Şimdi Ara

Kia Xceed alınır mı ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
132
Cevap
4
Favori
46.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onatba O kullanıcısına yanıt

    onların düşük hacim 1.0 motorlarında torsiyon var hocam, 1.5 motorlarda yine bağımsız geliyor arkalar. tabii gönül isterki bütün versiyonlar bağımsız olarak gelsin.

  • FthGTI F kullanıcısına yanıt

    1.5 E-Tsi Arka suspansiyonlar bagimsiz..

    Bu motor da bayagi az yakiyor...

  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Sadece R-Line ve S-Line’lar bağımsız yanlış bilmiyorsam, evet başarılı bir motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 30 Eylül 2022; 13:40:59 >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    1.0 ın ne günahı var hocam, çarşıya pazara manava rahat gitmek için illa 1.5tsi mi alacaz? 1.0 ın mabadı rahat etmesin mi? Heryer kasis çukur.

    O kadar fazla araç satıyorlarki araç başına 1 dolarlık kar bile milyon dolarlık kazanç bırakıyor. Vw 35 milyondan fazla mqb araç satmış düşünün.

    Vw önce bağımsız süspansiyonu kaldırdı. Arada bir diesel gate yaptı. 2.0tdi ın stroğunu kırptı 1.6tdi yaptı. Maliyeti düşürmek için 1.2tsi i üretimden kaldırdı, 1.4tsi bloğundan bir silindir kesti çıkardı 1.0tsi yaptı sattı, motor kulakları titreşimden haşat oluyor 2 senede. Gitti kokpit düğmelerini kaldırdı maliyeti düşürmek için ekrana bağladı herşeyi, araç kullanırken telefon kullanmak yasak ekran serbest. MQB ye girmiyorum hiç. Mqbyi kısaltıyor polo oluyor uzatıyor pasat oluyor yükseltiyor tiguan oluyor bir anda fiyat 2 katına çıkıyor. Motor şanzıman platform parçalar vs hep aynı fiyatlar nası bu kadar farklı anlamış değilim. Gidip 0 golf alsanız sanayide kıçını başını kasasını değiştirip tiguana passata çevirebilirsiniz. O derece ortak. Aslında bütün firmalar benzer işler yapıyorda tüketiciye pek iyi yansımıyor.

    Xceed aklımı çeldi biraz sanırım. Bir arada santa fe aşırı mantıklı geliyordu.

    Edit:
    https://www.autocarpro.in
    Volkswagen’s MQB platform celebrates 10th anniversary, 32 million vehicles produced
    https://www.autocarpro.in/news-international/volkswagen%E2%80%99s-mqb-platform-celebrates-10th-anniversary--32-million-vehicles-produced-82017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 1 Ekim 2022; 16:54:38 >




  • Xceed'in tek eksiği, adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı sistemi gibi güvenlik donanımlarını sunmaması. Bunun dışında segmentinin en alınası arabası bana göre.

  • FthGTI F kullanıcısına yanıt

    Test etmesek inanacağız. Ne xceed miş arkadaş. Yalıtım süper, süspansiyon konforu süper. Bana kütük gibi gelen, yalıtımı orta halli gelen başka bir modeldi sanki. Acaba stonic mi test etmiştim?


    Bariz şekilde yol sesi alıyordu araç.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Arkadaşın kendi aracı heralde . Biraz abartmış :)

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sen ne zaman test ettin acaba, 1.5 mild hybrid test ettin mi?
  • GAYRI kullanıcısına yanıt
    Bunları Türkiye’ye getirmiyorlar malesef.
  • Bir kere canlı gördüm. Çok çok güzel araba. Başka konularda hiç fikrim yok.
    Suv - cross - c-hb kavgası yapılmış. Net cross.
    Suv'larda ki sert, köşeli, kaslı ve normal araçlara göre daha dik yapı bu araçta kesinlikle yok.

    Mercedes gla, daha bilindik egea cross tipi yerden biraz yüksek hile ile kaslandırılmış c-hb.

    Çok güzel araba yalnız.
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt

    1.6 dizel test ettim. Oldu 2-3 sene. Dizel sesinden bahsetmedim zaten. Bariz yol sesi de var.

  • Aracın hibrit olmayanını sakarya sandıkçılardan 867000 tl ye aldım 3 gün önce. Daha öncede 0 km aldıgım 2013 model Ceed crdi aracı 210000 km kullandım hiç bir sorunla karşılaşmadım. 10 günde satım. Memnun kaldığım için XCEED aracı aldım.

    Öncelikle aracın önü arkası ve bagajı bildiğiniz bütün b suv lardan büyük t rock ve chr dahil. Ancak daha fazla hacim isteyenler tabiki sportage, tuscon veya tiguan seçebilir. Aynı donanım için 500000 cik fazla ödemek gerekecek bu saydığım araçlara. Haklı gördüğüm tek eleştiri aktif güvenlik sistemlerinin olmayışı. Benim için en önemlisi acil fren desteği. malesef yok. şerit takibi kapatan hız sabitlemeyi neredeyse hiç kullanmayan biri olarak onların eksikliğini hissetmiyorum. Sonuç olarak bu fiyata bence rakibi yok. Trock ların dolularına MİLYON istiyorlar. Son olarak suv denilen araçların çoğundan yerden yüksekliği daha fazla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlantikbeyaz -- 1 Ekim 2022; 21:17:39 >




  • Tercih meselesi gerçi ama suv tarzı araçları hic sevmem yol tutusta güven vermiyor dolmuş gibi hissettiriyor.o paraya aşiret paket possat higlane tercih ederim😀
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    3 sene önceki ilk versiyondu şu an ki güncel versiyonları ile fark var.
  • atlantikbeyaz A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun aslında bir grup kursak ve konu başlatsak iyi olacak, forumda baya kullanıcısı var.
  • Bana göre verilen paraya göre aracı değerlendirmek gerekir. Örneğin çok övülen popüler olan mokka nın en doluları ile xceed benzer fiyatlarda. yine hormonlu polo taigo nun 1.5 fulleri MİLYON. Bu araçların fiyatlarına bakınca xceed fırsattır bence.

  • İçi dar. Boy uzunsa alınmaz
  • atlantikbeyaz A kullanıcısına yanıt
    Elegance paketi de getirmeye başlamışlar 837000₺ lise fiyatı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI

    3 sene önceki ilk versiyondu şu an ki güncel versiyonları ile fark var.

    Makyajlı versiyon henüz gelmedi ama sizin aldığınız versiyon üzerinde yalıtım problemlerini çözmüş, süspansiyon konforu üzerine de çalışmış olabilirler. Bu kadar övgü boşuna değildir herhalde

  • jbl-deri döşeme-koltuk soğutma bunlar premium markalarda bile opsiyon.


    bunların yerine aynı fiyata adaptif-otomatik fren-şerit takip koysalar çok daha eksiksiz ve ihtiyaca yönelik bir paket olur, eleştirilecek de pek bir yanı kalmazdı.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.