Şimdi Ara

Kimse benim gibi yapmasın. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
122
Cevap
0
Favori
4.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim en çok uyuz olduğum şeylerden birisi, önümdeki araçla kendi aracım arasında takip mesafesi bırakıyorum ama lavuğun teki o araya girmiyormu deliriyorum arkadaş.
  • f1 araçları önündeki aracı geçebilmek için uzun düzlüklerde aracın arkasına yaklaşır rüzgardan etkilenmemek için biraz daha hız kazanır bu sayede aracın vites kutusuna kadar girer sonra uygun bir anda geçiş yapar.Öndeki araç sağa sola çekilse bile arkadaki onun arkasından ayrılmaz. Ama bu olay burada geçerli eğil tabiki..Bu hafta formula 1 yarışları başlıyor meraklılar için haberiniz olsun.İlk yarış bahreyn gp.
  • ...tam bir hayal kırıklığı...ben hatalı olabilirim, bunun da farkındayım ama birçok kişi sanki tek hatalı benmişim gibi yorumlar yazmış. Olur olmadık yerde arabanın dibine yapışan, tabakhaneye birşeyler yetiştirecek gibi giden adamlar masum. Hız limitleri, kurallar boşuna var anlaşılan. Bana ne kardeşim cezasını ben öderim diyen zihniyet, 150 ile giderken adama çarpsan bunun bedelini nasıl ödeyebilirsin. Ben hatalıyım çünkü bu ülkede yetiştim. Kuralların olmadığı. Bazıları tüm iyi niyetiyle sol şeritler sollamak içindir yazmış, keşke pratikte öyle olsaydı, HIZ limitlerine UYULSAYDI, TAKİP mesafesine UYULSAYDI. Kuralları kendimiz koyuyoruz anladığım kadarıyla. Ben dahil hepimiz potansiyel trafik canavarlarıyız. Çünkü kural yok. Denetim yok. Trafiğe çıkınca hepimiz ayrı bir ruh hastası oluyoruz. Emin olun gerçek hayatta evdeki hamamböceğini bile öldürmeden dışarı atmaya çalışırım ama malesef trafikte bir anlık öfkeyle tamir edilemeyecek şeylere neden oluyordum. Bu arada bir suçum daha var, böyle bir şeyi forumda itiraf etmek, dayak yemişten beter ettiniz beni.




  • Öyle bir ülkede yaşıyoruzki,4 şeritli yolda en sağdan giderken bile biri geliyor sellektör yapıyor.En sağdan giderken emniyet şeridinden sağlamaya çalışan tipler var.Arabanın dibine yaklaşanlara uyuz oluyorum.Arabada çocuğum varsa deliriyorum.Eğer araba tek dolaşıyorsam ve arabanın dibine biri yaklaşmışsa arabaya olabildiğince yavaşlatıyorum.Yol istemenin bir adabı var.Birde öyle hızlı geliyorlarki anlamıyorsun.Hazırlanma fırsatın bile olmuyor.Birden biti veriyorlar arkanda.
  • Ehliyetimizi almak icin basarili olmamiz gereken Surucu ve Motorlu Tasitlar Sinavi nin Trafik ve Cevre Bilgisi kisminda ogrendigimiz(!) bizim ve trafikteki diger suruculerin can ve mal guvenligi icin uyulmasi gereken kurallar butununden alintidir.

    ARKADAKİ ARACA YOL VERME
    Geçilen araç sürücüsü, kendisini geçmek isteyen araçların işatertini alınca:
    1- İki yönlü, iki şeritli yollarda taşıt yolunun sağ kenarına yakın gitmek,
    2- Dörtten fazla şeritli ve bölünmüş yollarda bulunduğu şeridi izlemek,
    3- Hızını artırmamak,
    4- Dar taşıt yollarında, trafiğin yoğun olduğu karayollarında yavaş gitmek sebebiyle kendilerini geçmek isteyen araçlara geçme kolaylığı sağlamak, gerekirse yavaşlamak veya durmak zorundadır.
    Sürücülerin arkadaki araca dönüş ışıklarıyla geç işareti vermeleri yasaktır.
    Geçilen araç sürücülerinin, kendilerini geçmek isteyen sürücülere karşı yol vermemeleri, hız arttırmaları ve sola dönüşe geçmeleri yasaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delann

    Ehliyetimizi almak icin basarili olmamiz gereken Surucu ve Motorlu Tasitlar Sinavi nin Trafik ve Cevre Bilgisi kisminda ogrendigimiz(!) bizim ve trafikteki diger suruculerin can ve mal guvenligi icin uyulmasi gereken kurallar butununden alintidir.

