Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
813
Cevap
4
Favori
158.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    KME marka lpg takılı arkadaşlara bir sorum olacak. ben de geçtiğimiz günlerde KME taktırdım. şimdilik önemli bir sorun yok gibi. lpg'ye geçişi bu sabah test ettim. ama geçiş süresi çok uzun geldi bana. ben zaten kısa mesafe kullanıyorum. bunun bir ayarı var mıdır? takılan yerde lpg'ye geçiş için motor ısısını 35 dereceye ayarlardılar. bunu biraz daha alta aldırsam yararı veya zararı olur mu? bir de lpg'ye geçmek için belli bir süre veya motor devir limiti var mıdır?
    yardımcı olursanız sevinirim.. teşekkürler şimdiden



    Selamlar Eranyum,

    Sorununuz bu soğuk havalarda çok doğal karşılaşışan bir sorun ve bu bütün kitlerde ortak olan bir meseledir. Kış aylarında motorun ısınması zaman alacağından LPGye geçiş biraz zaman alırı. Sizinde söylediğiniz gibi yaklaşık olarak 1,5-2 km den sonra araç ancak LPG ye geçiş yapabiliri. Sizin sorduğunuz şekilde bu 35 derecelik ısıda bir oynama yapılması araca ve yakıtın kalitesine zarar verir. Araç ısınmamış motor ile LPG ye geçtiği zaman çiğ karışım yakar bu tasarrufunuza ve randımanı düşürür.
    Saygılarımızla



    merhaba
    bu lpg'ye geçiş ısısı forumda farklı başlıklar altında da incelenmiş. açılan bir konuda bir arkadaş 30 derece bu işin en alt limitidir demiş. 30 dereceye ayarlatıp yaz-kış aynı şekilde kullanmayı düşündüm. 30 derece için ne dersiniz? sınır bir değer midir, bir zararı olur mu?

    bir de yaz ayları için geçiş ısısını ayarlatmaya gerek var mı?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orjinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    KME marka lpg takılı arkadaşlara bir sorum olacak. ben de geçtiğimiz günlerde KME taktırdım. şimdilik önemli bir sorun yok gibi. lpg'ye geçişi bu sabah test ettim. ama geçiş süresi çok uzun geldi bana. ben zaten kısa mesafe kullanıyorum. bunun bir ayarı var mıdır? takılan yerde lpg'ye geçiş için motor ısısını 35 dereceye ayarlardılar. bunu biraz daha alta aldırsam yararı veya zararı olur mu? bir de lpg'ye geçmek için belli bir süre veya motor devir limiti var mıdır?
    yardımcı olursanız sevinirim.. teşekkürler şimdiden



    Selamlar Eranyum,

    Sorununuz bu soğuk havalarda çok doğal karşılaşışan bir sorun ve bu bütün kitlerde ortak olan bir meseledir. Kış aylarında motorun ısınması zaman alacağından LPGye geçiş biraz zaman alırı. Sizinde söylediğiniz gibi yaklaşık olarak 1,5-2 km den sonra araç ancak LPG ye geçiş yapabiliri. Sizin sorduğunuz şekilde bu 35 derecelik ısıda bir oynama yapılması araca ve yakıtın kalitesine zarar verir. Araç ısınmamış motor ile LPG ye geçtiği zaman çiğ karışım yakar bu tasarrufunuza ve randımanı düşürür.
    Saygılarımızla



    merhaba
    bu lpg'ye geçiş ısısı forumda farklı başlıklar altında da incelenmiş. açılan bir konuda bir arkadaş 30 derece bu işin en alt limitidir demiş. 30 dereceye ayarlatıp yaz-kış aynı şekilde kullanmayı düşündüm. 30 derece için ne dersiniz? sınır bir değer midir, bir zararı olur mu?

    bir de yaz ayları için geçiş ısısını ayarlatmaya gerek var mı?


    Selamlar,

    LPG'ye geçiş ısısında oynama yapılmaması en doğru olanıdır.Ustalarımız bu derecenin en idealinin 35 derece olduğunu söylediler. Çünkü bu derecenin altına ne kadar çok inserseniz herşeyden önce motora zarar verirsiniz. Bu derece ile fazla oynamamak ve dengede tutmak en doğrusu.

    Umarım faydalı olabilimişimdir.

