Şimdi Ara

kocaeli için en iyi lpg montaj ustası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
10.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkeze merhabalar. 2010 model clio hb 3 1.2 16v authentique aracım mevcut. malumunuz benzin fiyatlarına gelen son zamlar neticesinde lpg taktırmayı düşünüyorum. fiyat olarak en uygun su an için atiker gözüküyo. kocaelide iyi ve sorunsuz montaj yapan yetkili bayileri bilen forumdaki degerli arkadaslarımdan yardım istiyorum. şimdidem tesekkür ediyorum.



  • BRC düşünürseniz FS otogaz 'ı BRC düşünmezseniz eğer FS otogaz Faruk SEVGİLİ'yi kesinlikle tavsiye ederim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camooo

    öncelikle herkeze merhabalar. 2010 model clio hb 3 1.2 16v authentique aracım mevcut. malumunuz benzin fiyatlarına gelen son zamlar neticesinde lpg taktırmayı düşünüyorum. fiyat olarak en uygun su an için atiker gözüküyo. kocaelide iyi ve sorunsuz montaj yapan yetkili bayileri bilen forumdaki degerli arkadaslarımdan yardım istiyorum. şimdidem tesekkür ediyorum.

    Derincede FS OTOGAZ
    239 46 30

    İzmit sanayi girişi yol üzerinde AS OTOGAZ olarak faliyet gösteriyoruz,
    335 20 28-01 08

    Sadece BRC takıyoruz, ve konumuzda iddialıyız.
    Bekleriz

    İmzamın en altındaki linke tıklayınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruksevgili -- 11 Mart 2011; 16:45:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    BRC düşünürseniz FS otogaz 'ı BRC düşünmezseniz eğer FS otogaz Faruk SEVGİLİ'yi kesinlikle tavsiye ederim....



    aynen ne takarsanız takın ama faruk sevgili ye uğramadan karar vermeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner

    BRC düşünürseniz FS otogaz 'ı BRC düşünmezseniz eğer FS otogaz Faruk SEVGİLİ'yi kesinlikle tavsiye ederim....



    aynen ne takarsanız takın ama faruk sevgili ye uğramadan karar vermeyin

    Kocaelınde olsam aracıma lpg taktıracak olsam FS Otogaz'dan baska bır yere gıtmezdım.Faruk Bey ıle gorusmeden karar vermeyın derım.Selamlar...




  • fs otogazzı biliyorum arkadaslarımdan cogu ona taktırmıstı. brc dusunursem muhakkak ugrarım. ilgilenen arkadaslara tesekkurler
  • Herkesin bir bildiği var demekki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kocaeli + brc = FS otogaz,

    ben de BRC düşünsem Faruk Bey'e gidecektim ama ekonomik olsun diye Atiker taktırdım. Umarım ucuz etin yahnisi olayı olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    kocaeli + brc = FS otogaz,

    ben de BRC düşünsem Faruk Bey'e gidecektim ama ekonomik olsun diye Atiker taktırdım. Umarım ucuz etin yahnisi olayı olmaz.


    Hayırlı olsun ___Murat___ bey
    Atiker de LPG kitidir tabiiki, taktırmak isteyen herkes taktırabilir, Özellikle izmitte oldukça yaygındır, 8 serviste montajı yapılır.(Gerçi atiker bayi listesinde okadar bayisi yok ama )
    BRC nin 3 tane bayisi vardır ve 3 tane serviste montajı yapılır. Dolayısı ile Atiker izmitte daha çok yaygındır :)
    Her malın bir tüketiisi vardır, her ürüne saygımızda vardır,

    Bu arada Türk dil kurumundan denetciler var forumlarda Kocaeli yazarken baş harfi büyük yazmanız gerekirdi, kısaltma kullanırkende ''BRC'' büyük harf kullanmanız gerekirdi :)
    FS yi büyük yazdığınız içinde ayrıca teşekkürler.




  • @___Murat___

    Aşağıdaki linki gördüm bu arada çok üzüldüğümü belirtirim,
    Yaklaşık iki yıldır bu konuda yazılmış ON larca yazım var, forumlarda aratıp montajcınıza okutursanız sorununuzu enazından kafanızda çözersiniz.
    Saygılar


    ilgili link,
    http://forum.donanimhaber.com/m_46166957/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @___Murat___

