Şimdi Ara

KO NEDEN GÜZELDİ, NASIL KÖTÜLEŞTİ VE KO NOSTALJİSİ. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
2.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ve yıllardır aynı şeyleri tekrar tekrar yapıp durmaktan sıkılmadınız ha... Vay canına. Vallahi helal olsun.

    Hani WOW deseniz, her zaman çok ciddi değişiklikler yapıyorlar.Hiç Wow oynadınız mı, bilmiyorum.

    Ama KO, aynı KO bile değil, çeşit çeşit hile ve tezgahın döndüğü bir oyun. Ama siz sıkılmadınız.

    Vallahi bravo o zaman.
  • Oynayanlar pek farkında değil ama KO çok dengesiz bir oyun.

    Mesela maden koymuşlar güya.

    Ne işe yarıyor?

    Hiiiiiç. Hiçbir işe yaramıyor. Muhtemelen de halen madenler bomboştur.

    Halbuki, görüntü olsun torba dolsun diye bir şey koymayacaksın. Sürekli her yer boş ve ıssız oldu mu soğur insanlar oyundan.

    Mesela maden koyuyorsun, itemi filan yananlar için oradan iyi kötü idare edecek silah veya kalkanlar filan düşse ara sıra, bomboş kalmaz, saçma sapan bir yer olmazdı.

    Adamlar sırf görüntü olsun ayağına koymuş duruma düşüyorlar.

    İlle de en iyi şeyler, itemleri zaten en gelişmiş olanlara düşmesin yani. Azıcık denge olsun. Eskiden olduğu gibi, 20 levellik adam çok iyi bir item bulup sevinçle satmaya koşsun. Eskiden artı dokuz yüzük bulan 20 level adam nasıl sevinçle doluyordu çok para kazanıp istediklerimi alabileceğim diye. Hakikaten bu bakımdan çok ölmüş bir oyun.

    Mesela oyunun ilk zamanlarında Kekuri Belt çok ilgi görürdü ve o yüzden Moradon tıklım tıklım olurdu.

    Ara sıra en iyi şeyler Moradon'daki yaratıklardan da çıksın. Ama yok. İlle zaten her şeyi olanlara çıkacak onlar da satıp GB ye çevirip gerçek para kazanacaklar.

    Böyle saçma bir şey olabilir mi?

    Oyunun ilk zamanlarında Abis Dungeon tıklım tıklım olurdu. Çünkü o zamana göre çok iyi sayılacak itemler düşerdi.

    Ama yok. En iyi şeyler hep itemi zaten çok iyi olanların takıldığı yerlerde düşecek. Onlar da alıp ne yapacak yani bir yerlerine mi monte edecek?(Kimse üzerine alınıp kızmasın. Ben oyunun sakat yanından söz ediyorum.) Ne kadar Silvery Gem toplayıp satmaya devam edecekler?

    Dengesizlik işte burada. Kore aklı ile ancak bu kadarı yapılabiliyor demek ki?

    Ve gerçekten merak ediyorum: Artık saçma sapan bir şey dönüşmüş bir oyunu Türkler'den başka oynayan var mı?

    Sanırım yok. Çünkü son beş-altı yılda konulmuş olan tek bir yabancı videosu yok Youtube'da.

    Hep Türkler'in koyduğu videolar. İnanılmaz aslında. Türkler'den başka Youtube'a KO videosu koyan tek ama tek bir kişi bile görmedim.

    Koreliler Türkler'e minnettardır.

    Bu oyunu oynayıp gelip bir de burada eleştirenlere kızanlar bildiğiniz tüccarlar. Oyunu para için oynuyorlar ve oyundan kimse soğuyup kaçmasın ki para kazanmaya devam edebilsinler istiyorlar. GB ve item satacakları enayiler lazım halen onlara. Yoksa yemin ediyorum, aklı başında tek kişi şu anda bu saçma oyunla uğraşmaz.

