Şimdi Ara

KIA VE PICANTO REZALETİ!!! ve KIA TÜRKİYENİN TUTUMU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • OKUYANLAR ÖNE ÇIKARABİLİR Mİ


    Yaşadığım ve yaşamakta olduğum rezalettir. Paylaşmak istedim. Desteğiniz benim için önemli.


    2021 Kasım da (o ara bulabildiğimiz araç buydu) kia picanto araç satın aldık. Araç ihtiyaçlarımızı karşılıyor, işimizi görüyordu. Havalar soğuyup kış gelince sorunlar başladı. Araç soğukta marş çalışmıyor, mutlaka takviye yapılması gerekiyor. Cuma bıraktığım araba, pazartesi sabah çalışmaz hale geliyordu. Neyse bakım gelince serviste hallederiz, araç sözde 5 yıl garantili. Ne olacak ki dedik kendi kendimize. Neyse bakım zamanı geldi. Servise gittik. Aküyü de anlattım. Hemen ölçüm yaptılar. 250km yol geldiğim için olacak, akü normal görünüyor, bir sorun yok dendi ve gönderildik. Ertesi kış geldi yine sorunlar başladı. Tekrar yolda kalınca bu sefer dayanamayıp yol yardımı aradım. Gelip aracı götüreceklerini, aküyü şarj edeceklerini fakat 150km gelip aracı kendim teslim almam gerektiğini söylediler (bulunduğum ilde servis yok). Lanet olsun deyip bir arkadaştan rica ile takviye kablosu kullanarak aracı çalıştırıp ev önüne bırakabildik. Yaz gelince sorunlar yine kayboldu tabi. Neyse bakım zamanı geldi. Tekrar servise gittim bakım için. Ölçtüler akü sorunsuz çıktı nasıl oluyorsa. Ustayı çağırıp sordum. ''efendim kia bu araçlara biraz düşük kapasiteli akü takmış, sıfırını taksak bile değişen bişey olmuyor, anca daha kuvvetlisi takılması lazım'' dedi. Bende Biraz üsteledim akü konusunda. Değişin, ne yapıyorsanız yapın, çözün artık şu sorunu dedim. Biz firmaya yazalım bakalım, size döneceğiz dediler. 3 gün sonra aradılar cevap ''akünün 2 yıllık garantisi dolmuş yapacak bişey yok'' Şu an kış ve havalar soğuk. Minimum haftada 1 yolda kalıyorum. Dün 2 kez yolda kaldım. Yemin ederim farlar kapalı, iç aydınlatma kapalı geziyorum. Hareket halinde far açık ise çok uzun süre dolaşılmazsa aküyü şarj etmiyor araç. Klimanın düğmesi basılı dahi olsa araç çalışmıyor. Hayatımda böyle saçma arabaya binmedim. Aldığım güne lanet ettim.


    Şikayetvar a yazdım, KIA ya şikayet kaydı açtırdım aynı şeyleri tekrar edip duruyorlar. Çözüm yok. Akü almak benim için problem değil. Ekonomik durumum iyi şükürler olsun (Picanto 2. aracım). Ama yapılan hareket çok ağır geldi ve bu konuyu açma ihtiyacı duydum. Zaten aracımı yetkili servise değilde sanayiye götürsem artan para ile aküyü değişirim. (Her aracım bende olduğu sürece yetkili servise bakıma gider) Kısaca mevzu para değil.



    Özet olarak problem KIA nın fabrika çıkışı aküsü bu araç için yetersiz, yetersizlik de özellikle soğuk havalarda ortaya çıkıyor. Muadil değişim de işe sorunu çözmüyor.



    KIA ve PICANTO hakkında bilgilendirme yapmak istedim. Konuyu ekşiye taşıyabilecek olursa memnun olurum. Bunların müşteri memnuniyetinin nasıl olduğunu herkez bilsin istiyorum. 5 yıl garantinin hikaye olduğunu, ille de bu aracı alacağım diyenlerin en azından ne ile karşılaşacaklarını bilmeleri gerekli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 30 Ocak 2024; 18:56:52 >







  • Benim şikayetim.


    https://www.sikayetvar.com/kia/picanto-surekli-aku-bitiriyor-servis-ilgilenmiyor-kia-pismanliktir


    2023 model Picanto da aynı durumda.



    https://www.sikayetvar.com/kia/kia-picanto-aku-sorunu


    Adama günde en az 20km süreceksin demiş servis  



    https://www.sikayetvar.com/kia/kia-once-cikma-parca-taktilar-sonra-garanti-sureniz-bitti-dediler



    Yine aynı sorun.




    https://www.sikayetvar.com/kia/kia-picanto-aku-arizasi



    Rezilliğin hangi boyutlarda olduğunu iyi anlatıyor.



    10 larca şikayet var. %90 ı akü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 30 Ocak 2024; 18:56:14 >




  • Kia hakkinda cok olumsuz yorum gördüm hakikaten uzak durmak lazim bu markadan
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Hyundai kullanan bir arkadaşım vardı. Servisten, araçtan çok memnundu. Aynı grubun aracı olduğu için olumlu düşünceler vardı aklıma. Aşırı pişman etti. Sözde 5 yıl garantisi var aracın. Diğer firmalar aracın garantisi bitse dahi iyi niyet garantisi adı altında yardımcı oluyor. Bu araç sözde 5 yıl garantili ama sadece reklam. Altı boş

  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hyundai
    Nissan
    Toyota
    Honda
    Renault

    Bunlar adamdır kalanlar hakkinda olumlu bir fikrim yok

    Ha opel de almayin onlar da 0 arac alan arkadasima yanlis sarj kablosu vermisti sonra zor hallettiler herhalde ama ben olsam cok sinirlenirdim adamlara milyon lira veriyorsun hala daha yanlış yapıyorlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.