir 6 ileri yakıt olarak sınıfının enaz yakanı diye biliriz,2015 te 2014 model olarak almayı planlıyorum bu yolla daha uyguna geliyor..uzun yolda çok rahat şoförü hiç yormaz.zaten ses olayı hiç yok gibidir valla bende hususi araçda var ondan bile rahat diyebilirim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 20 Aralık 2014; 12:18:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    Bi fiil 97 den beri hep bongo kullandım.konuyu hortlattik ama baskalarina bilgi olur.90km gecmessen acik kasa olursa 450-500 civari yakar mazot litte fiyati 4300 kusur..arac tam istanbul ici icin mukemmeldir.girmedgi yanasmadigi yer yoktur.tur manevrasi kamyonet sinifi icinde en mukkemmel olanidir.yedek parcasi sinifinin en ucuzlarindandir diyebiliriz.parca sorunu sifir.kolay kolay masrag acmaz.bende suan 2005 modeli var 256 binde allaha sukur rutin masraflarindan baska bi masraf acmadi.benden tavsiye kasa olculerini icten ice genislik1.80 uzunluk 3.10 yapin euro paletli yuklerde 5 palet kalip gibi oturur kasada 4 diklemeaine 1 yanlamasina..isin ozu istanbul ici kullanilacsa bongo sikinti cikartmaz dar sokaklar girilmez denilen yerlere sorunsuz girer..daha ayrintili bilgi isteyen ozel msj atabilir.


    Uzun yol için nedir fikriniz ?

    mükemmel bir araçtır şuan bende sıfır alma safhasındayım,yeni modelleri 130 beygir 6 ileri yakıt olarak sınıfının enaz yakanı diye biliriz,2015 te 2014 model olarak almayı planlıyorum bu yolla daha uyguna geliyor..uzun yolda çok rahat şoförü hiç yormaz.zaten ses olayı hiç yok gibidir valla bende hususi araçda var ondan bile rahat diyebilirim :)

    Alıntıları Göster
    çalıştıgım yerde filo yapıp oldukca uygun fiyata sıfır bongo almayı planlıyoruz,konuyu hortlattım fakat diger arkadaşlar ile konuşup geçen sene sıfır almayı planladıgım bongoyu filo yapmak için erteledim bu sene sonu gibi kasım-aralıkta enaz 10-15 arasında filo araç alacagız eger bu tarihler arası almak isteyen yada planlayan varsa bana msj atsın [istanbulda ikamet edenler]oldukca uyguna alabiliriz enaz 4-5 bin lira,fazlası olur bile..yeni bongolar oldukca güzel kapalı frigo kasada 100 km hız ile 2 bin devir yakıt 380 tl civarı yakmakta tabiki bu frigolu agır kasalı olarak açık kasa kullanıldıgında tahminen 300-350 civarı ancak görür km de..eger katılan olursa bu sayı artacagından dahada uygun fiyatlara çekeriz.benim çalıştıgım yerde 40 bine şase olarak alındı filo olarak hemde 3 araca yapıldı..liste fiyatı 44 bin civarı..klimalı araç alımı olarak planlıyoruz..kolay gele



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 29 Haziran 2015; 23:11:18 >




  • OXMOXTOX O kullanıcısına yanıt
    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    Yok maalesef butceyi ayarlayamadihimiz icin alamadik.modeller hakkinda cok bilgili degilim ama ustte bir arkadas sagolsun cok aciklayici yorumlarda bulunmus.kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    K2500 çift tekeri tavsiye ederim.en çok tutulan modeldir.ikinci elde sıfır sıkıntılı araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 14 Ağustos 2015; 1:29:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    K2500 çift tekeri tavsiye ederim.en çok tutulan modeldir.ikinci elde sıfır sıkıntılı araçtır.

    Gecen gün buldum 1 tane 2008 model, 160 bin de, kaza boya değişen parçası yok, kasası ve kupası çok temizdi, satıcıyla anlaştım, aracı servise götürdük, motorda üfleme çıktı, ayrıca daha önce motor hararet de yapmış, vaz geçtim almadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    K2500 çift tekeri tavsiye ederim.en çok tutulan modeldir.ikinci elde sıfır sıkıntılı araçtır.