    Bu kadar net, açık ve basit.

    Not: İyi hatırlıyorum, eskiden düşük levellerin para kazanma olanakları vardı. Şimdi neredeyse sıfır. İki üç opal ya da kristal satarak mı para kazanacaklar? KO bu şerefsizliği bilerek mi yaptı bilmiyorum ama düşük levellerin para kazanma olanağını tamamen ortadan kaldırdılar. Varsa yoksa zaten itemi en iyi olanlar gerçek para kazanıyorlar. Oyuna yeni başlayan zavallıların da çoğu tüccarların eline düşüyorlar. Yoksa on yıldır keyif alarak oynuyorlarmış filan da... Yersen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 22 Ekim 2016; 22:52:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xreleave

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH | equ*

    Suan oyunu oynuyormusunuz? Her ay eski ko muhabbetleri acmasaniz olursunuz yil 2016 oldu hala yok 2004 de boyleydi 2006 da soyle oldu diye konusuyorsunuz gecti bitti o yillar memleket meselesi degil bu ya oyun lan oyun

    Burası dorum yahu, adam isterse günlük tutar bugun ne yediğini yazar sizene

    Neverwintera 1000$ yatirmis demişsinizde baskan okadar para fazla bence 200 300$a bile 70 lvl car acip full itemini dizebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 te başlayan biriyim fire drake ten sonra o oyun asla eskisi gibi tat vermedi

    yıllarca çok zorladık ama daha kötüye gitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeper38251


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xreleave

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH | equ*

    Suan oyunu oynuyormusunuz? Her ay eski ko muhabbetleri acmasaniz olursunuz yil 2016 oldu hala yok 2004 de boyleydi 2006 da soyle oldu diye konusuyorsunuz gecti bitti o yillar memleket meselesi degil bu ya oyun lan oyun

    Burası dorum yahu, adam isterse günlük tutar bugun ne yediğini yazar sizene

    Neverwintera 1000$ yatirmis demişsinizde baskan okadar para fazla bence 200 300$a bile 70 lvl car acip full itemini dizebilir

    herşeyi en sona getirilmiş karakterler var. tüm setler, tüm itemler, tüm bu vapor filan hepsinin en sona dayanması bence oldukça pahalı. up için filan yakutta alıyorlardır eminim. farma uğraşmıyor geneli. elmas alanlarda vardı. ki 1 id içinde aynı şekilde olan 2 3 karakteri olan insanlar var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xreleave -- 23 Ekim 2016; 14:32:07 >




  • F9DeviLLer ölmez aga 5k pls
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JarLewiS

    2005 te başlayan biriyim fire drake ten sonra o oyun asla eskisi gibi tat vermedi

    yıllarca çok zorladık ama daha kötüye gitti

    İsmini bilmiyordum ama o sürümü biliyorum. O sırada oyunu hevesle oynuyordum çünkü. Sanırım kosp da o sürümden önce mi veya o sürüm ile birlikte mi ne ortaya çıkmaya başlamıştı. İlk zamanlar sadece kutu açma diye bir şey ile başladı.

    Tabi, bir oyunu sürekli aynı şekilde ve sabit tutmak, pek iç açıcı olmayabilir ve çeşitli geliştirme ve eklemeler yapılabilir.

    Fakat, o dediğiniz sürüm, ilk anda heyecan yaratsa da, gerçekten de oyuna öldürücü bir darbe vurdu. Çünkü tamamen yanlış bir geliştirme idi. Kabul etmek gerekir ki, tamam, bunlar şirket olarak bazı programcılar ve benzer personel işe almış ve o döneme göre iyi bir oyun çıkarmıştı. Hoş, o oyun epeyce WOW'u taklit eden bir oyunda ama kendine has özellikleri, özellikle pazar kurma olayı oyunu çekici kılıyordu. İlk zamanlar gerçekten çok eğlendirici idi. Fakat tabi, oyun yapım şirketlerindeki programcılar hep aynı yerde kalmıyor. Çünkü bunlar devlet memuru değil. Başarılı olan daha iyi geliri olan yerlere gidiyor. Sırf bu nedenle çok beğenilen bazı oyunların devamında insanlar hayal kırıklığına uğruyor, çünkü ikinci veya üçüncü oyunu yapanlar, ilk oyunu yapanlardan çok farklı insanlar oluyor.

