Şimdi Ara

KIA ile Hyundai'nin durdurulamaz Yukselisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
8.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • boraycan kullanıcısına yanıt

    O zaman Kuzey Amerika pazarında bir şansı var demektir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lawy L kullanıcısına yanıt

    Bunun sebebi Alman araçları üretilirken ülkeye göre kalite farkı olmaması. Hyundai Getz ile ilgili bir konu vardı Türkiye ve Kore üretimi arasındaki farkları anlatan. Yerli üretimde Egea hariç sempati duyamıyorum nedense.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Takeshi Kovacs

    Bunun sebebi Alman araçları üretilirken ülkeye göre kalite farkı olmaması. Hyundai Getz ile ilgili bir konu vardı Türkiye ve Kore üretimi arasındaki farkları anlatan. Yerli üretimde Egea hariç sempati duyamıyorum nedense.

    Accent Era hocam o, Getz hep kore üretimdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai Türkiye de model kısırına girdi. Şu anda sattıkları tek araç neredeyse i20. i10 zaten bayilerde yok istediğin renk donanım vs. seçmen çok zor çünkü alayı yurt dışına gidiyor. i20 dışında model kalmadı ellerinde. Accent i30 Elentra bitti yeni Tucson gelip gelmeyeceği muamma çünkü firma TC nin sabahtan akşama keyfe keder değişen vergi ve ithalat rejimi Politikası ile uğraşmak istemiyor. Muhtemelen Elentra da getirmeyecekler. Yerli üretilenleri satacaklar SUV pazarında muhtemelen Bayon ile kalacaklar. Yani aslında ufak ufak buradaki pazarını küçültüyor firma. Adamları suçlayamayız kararname ile yürütülen bir devlette olur böyle şeyler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Yanlış bilmiyorsam biz Devrim arabalarını yaparken aynı yıllarda Güney Kore de yerli otomobil için emekleme sürecindeydi. Biz hala yerli oto üretemedik adamlar Dünya'da ilk 10'a giriyor. Zihniyet farkı işte.

    Bizim otomobil maceramız: bayramda geçit töreninde gösterilecek yürüyen bi araba gerektiği için, demiryolu kdm'sinde çalışan elemanlara el yordamıyla ayarlatılmış bir araçtı. seri üretime, pazarlamaya dair bir düşünce, ihtiyaç ya da heves yoktu. amerikan arabasının şanzımanını, ekipmanlarını, 6 silindirli motorunun 2 silindirini kesip kalıpla kopyalayıp ortaya gösterilecek bir şey çıkarmışlar, çoğu kamu projesinde olduğu gibi, bitince proje de bitmiş.


    korelilerin otomobil macerası: önce bunun pazar fizibilitesini yapmışlar sonra da bu işten anlayan ceo bulmuşlar.





  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Olabilir ,yanlışlık varsa kb. demek istediğim Hyundai, Toyota vb. Amerikada en çok satan araçlar çünkü sorunsuzluklarıyla ün saldılar. Burda kalite düşük olduğu için aynı durum geçerli değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancar10

    Bizim otomobil maceramız: bayramda geçit töreninde gösterilecek yürüyen bi araba gerektiği için, demiryolu kdm'sinde çalışan elemanlara el yordamıyla ayarlatılmış bir araçtı. seri üretime, pazarlamaya dair bir düşünce, ihtiyaç ya da heves yoktu. amerikan arabasının şanzımanını, ekipmanlarını, 6 silindirli motorunun 2 silindirini kesip kalıpla kopyalayıp ortaya gösterilecek bir şey çıkarmışlar, çoğu kamu projesinde olduğu gibi, bitince proje de bitmiş.


    korelilerin otomobil macerası: önce bunun pazar fizibilitesini yapmışlar sonra da bu işten anlayan ceo bulmuşlar.



    Alıntıları Göster

    Katılmıyorum. Güney Kore'nin de ilk otomobil macerası Kore Savaşı'ndan sonra kalan hurdalar ve askeri Jeep aracı üzerine başladı. Daha sonra onlar da bizim gibi Ford'a mühendisler yolladılar ve kendilerini geliştirdiler. Bir pazar araştırmasına gerek yok o zamanlar için Ford motorlu ve şanzımanlı araç üretmek mantıklı çünkü ülkede sanayi sıfır. Hazırı alıp biraz bilgi birikim ve ülkedeki ağı genişlettikten sonra kendi üretimine geçersin. Amerika'da o yıllarda bile rekabet çok çetin.


    Bugün mesela her ülkede artık çok daha zor çünkü herkes maliyeti baya düşürmüş her segmentte Dünya devi rakiplerin var.


    O günlerde iyi kötü hazır alınmış bir araçla bile devam etsek bugün inanıyorum ki çoktan 2-3 markamız olurdu. Dünya devi olmasa da biz bir şekilde ucuz araca binerdik.