    Gecen gün buldum 1 tane 2008 model, 160 bin de, kaza boya değişen parçası yok, kasası ve kupası çok temizdi, satıcıyla anlaştım, aracı servise götürdük, motorda üfleme çıktı, ayrıca daha önce motor hararet de yapmış, vaz geçtim almadım...

    muhtemelen km düşürülmüştür,yada kullanan araçtan anlamıyor,özellikle ticari araçlarda bildiğiniz yada tanıdığınız vasıtası ile araç almanız yönünde olsun ben şuan elimdeki araç 2005 model k2500 çift teker araçı bildiğim araç olduğu için aldım 5 sene önce bende galeri galeri gezidiğimde km 70 bin 80 bin yazıyor ama araç bana konuşuyor kardeş beni alma ben ölüyüm diyordu :) zaten belli eder ama ben 97 den beri bongo kulladığım için aramızda güzel bir bağ var :) anlaşıyoruz araç ile ve gidip şuandaki aracımı aldım km 150 bin idi şuan 280 binde ve allaha şükür rutin bakım dışında hiç bir masraf açmadı..senden ne istedi 2008 araç için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    K2500 çift tekeri tavsiye ederim.en çok tutulan modeldir.ikinci elde sıfır sıkıntılı araçtır.

    Gecen gün buldum 1 tane 2008 model, 160 bin de, kaza boya değişen parçası yok, kasası ve kupası çok temizdi, satıcıyla anlaştım, aracı servise götürdük, motorda üfleme çıktı, ayrıca daha önce motor hararet de yapmış, vaz geçtim almadım...

    muhtemelen km düşürülmüştür,yada kullanan araçtan anlamıyor,özellikle ticari araçlarda bildiğiniz yada tanıdığınız vasıtası ile araç almanız yönünde olsun ben şuan elimdeki araç 2005 model k2500 çift teker araçı bildiğim araç olduğu için aldım 5 sene önce bende galeri galeri gezidiğimde km 70 bin 80 bin yazıyor ama araç bana konuşuyor kardeş beni alma ben ölüyüm diyordu :) zaten belli eder ama ben 97 den beri bongo kulladığım için aramızda güzel bir bağ var :) anlaşıyoruz araç ile ve gidip şuandaki aracımı aldım km 150 bin idi şuan 280 binde ve allaha şükür rutin bakım dışında hiç bir masraf açmadı..senden ne istedi 2008 araç için

    26 bin istedi, 25 bine bırakmadı, en son oluru 25.500 dedi, tamam dedim anlaştım, servis de "motorunda üfleme var ayrıca hararet de yapmış" deyince almakdan vazgeçtim...

    Bi ara H100'lere baktım ama, Kia K2500 ler çok yaygın...




  • Arkadaslar baslikla alakasiz bi soru olacak ama bu araclardan bende 98 model kia bongo 2700 var yanliz bi problemvar sanirim cokda anlamiyorum. Araba 80 nin uzerine cikmiyor cikmasi icin 3.000 devirin uzerine cikmasi lazim oda araba patlicak gibi oluyor. Yakit da 50krs civarinda problem neresinde olabilir. Yada normali mi böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kef14

    Hocam aldınız mı araç? Bunların içinde K2500, K2700 ve K2900 falan var, bunların hangisini tercih etmek lazım....

    K2500 çift tekeri tavsiye ederim.en çok tutulan modeldir.ikinci elde sıfır sıkıntılı araçtır.

    Gecen gün buldum 1 tane 2008 model, 160 bin de, kaza boya değişen parçası yok, kasası ve kupası çok temizdi, satıcıyla anlaştım, aracı servise götürdük, motorda üfleme çıktı, ayrıca daha önce motor hararet de yapmış, vaz geçtim almadım...

