Şimdi Ara

KILLZONE 3 TURKCE DUBLAJ > EF-SA-NE GELDI!! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.449
Cevap
1
Favori
216.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üstadımı hanginiz şikayet edip şutlattınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cborg Ninja

    bu oyunda vuruş hissi yoksa mw ve bc de ateş bile edilmiyor


    Bad Company 2'de vuruş hissi fazlasıyla mevcuttu yalnız. Kaldı ki, şuan piyasada savaş atmosferini ve silah kontrolünün gerçekçiliğini en iyi yansıtan oyunlar KZ2 ve BC2'dir. Fakat sözde savaş oyunu olarak geçen Modern Warfare'de, ateş etme hissini bırak, silah kontrolü sanki bir su tabancısıymış gibi yapılmış. Bir şekilde silah kullananlar, en azından test atışı yapanlar; Silah tepkimesi ve vuruş sırasındaki his hakkında ne demek istediğimi kesinlikle anlayacaktır, onlar için söylemiş olayım. Bu da oyunun genel olarak hitap ettiği '' Teen '' grubuna özgü olmasından kaynaklanan bir durum, zaten yönettiğimiz askerlerin Süper Kahraman tiplemelerinden farkı yok dikkat ederseniz. Siz gidipte arcade bir oyuna, KZ2 veya BC2'deki silah animasyonlarını koyarsanız, bu Teen grup kesinlikle oynayamaz..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daxteroy
    Kanka konu açarken inan elim ayağım titriyordu. Şimdi ki ruh halim anlatılmaz, yaşanır...


    Sen onu bunu bırak, E3 fuarında ne yapacağız ?? Benim tırnaklar kesin biter heyecandan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    Üstadımı hanginiz şikayet edip şutlattınız?


    iyi oldu şutlandığı.. boş boş yorumlarla ortalığı bulandırıyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cborg Ninja

    bu oyunda vuruş hissi yoksa mw ve bc de ateş bile edilmiyor


    Bad Company 2'de vuruş hissi fazlasıyla mevcuttu yalnız. Kaldı ki, şuan piyasada savaş atmosferini ve silah kontrolünün gerçekçiliğini en iyi yansıtan oyunlar KZ2 ve BC2'dir. Fakat sözde savaş oyunu olarak geçen Modern Warfare'de, ateş etme hissini bırak, silah kontrolü sanki bir su tabancısıymış gibi yapılmış. Bir şekilde silah kullananlar, en azından test atışı yapanlar; Silah tepkimesi ve vuruş sırasındaki his hakkında ne demek istediğimi kesinlikle anlayacaktır, onlar için söylemiş olayım. Bu da oyunun genel olarak hitap ettiği '' Teen '' grubuna özgü olmasından kaynaklanan bir durum, zaten yönettiğimiz askerlerin Süper Kahraman tiplemelerinden farkı yok dikkat ederseniz. Siz gidipte arcade bir oyuna, KZ2 veya BC2'deki silah animasyonlarını koyarsanız, bu Teen grup kesinlikle oynayamaz..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daxteroy
    Kanka konu açarken inan elim ayağım titriyordu. Şimdi ki ruh halim anlatılmaz, yaşanır...


    Sen onu bunu bırak, E3 fuarında ne yapacağız ?? Benim tırnaklar kesin biter heyecandan..



    KZ2'de silah kontrolu gerçekciliği yansıtmıyor kardeşim. Askerlikte talimde askerlere çatışma sırasında silahını harman dalının ağırlığında sola ve çevireceksin yoktur. En hızlı şekilde mevzinde yer alacaksın ve bu sırada silahını en hızlı şekilde kullanacaksın. BC 2'dede dikkat edersen silahın kontrolu hantal değildir. KZ2'de hantal bir kontrol mevcuttur istersen bunu biraz daha hızlı hale getirebilirsin. Standart olarak sundukları kontrollerin hızı hantal. Kısmetse askere gittiğinde ne demek istediğimi anlarsın. Talimde o hantallığı yap komutan arkadan sesi gelir geç şurada esas duruşta bekle diye tabi sonrada seni orada unutur.