  • Txrboz kullanıcısına yanıt

    Di mi ? Aslinda k5'in segmentinde olanda Sonata aslinda, Elantra degil. Elim ona gitmis :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Doğru 1990 yılına kadar uzay mekiği yapıyordu ülke, sonra bi anda değişti herşey. şeftali üretin dediler.

  • J.McNulty kullanıcısına yanıt
    70 yildir demis 20 degil. 1950den beri islamci muslumanlar yönetiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster

    Kafan çok güzel kullanmaya devam et kardeşim. Yazık etme ama kendine arada düşünmeye de çalış.

  • kia telluride modeline hayranım..


    ancak halen daha bir alman arabası işçiliği ve malzeme kalitesi yok.. ilerde onuda düzelteceklerdir.

    birde hyundai grubu bence başka bir logo bulmalı ve belki başka bir isim.. genesis lüks marka içinde bence çok zayıf. mesela bir Lexus gibi durmuyor. çok zorlama gibi.


    birde araçları eskidiğinde çok demode duruyor. ve fanları çok az.. mesele bir golf gti r gibi hikaye yazacak modeli yok.. markaların hikaye yazması lazım. hyundai de bu taraf çok zayıf..


    mesela ben r32 derim.. hyundai tarafında yumurta accent geliyor aklıma 

  • Ben müslüman mı dedim?
  • hyundai pek sevmem ama kia yı övmekten çekinmem

    2013,2015 yılları arası ceed vardı.. ikinci elleri ve parçaları pek tutmuyor diye binilmedi yoksa ne golf, ne leon eline su dökebilirdi

    kia sportage.. 2016 sonrası modeliyle suv dünyasının lideriydi ki hala öyledir

    k5 modelini türkiye de olmasını dilerdim ama burda en fazla volkswagen, renault iş yapar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teramycin

    70 yildir demis 20 degil. 1950den beri islamci muslumanlar yönetiyor.

    Konunun ağır siyasete kaymasını istemiyorum ama.

    1950 de gelen Atatürkün mebusu Adnan menders mi islamcı, yoksa yakın dostu Celal Bayar mı ?

    Yoksa 1960 darbesi sonrası geri gelen inönü mü ? Yada aynı dönemin hızlıları İşçi parti mi ?

    1970'lerde etkin olan Ecevit mi islamcı müslümandı, başörtüsüne bile dayanamyan adam ?

    Yada dur heralde 1980lerin yarısını yöneten Kenan evren ve kurmayları islamcı müslümanlar olabilir sana göre.


    1994+ Yıllar için kısmen islamcı kişilerin siyatte aktif rol oynadığı ve söz sahibi olduğunu söyleyebiliriz. Doğru 20 değil 26-27 yıl kadar yapıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Katılmıyorum. Güney Kore'nin de ilk otomobil macerası Kore Savaşı'ndan sonra kalan hurdalar ve askeri Jeep aracı üzerine başladı. Daha sonra onlar da bizim gibi Ford'a mühendisler yolladılar ve kendilerini geliştirdiler. Bir pazar araştırmasına gerek yok o zamanlar için Ford motorlu ve şanzımanlı araç üretmek mantıklı çünkü ülkede sanayi sıfır. Hazırı alıp biraz bilgi birikim ve ülkedeki ağı genişlettikten sonra kendi üretimine geçersin. Amerika'da o yıllarda bile rekabet çok çetin.


    Bugün mesela her ülkede artık çok daha zor çünkü herkes maliyeti baya düşürmüş her segmentte Dünya devi rakiplerin var.


    O günlerde iyi kötü hazır alınmış bir araçla bile devam etsek bugün inanıyorum ki çoktan 2-3 markamız olurdu. Dünya devi olmasa da biz bir şekilde ucuz araca binerdik.



    Alıntıları Göster

    Ne yazık ki ekosistem diye bir kavram var. Bizim iktisadi ekosistemimiz kore tarzı bir kalkınmayı imkansız kılmaktaydı.

    Aynı tarihlerde anadol üretilmeye başlandı, üstelik modern kapitalizmin ruhuna hem devrimden hem de korelilerden çok daha uygun şekilde, özel sektör tarafından. sonuç?


    İş para meselesi de değil verimlilik ve vizyon meselesi aslında. koreliler o otomotiv sanayisi için gerekli finansmanı, yurt dışına yolladıkları işçilerin ülkeye aktardıkları dövizi kullanarak hallettiler. aynı tarihlerde işçilerin çok daha fazla döviz yolladığı bir ülke vardı; Türkiye. biz o parayla verimsiz devletçi kit'leri ve 40 yaşında yüksek maaşla emekli olan vatandaşları, kıbrıs harekatını, bu harekata bağlı finansal yaptırımları ve devasa bir nato ordusunu finanse ettik. koreliler ise derhal lejyoner işçilerini ve onların kazandırdığı dövizden kestiği sermayeyi organize ederek yurt dışında basit mütahitlik ihaleleri alan inşaat şirketlerine evirdi. Bizimkilerin ne olduğunu biliyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 24 Mart 2021; 1:32:29 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.