    Oyunun ilk yıllarında, oyunu devamlı oynamak için mümkün olsa hiç uyumayacak insanlar vardı. Öylesine tatlı ve eğlenceli geliyordu insanlara. Hatta partiler sırasında, "altımıza lazımlık koysak da tuvalete gitmesek" diyenler oluyordu.

    Evet, o sürümden sonra ve aynı zamanda kospun da yıkıcı etkisi ile çoğu şey hızla değişti ve kötüleşti. Oyuncu profili büyük ölçüde değişti. Eskinin tadını bilenler ruhsuz kosp partilerinden tiksinip oyunu bıraktı. Ben şahsen bu şekilde bırakan çok kişi tanıyorum. Yani, oyuna rengini ve güzelliğini katan ilk neslin yerini kospçu ergenler ya da sabah kosp kurup akşam takılan paralı bir takım kişiler aldı. aldı. NORMALDE OYUNU O ZOR VE EMEK İSTEYEN HALİ İLE OYNAYAMAYACAK KİM VARSA, KOSP İLE OYUNA DALDI. Kırk yaşlarındaki adamlar kospçu başı ve parti başı oldular. "Kosp var mı?" sorusu, oyunun temel sorusu oldu?

    SAÇMA VE HİLE OLAN ŞEY NORMALLEŞTİ. Mümkün olsa oyunda GOD MODE hilesi yazacak adamlar çoğunluktaydı. Zaten bir bakıma kosp ile GOD MODE aktif oldu ve partilerde kimse ölmez oldu. Gece herkes yatağına çekiliyor, ama kosp programı oynamaya devam ediyordu.

    OYNAMADAN OYNAMAK gibi acayip bir tuhaflığı kimse garipsemiyordu.

    O lanet sürümün oyundan ne gibi şeyler götürdüğünü de daha sonra yazayım.



    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 25 Ekim 2016; 23:53:47 >




  • Aslında sürümden önce bir şeye özellikle dikkat çekmek lazım. Yanlış anlaşılmasın, burada kimseyi hedef alarak yazmıyorum ama biraz açık ve ağır yazacağım.

    Bazılarının kaz kafası şunu anlamıyor ve almıyor:

    Eskiden kosp yokken ve oyun olması gerektiği gibi elle oynanırken, ister istemez item çok az düşüyordu, çünkü yaratıkları kesmek zordu. Ayrıca da, düşen bir item bir partide kaç kişiye denk gelebilirdi ki? Yani item az düşüyordu. Bol değildi ve bol olmadığı için elinizdekinin yanmasını öyle kolay kolay göze alamıyordunuz. Oynayan sayısı çok fazla idi ve az düşen itemlerin bir kısmı da ister istemez yanınca, ben mesela +6 Glave almak için tam 480 milyon ödemiştim. O dört yüz seksen milyonu da nasıl kazanmıştım tabii, onun tatlı zorluğu da ayrı mesele. Hatırladığım kadarıyla önemli bir kısmını Kobalt kesip goblin sata sata kazanmıştım.

    Raptor dediğiniz öyle herkeste görebileceğiniz bir item değildi.

    Sadece CZ'de bir yaratıktan düşüyordu ve düşünün ki, sekiz kişilik parti kolay da kesemediği için uzun sürüyor ve kaç saatte ancak birkaç raptor düşüyor, onun da bir kısmı yanınca, raptor rüyaları süsleyen bir item oluyordu. Ben sadece ama sadece birkaç kişide +8 olduğu için parıldayan item görüyordum. +7 itemin parıldama saçmalığı o zaman yoktu.

