Şimdi Ara

Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
1
Favori
46.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • celciuss1453 kullanıcısına yanıt
    araçta reterdar+klima var birde yanılmıyorsam o gördüğüm buzdolabı değil mi? dadından yenmez yha bu baktıkca içim gidiyor zaten bu araçlara yolculuk bilmem ne kadar keyifli olur?

    +2015 model +scania.... allah tekerine taş değdirmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    araçta reterdar+klima var birde yanılmıyorsam o gördüğüm buzdolabı değil mi? dadından yenmez yha bu baktıkca içim gidiyor zaten bu araçlara yolculuk bilmem ne kadar keyifli olur?

    +2015 model +scania.... allah tekerine taş değdirmesin

    Retardar+klima vazgeçilmezidir zaten scania nın :)

    Aynen buzdolabı o. İstersen onun açık halı var onu da atiyim :)
  • celciuss1453 kullanıcısına yanıt
    olur at bakalım kaptan....birde bir sorum daha olcak yüksek müsadenle..... şöförlük için ideal boy nedir? benim boy 1.70 şimdi boy sıkıntısı yaşar mıyım direksiyon başında....birde şöför dediğin göbekli ve pazuları kuvvetli olcak diyolar bu hususa ne diyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    olur at bakalım kaptan....birde bir sorum daha olcak yüksek müsadenle..... şöförlük için ideal boy nedir? benim boy 1.70 şimdi boy sıkıntısı yaşar mıyım direksiyon başında....birde şöför dediğin göbekli ve pazuları kuvvetli olcak diyolar bu hususa ne diyorsun?

    Kardeşim sorulanırızı cevaplamayı kendime borç bilirim.

    Boy Scania da önemli :) çünkü kısa boylular aracın içinde kayboluyor. :) benim boyum 1.83

    Uzun olmanın bi avantajı da çadır çekiyorken lastikleri almak tabikide :) Göbek konusunda bişey diyemem bende zayıfım :) Kolların güçlü olmasın lazım gırgır çekerken ip alırken hep lazım oluyor sonuçta :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    olur at bakalım kaptan....birde bir sorum daha olcak yüksek müsadenle..... şöförlük için ideal boy nedir? benim boy 1.70 şimdi boy sıkıntısı yaşar mıyım direksiyon başında....birde şöför dediğin göbekli ve pazuları kuvvetli olcak diyolar bu hususa ne diyorsun?

    Kardeşim sorulanırızı cevaplamayı kendime borç bilirim.

    Boy Scania da önemli :) çünkü kısa boylular aracın içinde kayboluyor. :) benim boyum 1.83

    Uzun olmanın bi avantajı da çadır çekiyorken lastikleri almak tabikide :) Göbek konusunda bişey diyemem bende zayıfım :) Kolların güçlü olmasın lazım gırgır çekerken ip alırken hep lazım oluyor sonuçta :)

    Alıntıları Göster
    Buyur kardeşim buzdolabı sana :)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor

    Kardeşim cevabı okumadan fotoğrafı bidaha incelemenei istyorum.

    Gördüğün foto da vites N de yani boşta. O silecek tuşu gibi bişey.:) O kolu bi defa aşagı cevirince vites D de oluyor yani normal hareket vitesi gerisini kendi atıyor zaten. Üstteki de geri vitesi onu da N deyken içine doğru bastıırıp yukarı çeviriyosun R ye geçmiş oluyor.

    Aracı manuel kullanmak istersene modu var seciyosun onu kolu yukarı çektiğinde üst vitesi geçiriyor alta geçirirsen vites düşürüyor. Çıt Çıt sistem yani. Kol aynı zamanda Reterdar.

    Ancak manuel olarak sadece 9. vitese kadar kullnanabiliyosun sonra kendi otoomtaitğe alıyor.
    Bide manuele aldığında 1800 devirden sonra yine kendi atıyor vitesi :) (otomotikte 1500 de atıyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor

    Kardeşim cevabı okumadan fotoğrafı bidaha incelemenei istyorum.

