< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Kia Xceed alınır mı ? (6. sayfa)
-
-
Avrupa'da zorunlu hâle geldi diye biliyorum bu güvenlik donanımları. Satamadiklari modelleri bizde uygun fiyata satıyor olabilirler. İlk geldiği günden beri takip ediyorum. Hiç bu zamanki gibi cazip model olmamıştı. Zaten hiç konuşulmuyor, tutulmuyordu. Şimdi chb lerden uyguna satılmaya başlayınca konuşulmaya başlandı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam en çok satılan ter İngiltere ve işin ilginç yanı orada çoğunluk manuel satılıyor otomatik almak için baya beklemek gerekiyor, DCT tedariğinde sıkıntı varmış, ve evet oradaki modellerde aktif güvenlik yardımcıları bulunuyor fakat konfor donanımları için en dolu pakette bile opsiyonlar ile Türkiye’de ki halini alıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yazdiklarinin hepsi dogru da bu forumdakilerin yarisi 1.2 tsi'in sorunlu motor oldugu icin uretimden kalktigini saniyordur :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam eski zincirli 8v 1.2tsi larda zincir problemi varmış. Ondan sorunlu diye milletin aklında hep. Triger kayışlı 16v 1.2tsi lar muhtemelen piyasadaki en problemsiz makinelerden biri olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 3 Ekim 2022; 14:30:58 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.2 tsi lerle ilgili yağ yakma problemi çok okudum. Forumda da birçok başlık açıldı. Üretimden kalkma sebebi başka bir şey olabilir ama bu kadar sorun yaşayan varken sorunsuz motor demek doğru olmaz. İlk nesilleri zaten hepten sorunlu. Ateşleme, turbo, yağ yakma vs vs.
https://forum.donanimhaber.com/1-2-tsi-yag-eksiltme-sorunu-yasayanlara-cozum--118274718
Yağ yakma kullanıma göre çok fark ediyor. Bu tarz turbo motorların sert kullanıma daha az dayanıklı olduğu aşikar. Bu kullanıma atmosferik bile dayanmıyor ama daha toleranslı. Sıfır alır, zorlamadan efendi kullanır, uzun yıllar sorun yaşamazsın o ayrı.
-
B suv nedir ya ?
Geniş desen geniş değil, sürüş dinamiği desen sedanın yanindan geçmez ne şimdi bu sınıf?
Csuv tiguan kuga c5a felan olacak . O parayı gidip de arada kalmış bir segmente baglamam. İkinci elde 15-20 bin kmlik passatlar 508ler var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar küçüksemeyin bu sınıfı. Avrupa için en önemli segment şu an. Geçen ay t-roc golften çok satmış avrupada. 2008 satışları golfü geçti.
Bu sınıf varken neden c-hb alayım mesela? Yerden yüksek araç inerken de binerken de kullanırken de kullanışlı. B segment olmasına rağmen iç hacmi, bagajı c-hb lerden geniş ve fiyat olarak da daha ucuz. Standart bir kullanıcı için ne eksiği kaldı?
-
Avrupalilarin standartları otomobile bakış açıları bizimkiyle aynı değil.Adamlar standart kullanıcı .Yolları güzel çocuk da varsa bu tip birsey düşünür. Suv bir araçla virajlari bol yoldan gidin arkada kim varsa haşat olur.Cunku yüksek arac fazla yatar .troc golften konforlu bir arac olamaz asla .Bagaj genişliği de çok değil.C suva gücü yetmeyen yuksek arac sevdalılarinin tercih edecegi bir segment. Başka bir sebep goremiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
B SUV lar çok pratik oluyor. C suv lar gibi büyük ve hantal değil park etmesi kolay . Hatchback araçlardan daha heybetliler ve yerden yüksek olmaları sayesinde kasislerden falan geçmek kolay oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haftalar geçmiş, halen B segment muhabbeti dönüyor. Allah akıl fikir versin. Ceed ile aynı platform, aynı altyapı, her yönden daha büyük dedik, B diyorlar.
Yalıtımla ilgili eleştiriler okudum. 1.5 160'lık yeni nesillerde iyileştirmeler var ve yalıtım açısından göze batan hiçbir şey yok. Bu araçtan geçeceğim araçları yazayım;
3008 GT
C5 Aircross Shine/Shine Bold
Tucson N-Line
Sportage Prestige
Hepsi benzinli. Dizelleri kıyasa almıyorum bile. Geçsem neden geçerim? Daha büyük bagaj ve adaptif hız sabitleme gibi birkaç kritik detay için. C5 Aircross'ta ses sistemi opsiyonu olmadığı için geçmem bile diyebilirim.
Autoexpress anketinde birinci olmasına şaşırmadım. İngiltere'de kıymeti bilinen bir araç, bizde standart gelen bazı donanımların opsiyon olarak bile yer almamasına rağmen.
6500 kilometre, çoğu şehiriçi ve yer yer gazlamalı ortalama 7.2 litre.
Arabayı kullanmamış, fotoğraflarını görmüş tiplerin kullananlardan çok yorum yapması garip geliyor olabilir, ben blokladım. Tavsiye ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Aga sen yasiyomusun ya. En son goreli 10 sene olmustur seni.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Fikirlerimiz bire bir örtüşüyor, bende aynı şekilde düşünüyorum, yakıt tüketimimiz de aynı 3500km oldu ortalamam 7.1lt benim de :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Normaldir hocam. Zamanında seviyesizlik minimum boyutlarda idi. Bebeler forumları esir almamıştı. Ona rağmen çekilmez bir hal almıştı. Konudan da görüleceği üzere, çoluk çocuğun eğlence yuvası olmuş. Discord, Telegram gibi ortamlarda gruplar daha seviyeli ve yönetilebilir olduğundan buralarda takılmıyorum. Sen de son askerlerden birisin galiba. :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben, cihanair ve zotacing kaldik sanirim sadece dinozorlardan
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
güzel araç en yakın zamanda inceleyeceğim
-
Şu an kampanya varmış.
Yeni güvenlik donanımları ( GRS II ) standart mı yoksa paket olarak var mı bilgisi olan var mı ?
Dışarıdan bakıldığında karizmatik gözüküyor ama yalıtım ve konfor nasıldır bilmiyorum çünkü kullanmadım.
Bu fiyatlara bu otomobil tercih edilir mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 10 Eylül 2024; 23:19:11 >
-
Araba güzel ama 1600'e yarı otonom-cam tavan-tam hybrid ch-r varken bu fiyatlara işi çok zor.
-
160 beygirlik Ceed HB modeli de benim aklımı çeliyor. mevcut arabamı çok sevmesem hemen Ceed'i almıştım.
-
Hibritler sanırım 160'lık olanlardı. Onlar kalktı mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X