    İyi günler,iyi haftasonları :)




  • Bugün aracıma KME taktırdım ancak çok fazla test etme şansım olmadı. Umarım performansta düşüş yaşanmaz ve yine umarım yakıt tasarrufu öngörüldüğü şekilde olur:-)) Önümüzdeki hafta olumlu ya da olumsuz birşeyler yazabilirim sanırım. Şuan birşey demek için erken...
  • sn. KME bir sorum daha olacaktı.
    montajdan sonra bir süredir kullanıyorum. şimdilik önemli bir sorun yok gibi. ancak lpg'ye ilk geçişte (motor henüz tam olarak ısınmamışken) gaza dokunulduğunda araç çok ani hareket yapıyor. Stop etmiyor ama gaza hafif dokunulduğunda veya hafif bırakıldığında bile sarsıntı oluyor.. bu birincisiydi.. aslında çok da önemli değil. çünkü sadece motor soğukken lpg'ye ilk geçişte bu sarsıntı oluyor. ısınınca normalleşiyor..

    ikincisi de;
    yine lpg'ye otomatik geçişte sıcaklık sıfırın altındayken (örneğin -2 gibi) araç stop etti. bu durum araç rölanti de çalışırken oldu. sıcaklık (+) değerde iken stop etmiyor.
    bu sorunda yine bahsini ettiğim ilk sorun gibi çok önemli değil. motor biraz ısındığında ortadan kalkıyor.. ancak yine de cevabını merak ettim. neden olabilir acaba bu sorunlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 5 Şubat 2008; 2:25:22 >
  • Araç Montaj Sonra Kalibrasyon Yapılırken Program Üzerinde Gaza Geçiş Sıcaklığı ve gaza geçiş devrini manuel olarak ayarlamak mümkün.Sizin araçınızda gaza geçiş devri rolanti değerinden daha düşük seviyede ise ;bu hava şartlarında bu tepkimeyi verebilir.Aracınızla servise gittiginizde 5 dakika içersinde bu basit problem giderilecektir.1000KM ve 10000 KM bakımlarında bu ayarlar kontrol edilir.Bakimlarınızı aksatmamaya özen gösteriniz.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KME -- 6 Şubat 2008; 9:03:28 >
  • bu söylediğiniz problemler çok normaldir. motor soğukken ve havalar soğukken bunlar normaldir. bende de oluyo.
    quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    sn. KME bir sorum daha olacaktı.
    montajdan sonra bir süredir kullanıyorum. şimdilik önemli bir sorun yok gibi. ancak lpg'ye ilk geçişte (motor henüz tam olarak ısınmamışken) gaza dokunulduğunda araç çok ani hareket yapıyor. Stop etmiyor ama gaza hafif dokunulduğunda veya hafif bırakıldığında bile sarsıntı oluyor.. bu birincisiydi.. aslında çok da önemli değil. çünkü sadece motor soğukken lpg'ye ilk geçişte bu sarsıntı oluyor. ısınınca normalleşiyor..

    ikincisi de;
    yine lpg'ye otomatik geçişte sıcaklık sıfırın altındayken (örneğin -2 gibi) araç stop etti. bu durum araç rölanti de çalışırken oldu. sıcaklık (+) değerde iken stop etmiyor.
    bu sorunda yine bahsini ettiğim ilk sorun gibi çok önemli değil. motor biraz ısındığında ortadan kalkıyor.. ancak yine de cevabını merak ettim. neden olabilir acaba bu sorunlar?





  • Geçen hafta kme sıralı istem lpg taktırdım. Muhtemelen düzelebilir bir problemdir ancak arabada bariz bir performans düşüşü oldu. Dik yokuşu ikinci vitesle bile çıkamıyorum. Birde örneğin benzinde gaza bastığım anda fırlayan araba lpg de bunu yapamıyor. Gaza sonuna kadar basmama rağmen hızlanma oldukça yavaş oluyor. Daha 1000 km yapmadım hatta sadece 100 km yaptım sizce servise götürüp ayarına baktırmam gerekiyor mu yoksa yavaş yavaş toparlar mı araç kendini.
  • bir ay kadar önce doblo1.2 2005 model aracıma kme sıralı sistem taktırdım(Ankara Dağcev), montajdan sonra yaklaşık 700km yol yaptım ve bu süre içerisinde farklı zamanlarda 100 ytl gaz ve 30ytl benzin aldım, çekişte hiçbir sorun yaşamadım, aracı evden işe işten eve kullanıyorum, 25 km gidiş 25 km dönüş, havalar soğuk, bu miktarın havalar isınınca dahada düşeceğini zannediyorum, performansından çok memnunum, önceden aynı tür araçlarda başka sistemleride denemiştim, kme fiyatına göre çok iyi, sessiz çalışıyor, 1000 km dolunca yeniden servise götürüp son ayarını yaptıracağım, buraya kadar herşey güzel, sorunum araç yokuş aşağı inerken (tüp doluyken )bazı zamanlarda sesli uyarı veriyor ve içerideki gaz göstergesi yeşil ışıktan kırmızı mavi ışık yanmaya başlıyor ve gazı kullanarak böyle gidiyor herhangi bir tekleme falan olmuyor bende göstergedeki düğmeye basıyorum benzine geçiriyorum ve birdaha basıp tüpe geçirip yoluma devam ediyorum, bu durum beni araç hareket halindeyken tehlikeye sokuyor bunlarla uğraşırken dikkatim dağılıyor hele o ses yokmu, servisi aradım gaz basıncı az olabilir dediler ama gaz var dedim pislik kaçmış temizleyelim getirin dediler, bende 1000 km dolana kadar böyle kullanmaya karar verdim, bu durum bir sorun yaratırmı, bunu öğrenmek istiyorum, haricinde şuan için kme den memnunum.




