Şimdi Ara

KİLİT (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
9.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elensar77

    Geçenlerde yeni Astra kullandım çok ta içime sinmedi. Sürücü ile yolcu koltuğu arasındaki boşluk kısmı dolduramamışlar, pek hoşuma gitmedi. Rahat edemedim. Benim tercihim az daha bekleyin yeni Megane alın. Dizel Golf'te vereceğiniz rakam çok yüksek olacaktır.

    Yeni Astra da dediğiniz alan biraz basit kalmış ama araçtan vazgeçmek için çok önemsiz bir detay bana göre, tabi zevk meselesi.

    Bu arada Megane 4 ü alın demişsiniz ama henüz görmeden tavsiye etmek bence çok doğru değil zira bazı dergilerdeki ilk izlenimlerinde sert plastiklerinin - yalıtımının pek iyi olmadığı yazıyor bence onu da görmeden yorum yapmamak gerekir.
  • Yıl 2016 yeni astra da navigasyon olmazsa hala aracın üstünde anten var böyle ufak detaylar gerçekten itici. Ama verdiği donanım sorunsuz şanzıman sürüş keyfi o başka. Alacak olsam sırf anten olmasın diye navigasyon alırım. Bide avrupada shark anteni boyayla uyumlu. Bize gelenler j kasada kullanılanlar. 3. Sınıf avrupa ülkesi olmak bunu gerektirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    ben şahsen kendimi bu konularda uzman görmem ama autoshow astra'yı o sınıfta görmediği için bmw 1, mercedes a ve golf karşılaştırmasına sokmamış bile.

    ayrıca 1.6 golf dizel motorunu pek beğenmiyorsun ama yabancı testlerde pek bir beğeniyorlar, çok rafine buluyorlar. belki biraz daha güçsüz ama sartıntısız, sessiz, temiz bir sürüş sağlıyormuş.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Rafine mi cok otopark izlemissiniz hocam. Auto show vb testlerde golfun olmadigi ama bmw ve astranin oldugu testler de var. Veya fordun ceed ve i30'la ile karsilastirmasi vb.

    2015 yilina ait 1.6 motoru begenen bi makale/yazi gorurseniz paylasin hepimiz gorelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ben şahsen kendimi bu konularda uzman görmem ama autoshow astra'yı o sınıfta görmediği için bmw 1, mercedes a ve golf karşılaştırmasına sokmamış bile.

    ayrıca 1.6 golf dizel motorunu pek beğenmiyorsun ama yabancı testlerde pek bir beğeniyorlar, çok rafine buluyorlar. belki biraz daha güçsüz ama sartıntısız, sessiz, temiz bir sürüş sağlıyormuş.
    quote:

    Orijinalden alinti: beyinsis

    ben sahsen kendimi bu konularda uzman görmem ama autoshow astra'yi o sinifta görmedigi için bmw 1, mercedes a ve golf karsilastirmasina sokmamis bile.

    ayrica 1.6 golf dizel motorunu pek begenmiyorsun ama yabanci testlerde pek bir begeniyorlar, çok rafine buluyorlar. belki biraz daha güçsüz ama sartintisiz, sessiz, temiz bir sürüs sagliyormus.

    Almanların VW'i kurtarma çabaları o derginin yaptıkları. Sanırım dergi Almanların dergisinin çevirisi. Şu aralar Alman yayınlarının özellikle VW hakkında yazdığı herşeyi şüpheyle karşılamakta fayda var. Çünkü Golf'ün yol tutuşunun FR'dan bile kötü olduğu bilinen bir gerçek. Nerde kaldı ki BMW'yi geçsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebati06

    Rafine mi cok otopark izlemissiniz hocam. Auto show vb testlerde golfun olmadigi ama bmw ve astranin oldugu testler de var. Veya fordun ceed ve i30'la ile karsilastirmasi vb.

    2015 yilina ait 1.6 motoru begenen bi makale/yazi gorurseniz paylasin hepimiz gorelim.


    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/golf/hatchback/engines

    ek not: otopark sanırım videolu test. videolu testleri izlemem. yazılı olacak bana. hızlı hızlı istediğim yeri okuyacam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 2 Şubat 2016; 11:35:02 >




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsunuz. ''Alın'' demekten çok incelemek için bekleyin demek daha mantıklı olacak. Uyarı için teşekkür ederim. :)
  • Elensar77 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim :)
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    2013 yilindan kalma Car buyer incelemesine ait bir link vermissiniz ama orada motor icin soyleneni okumadiniz sanirim. "Yeterli bir guc veriyor ve sasirtici bicimde 2.0 motordan daha verimli" denmis sadece. O donem icin evet verimliligi onemliydi ama bugun ilk yazimda paylastigim 1.6 dizel motorlar(dci,cdti,crdi) en az 1.6 tdi kadar verimli ve ayni zamanda cok daha da performansli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebati06

    2013 yilindan kalma Car buyer incelemesine ait bir link vermissiniz ama orada motor icin soyleneni okumadiniz sanirim. "Yeterli bir guc veriyor ve sasirtici bicimde 2.0 motordan daha verimli" denmis sadece. O donem icin evet verimliligi onemliydi ama bugun ilk yazimda paylastigim 1.6 dizel motorlar(dci,cdti,crdi) en az 1.6 tdi kadar verimli ve ayni zamanda cok daha da performansli.