    ARKADAKİ ARACA YOL VERME
    Geçilen araç sürücüsü, kendisini geçmek isteyen araçların işatertini alınca:
    1- İki yönlü, iki şeritli yollarda taşıt yolunun sağ kenarına yakın gitmek,
    2- Dörtten fazla şeritli ve bölünmüş yollarda bulunduğu şeridi izlemek,
    3- Hızını artırmamak,
    4- Dar taşıt yollarında, trafiğin yoğun olduğu karayollarında yavaş gitmek sebebiyle kendilerini geçmek isteyen araçlara geçme kolaylığı sağlamak, gerekirse yavaşlamak veya durmak zorundadır.
    Sürücülerin arkadaki araca dönüş ışıklarıyla geç işareti vermeleri yasaktır.
    Geçilen araç sürücülerinin, kendilerini geçmek isteyen sürücülere karşı yol vermemeleri, hız arttırmaları ve sola dönüşe geçmeleri yasaktır.

    bu kuralların hepsi arkadaki kişi sollama yapıyorsa geçerlidir diye ekleyelimde eksik kalmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA

    quote:

    Orijinalden alıntı: delann

    Ehliyetimizi almak icin basarili olmamiz gereken Surucu ve Motorlu Tasitlar Sinavi nin Trafik ve Cevre Bilgisi kisminda ogrendigimiz(!) bizim ve trafikteki diger suruculerin can ve mal guvenligi icin uyulmasi gereken kurallar butununden alintidir.

    ARKADAKİ ARACA YOL VERME
    Geçilen araç sürücüsü, kendisini geçmek isteyen araçların işatertini alınca:
    1- İki yönlü, iki şeritli yollarda taşıt yolunun sağ kenarına yakın gitmek,
    2- Dörtten fazla şeritli ve bölünmüş yollarda bulunduğu şeridi izlemek,
    3- Hızını artırmamak,
    4- Dar taşıt yollarında, trafiğin yoğun olduğu karayollarında yavaş gitmek sebebiyle kendilerini geçmek isteyen araçlara geçme kolaylığı sağlamak, gerekirse yavaşlamak veya durmak zorundadır.
    Sürücülerin arkadaki araca dönüş ışıklarıyla geç işareti vermeleri yasaktır.
    Geçilen araç sürücülerinin, kendilerini geçmek isteyen sürücülere karşı yol vermemeleri, hız arttırmaları ve sola dönüşe geçmeleri yasaktır.

    bu kuralların hepsi arkadaki kişi sollama yapıyorsa geçerlidir diye ekleyelimde eksik kalmasın.

    Alinti yaptigim kurallar butunu arkadan gelen araca yol vermek hususunda,yol verme-sollama-uygun seritteki yola giris, uclusune iliskin yapilmasi gerekenler acikca belirtilmis.
    Soz konusu olan durumda kurala gore ondeki arac arkasindan gelen ve kendisinden daha hizli olan araca yol vermemekle 1.hatayi,sagdan da olsa kendisi gecilirken aracinin hizinin arttirmasiyla 2.hatayi yapmistir.
    Bizim olayimizda ortada teorik olarak sollama durumu yok,bu nedenle yukaridaki kurallari sadece sollanma durumunda gecerlidir seklinde yorumlarsak arkadan gelen araca yol verme kurallarini yok saymis oluruz.





  • Bir koltuk sevdası bir de, sol şerit sevdası..

    Ne var şu sol şeritte anlamıyorum..Otobanda bile yüksek süratle giderken özellikle sağ şeritten gitmeye özen gösteririm ki, belki arkamdan saykonun biri gelirde beni rahat geçsin diye..

    E-5 sol şeridi 70-80 km/hızla giden ve kibarca selektör yapmama rağmen beni takmayan ki, saat gecenin 2'i..Geçsene sağ şeride yetersiz herif..