  • yvm arkadaşa cevap, aracı taktırdığınız servise götürüp bilgisayar ayarını yaptırınız sorun düzelecektir. lpg sistemine laptop bağlıyorlar oradan ayar yapıyorlar, bence gecikmeden gidin, farkı göreceksiniz.
  • Merhabalar bu forma yeni üye oldum benim aracım opel vectra 1998 b 1.6 bundan 3 ay önce aracıma KME marka sıralı sistem yaptırdım ve memnunum performans benzin ile aynı diyebilirim. Diğer markaları araştırdım fiyatları bana oldukça pahalı geldi araştırmam neticesinde sistemlerin hepsinin birbirinin benzeri olduğu önemli olanın sistemin montajını yapan ustanın iyi bir iş çıkarması olduğunu öğrendim ve KME taktırdım.Aynı işi gören bir şeye neden daha fazla ücret ödeyeyimki.
  • Öncelikle ürünle ilgili görüşleriniz için sizlere teşekkür ederim.Size burda yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.Sizlere en iyi hizmeti verebilmek için dünya çapında araştırmalar yaptık ve fiyat ve performans olarak en iyi markayı KME olarak belirledik.Bizim amacımız kullanıcının üründen memnun kalaması ve yakınlarına tavsiye etmesidir.Görüşlerinize açığız.Elimden geleni yapmaya hazırım.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KME -- 7 Şubat 2008; 12:03:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: personel

    bir ay kadar önce doblo1.2 2005 model aracıma kme sıralı sistem taktırdım(Ankara Dağcev), montajdan sonra yaklaşık 700km yol yaptım ve bu süre içerisinde farklı zamanlarda 100 ytl gaz ve 30ytl benzin aldım, çekişte hiçbir sorun yaşamadım, aracı evden işe işten eve kullanıyorum, 25 km gidiş 25 km dönüş, havalar soğuk, bu miktarın havalar isınınca dahada düşeceğini zannediyorum, performansından çok memnunum, önceden aynı tür araçlarda başka sistemleride denemiştim, kme fiyatına göre çok iyi, sessiz çalışıyor, 1000 km dolunca yeniden servise götürüp son ayarını yaptıracağım, buraya kadar herşey güzel, sorunum araç yokuş aşağı inerken (tüp doluyken )bazı zamanlarda sesli uyarı veriyor ve içerideki gaz göstergesi yeşil ışıktan kırmızı mavi ışık yanmaya başlıyor ve gazı kullanarak böyle gidiyor herhangi bir tekleme falan olmuyor bende göstergedeki düğmeye basıyorum benzine geçiriyorum ve birdaha basıp tüpe geçirip yoluma devam ediyorum, bu durum beni araç hareket halindeyken tehlikeye sokuyor bunlarla uğraşırken dikkatim dağılıyor hele o ses yokmu, servisi aradım gaz basıncı az olabilir dediler ama gaz var dedim pislik kaçmış temizleyelim getirin dediler, bende 1000 km dolana kadar böyle kullanmaya karar verdim, bu durum bir sorun yaratırmı, bunu öğrenmek istiyorum, haricinde şuan için kme den memnunum.


    Selamlar Personel,

    Aracınıza pislik açmış olabilir.Bu aracınızda gaz akışını etkilemiş olabilir. Sizlere kilometreyi beklemeden Dağ-Cey Oto'ya gitmenizi talep ediyoruz.
    Eğer yine de soracağınız ve kafanıza takılan bir sorununuz varsa lütfen özel mesajdan bizlere telefon numaralarınız bırakınız.