    Gördüğün foto da vites N de yani boşta. O silecek tuşu gibi bişey.:) O kolu bi defa aşagı cevirince vites D de oluyor yani normal hareket vitesi gerisini kendi atıyor zaten. Üstteki de geri vitesi onu da N deyken içine doğru bastıırıp yukarı çeviriyosun R ye geçmiş oluyor.

    Aracı manuel kullanmak istersene modu var seciyosun onu kolu yukarı çektiğinde üst vitesi geçiriyor alta geçirirsen vites düşürüyor. Çıt Çıt sistem yani. Kol aynı zamanda Reterdar.

    Ancak manuel olarak sadece 9. vitese kadar kullnanabiliyosun sonra kendi otoomtaitğe alıyor.
    Bide manuele aldığında 1800 devirden sonra yine kendi atıyor vitesi :) (otomotikte 1500 de atıyor)



    Triptonik vites yani. Sistem mükemmelmiş gerçekten. Peki aynı kol hem vites hem retarder nasıl oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor

    Kardeşim cevabı okumadan fotoğrafı bidaha incelemenei istyorum.

    Gördüğün foto da vites N de yani boşta. O silecek tuşu gibi bişey.:) O kolu bi defa aşagı cevirince vites D de oluyor yani normal hareket vitesi gerisini kendi atıyor zaten. Üstteki de geri vitesi onu da N deyken içine doğru bastıırıp yukarı çeviriyosun R ye geçmiş oluyor.

    Aracı manuel kullanmak istersene modu var seciyosun onu kolu yukarı çektiğinde üst vitesi geçiriyor alta geçirirsen vites düşürüyor. Çıt Çıt sistem yani. Kol aynı zamanda Reterdar.

    Ancak manuel olarak sadece 9. vitese kadar kullnanabiliyosun sonra kendi otoomtaitğe alıyor.
    Bide manuele aldığında 1800 devirden sonra yine kendi atıyor vitesi :) (otomotikte 1500 de atıyor)



    Triptonik vites yani. Sistem mükemmelmiş gerçekten. Peki aynı kol hem vites hem retarder nasıl oluyor?

    Reterdarı aynı şekliyle kullanıyorsun. Viteste sellektör gibi aşagi ittirerek veye yukarı çekerek oluyor.

    N den ileriye alma da zaten kolun hepsi dönmüyor sadece gördüğün küçük top dönüyor.

    Bu yüzden hem vites hem rötar olarak kullanılıyor ikisi de birbirini etkilemeiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor

    Kardeşim cevabı okumadan fotoğrafı bidaha incelemenei istyorum.

    Gördüğün foto da vites N de yani boşta. O silecek tuşu gibi bişey.:) O kolu bi defa aşagı cevirince vites D de oluyor yani normal hareket vitesi gerisini kendi atıyor zaten. Üstteki de geri vitesi onu da N deyken içine doğru bastıırıp yukarı çeviriyosun R ye geçmiş oluyor.

    Aracı manuel kullanmak istersene modu var seciyosun onu kolu yukarı çektiğinde üst vitesi geçiriyor alta geçirirsen vites düşürüyor. Çıt Çıt sistem yani. Kol aynı zamanda Reterdar.

    Ancak manuel olarak sadece 9. vitese kadar kullnanabiliyosun sonra kendi otoomtaitğe alıyor.
    Bide manuele aldığında 1800 devirden sonra yine kendi atıyor vitesi :) (otomotikte 1500 de atıyor)



    Triptonik vites yani. Sistem mükemmelmiş gerçekten. Peki aynı kol hem vites hem retarder nasıl oluyor?

    Reterdarı aynı şekliyle kullanıyorsun. Viteste sellektör gibi aşagi ittirerek veye yukarı çekerek oluyor.

    N den ileriye alma da zaten kolun hepsi dönmüyor sadece gördüğün küçük top dönüyor.

    Bu yüzden hem vites hem rötar olarak kullanılıyor ikisi de birbirini etkilemeiyor.