    Maganda olmak çok kolay ülkemizde dikkatli ve sabırlı olalım..
  • quote:

    ...tam bir hayal kırıklığı...ben hatalı olabilirim, bunun da farkındayım ama birçok kişi sanki tek hatalı benmişim gibi yorumlar yazmış. Olur olmadık yerde arabanın dibine yapışan, tabakhaneye birşeyler yetiştirecek gibi giden adamlar masum. Hız limitleri, kurallar boşuna var anlaşılan. Bana ne kardeşim cezasını ben öderim diyen zihniyet, 150 ile giderken adama çarpsan bunun bedelini nasıl ödeyebilirsin. Ben hatalıyım çünkü bu ülkede yetiştim. Kuralların olmadığı. Bazıları tüm iyi niyetiyle sol şeritler sollamak içindir yazmış, keşke pratikte öyle olsaydı, HIZ limitlerine UYULSAYDI, TAKİP mesafesine UYULSAYDI. Kuralları kendimiz koyuyoruz anladığım kadarıyla.


    Daha bu sabahki düşüncelerimi dile getirmişsin... Üzülme senin gibi kurallara uymaya çalışan, UYULMASI GEREKTİĞİNİ BİLEN ve trafik kurallarının keyfi yazılmadığını bilen az da olsa sürücü mevcut Türkiye'de...

    Öncelikle şu karayollarında 2 şeritli yollarda (2 gidiş 2 geliş biçiminde olanlar) 100-110 km/h yasalara uygun olan maksimum hızlardır, bunun üzerine çıkmış olmanız (örneğin 150) etrafınızdaki insanları ve sizi tehlikeye sokmak demektir. Bahsettiğim bu tarz yollarda şehirlerarası yol güzergahı olduğu için sıklıkla sağ şeritte kamyonlar gitmektedir. Kamyonların hızlanma ve rampa performansları, yüksek kasalı oldukları için görüş sıkıntısı yaratması gibi sebeplerle bir otomobilin sürekli olarak kamyonların arasında gitmesi sakıncalıdır. (Bunu kamyon sürücüleri de onaylayacaktır). Bu sebeple kamyon trafiğinin sağda yoğun olduğu zamanlarda otomobil sürücülerinin sol şeritten devam etmeleri, sürekli sağ ve sol şerit arasında makas atarak gitmesinden daha sağlıklıdır.

    Arkadaşlar burası Almanya değil, yollarımızın altyapısı 100-110 km hızı bile zor kaldırırken (virajları, çukurları, rampaları kastetmekteyim) yasal sınırları zorlayıp, sizin gibi olmayıp,kurallara uyan insanları taciz edemezsiniz. Eğer önünüzdeki kişi bu gibi bir yolda 100-110 gibi bir hızda solda gidiyorsa ve siz hala tampona yapışma isteği hissediyorsanız suçu kendinizde aramalısınız. Ha adam solda gider 60la 70le o zaman bunları söylersiniz, ancak o zaman haklısınızdır.

    Sollama kurallarını verirken bu kuralın, sollama yapacak aracınhızının en fazla o yol için izin verilen maksimum hızda olması durumunda geçerli olduğunu yazmamışsınız. Sollamaya çıkan araç istediği kadar basabilir diye bir kural yok, o da hız sınırına uyarak sollamasını gerçekleştirmeli.

    Arkadaşın yaptığı sıkıştırma doğru değil ancak bu gibi hız sınırı tanımayan usta(!) şöförlerin de bir şekilde uyarılması gerekli. (Bu arada usta şöför, hızlı giden şöför değil hızını trafik kurallarına ve yol koşullarına göre ayarlayabilen şöfördür.) Uyarma işlemini polis yapmamakta, şehir içindeki yollarda radarla çorba parası toplama peşinde oldukları sürece bu gibi usta(!) şoförlerin tacizlerine maruz kalacağımızı bilmek can sıkıcı.

    Bir de fark ettiğim bir şey daha var bu tampona yapışma sevdalıları belli marka araçları daha çok sıkıştırıyorlar. Bu durumda olayın içine hız sevdasının yanında kıskançlık da katılmış olabiliyor.

    Ayrıca sık sık sağ şeritte de bu gibi tacizlere maruz kaldığımı belirtmeliyim. Napalım artık sana yol vermek için şarampolden mi gidelim emniyet şeridindenmi? Ya da sana ayak uydurmak için senin gibi hız canavarı mı olalım?(ki böyle bir zorunluluğum yok, eğer yasal limitlerdeysem ve sağlama yapmayı göze almıyorsan arkamdan gideceksin başka çaren yok) Bu gibileri bu işten psikolojik olarak haz alıyor, kafaları rahatsız başka açıklama getiremiyorum. Hiç bir şekilde savunmasını da kabul etmiyorum.