    multijet motorun daha iyi olduğu aşikar zaten. ama sırf motoru yüzünden de ege alacak halimiz yok. şu ana kadar koca istanbul'da bir tane ege gördüm bu arada lafı geçmişken. enteresan.
  • dizel manul golf highline olsa da donanım olarak bazı konularda astra'dan geride. ancak astra'nın iç mekanı beni çok sarmadı. motor olarak tartışmaya gerek yok. astra her açıdan üstün. dizel manule highline 2015 istenirse bulunabilir belki. ancak 2016 araç için beklemek gerekebilir.

    golf alınacaksa ergo koltuk, u-led gibi donanımlar muhakkak alınmalı.
  • Konu için özür dilerim hepinizden karşılaşmanın dışına çıkıp bütçeyi az daha arttırıp Nissan qashqai aldım genç işi arabadan uzaklaştım biraz.
    Herkese teşekkür ederim.
  • Merhaba hocam. Konu içeriğinde yazılan 2 dizel modeli kastetmiştim. Astra K 1.4 T kullanmadım, hatta Astra'nın benzinli bir arabasını kullanmadım hiç ama çok merak ediyorum. Astra H ve Astra J kullandım ikisi de dizeldi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aldiktan sonra hangisi arizasiyla basini agirtmayacak, hangisi cebini yakmayacaksa onu tavsiye ederim. sanzuman seciminde ise, manuel surmesini seviyorsan otomatige hic bulasma.
  • baba0392 kullanıcısına yanıt
    Hocam cevap için teşekkürler. Ben de aynı şekilde leon fr ı merak ediyorum :) Konya'da olsaydın beraber bir yürürdük.

    Astra'nın ekstra yol tutuş güvenlik özellikleri virajlarda aracı zorlarken güven veriyor. ayrıca arkadaki watt's bağlantılı sistem biraz sert olmasına rağmen spor sürüş için olanak sağlıyor.
  • Ben Ankara'dayım. Belli mi olur denkgelirsek merakımızı gideririz beraber :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Merhaba hocam. Konu içeriğinde yazılan 2 dizel modeli kastetmiştim. Astra K 1.4 T kullanmadım, hatta Astra'nın benzinli bir arabasını kullanmadım hiç ama çok merak ediyorum. Astra H ve Astra J kullandım ikisi de dizeldi.

    Arabanın (150 beygirlik olan) fabrika verisi 8,3 saniye. Bu veri sport tuşu olmayan modeller için de geçerli. Bu tuş sadece dynamic donanımda var.

    Bu tuşa basınca aracın hızlanması çok değişiyor. Fabrika verisi 8,3 saniye ise, sport tuşuna basıldığında kesinlikle 8,3 saniye olmadığını düşünüyorum. Yakıt sarfiyatı da mükemmel.

    Fr nasıl bilmiyorum ama bu arabada sport tuşuna basınca kendinden geçiyorsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 8 Şubat 2016; 12:18:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Hocam Leon FR olacaksa al. Ama aile kullanımına pek uygun değildir söyleyeyim hele çocuk varsa FR çok sert gelir size.

    1.2 TSI Leon ile Astra arasında kalma bile direk Astra'yı seç.

    Yakıt konusuna gelince

    https://forum.donanimhaber.com/showtopic.asp?m=113577230&p=6#113997334

    Leon FR'ın standart Leon'dan ne gibi mekanik farkları var? Bilmediğim için soruyorum.

    Çünkü standart modellerde Astra ve Focus diğer rakiplerine nefes aldırmaz sürüş konusunda.

    FR herhangi bir mekanik ekstra içermiyorsa seninki psikolojik bi etkilenme olabilir görsel sportiflik ve 150 beygir motordan dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Hocam FR modellerde fabrika çıkışı 1.5 cm yay, Çift aktif egzos, FR adlı sert süspansiyon, arka difüzör ve sürüş modları var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Hocam FR modellerde fabrika çıkışı 1.5 cm yay, Çift aktif egzos, FR adlı sert süspansiyon, arka difüzör ve sürüş modları var.

    Aman aman bi fark yok yani :) Yay vs bunlar sonradan yapılabilecek en basit müdahaleler.

    Astra'nın Flexride şasi sistemi ve Watt's bağlantılı süspansiyon sistemini bir araştırın. Bunlar bir araçta varsa var yoksa yok tarzı özellikler.

    Flexride, süspansiyon sertliği dahil bir çok bileşene müdahale edebilen bir şasi sistemi. Avantajı da aracı sürekli sert süspansiyonlar ile kullanmak zorunda kalmamanız. İhtiyaca göre süspansiyon sistemi yolunu bulur. Bi nevi elektrikli coilover da denebilir.

    Watt's ise genellikle yarış otomobillerinde kullanılan ve yanal yüklerde yani virajda aracın stabilitesini maksimum düzeye çıkaran bir bağlantı sistemi.

    Standart süspansiyonlara göre mekanik olarak muazzam bir direnç gösteriyor yana yatmalarda. Aracın tabanını mümkün mertebe yere paralel tutuyor.

    FR modelin öyle sürüşü katlayacak bir artısını göremedim maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.