    Bu arada bu işin Teen olayı ile alakası yok. Bir oyun satmadımı hep "teen" olayı devreye giriyor. Ps3'ün yıllarca reklamı yapılan ve EX bir oyunundan bahsediyoruz. Bu oyuna ilgi ve alakanın olmama sebebi yaş falan değil. Bu forumda abartıldığı gibi bir atmosfer ve vuruş hissi sunamamasıdır. Birçok rakibinden hem satış hemde bundan kaynaklı olarak online oyuncu sayısının az olmasını sadece "yaş" ile sınırlandırmak gerçektede ilginç bir durum olur. Bu arada yapılan son araştırmalarda "teen" oyuncu kitlesinin çok az olduğu ve yetişkin yaşın genel oyuncu profilini oluşturduğu yönündeydi hatta fazlada olmadı birkaç ay önce falan yayımlandı bu araştırma

    Guerilla Games'in grafik dışındaki özelliklerede en detaylı şekilde abanması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Rahip -- 27 Mayıs 2010; 1:44:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:

    KZ2'de silah kontrolu gerçekciliği yansıtmıyor kardeşim. Askerlikte talimde askerlere çatışma sırasında silahını harman dalının ağırlığında sola ve çevireceksin yoktur. En hızlı şekilde mevzinde yer alacaksın ve bu sırada silahını en hızlı şekilde kullanacaksın. BC 2'dede dikkat edersen silahın kontrolu hantal değildir. KZ2'de hantal bir kontrol mevcuttur istersen bunu biraz daha hızlı hale getirebilirsin. Standart olarak sundukları kontrollerin hızı hantal. Kısmetse askere gittiğinde ne demek istediğimi anlarsın. Talimde o hantallığı yap komutan arkadan sesi gelir geç şurada esas duruşta bekle diye tabi sonrada seni orada unutur


    Geçen hafta bir arkadaşım sağ olsun, silah talimi yapmaya gittim. Yarım saat sürse bile, o anda aldığım zevk bir başkadır. Abi inan şu askerlikte en çok istediğim şeylerden biride silah kullanmak ve bolca talim yapmak. Dediğin gibi oyunun standart kontrolleri çok yavaş, ama bunu ilk alışma süreci için yapmışlar diye tahmin ediyorum. Yoksa Options kısmında fastest yaptığımız zaman, ciddi bir şekilde hız kazanıyorduk. Siper alma sistemini ve çeşitli animasyonlarını saymıyorum bile hangi oyunda bu kadar çeşitlilik var ?? Yanlış mı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:

    KZ2'de silah kontrolu gerçekciliği yansıtmıyor kardeşim. Askerlikte talimde askerlere çatışma sırasında silahını harman dalının ağırlığında sola ve çevireceksin yoktur. En hızlı şekilde mevzinde yer alacaksın ve bu sırada silahını en hızlı şekilde kullanacaksın. BC 2'dede dikkat edersen silahın kontrolu hantal değildir. KZ2'de hantal bir kontrol mevcuttur istersen bunu biraz daha hızlı hale getirebilirsin. Standart olarak sundukları kontrollerin hızı hantal. Kısmetse askere gittiğinde ne demek istediğimi anlarsın. Talimde o hantallığı yap komutan arkadan sesi gelir geç şurada esas duruşta bekle diye tabi sonrada seni orada unutur


    Geçen hafta bir arkadaşım sağ olsun, silah talimi yapmaya gittim. Yarım saat sürse bile, o anda aldığım zevk bir başkadır. Abi inan şu askerlikte en çok istediğim şeylerden biride silah kullanmak ve bolca talim yapmak. Dediğin gibi oyunun standart kontrolleri çok yavaş, ama bunu ilk alışma süreci için yapmışlar diye tahmin ediyorum. Yoksa Options kısmında fastest yaptığımız zaman, ciddi bir şekilde hız kazanıyorduk. Siper alma sistemini ve çeşitli animasyonlarını saymıyorum bile hangi oyunda bu kadar çeşitlilik var ?? Yanlış mı..