    Yani, kosp olmadığı ve genel olarak şakır şakır item düşüremediğiniz için, aslında her türden item değerli idi. Hepsinin de ciddi miktarda alıcısı vardı ve o nedenle item düşürmek için uğraşmaya değer idi.

    Şimdi düşünün, bir yıl aralıksız emek vererek uğraştıktan sonra raptor +8 yapabilmiş bir insana, ortada şakır şakır +8 raptor dolaştığını görmek hüzün ve acı vermez mi?

    Binlerce insan içinde sadece birkaç kişi bunu başarabilirken ve +8 raptor ile ya da +8 miragge dagger ile oynayabilirken ve herkes de onlara hayranlıkla bakarken, bunun keyfini yaşarken, birden bu türden bütün zevkleri ortadan kaldırmak, oyunun içine etmez mi?

    Yani, kosp oyunun ilk ayarlandığı ortalama item düşme oranının içine ederek, oyundaki dengeleri tümden değiştirdi. Bir defa item için emek vermeniz artık gerekmiyordu. İkincisi herkes kolayca artı yedi ya da artı sekiz item elde edebiliyordu. Bu durumda artık emek vererek, delice uğraşarak bir şeyleri elde etmeye çalışmanın cazibesi ve keyfi kalmıyordu.




  • Kospun oyunun içine nasıl ettiğine epeyce değindik.

    Şimdi gelelim sürümlerin oyunu nasıl mahvettiğine.

    Bu tür oyunların en büyük ve ezeli rakibi WOW'dur. "WOW'da şu var, bu var, bunlarda ne var?" diye soranların sayısı çoktu. Belli ki KO programcıları da öyle düşünmüş. Ve tabii, böyle düşünerek ve her gün daha çok WOW'u taklit ederek oyuna ölümcül darbeler vurdular. Fire Drake veya şu bu sürümüne, versiyonuna gelmeden önce, ilk levellerde görev yaparak level atlamayı çok kolaylaştıran çok sayıda görev koymaları bunun açık ve belirgin kanıtıdır. Hoş, kospa engel olmadıktan sonra görev koysan ne fark edecekti zaten. Adamlar kosp ile bir günde 60 level oluyordu zaten. Fakat, görevlerle level atlamayı kolaylaştırmak WOW'un yöntemi idi ve WOW'daki görevler hiç değilse çok müthiş idi. Bilmeyene anlatmaya çalışmanın faydası yok. Ama, mesela gidip kafeslerdeki insanları kurtarmak, borazan çalarak tembel insanları uyandırıp işe dönmeye zorlamak filan gibi görevler, WOW'un orijinal ve birçok bakımdan güzel görevleri idi. KO neyine güvenerek WOW'u taklit etmeye çalıştı? Bir defa WOW dediğin oyunun KO'dan herhalde yüz kt, belki de daha büyük bir haritası var. Yani çeşitlilik çok ve neredeyse sınırsız. KO da kalkıp döt kadar alana kendi çapında ve son derece monoton, tekdüze görevler koymuş. Güya WOW'un yaptığını yapacak arkadaşlar.

    Bakınız, WOW'da sıçrama var, KO'da yok. KO'da her zaman yere yapışıksın. Neden biliyor musunuz? Çünkü grafik ve program olarak yüzeyleri sıçramaya uygun şekilde ayarlamak o kadar da kolay değil. KO döt kadar haritasında bunu yapamıyor işte. Yapmaya çalıştığı şey sadece GÖZ BOYAMAK. Koreli uyanıklığı. Çoğu insan da bu sefil ve pislik zihniyeti fark etmiyor. Bu öyle bir göz boyama ki, mesela WOW'daki gibi kat kat binaların içerisine, gemilerin içerisine ve dağların altındaki büyük mağaraların içerisine girebilme gibi şeyleri yapamayan KO, tutup yerin üzerine göstermelik birkaç kristal şekli koyup kendince oyuna madencilik koymuş oluyor.

