Şimdi Ara

Kısmi İnternet Yok!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün akşam eve geldiğimde wifi den internete giremediğini gördüm, neyse wi-fi bilgilerine baktığımda benim wi-fi min her nasılsa şifresiz hale geldiğini gördüm ve hemen 192.168.1.1 den wi-fi şifremi değiştirdim ama ondan sonra masaüstü bilgisayarımda hiçbir siteye giremiyorum hatta 192.168.1.1 e bile giremiyorum ve ara ara internet "kullanıcı adı veya şifre hatası nedeniyle internete baglanamıyorsunuz" uyarısı çıkıyor ama ve bu uyarının sağ altında bulunan modem ayarlarının düzeltilmesi için de gerekli aşamaları da geçemiyorum hata veriyor.

    İlginç olan tablet ve cep telefonundan wi-fi ye bağlanıp twiter, whatsap, youtube, facebook ve bazı internet sitelerini görüntüleyebiliyorum; yani kısmı olarak internet yok.

    Forumda biraz araştırdım ve sorunun benden kaynaklı değilde sokak veya cadde bağlantılarından kaynaklanabileceği de yazılmış.

    Bu problemi yaşayan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EYUP88 -- 11 Mart 2017; 15:15:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Modeminiz bir şekilde sıfırlanmış, fabrika ayarlarına döndürülmüş olabilir. Kullanıcı adı ve parolanız modemde hatalı ise de Twitter vs. https kullanan programlarla İnternet'e girebilirsiniz kısmen. Ama normal http çalışmaz.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Usta peki ne yapmam gerekir modemin arayüzüne de ulaşamıyorum, Türk Telekom'un #Modem ayarlarınızın gerçekleştirilmesini onaylıyor musunuz?# ekranı çıktığında evet diyorum ama o da hata kodu veriyor.

    Mesela bu yazıyı tabletimden wifiye bağlı olarak yazabiliyorum ama çoğu siteye giremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EYUP88 -- 11 Mart 2017; 15:35:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginç.
  • Birisi modeme girip ayarları kurcalamıştır.Modemin arkasındaki düğmeden reset atıp tekrar kurulum yapmanızı öneririm.
  • EYUP88 E kullanıcısına yanıt
    Modemdeki her ayarı tekrar yapmanız lazım. Abone bilgileri için servis sağlayıcınızı arayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Modemdeki her ayarı tekrar yapmanız lazım. Abone bilgileri için servis sağlayıcınızı arayabilirsiniz.

    Usta Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım, onlarda modem arayüzüne yani 192.168.1.1'e girmemi söylediler; ancak bu arayüze hiçbir cihazdan giremedim, oraya girebilsem sorunu çözeceğim ama garip bir problem yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EYUP88 -- 11 Mart 2017; 18:06:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oraya girmenizi sağlayan ipyi değiştirmişler.Bu kadar kurcalamışlarsa o modemin hiçbir ayarından hayır gelmez.Önce modemin arkasındaki reset butonuna ufak bir iğne yardımıyla 3sn basılı tutun.Modem kapanacak ve açılacaktır.Modem ttnetin verdiği modem ise hiç bir ayar yapmanıza gerek kalmaz.Sadece wifi adını değiştirmeniz gerekir.Siz basılı tutun o reset dugmesine.Güvenin bana ben yardımcı olucam bişey olursa:)
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Dediklerini yaptım ancak olmuyor kardeş, resetlemedi....


    Eğer, internet ayarlarınız yapılı ve bağlantılarınızda bir problem görünmüyor ise ve herhangi bir siteye girişiniz de bu uyarı ile karşılaşıyorsanız, sorun bina-sokak arası kablo sistemi kaynaklıdır. Yani sizin pc niz ile alakalı bir sorun yoktur.
    Bunu çağrı merkezindeki görevliler ile çözemezsiniz. Bu sistem kaynaklı sorunu bölge ttnet veya arıza yetkililerinize bildirmeniz gereklidir. Çağrı merkezine bildirip onlarında arızaya bildirmelerini bekleyebilirsiniz. Muhtemel sokak-bina arası kabloları temasından doğan bir sorunu, çözebilirsiniz ya da çözdürebilirsiniz.

    Ben 6 gündür bu sorunla uğraşıyorum. Çağrı merkezini 12 kere aradım, modemimi 15-20 defa resetledim, pc me format attım, bina kablo düzenini 4 kez değiştirdim, ilk yardımdaki videoları defalarca seyredip, arayüz sayfasına defalarca girip ayarları kontrol ettim, 4 kez görevli geldi 4 cüsü anca anladı... 30 haziran SALI, saat 10.00. Sorun çözüldü.

    7 yıl önce birisi böyle bir mesaj atmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Modemin müşteri hizmetlerini bir arayın isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    İkinci defa resetleyince oldu kardeş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk seferinde tuşa az basmışsınız.

    Reset tuşuna 3snyeden az basılırsa cihaz yeniden başlar RESETLENMEZ!
    Reses tuşuna 3snyeden fazla basılırsa cihaz RESETLENİR.

    İnşallah anlatabilmişimdir :)
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeş......

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.