    Merak etme belli süreden sonra bayıyorda sana veriyorlar 70'lerden kalma bir G3 bazılarının namlusu yamuk bazılarının her tarafı oynuyor onlarla birşey yapmaya çalışıyorsun benim şansıma bana sağlam gelmişti zaten usta birliğinde görevim gereği pek silah ile işim olmadı hatta kamuflaj ile işim olmadı

    Mesajımdada zaten options'lardan arttırabiliyorsun ama standart olarak sundukları dedim. Options'dan daha uygun bir hale getirebiliyorsun. Animasyon var onlara lafım yok ama dediğim gibi eksiklikler var zaten bu yüzden istenilen olmadı işte o yüzden rakipleri kadar ilgi görmedi ve kısa sürede unutuldu gitti. Sen devamlı oyun haberlerini takip eden birisin dikkat et oyun çıktından çok kısa süre sonra oyunla ilgili şeyler kesilmeye başlanıldı ve Sony bile pek arkasında durmadı. Dikkat et DH kadar abartıldığı başka bir forum yoktur sanırım.

    Guerilla Games bu işi yapamıyor verin Naughty Dog, Infınıty Ward yada Bungie'ye bu oyunu bakın ortaya nasıl bir oyun çıkıyor vallahi FPS türü baştan yazılır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:
    Merak etme belli süreden sonra bayıyorda sana veriyorlar 70'lerden kalma bir G3 bazılarının namlusu yamuk bazılarının her tarafı oynuyor onlarla birşey yapmaya çalışıyorsun benim şansıma bana sağlam gelmişti zaten usta birliğinde görevim gereği pek silah ile işim olmadı hatta kamuflaj ile işim olmadı

    Mesajımdada zaten options'lardan arttırabiliyorsun ama standart olarak sundukları dedim. Options'dan daha uygun bir hale getirebiliyorsun. Animasyon var onlara lafım yok ama dediğim gibi eksiklikler var zaten bu yüzden istenilen olmadı işte o yüzden rakipleri kadar ilgi görmedi ve kısa sürede unutuldu gitti. Sen devamlı oyun haberlerini takip eden birisin dikkat et oyun çıktından çok kısa süre sonra oyunla ilgili şeyler kesilmeye başlanıldı ve Sony bile pek arkasında durmadı. Dikkat et DH kadar abartıldığı başka bir forum yoktur sanırım.

    Guerilla Games bu işi yapamıyor verin Naughty Dog, Infınıty Ward yada Bungie'ye bu oyunu bakın ortaya nasıl bir oyun çıkıyor vallahi FPS türü baştan yazılır


    Silah konusuna hiç girmeyelim maalesef.. Babamın çoğu anılarını bildiğim için, silah konusu ne yazık ki kötü bir durum. Onada moktan bir G3 vermişler ama kısa süre sonra MIT'e girdiği için iyi silahlarda kullanmıştır yani. Şöyle elime M16 falan verseler, elimden kim alabilir tekrar onu ? Tabii bu ülkede anca hayal olarak kalır bunlar..

    Oyunun piyasadaki tutarsızlığını inan bana bende anlamadım. Oysa ki, şu nesilde çıkmış en iyi oyunlardan bir tanesidir kesinlikle. Bir şey diyeyim, KILLZONE 3'de işler kesinlikle değişiyor abi. Okudun mu bilmiyorum ama, IGN sitesinin makalesinde yapımcı kadrosuna Naughty Dog'dan da destek geliyormuş. Bu ne anlam ifade ediyor artık bilemiycem..