    Yani, adamlar baştan beri WOW'u takip edip benzer, ama çok kötü taklit şeklinde şeyler yapmaya çalışıyorlar. KO'dan başka bir şey görmemiş kişiler de bu aptalca ve kötü taklitleri asla anlamıyorlar.

    Yani, sürüm değişiklikleri hep, WOW'da olup da KO'da olmayan şeyleri KO'ya kopyalamaya çalışmak şeklinde oldu.

    İŞTE TAM DA BU, oyunun azıcık öne çıkan ve oyunu hoş ve çekici kılan kendi orijinal yönlerini öldürmeye başladı.

    Neyse. Kalanı sonra yazarım.




  • Dün WOW'un ücretsiz deneme sürümünü indirdim. Baktım ki deneme sürümünü normal sürüme yükseltip bir ay oynamak yarı fiyatına indirimli, hemen ödeyip normal sürüme geçtim. Ve arkadaş, şu KO denilen sefil ve iğrenç oyuna para verenlerdeki aklı anlamıyorum.

    Suyun altında yüxülerek yapılan görevler, kasa taşıyan adamlara vurup kasaları havaya zıplatmalar, üzerinize uçarak gelen adamlar.... filan gibi WOW'da müthiş görevler varken, her yönüyle KO'ya bin basan bir oyun iken, nasıl olabilir de, KO gibi bir rezalete para ödenebilir?

    İnanın aklım almıyor. Şu anda oynuyorum ve çok hoş.

    İsteyen varsa ücretsiz sürümünü indirerek ilk defa 7.50 euro, yani 21 lira ödeyerek bir ay oynayıp deneyip bu müthiş oyunun tadına bakabilir.

    Benden söylemesi.

    Ama tabii şunu da söylemem gerekiyor ki, oyun yaklaşık kırk gigabayt. Evet, yanlış okumadınız, yaklaşık 40 gigabayt. Fakat, hepsini hemen indirmeniz gerekmiyor. Mesela 10 ya da 15 GB'lık kısmını indirip, ki siz başka türlü ayarlamadıkça kendi otomatik indiriyor, sonra pause yapıp, yani indirmeyi duraklatıp oynamaya başlayabilir ve oynayabilirsiniz.

    KO kaç gigabayt idi?

    Pardon, unutmuşum, o gigabayt büyüklüğünde değildi. 300 ya da 400 MB gibi bir şeydi sanırım.

    H ha ha ha.

    Not: Ücretsiz deneme sürümü kaç gün kullanılabiliyor tam bilmiyorum ama, 20 leveli geçemiyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crealog

    Dün WOW'un ücretsiz deneme sürümünü indirdim. Baktım ki deneme sürümünü normal sürüme yükseltip bir ay oynamak yarı fiyatına indirimli, hemen ödeyip normal sürüme geçtim. Ve arkadaş, şu KO denilen sefil ve iğrenç oyuna para verenlerdeki aklı anlamıyorum.

    Suyun altında yüxülerek yapılan görevler, kasa taşıyan adamlara vurup kasaları havaya zıplatmalar, üzerinize uçarak gelen adamlar.... filan gibi WOW'da müthiş görevler varken, her yönüyle KO'ya bin basan bir oyun iken, nasıl olabilir de, KO gibi bir rezalete para ödenebilir?

    İnanın aklım almıyor. Şu anda oynuyorum ve çok hoş.

    İsteyen varsa ücretsiz sürümünü indirerek ilk defa 7.50 euro, yani 21 lira ödeyerek bir ay oynayıp deneyip bu müthiş oyunun tadına bakabilir.

    Benden söylemesi.