    HER NE OLURSA OLSUN HIZ SINIRLARINA UYMAYAN, TAKİP MESAFESİNİ KORUMAYAN VE ARKADAN ÇARPAN SÜRÜCÜ KAZA ANINDA %100 KUSURLUDUR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 11 Mart 2010; 21:36:32 >




  • hız sınırına uymama ile sol şerit eşkîyalığı farklı şeyler karıştırmayalım. Benim hastam olur 150 ilede giderim 200 ilede paşa paşa'da cezasını öderim. Sol şerite yasal hız sınırında seyir eden ve yol vermeyen adamın keyfinin kayhasınımı bekleyeceğim ben ? takip mesafesine ve hız kuralına uymamak nasıl kötüyse, aklı sıra ego tatmini yapıp sol şeriti ısrarla işgal etmek ve yol vermemek, makas atma zorunlulugu bırakmakta o kadar kötüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi

    quote:

    ...tam bir hayal kırıklığı...ben hatalı olabilirim, bunun da farkındayım ama birçok kişi sanki tek hatalı benmişim gibi yorumlar yazmış. Olur olmadık yerde arabanın dibine yapışan, tabakhaneye birşeyler yetiştirecek gibi giden adamlar masum. Hız limitleri, kurallar boşuna var anlaşılan. Bana ne kardeşim cezasını ben öderim diyen zihniyet, 150 ile giderken adama çarpsan bunun bedelini nasıl ödeyebilirsin. Ben hatalıyım çünkü bu ülkede yetiştim. Kuralların olmadığı. Bazıları tüm iyi niyetiyle sol şeritler sollamak içindir yazmış, keşke pratikte öyle olsaydı, HIZ limitlerine UYULSAYDI, TAKİP mesafesine UYULSAYDI. Kuralları kendimiz koyuyoruz anladığım kadarıyla.


    Daha bu sabahki düşüncelerimi dile getirmişsin... Üzülme senin gibi kurallara uymaya çalışan, UYULMASI GEREKTİĞİNİ BİLEN ve trafik kurallarının keyfi yazılmadığını bilen az da olsa sürücü mevcut Türkiye'de...

    Öncelikle şu karayollarında 2 şeritli yollarda (2 gidiş 2 geliş biçiminde olanlar) 100-110 km/h yasalara uygun olan maksimum hızlardır, bunun üzerine çıkmış olmanız (örneğin 150) etrafınızdaki insanları ve sizi tehlikeye sokmak demektir. Bahsettiğim bu tarz yollarda şehirlerarası yol güzergahı olduğu için sıklıkla sağ şeritte kamyonlar gitmektedir. Kamyonların hızlanma ve rampa performansları, yüksek kasalı oldukları için görüş sıkıntısı yaratması gibi sebeplerle bir otomobilin sürekli olarak kamyonların arasında gitmesi sakıncalıdır. (Bunu kamyon sürücüleri de onaylayacaktır). Bu sebeple kamyon trafiğinin sağda yoğun olduğu zamanlarda otomobil sürücülerinin sol şeritten devam etmeleri, sürekli sağ ve sol şerit arasında makas atarak gitmesinden daha sağlıklıdır.

    Arkadaşlar burası Almanya değil, yollarımızın altyapısı 100-110 km hızı bile zor kaldırırken (virajları, çukurları, rampaları kastetmekteyim) yasal sınırları zorlayıp, sizin gibi olmayıp,kurallara uyan insanları taciz edemezsiniz. Eğer önünüzdeki kişi bu gibi bir yolda 100-110 gibi bir hızda solda gidiyorsa ve siz hala tampona yapışma isteği hissediyorsanız suçu kendinizde aramalısınız. Ha adam solda gider 60la 70le o zaman bunları söylersiniz, ancak o zaman haklısınızdır.

    Sollama kurallarını verirken bu kuralın, sollama yapacak aracınhızının en fazla o yol için izin verilen maksimum hızda olması durumunda geçerli olduğunu yazmamışsınız. Sollamaya çıkan araç istediği kadar basabilir diye bir kural yok, o da hız sınırına uyarak sollamasını gerçekleştirmeli.