    Saygılarımızla




  • sn. KME
    bugün aracımda Motor Arıza ışığı yandı. taktıralı yaklaşık 600km. oldu. bugüne kadar yanmamıştı..

    ben aracın frenlerine baktırmak için kadosan'a gidiyordum, bu arıza ışığı yolda yandı.
    gittiğim yerde makineye bağladılar, oksijen müşürü ile ilgili bir arıza veriyormuş, sildiler arızayı.. ama eve dönene kadar tekrar yandı.. şu an hala yanıyor.

    lpg'yi sizin yetkili servisiniz güney otogaz'a taktırmıştım. orda 1000km. dolunca hepsine bakarız dediler.. bir de bu ışığın yanmasında bir sakınca var mıdır diye sordum, hiçbir mahsuru yok dedi. bu doğru mudur?

    aracım citroen xsara2 1.6
    bu konuda bilgi verebilir misiniz? neden yanıyor bu motor arıza ışığı..? bir zararı var mıdır?
    sadece benim arac için değil, birçok araçta bu arıza ışığı yanma sorunu olabiliyor..
    Araçta normalde yanmayan bu ışık, neden lpg takıldıktan sonra yanmaya başlıyor?
    Ondan sonra problem araçla ilgili, bizim montajımızla ilgisi yok diyorlar.. (zira bugün öyle dediler)

    forumda okuduğum kadarıyla, "motor arıza lambası fakir karışım nedeniyle yanıyor.." deniyor. bu sorunu çözmek için yardımcı olun lütfen.. ama oksijen müşürü değişecek demeyin, zaten lpg takılması, kaskosu vs.. derken yeterince masrafım oldu, bir de bu çıkmasın.. sanırım hassas bir kalibrasyonla bu ışık sönebiliyormuş.. önerilerinizi bekliyorum. teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 14 Şubat 2008; 10:56:10 >




  • KME taktıralı 1 ay kadar oldu. Takıldıktan sonra uzun yola çıktım. Araç yüklü haldeyken (1500 Lada Vega SW)farklı yerlerde ve farklı kullanım şekilleriyle en iyi kilometrede 121 bin, en kötü de 147 bin yaktım. Gazla ilgili hiç bir sıkıntım kalmadı diyebilirim ama benzinde araba eskisi gibi atak değil. Daha doğrusu gaza yüklendiğimde birden toplamıyor. Özellikle de araba soğukken çalıştırdığımda henüz gaza geçmeden benzinde iken eskisi gibi gaz yemiyor. İkinci viteste rahat çıktığım bir rampayı şimdi 1. viteste çıkmak zorunda kalıyorum. Bu arada 1000km ayarı falan yaptırmadım henüz (2000 km kadar yol yaptım) Acaba bi ayar yapılsa bu sorun hallolur mu? Bir de araba yokuş aşağı inerken ayağımı gazdan çektiğimde sistem otomatik olarak benzine geçiyor( Işığın yanıp sönmesinden anlıyorum) Atiker ve Lovato sıralı sistem kullanan iki arkadaşıma sordum onlarda böyle bir şey yok. Acaba bu normal bi durum mudur(sistemin gereği midir)? Yoksa bu bir sorun mudur?




  • sn. KME bir cevap lütfen, bu motor ikaz ışığı neden yanar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rehber17

    KME taktıralı 1 ay kadar oldu. Takıldıktan sonra uzun yola çıktım. Araç yüklü haldeyken (1500 Lada Vega SW)farklı yerlerde ve farklı kullanım şekilleriyle en iyi kilometrede 121 bin, en kötü de 147 bin yaktım. Gazla ilgili hiç bir sıkıntım kalmadı diyebilirim ama benzinde araba eskisi gibi atak değil. Daha doğrusu gaza yüklendiğimde birden toplamıyor. Özellikle de araba soğukken çalıştırdığımda henüz gaza geçmeden benzinde iken eskisi gibi gaz yemiyor. İkinci viteste rahat çıktığım bir rampayı şimdi 1. viteste çıkmak zorunda kalıyorum. Bu arada 1000km ayarı falan yaptırmadım henüz (2000 km kadar yol yaptım) Acaba bi ayar yapılsa bu sorun hallolur mu? Bir de araba yokuş aşağı inerken ayağımı gazdan çektiğimde sistem otomatik olarak benzine geçiyor( Işığın yanıp sönmesinden anlıyorum) Atiker ve Lovato sıralı sistem kullanan iki arkadaşıma sordum onlarda böyle bir şey yok. Acaba bu normal bi durum mudur(sistemin gereği midir)? Yoksa bu bir sorun mudur?