    Ama tabii şunu da söylemem gerekiyor ki, oyun yaklaşık kırk gigabayt. Evet, yanlış okumadınız, yaklaşık 40 gigabayt. Fakat, hepsini hemen indirmeniz gerekmiyor. Mesela 10 ya da 15 GB'lık kısmını indirip, ki siz başka türlü ayarlamadıkça kendi otomatik indiriyor, sonra pause yapıp, yani indirmeyi duraklatıp oynamaya başlayabilir ve oynayabilirsiniz.

    KO kaç gigabayt idi?

    Pardon, unutmuşum, o gigabayt büyüklüğünde değildi. 300 ya da 400 MB gibi bir şeydi sanırım.

    H ha ha ha.

    Not: Ücretsiz deneme sürümü kaç gün kullanılabiliyor tam bilmiyorum ama, 20 leveli geçemiyorsunuz.

    Çünkü CZ de pk'da aldığın zevki heyecanı vücudunun salgıladığı adrenalini exp kasarken slot sohbetlerini Grafik kalitesi çok daha güzel olan wow ve benzeri oyunlar yaşatamıyor İnsana.

    Oyuna giriş aylık premimumlu olucaktı k2 istediği parayı kazanacaktı ama oyun içinde asla hile hurda dupeye müsade etmeyecekti Bunu yapsaydı Ohatıralardaki isimlerin en az %50 bugün hala oynuyor olucaktı...


    2004 Te başlamıştım 2007 de charımı satıp bıraktım.




  • Açgözlü şerefsizler, kosperlar kaçmasın, onlardan da premium alan çok diye oyunun içine ettiler. Göz göre göre, bile bile hileye açıkça göz yumdular. Bu korkunç bir şey, çünkü bir oyun yapıyorsun, ama küçük hesaplar yapmak yüzünden, oyunun kendi yapı ve mantığı dışında başka bir şeye dönüşmesine göz yumuyorsun. O kadar aptalca, pislik ve saçma bir şey ki, ne kadar yazsam az kalır.

    Bunun dışında, "geliştirme" diye yaptıkları şeylerde de çok büyük ve ciddi hatalar vardı. Onun da üzerinde ayrıca durmak lazım. İşin tuhaf yani, WOW'a benzetmeye çalışırken oyunun orijinal yanlarını tamamen öldürdüler.

    Ama WOW'un sadece görüntü üstünlüğünden ibaret olduğunu söylemek çok haksızlık olur. Ama sadece görüntü olarak ele alsanız bile, o kadar büyük haritanın ve o haritadaki her detayın, her yapının ne kadar emek istediğini tahmin edebilir misiniz? İddia ediyorum, KO'da bu emeğin binde biri yok.

    Tahmin ediyorum pek WOW oynamadığınız için görüntü kalitesinden ibaret olduğunu söylüyorsunuz ama, bence doğru değil.

    Milyonlarca insan sadece aptal aptal bir görüntü denizi içinde gezmek için oynamıyor o oyunu. Gerçi ben o konuda pek becerikli değilim ama, ayrıca ve epey sayıda PVP serverı olduğuna dikkat çekmeliyim. Ben PVE serverda oynuyorum.

    Teşekkürler.




  • OneTheMillion arkadaşım, senin bir lafına çok takıldım.

    "WOW görüntü ağırlıklı" demek ne büyük haksızlık ya.

    Tam tersine KO görüntü ağırlıklı artık.

    Şimdi bakın, KO'da gökyüzü var değil mi? Ama sadece görüüntü. Tıpkı koydukları kanatlar da çocukça bir görüntü olduğu için.

    Oysa, WOW'da çeşit çeşit bineklere, uçan şeylere binip gezebiliyor, yükselebiliyor ve alçalabiliyorsun. Yani gök sadece görüntü değil, hareket alanı sğlayan kocaman bir boşluk yapmışlar program olarak. Cisimlerden uzaklaşıp yaklaştıkça da yukarıdan bakarken o görüntü değişiyor.