    Aşağıdaki linki gördüm bu arada çok üzüldüğümü belirtirim,
    Yaklaşık iki yıldır bu konuda yazılmış ON larca yazım var, forumlarda aratıp montajcınıza okutursanız sorununuzu enazından kafanızda çözersiniz.
    Saygılar


    ilgili link,
    http://forum.donanimhaber.com/m_46166957/tm.htm


    Faruk bey, murat beyin yaşadığı sorunun aynısını ben de yaşıyorum. sorun ile ilgili daha açık bilgi verirmisiniz? Forumda farklı konularda yüzlerce mesajınız var çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @___Murat___

    Aşağıdaki linki gördüm bu arada çok üzüldüğümü belirtirim,
    Yaklaşık iki yıldır bu konuda yazılmış ON larca yazım var, forumlarda aratıp montajcınıza okutursanız sorununuzu enazından kafanızda çözersiniz.
    Saygılar


    ilgili link,
    http://forum.donanimhaber.com/m_46166957/tm.htm


    Faruk bey, murat beyin yaşadığı sorunun aynısını ben de yaşıyorum. sorun ile ilgili daha açık bilgi verirmisiniz? Forumda farklı konularda yüzlerce mesajınız var çünkü.


    Megane II lerde,
    Aracınız kut-of ta iken hortumlarınızın içindeki gaz boşalır. 800 devirde kut-oftan çıktığında LPG göndermeye başlar ama boruların içi boş olduğu için araç ya sersemleyerek devir düşer ve tekrar yerine gelir, yada stop eder :(

    Kullandığınız LPG kitinin bu proğramı desteklemesi durumunda rolantiye dönüş stratejini aktif ederek aracınızın kut-of ta rolantiye dönerken 1000 veya 1500 devirde iken LPG enjektörlerinden 2 kez yada duruma göre 4 kez (Hortumun uzunluğuna bağlı olarak) gaz püskürtmesi için değerler girersiniz. Ve aracınız 800 devire indiğinde cut-of tan çıktığında hortumlarınızın içinde gaz olduğundan stop etme olayı yaşanmıyacaktır ve sürüş konforunuz asla bozulmaz ve tehlike yaşamazsınız.

    NOT ; Konuyu herkesin anlayabileceği şekilde sadeleştirerek anlattım, teknik açıklaması daha detaylıdır, okadar teknik anlatacak kadar pazar'ımı harcıyamam tenkid etmek isteyenlere duyurulur.




  • Forumda farklı konularda yüzlerce mesajınız var çünkü.


    Binlerce diyecektiniz sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @___Murat___

    Aşağıdaki linki gördüm bu arada çok üzüldüğümü belirtirim,
    Yaklaşık iki yıldır bu konuda yazılmış ON larca yazım var, forumlarda aratıp montajcınıza okutursanız sorununuzu enazından kafanızda çözersiniz.
    Saygılar


    ilgili link,
    http://forum.donanimhaber.com/m_46166957/tm.htm


    Faruk bey, murat beyin yaşadığı sorunun aynısını ben de yaşıyorum. sorun ile ilgili daha açık bilgi verirmisiniz? Forumda farklı konularda yüzlerce mesajınız var çünkü.


    Megane II lerde,
    Aracınız kut-of ta iken hortumlarınızın içindeki gaz boşalır. 800 devirde kut-oftan çıktığında LPG göndermeye başlar ama boruların içi boş olduğu için araç ya sersemleyerek devir düşer ve tekrar yerine gelir, yada stop eder :(

    Kullandığınız LPG kitinin bu proğramı desteklemesi durumunda rolantiye dönüş stratejini aktif ederek aracınızın kut-of ta rolantiye dönerken 1000 veya 1500 devirde iken LPG enjektörlerinden 2 kez yada duruma göre 4 kez (Hortumun uzunluğuna bağlı olarak) gaz püskürtmesi için değerler girersiniz. Ve aracınız 800 devire indiğinde cut-of tan çıktığında hortumlarınızın içinde gaz olduğundan stop etme olayı yaşanmıyacaktır ve sürüş konforunuz asla bozulmaz ve tehlike yaşamazsınız.

    NOT ; Konuyu herkesin anlayabileceği şekilde sadeleştirerek anlattım, teknik açıklaması daha detaylıdır, okadar teknik anlatacak kadar pazar'ımı harcıyamam tenkid etmek isteyenlere duyurulur.