    Arkadaşın yaptığı sıkıştırma doğru değil ancak bu gibi hız sınırı tanımayan usta(!) şöförlerin de bir şekilde uyarılması gerekli. (Bu arada usta şöför, hızlı giden şöför değil hızını trafik kurallarına ve yol koşullarına göre ayarlayabilen şöfördür.) Uyarma işlemini polis yapmamakta, şehir içindeki yollarda radarla çorba parası toplama peşinde oldukları sürece bu gibi usta(!) şoförlerin tacizlerine maruz kalacağımızı bilmek can sıkıcı.

    Bir de fark ettiğim bir şey daha var bu tampona yapışma sevdalıları belli marka araçları daha çok sıkıştırıyorlar. Bu durumda olayın içine hız sevdasının yanında kıskançlık da katılmış olabiliyor.

    Ayrıca sık sık sağ şeritte de bu gibi tacizlere maruz kaldığımı belirtmeliyim. Napalım artık sana yol vermek için şarampolden mi gidelim emniyet şeridindenmi? Ya da sana ayak uydurmak için senin gibi hız canavarı mı olalım?(ki böyle bir zorunluluğum yok, eğer yasal limitlerdeysem ve sağlama yapmayı göze almıyorsan arkamdan gideceksin başka çaren yok) Bu gibileri bu işten psikolojik olarak haz alıyor, kafaları rahatsız başka açıklama getiremiyorum. Hiç bir şekilde savunmasını da kabul etmiyorum.

    HER NE OLURSA OLSUN HIZ SINIRLARINA UYMAYAN, TAKİP MESAFESİNİ KORUMAYAN VE ARKADAN ÇARPAN SÜRÜCÜ KAZA ANINDA %100 KUSURLUDUR.







    Dediklerine aynen katılıyorum arkadaşım.
    Malesef cezayı kesicek olanlar çorba parası peşinde olduğu sürece bağzılarımız 150-200 le gider parasını(Ceza) veririm diye düşünüyor.
    Arabanın taponuna yapışmak resmen tacizdir.Bir İnsanın canına malına kastetmekdir.Bunun cezasıda normal trafik cezaları ile kesilmemesi lağzım.




  • Sol şeritte 200 ile gitmek de sol şerit eşkiyalığı. Solu süreklii işgal eden adam en başta bu yüzden ayrılmak veya yol vermek istemiyor. Çünkü orta şeride geçse, önündeki kamyon da ilk rampada yavaşlasa bir daha sola çıkamayacak. Yani sol şeridi 60-80 ile giden ne kadar kapatıyorsa, 160-180'le giden de şeridi diğerlerinin kullanımına aynı ölçüde kapatıyor. (Toplumsal sözleşmemizz olan max. 120'den 60 ve 180'nin mutlak farkları aynıdır)

    Yumurta-tavuk kadar sebep sonuç ilişkisi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_boyz


    quote:

    Orijinalden alıntı: svevo

    Burun sokmalar selektör yapmalar sinirleniyorum gerçekten. Böyle durumlarda yol vermiyorum sağdan girmeye çalışırsa da kapatıyorum arayı anlasın oraya girilmez diye.



    Ee sonra gururda duyuyor musun ? sellektör yapmasın burun sokmasın ne yapsın ? pencereden kafasını cıkartıp "kardeş bir sağa gecebilirmisin ya senden hızlı gidecemde kusura bakma rahatsız ettiğim için" diye bağırsın mı ? Bende senin gibilere sağı kapatsan kaldırımdan önüne kırıp frene asılıyorum anlasın o durum ne diye


    Bu da bana kapak olsun Arkasından duruma göre yorum yapma hakkım saklı olmak kaydıyla, önüm açıksa, sağım müsaitse, arkamdaki asi genç benden önce sağa hamle yapmamışsa yol veririm tabi ki.

    Konuyu açan arkadaşın paylaşmak, yorumlar almak ve belli durumlarda doğru davranışın ne olduğunu bulmak için yazdığını düşünüyorum. Teşekkür ederim arkadaşım sayende sol şerit hakkındaki fikirleri okumuş olduk. Ben buna bir ek daha yapayım. Ev iş arası gidip gelirken TEM'de en sol şeridi kullanmayı tercih ediyorum; çünkü hızlı gitsem bile sol şerit güvenli geliyor bana. Orta şeritte giderken sağından solumdan bir manyak çıkacak diye tedirgin oluyorum. Özellikle fena bir kaza yapt-ırıldı-ğımdam bu yana diken üstündeyim. En sağ şeridi ise kamyon konvoyu olduğundan ve sağını yine de kontrol etmen gerektiği(!) için tercih etmiyorum. Şeridin hızına uyarak en soldan gidip geliyorum paşa paşa.