    Bunları yapabilmek ne kadar zor bir düşün. Eğer kolay olsa, KO'yu yapanlar sadece görüntü olsun diye kanat koymazlar, vızıe vızır uçan binekler yaparlardı WOW'daki gibi. Ama yapamıyorlar. Düşünsene, sadece görüntü olarak kanat koymak?... Ne kadar çocukça ve aptalca.

    WOW'da gemiye binebiliyorsun. Üstelik sadece görüntü değil, içine girip gezebiliyorsun. Suda yüzen gemi var, balon takıldığı için uçan gemi var. Beğen istediğine bin yolculuk yap.

    Oyun içi seçenekler WOW'da o kadar fazla ki, insan içinden çıkamıyor. Bu yüzden bazen baist olan daha iyidir diye düşünüyorum.

    Her ırkın ne kadar büyük bir şehri olduğunu biliyor musun? EL Morad Kalesi filan filan onların yanında ancak komik kalır.

    Karakter ve ırk seçimi çok zengin. Birkaç seçeneğe mahkum değilsin. Hele Dungeonlarına girmeyenler, WOW hakkında pek bir şey bilmiyor demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 27 Ekim 2016; 21:47:22 >




  • Bu arada arkadaşlar, yukarıdakileri yazmışken bir şey daha söylemesem eksik kalır.

    WOW'u epey uzun zaman önce oynamıştım ve çoğu şeyi unuttuğum için yeni başlamış gibi oldum. Ama eskiden öyle bir şey yoktu, fakat şu anda WOW'u bedava oynamak mümkün.

    Oyunda karakteriniz güçlendiği zaman çok altın elde ederseniz onunla token diye bir şey alıp o token ile WOW'u bedava oynayabiliyormuşsunuz. Bazıları bu amaçla üç-dört char açıyormuş.

    Bazıları o kadar gold elde etmeye çalışırken oyunun kendisini oynayamıyorsun filan diyor.

    Ama KO'cular bilmez diye bunu da ilave edeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 27 Ekim 2016; 22:29:11 >
  • Ne günlerdi...
    Yorumları okudukça geçmişe dönüyor insan.
    Arkadaş introyu paylaşmış dinledim,duygulandım.
    Ortaokul yıllarımda az oynamadım.Mahallece oynardık.
    Çoğu zaman sabahlara kadar uykusuz,yorgun argın exp kasardık.Güzel günlerdi..Şimdi nasıldır bilmiyorum ama biz bıraktığımız dönemde zaten kötüye gitmeye başlamıştı.Artık evlendik çoluk çocuğa karıştık çoğumuz
    O dönemlere tekrar gitsem yine oynarım yine oynarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oku oku bitmiyor yahu :))
    ko ne efsaneydi be
    gazetelerde bile maansette verilirdi
    tehlike çanlarııııı cocuklar elden gidiyor
    netler cs den sonraki tavan devrini yaşıyordu hey gidi be
  • Konuya hoş geldiniz arkadaşlar.

    Bakın şu anda WOW oynuyorum. Ve dün geceden beri 25 level iken bir yerde kastığım tüm itemler satıldı. Sanırım ucuza koymuşum, kapış kapış gitti. 15 altından 160 altına çıktım.

    İŞTE KO'daki ana sorunlardan biri de bu.

    Oyunu o kadar kospa teslim ettiler ki, düşük levellerde çıkarılan itemleri kimse almıyor.

    Bakın benim WOW'da düşürdüğüm itemlerin bir kısmı, yüksek levellere lazım oluyor. Onlarda da altın bol. Şak diye almışlar. Hem de öyle ahım şahım itemler değil ama onlara savaşta çok lazım oluyor. Ve yüksek levellere bu itemler düşmüyor. Başka charla bu itemleri kasmak için de uğraşacak fazla kişi yok. Adamlarda altın çok. Niye uğraşsınlar?

    WOW'da aynı anda aynı hesaptan bir taneden fazla charla oynamak mümkün değil. Bu yüzden herkes geliştirdiği charlarla oynuyor. Benim gibi ezikler de o sayede para kazanıyor.