    KME ile ilgilenen kimse yok galiba!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    sn. KME
    bugün aracımda Motor Arıza ışığı yandı. taktıralı yaklaşık 600km. oldu. bugüne kadar yanmamıştı..

    ben aracın frenlerine baktırmak için kadosan'a gidiyordum, bu arıza ışığı yolda yandı.
    gittiğim yerde makineye bağladılar, oksijen müşürü ile ilgili bir arıza veriyormuş, sildiler arızayı.. ama eve dönene kadar tekrar yandı.. şu an hala yanıyor.

    lpg'yi sizin yetkili servisiniz güney otogaz'a taktırmıştım. orda 1000km. dolunca hepsine bakarız dediler.. bir de bu ışığın yanmasında bir sakınca var mıdır diye sordum, hiçbir mahsuru yok dedi. bu doğru mudur?

    aracım citroen xsara2 1.6
    bu konuda bilgi verebilir misiniz? neden yanıyor bu motor arıza ışığı..? bir zararı var mıdır?
    sadece benim arac için değil, birçok araçta bu arıza ışığı yanma sorunu olabiliyor..
    Araçta normalde yanmayan bu ışık, neden lpg takıldıktan sonra yanmaya başlıyor?
    Ondan sonra problem araçla ilgili, bizim montajımızla ilgisi yok diyorlar.. (zira bugün öyle dediler)

    forumda okuduğum kadarıyla, "motor arıza lambası fakir karışım nedeniyle yanıyor.." deniyor. bu sorunu çözmek için yardımcı olun lütfen.. ama oksijen müşürü değişecek demeyin, zaten lpg takılması, kaskosu vs.. derken yeterince masrafım oldu, bir de bu çıkmasın.. sanırım hassas bir kalibrasyonla bu ışık sönebiliyormuş.. önerilerinizi bekliyorum. teşekkürler..

    Öncelikle uzun zamandır forumla ilgilenemediğimden oturu sizlerden özür dilerim.
    Sayın rehber 17;

    Aracınızdaki olan ariza aracın kendinden kaynaklanamadığından ötürü oksijen sensorunde de bi problem olmadıgını görmekteyiz.Sizin bahsettiğiniz bu olayın bi yetkili tarafından bakılmalıdır.Bize PM'den telefon numaranızı atarsanız sizlere yardımcı olmaya hazırız.

    Saygılarımla...




  • Bu gün LPG montajını yaptırdığım yere gittim. LPG sistemini devre dışı bırakarak (ECU söküldü, soket deliklerine kablo takıldı) denediğimde sorunun yine devam ettiğini gördüm. LPG takıldıktan sonra arabanın bakımlarını yaptırdığım için sorunun LPG kaynaklı olduğunu düşünmüştüm. Hafta içi bir gün servise gidip bu sorunu halletiricem. Bu durumda galiba KMEden özür dilemek durumundayım. LPG kitiyle ilgili hiç bir sorunum yok. Çekiş harika. Yakıt gayet ekonomik. İnşallah böyle devam eder.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KME



    Öncelikle uzun zamandır forumla ilgilenemediğimden oturu sizlerden özür dilerim.
    Sayın rehber 17;

    Aracınızdaki olan ariza aracın kendinden kaynaklanamadığından ötürü oksijen sensorunde de bi problem olmadıgını görmekteyiz.Sizin bahsettiğiniz bu olayın bi yetkili tarafından bakılmalıdır.Bize PM'den telefon numaranızı atarsanız sizlere yardımcı olmaya hazırız.

    Saygılarımla...



    cevap verirken rehber17 yazmışsınız ama sanırım benim soruma cevap vermişsiniz.
    ben de oksijen sensöründe bir problem olamayacağını düşünüyordum...
    PM'den telefon numaramı bırakırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 17 Şubat 2008; 14:05:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KME


    Orjinalden alıntı: eranyumm

    Öncelikle uzun zamandır forumla ilgilenemediğimden oturu sizlerden özür dilerim.
    Sayın rehber 17;

    Aracınızdaki olan ariza aracın kendinden kaynaklanamadığından ötürü oksijen sensorunde de bi problem olmadıgını görmekteyiz.Sizin bahsettiğiniz bu olayın bi yetkili tarafından bakılmalıdır.Bize PM'den telefon numaranızı atarsanız sizlere yardımcı olmaya hazırız.

    Saygılarımla...



    telefon numaramı istediniz ilgileneceğiz diyerek, PM'den gönderdim numaramı.. cevabınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 21 Şubat 2008; 21:07:47 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.