Şimdi Ara

Kilitli diferansiyel nasıl u dönüşü yapar ki?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
8.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadan itişli kilitli diferansiyeli olan bmw şahin falan (sonradan yaptırmışlar okudum internetten) işte bunlar kilitli diferansiyel takıyor sonra u dönüşü falan veya virajlarda ne yapıyolar nası dönüyolar.ön lastikler sağa dönük ama araba düz gitmek istiyor iki teker de eşit turda döndüğü için.bu durumda sağ arka lastikte aşınma olmazmı. Bahsettiğim drift arabaları değil.normal günlük kullanım arabasına kilitli diferansiyel takanlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptan Ross

    Arkadan itişli kilitli diferansiyeli olan bmw şahin falan (sonradan yaptırmışlar okudum internetten) işte bunlar kilitli diferansiyel takıyor sonra u dönüşü falan veya virajlarda ne yapıyolar nası dönüyolar.ön lastikler sağa dönük ama araba düz gitmek istiyor iki teker de eşit turda döndüğü için.bu durumda sağ arka lastikte aşınma olmazmı. Bahsettiğim drift arabaları değil.normal günlük kullanım arabasına kilitli diferansiyel takanlar var

    Kilitli Dif takanlarinda amaclari zaten drift yapmak oluyor. Bildigim kadariyla acma kapama olayi oluyor istedikleri zaman kilitleyip aciyorlar. Yada dediginiz gibi surekli yapiyorlarsa aks kirilana kadar lastikler asinacaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kilit oranıyla alakalı durum birazda safkan drift araçlarında %100 kilitli oluyor.
  • Kilitli diferansiyel surekli kilitli olmaz. Oyle olacaksa zaten diferansiyele ihtiyac olmaz. İki disliyle doner gider.

    Donuste kaymaya basladikca kilitlenmeye baslar. Hepsi de tamamen kilitlenmez. Yuzde yuz kilitli olanlar tamamen kilitlenir ve iki teker ayni hizda doner ama bu da zaten belli bir acida kaydiktan sonra olur ve zaten o kadar aci veren adamin amaci drift yapmaktir ve tamamen kilitlenmesi isine gelir.

    Normal kosullarda normal diferansiyelden farkli calismaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugberk23 -- 11 Ekim 2014; 18:37:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • difi kaynatmaktan bahsediyor arkadaş...öyle araçların genelde lastikleri bitik olduğundan u dönüşü yaparkende yağ gibi kayarak dönüyor araç..lastiğin yolu yi tuttuğu durumlarda kaynak kırılır genelde...
  • Dusuk hizlarda lastikleri asindirarak doner ama yuksek hizda spin atar.
    Spor araclarda LSD denilen limited slip diff kullanilir yani arac zorlandirdignda diff donmeye izin verir. Duz yolda ise kilitli gibi davranir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.