    Bir zamanlar KO da böyle idi. Özellikle kasma partileri ve level atlamak için sabaha kadar süren parti ve sohbetler şahane idi. Şimdi WOW gibi bol görev koymuşlar. Görevle level atlıyorsun. Gerçi kosp varken kim uğraşsın görevlerle.

    Fakat WOW nereden bakarsan bak çok harika yönleri olanı bir oyun. Dev gib haritada bir baştan bir başa yaya dolaşabilirsin. "Işınlanman" gerekmez. KO'da ışınlanma var, çünkü bütün bir harita yapamıyorlar. Parça parça.

    Neyse. Şimdilik bunu yazmış olayım. WOW'a döneyim. Daha kasıp satmama gereken itemler var.




  • Arkadaşlar, bir şey söyleyeyim, aramzıda kalsın, WOW'culara söylemeyin.

    WOW'da bir yer buldum, tek başıma kosp gibi item kasıyorum.

    Yemin ediyorum, parti kursan öyle item kasamaz. Çünkü beş kişiye ne düşecek...

    Yağmur gibi item düşürüp satıyorum.

    Üç günde 15 altın zor yapmıştım, dünden bu yana 200 altınım oldu.

    Birkaç saat sonra EDİT: 460 altınım oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 30 Ekim 2016; 2:56:19 >




  • Şimdi arkadaşlar, her iki oyunu oynamış, ama her iki oyunu da pek iyi oynayamamış biri olarak, birkaç noktaya dikkat çekmek istiyorum.

    Aslında bakarsanız, sanki KO babamın malıymış gibi eskiden bir arkadaşın WOW'u övmesine karşın KO'yu delice savunurdum. "Ben KO'nun pazarını çok seviyorum" derdim.

    Bir yandan KO'nun pazarı güzel. Başında durup pazarlık filan edebiliyorsunuz, sohbet edebiliyorsunuz.

    Ama WOW'da pazar tamamen değişik. Adamlar şunu düşünmüş: Oyuna girenleri sap gibi durmak zorunda bırakmayalım.

    WOW'un pazar sistemi şu şekilde: Bir şey mi satacaksınız? Bir tür açık arttırma var. Diyelim ki on altından başlattınız, daha azını kabul etmiyorsunuz. Bir de isteyen kişi şak diye alabilsin diye, bir üst sınır belirliyorsunuz. Mesela elli ya da yüz altın yazıyorsunuz. Acelem var, param da var, mutlaka almalıyım bunu diyorsa, anında alım fiyatı sizin yazdığınız üst sınır fiyatıdır. Elli ya da yüz altın yazmışsanız, ancak o fiyatı vererek o an alabilir. Yoksa, bir ya da iki gün açık artırmada kalır. Kmi on bir altın, kimi yirmi altın diyebilir ve süre dolduğunda en yüksek teklifi verene gider. Ve bildiğim kadarıyla satışa koyabileceğinıiz item sayısında bir sınır yok. Yani, KO'daki gibi işte sekiz on tane değil, aynı anda yüz tane item koyabilirsiniz.

    Kısaca, WOW'da, pazar kurup başında beklemek yok. İster bilgisayarını kapat git, açık artırmada kalmaya devam eder. Ya da oyunda gidip istediğini yapabilirsin.

    Evet arkadaşlar, samimi şekilde söyleyin lütfen, sizce hangisi güzel?

    Benim şahsi fikrim, sohbeti sevdiğim için KO'nun pazarı güzel. Diğeri bana ruhsuz geliyor. Fakat WOW da sizi bilgisayar başında ya da pazar başında kalmaya mecbur bırakmıyor.

    Evet, sizce hangisi güzel?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crealog -- 30 Ekim 2016; 3:09:18 >




  • Her güzel şeyin bir sonu var. Pvp sw ler kısmını atlamışsınız asıl efsane dönemler o zamanlar he birde login ekranında ki troll

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.