  • İnsanlardaki sol şerit hevesini anlayamıyorum.
    Çeşme otobanında adam en sol şeritten 80 ile, solluyor, çünkü orta şeritteki 70 ile gidiyor, en sağ şerit ise bomboş. Gel de yavaş gidip de sağ şeridi kullanmayana sinirlenme.
    Veya pazar akşamüstü dönüşü, bütün şeritler dolu, en sol şerit 120-130 ile akıyor, arkadan biri selektör yapa yapa geliyor, önüm arkam sobe, hertaraf dolu, 90'a düşüp orta şeride geçsek bile sadece yer değiştirmiş olacağız, çünkü önümüz de dolu. Sonra gişelerde o adamı görüyoruz, nakit sırasına girmiş bekliyor, ben de ogs'den geçip gidiyorum. Madem o kadar sabırsızsın, git ogs al, gişelerde bekleme...

    Bir de en sinirlendiğim şerit cambazları. Çevre yolunda bir sağa bir sola slalom şeklinde geliyorlar. Arkanıza yapışıyorlar. Önünüz dolu, selektör yapıyor. Nereyeee...
    Orta şeride geçip önüme geçmeye çalışmalar, ama önüm de dolu.
    Ve bunu yapan araçlar genelde fiesta, palio vs. ve doblo tarzı araçlar. Hepsi de belli şirket araçları. Bunlara taviz vermiyorum. Trafik akışına uymak lazım. Geçen hafta bir tanesi arkamda 10 defa şerit değiştirdi, en sağdan geçip gitmeye çalıştı. yeşildere yolu bitiminde yine arkamdaydı, deli gibi şerit değiştirdi,ben şeridimde trafikle beraber gittim, o heyecan yaşadı, stres yaşadı, risk aldı. ben sakin sakin trafiğe uydum. 2 cm. öne geçemedi.

    Genelde sol şeridi devamlı kullanmam, eğer orta şeritte asfalt bozuk ise, düzgün yerden gitmeyi tercih ederim. Eğer uzaktan bir arabanın benden hızlı geldiğini görürsem de o daha gelmeden orta şeride geçer ve mutlaka yol veririm.
    Son olarak tavsiyem, trafikte insanlarla uğraşmayın. O kadar deli var ki.

    Kaybedecek bir şeyi olmayan o kadar insan var ki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974




    Son olarak tavsiyem, trafikte insanlarla uğraşmayın. O kadar deli var ki.

    Kaybedecek bir şeyi olmayan o kadar insan var ki...




    Çok ağır kaza yapmadıkça veya gebermedikçe anlamayacak, milyonlarca insan var, memlekette.

    Alkol almıştım, ama az kafayı çekmiştim (120 Promil), süratim normaldi (120-130 km. Civarı)
    Yol aniden kayganlaştı (Yerler buz tutmuş - 10) Uçuyordum, yere konamadım, aniden araba döndü.

    Tavsiyeleriniz çok güzel, teşekkürler.
  • Ben araba sollarken arkadan sıkıştıranlara deli olurum;%99'u dış modifiyeli ya da sis farları açık vs. oluyor zaten.solluyoruz işte sen geldin diye kendimi tehlikeye atıp gaza daha fazla mı yükleneyim
  • Bu kadar forumdaşımızın üstüne gidilecek birşey yok.
    Eleştirileri abartmayalım.
  • İzmir'de çok yaşadığım bir hadise.
    Altınyolda özellikle.
    Adam/kadın sol şeridi bırakmaz ama gazlamazda.
    50 km ile sol şeritte..
    Sinyal/selektör/korna bir işe yaramaz hiç uğraşmayın..
    Sağdan geçin gidin.
    Sonrada sağdan geçti diye bön bön bakar...

    Herkes önce kendine bakacak.
    Yol kimsenin babasını malı değil...
  • ne olsun türkiye hali
  • evet arkadaş hiç olmassa hatasının farkında bir de bariz hatalı olup farkında olmayanlar var.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.