  • Muratcım seni bilmem de vuruş hissi en iyi olan oyun kz2'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:
    Merak etme belli süreden sonra bayıyorda sana veriyorlar 70'lerden kalma bir G3 bazılarının namlusu yamuk bazılarının her tarafı oynuyor onlarla birşey yapmaya çalışıyorsun benim şansıma bana sağlam gelmişti zaten usta birliğinde görevim gereği pek silah ile işim olmadı hatta kamuflaj ile işim olmadı

    Mesajımdada zaten options'lardan arttırabiliyorsun ama standart olarak sundukları dedim. Options'dan daha uygun bir hale getirebiliyorsun. Animasyon var onlara lafım yok ama dediğim gibi eksiklikler var zaten bu yüzden istenilen olmadı işte o yüzden rakipleri kadar ilgi görmedi ve kısa sürede unutuldu gitti. Sen devamlı oyun haberlerini takip eden birisin dikkat et oyun çıktından çok kısa süre sonra oyunla ilgili şeyler kesilmeye başlanıldı ve Sony bile pek arkasında durmadı. Dikkat et DH kadar abartıldığı başka bir forum yoktur sanırım.

    Guerilla Games bu işi yapamıyor verin Naughty Dog, Infınıty Ward yada Bungie'ye bu oyunu bakın ortaya nasıl bir oyun çıkıyor vallahi FPS türü baştan yazılır


    Silah konusuna hiç girmeyelim maalesef.. Babamın çoğu anılarını bildiğim için, silah konusu ne yazık ki kötü bir durum. Onada moktan bir G3 vermişler ama kısa süre sonra MIT'e girdiği için iyi silahlarda kullanmıştır yani. Şöyle elime M16 falan verseler, elimden kim alabilir tekrar onu ? Tabii bu ülkede anca hayal olarak kalır bunlar..

    Oyunun piyasadaki tutarsızlığını inan bana bende anlamadım. Oysa ki, şu nesilde çıkmış en iyi oyunlardan bir tanesidir kesinlikle. Bir şey diyeyim, KILLZONE 3'de işler kesinlikle değişiyor abi. Okudun mu bilmiyorum ama, IGN sitesinin makalesinde yapımcı kadrosuna Naughty Dog'dan da destek geliyormuş. Bu ne anlam ifade ediyor artık bilemiycem..


    İnşallah kardeşim değişsin alalım büyük bir keyifle oynayalım. Sömürelim oyunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:
    Bu arada bu işin Teen olayı ile alakası yok. Bir oyun satmadımı hep "teen" olayı devreye giriyor. Ps3'ün yıllarca reklamı yapılan ve EX bir oyunundan bahsediyoruz. Bu oyuna ilgi ve alakanın olmama sebebi yaş falan değil. Bu forumda abartıldığı gibi bir atmosfer ve vuruş hissi sunamamasıdır. Birçok rakibinden hem satış hemde bundan kaynaklı olarak online oyuncu sayısının az olmasını sadece "yaş" ile sınırlandırmak gerçektede ilginç bir durum olur. Bu arada yapılan son araştırmalarda "teen" oyuncu kitlesinin çok az olduğu ve yetişkin yaşın genel oyuncu profilini oluşturduğu yönündeydi hatta fazlada olmadı birkaç ay önce falan yayımlandı bu araştırma

    Guerilla Games'in grafik dışındaki özelliklerede en detaylı şekilde abanması gerekir.


    Abi maalesef durum böyle. Yapılanlar, gelişen olaylar bunu gösteriyor..

    Ne zaman Modern Warfare'de online yapsak, mutlaka ve mutlaka Lobby kısmında veya oyun sırasında küçük veletlerin seslerini duymak mümkün. Oyunu oynamayı bırakıp, saçma saçma hareketler yapıyorlar. Hatta o bazuka ile oyun başlar başlamaz kendi takımını öldürenlerin çoğu TEEN'dir.. Oyunun ortalama kitlesi Teen grubuna hitap ediyor, analistler çok az var desede yarısından çoğu Moder Warfare'in içinde barınıyor. Satışların falan bu kadar yüksek olması genelde buna bağlı. Oyundan Teen grubunu çıkarın, satış rakamları bir anda 5-6 milyona düşer, bu kesinlikle böyle..