    Teşekkürler




  • celciuss1453 kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyici si nerde bunun koldan degilmi birde o arkadaki 89 yazısı nedir?kaptan baya soru soruyoz ama sıkıntı değil demi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 20 Şubat 2016; 20:49:58 >
  • Maşallah içi bile bi huzur verdi ah gözlüğü takip sol koltuğa oturmak vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    Hız sabitleyici si nerde bunun koldan degilmi birde o arkadaki 89 yazısı nedir?kaptan baya soru soruyoz ama sıkıntı değil demi?

    estağfirullah kardeşim ne sıkıntısı bildiğim kadarıyla kafana takılan her soruyu cevaplarız.

    Sabitleyici ve cruise control direksiyonun üstünde.

    89 yazısı da YASAL oolan hız sınırı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89BFBB665

    Maşallah içi bile bi huzur verdi ah gözlüğü takip sol koltuğa oturmak vardı
    quote:

    Orijinalden alinti: .onurözdemir.

    Masallah içi bile bi huzur verdi ah gözlügü takip sol koltuga oturmak vardi

    Allah nasip etsin sizlere de .

    Gözlük ?art diyosun yani :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alıntı: Röntgenci.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    Beyler R440 aracımın içi. Dıştan fotosunu koyamadım ortağım nazar göz söz olur dedi.

    Fotoları izinsiz kopyalamamanızı rica ederim.

    NOT: Araç 2015 R440 modelidir.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania) Kırkayaklar hakkında sorularınızı alabilirim (Özellikle Scania)

    Elim ayağım titriyor şuan

    Allah size de nasip etsin kardeşim :)

    İnşallah
    Birşey soracağım. Koldan vites olayı nasıl oluyor

    Kardeşim cevabı okumadan fotoğrafı bidaha incelemenei istyorum.

    Gördüğün foto da vites N de yani boşta. O silecek tuşu gibi bişey.:) O kolu bi defa aşagı cevirince vites D de oluyor yani normal hareket vitesi gerisini kendi atıyor zaten. Üstteki de geri vitesi onu da N deyken içine doğru bastıırıp yukarı çeviriyosun R ye geçmiş oluyor.

    Aracı manuel kullanmak istersene modu var seciyosun onu kolu yukarı çektiğinde üst vitesi geçiriyor alta geçirirsen vites düşürüyor. Çıt Çıt sistem yani. Kol aynı zamanda Reterdar.

    Ancak manuel olarak sadece 9. vitese kadar kullnanabiliyosun sonra kendi otoomtaitğe alıyor.
    Bide manuele aldığında 1800 devirden sonra yine kendi atıyor vitesi :) (otomotikte 1500 de atıyor)



    Triptonik vites yani. Sistem mükemmelmiş gerçekten. Peki aynı kol hem vites hem retarder nasıl oluyor?

    Reterdarı aynı şekliyle kullanıyorsun. Viteste sellektör gibi aşagi ittirerek veye yukarı çekerek oluyor.

    N den ileriye alma da zaten kolun hepsi dönmüyor sadece gördüğün küçük top dönüyor.

    Bu yüzden hem vites hem rötar olarak kullanılıyor ikisi de birbirini etkilemeiyor.

    Teşekkürler

    Ne demek :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alinti: .onurözdemir.

    Masallah içi bile bi huzur verdi ah gözlügü takip sol koltuga oturmak vardi

    Allah nasip etsin sizlere de .

    Gözlük ?art diyosun yani :)

    Nasip kısmet bizim ailedeki son kamyoncu babam olur sonra bizde bu meslek kapanır gibi duruyor durum bu olunca da zor oluyor ama kısmet hayat sürprizler ile dolu..
    Gözlük olmazsa olmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .onurözdemir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: celciuss1453

    quote:

    Orijinalden alinti: .onurözdemir.

    Masallah içi bile bi huzur verdi ah gözlügü takip sol koltuga oturmak vardi

    Allah nasip etsin sizlere de .

    Gözlük ?art diyosun yani :)

    Nasip kısmet bizim ailedeki son kamyoncu babam olur sonra bizde bu meslek kapanır gibi duruyor durum bu olunca da zor oluyor ama kısmet hayat sürprizler ile dolu..
    Gözlük olmazsa olmaz...

    öyle hayırlısı olsun :)




  • Klasik scania ya iste mis gibi nazar degmesin
    Biz yine de distani merak ediyoduk
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.