    muhtemelen km düşürülmüştür,yada kullanan araçtan anlamıyor,özellikle ticari araçlarda bildiğiniz yada tanıdığınız vasıtası ile araç almanız yönünde olsun ben şuan elimdeki araç 2005 model k2500 çift teker araçı bildiğim araç olduğu için aldım 5 sene önce bende galeri galeri gezidiğimde km 70 bin 80 bin yazıyor ama araç bana konuşuyor kardeş beni alma ben ölüyüm diyordu :) zaten belli eder ama ben 97 den beri bongo kulladığım için aramızda güzel bir bağ var :) anlaşıyoruz araç ile ve gidip şuandaki aracımı aldım km 150 bin idi şuan 280 binde ve allaha şükür rutin bakım dışında hiç bir masraf açmadı..senden ne istedi 2008 araç için

    @ahmetkacan merhaba, biz de de var bu araçlardan. siz rutin bakımlarda yağ-hava-mazot filitre , antiftiz harici özellikle nelere baktırıyorsunuz ?
    yedek parçayı uygun aldığınız yer var mıdır?

    teşekkürler.




  • yavuzarac Y kullanıcısına yanıt
    mazot filtre memesini temizletirsen yani mazot filtresini çıkart uzun bir ince çubuk vardır onun üst içinde 2-3 dk olay muhtemelen sorun kalmayacaktır..ne yaparsan yap belli bir km üstüne çıkmaz zaman ile düşüş başlar tecrübe ile sabit bir durumdur :) sakın pompa enjektör olaylarına girme ilk önce dediğim işlemi yaptır ustana sen benim dedigimi söyle ustana kia servisinde yaptır dışardakiler bilmeye bilir bu olayı :).. zorlama aracı blok çatlatırsın.kolay gele



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 7 Ekim 2015; 23:25:18 >
  • korncu21 kullanıcısına yanıt
    mesela her 90 bin km de triger kayışları değiştiririm bunu değiştirdigimde devir dayımıda değiştiririm bunu mutlaka yaptırın çünkü devirdayım arıza verdiğinde triğer işlemi gibi işlem yapılır ve aynı işçilik masrafını verirsiniz yani bir taş ile iki kuş vurmak gibi düşünün,parçaları ikitelli dolapdere sanayi sitesinden temin ediyorum zaten parçalar ucuzdur..3 ay önce debriyaj takım değiştim 300 tl işçilik parça dahil..bu araçlarda tek sorun yazlık kışlık lastikleri değişimde oluyor sakın ama sakın arka lastikleri değişimde bijonları makine ile sıktırmayın kampanaları bozuyor ve fren yaptıgınızda titremeler yapar bunu aşmak için torna yapmanız gerek.bijon anahtarı ile sıktırın lastikleri öylede abandırmayın tek cırt yapsa yeter :)..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 7 Ekim 2015; 23:19:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkacan

    mesela her 90 bin km de triger kayışları değiştiririm bunu değiştirdigimde devir dayımıda değiştiririm bunu mutlaka yaptırın çünkü devirdayım arıza verdiğinde triğer işlemi gibi işlem yapılır ve aynı işçilik masrafını verirsiniz yani bir taş ile iki kuş vurmak gibi düşünün,parçaları ikitelli dolapdere sanayi sitesinden temin ediyorum zaten parçalar ucuzdur..3 ay önce debriyaj takım değiştim 300 tl işçilik parça dahil..bu araçlarda tek sorun yazlık kışlık lastikleri değişimde oluyor sakın ama sakın arka lastikleri değişimde bijonları makine ile sıktırmayın kampanaları bozuyor ve fren yaptıgınızda titremeler yapar bunu aşmak için torna yapmanız gerek.bijon anahtarı ile sıktırın lastikleri öylede abandırmayın tek cırt yapsa yeter :)..
    evettt sıfır aracımızı aldık,şase olarak 41 bin tlye gelelim kullanma olayına,açık kasa aracım hız 100-110 civarı sürdüğümde yakıt km de 302 krş yakmakta hız 100-150 aralıgında gidildiginde 325 krş yakmakta mazot fiyat:3.760tl,araçta yokuş kalkış desteği bulunmakta.esr bulunmakta,kapalı araçlar 350-380 krş arası yaktıgında söylüyor arkadaşlar..kolay gele



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkacan -- 14 Kasım 2015; 13:49:56 >




  • Hayırlı olsun hangi bayiden aldınız sıfır olarak bana 45 ten aşağı inmedi balıkesir bayisi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.