    Zaten diyorum Süper Kahraman kimliğinde dolanan askerler ve o değişen Perk sistemi bunun başlıca göstergesidir. Bu durum COD4'de biraz daha iyiydi, ne kadar oynadığımı sen biliyorsun. Ama MW2'de bu işin bokunu çıkarttılar. Bu da Teen grubu, oyunun son derece kolay bir yapıda oluşu ve

    + Activision'un baskısı ile alakalı bir durum.. Koyu yazdığımın altını çizin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidRises -- 27 Mayıs 2010; 2:28:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55

    Muratcım seni bilmem de vuruş hissi en iyi olan oyun kz2'dir.

    Aynen katılıyorum.

    Ayrıca şu satış rakamları mevzusu midemi bulandırmama rağmen sormadan edemiyecem,3 milyon satışın neresi az?Kz2 daha çok satmalıydı evet de 3 milyon neye göre az geliyor bazı arkadaşlara anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: :Sephiroth:
    Bu arada bu işin Teen olayı ile alakası yok. Bir oyun satmadımı hep "teen" olayı devreye giriyor. Ps3'ün yıllarca reklamı yapılan ve EX bir oyunundan bahsediyoruz. Bu oyuna ilgi ve alakanın olmama sebebi yaş falan değil. Bu forumda abartıldığı gibi bir atmosfer ve vuruş hissi sunamamasıdır. Birçok rakibinden hem satış hemde bundan kaynaklı olarak online oyuncu sayısının az olmasını sadece "yaş" ile sınırlandırmak gerçektede ilginç bir durum olur. Bu arada yapılan son araştırmalarda "teen" oyuncu kitlesinin çok az olduğu ve yetişkin yaşın genel oyuncu profilini oluşturduğu yönündeydi hatta fazlada olmadı birkaç ay önce falan yayımlandı bu araştırma

    Guerilla Games'in grafik dışındaki özelliklerede en detaylı şekilde abanması gerekir.


    Abi maalesef durum böyle. Yapılanlar, gelişen olaylar bunu gösteriyor..

    Ne zaman Modern Warfare'de online yapsak, mutlaka ve mutlaka Lobby kısmında veya oyun sırasında küçük veletlerin seslerini duymak mümkün. Oyunu oynamayı bırakıp, saçma saçma hareketler yapıyorlar. Hatta o bazuka ile oyun başlar başlamaz kendi takımını öldürenlerin çoğu TEEN'dir.. Oyunun ortalama kitlesi Teen grubuna hitap ediyor, analistler çok az var desede yarısından çoğu Moder Warfare'in içinde barınıyor. Satışların falan bu kadar yüksek olması genelde buna bağlı. Oyundan Teen grubunu çıkarın, satış rakamları bir anda 5-6 milyona düşer, bu kesinlikle böyle..

    Zaten diyorum Süper Kahraman kimliğinde dolanan askerler ve o değişen Perk sistemi bunun başlıca göstergesidir. Bu durum COD4'de biraz daha iyiydi, ne kadar oynadığımı sen biliyorsun. Ama MW2'de bu işin bokunu çıkarttılar. Bu da Teen grubu, oyunun son derece kolay bir yapıda oluşu ve

    + Activision'un baskısı ile alakalı bir durum.. Koyu yazdığımın altını çizin..


    Bu her oyunda olan birşey MW 2'dede var, BC 2'dede ve Killzone 2'dede çok var baya bir süre oynadım oyunum yokken KZ 2'yi çok fazla teen vardı acayip konuşmalar sesler çıkarıyorlardı gerçi her girdikleri oyunlarda bu sesleri çıkarıyorlar.

    Teen grubuna hitap etme değil türü Arcade olduğu için daha yaygın. Bu tür oyunlar illaki teen grubuna hitap edecek diye bir kaide koyamayız. MW 2'nin hızlı olması, harita çeşitliliği, oyunların daha makul zamanlarda bitmesi, silah çeşitleri fazlalığı ve ilgili firma tarafından devamlı desteklenmesi bu oyunu çok yaygın bir oyun haline getiriyor.




  • konusu ne olacak?
    dun bıttırdım oyunu, gerekenler cezasını aldı..ya 3de ?
  • James Cameron Killzone 3'te yaratıcı yönetmen olacakmış. Beklentim daha da arttı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertvontrier

    James Cameron Killzone 3'te yaratıcı yönetmen olacakmış. Beklentim daha da arttı.



    Eminmisin ?
  • Evet GamePro dergisinde bu haberin yayınlandığına dair söylentiler var. Hatta internette bu haberle ilgili bir sürü konu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertvontrier

    James Cameron Killzone 3'te yaratıcı yönetmen olacakmış. Beklentim daha da arttı.



    Ben açıkçası Tarantino yu kandırmalarını beklerdim hem kurgu olsun hem aksiyon hem senaryo bir başyapıt çıkardı valla.

    James Cameron da olur ama o adamın düz bir kurgu mantığı var pek sevmiyorum. He yaratıcılığına laf söyleyemem o yüzden yinede heyecanlanmaya yetecek bir haber. Teşekkürler.
  • james cameron hırsızın teki avatarda ordan burdan arakladıkları ortada senaryo bıkac fılmden konu kitaptan arak kitaptakı ismin birebirini kullanmıs gezegenın adı olarak avatardakı mekanlar bı ressamn cızımlerınden arak kz3te boyle bı adam olmasın gears of wardan falan araklama yapar bu sımdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xamaximax -- 27 Mayıs 2010; 13:16:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xamaximax

    james cameron hırsızın teki avatarda ordan burdan arakladıkları ortada senaryo bıkac fılmden konu kitaptan arak kitaptakı ismin birebirini kullanmıs gezegenın adı olarak avatardakı mekanlar bı ressamn cızımlerınden arak kz3te boyle bı adam olmasın gears of wardan falan araklama yapar bu sımdı


    Okan epey yüklenmişti Disko Kralında bu konuda james cameron a benimde aklıma geldi aslında bu tip şeyler ama ne bilyim AVATAR tüm bu araklamalara rağmen güzel bir sentez olmuş bu yadsınamaz bir gerçek. Kötü olan tarafı J.Cameron ın bunu kabul etmemesi oluyor tabi. Ama oyunda bu 'sözde' yaratıcı kolaj çalışmasıda hiç fena olmayabilir. Belki terminatorden kırpar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICOSolidEye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cborg Ninja

    bu oyunda vuruş hissi yoksa mw ve bc de ateş bile edilmiyor


    Bad Company 2'de vuruş hissi fazlasıyla mevcuttu yalnız. Kaldı ki, şuan piyasada savaş atmosferini ve silah kontrolünün gerçekçiliğini en iyi yansıtan oyunlar KZ2 ve BC2'dir. Fakat sözde savaş oyunu olarak geçen Modern Warfare'de, ateş etme hissini bırak, silah kontrolü sanki bir su tabancısıymış gibi yapılmış. Bir şekilde silah kullananlar, en azından test atışı yapanlar; Silah tepkimesi ve vuruş sırasındaki his hakkında ne demek istediğimi kesinlikle anlayacaktır, onlar için söylemiş olayım. Bu da oyunun genel olarak hitap ettiği '' Teen '' grubuna özgü olmasından kaynaklanan bir durum, zaten yönettiğimiz askerlerin Süper Kahraman tiplemelerinden farkı yok dikkat ederseniz. Siz gidipte arcade bir oyuna, KZ2 veya BC2'deki silah animasyonlarını koyarsanız, bu Teen grup kesinlikle oynayamaz..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daxteroy
    Kanka konu açarken inan elim ayağım titriyordu. Şimdi ki ruh halim anlatılmaz, yaşanır...


    Sen onu bunu bırak, E3 fuarında ne yapacağız ?? Benim tırnaklar kesin biter heyecandan..



    Kanka yanımda hemşire bulunduracağım. Mazallah bir şey olur by-pass yapar .




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.