    yanıtınız için teşekkürler. maalesef benim kitim cut-off dan dönüş ile ilgili ayarlara sahip değil. hortumların boyunu kısalttırın gibi öneriler var ancak motorun konumu nedeniyle enjektör hortumlarını kısaltmak çok mümkün değil. kit tercihi yaparken kitin yazılımının detaylı olması önemli bir kriter. tamam her araç için çok detaylı ayarlara gerek olmayabilir. ancak sonuçta lpg kitleri markaya özel olarak değil üniversal olarak üretiliyor. son teknoloji hangi ayarlara olanak tanıyorsa tüm kitler bunu müşterilerine sağlamak zorunda. tüketiciler otomobil ya da lpg uzmanı değilki cut-off u ya da ısı haritalarını bilsin. piyasadaki bazı kitler oldukça kaliteli yazılıma ve detaylı ayarlara sahip. bu kitlerin fiyatları yüksek de olsa tercih etmek için çok iyi bir neden. eski kitini getir yeni kitte şu kadar indirim yapalım tarzında bir kampanyanız yokmu faruk bey :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @___Murat___

    Aşağıdaki linki gördüm bu arada çok üzüldüğümü belirtirim,
    Yaklaşık iki yıldır bu konuda yazılmış ON larca yazım var, forumlarda aratıp montajcınıza okutursanız sorununuzu enazından kafanızda çözersiniz.
    Saygılar


    ilgili link,
    http://forum.donanimhaber.com/m_46166957/tm.htm


    Faruk bey, murat beyin yaşadığı sorunun aynısını ben de yaşıyorum. sorun ile ilgili daha açık bilgi verirmisiniz? Forumda farklı konularda yüzlerce mesajınız var çünkü.


    Megane II lerde,
    Aracınız kut-of ta iken hortumlarınızın içindeki gaz boşalır. 800 devirde kut-oftan çıktığında LPG göndermeye başlar ama boruların içi boş olduğu için araç ya sersemleyerek devir düşer ve tekrar yerine gelir, yada stop eder :(

    Kullandığınız LPG kitinin bu proğramı desteklemesi durumunda rolantiye dönüş stratejini aktif ederek aracınızın kut-of ta rolantiye dönerken 1000 veya 1500 devirde iken LPG enjektörlerinden 2 kez yada duruma göre 4 kez (Hortumun uzunluğuna bağlı olarak) gaz püskürtmesi için değerler girersiniz. Ve aracınız 800 devire indiğinde cut-of tan çıktığında hortumlarınızın içinde gaz olduğundan stop etme olayı yaşanmıyacaktır ve sürüş konforunuz asla bozulmaz ve tehlike yaşamazsınız.

    NOT ; Konuyu herkesin anlayabileceği şekilde sadeleştirerek anlattım, teknik açıklaması daha detaylıdır, okadar teknik anlatacak kadar pazar'ımı harcıyamam tenkid etmek isteyenlere duyurulur.


    yanıtınız için teşekkürler. maalesef benim kitim cut-off dan dönüş ile ilgili ayarlara sahip değil. hortumların boyunu kısalttırın gibi öneriler var ancak motorun konumu nedeniyle enjektör hortumlarını kısaltmak çok mümkün değil. kit tercihi yaparken kitin yazılımının detaylı olması önemli bir kriter. tamam her araç için çok detaylı ayarlara gerek olmayabilir. ancak sonuçta lpg kitleri markaya özel olarak değil üniversal olarak üretiliyor. son teknoloji hangi ayarlara olanak tanıyorsa tüm kitler bunu müşterilerine sağlamak zorunda. tüketiciler otomobil ya da lpg uzmanı değilki cut-off u ya da ısı haritalarını bilsin. piyasadaki bazı kitler oldukça kaliteli yazılıma ve detaylı ayarlara sahip. bu kitlerin fiyatları yüksek de olsa tercih etmek için çok iyi bir neden. eski kitini getir yeni kitte şu kadar indirim yapalım tarzında bir kampanyanız yokmu faruk bey :)



    @egemena

    Tüketiciler gerektiğinde bilmiyorduk diyebilirler ve bilmemeleride doğal herkes LPG ci doğmuyor :) Ancak

    Renault, araçlar serisi üretiyor değilmi,
    Bunların Klimalısı, ABS lisi ASR lisi 2 hava yastıklısı, 5 hava yastıklısı ısıtmalı koltuklusu vs.vs versiyonlarını sunuyor size .
    Ve sizde haklı olarak cebinize bakıyorsunuz , imkanlarınıza bakıyorsunuz, ve size uyan seriyi tercih ederek alıyorsunuz.

    Allah göstermesin kimseye ;
    Önünüzdeki araç ABS li ve hemen duruyor ama siz kızaklıyarak gidip araca arkadan çarpıyorsunuz. Sonrada her araçta abs standart olmalıydı ben bunu bilmiyordum gibi bahanelere gerek yok öndekininde sizin aracınızında başına gelmemesi gereken bir olayı yaşadınız ve bu sizin seçiminizdi kimse sizi zorlamadı. Ve ucuz diye aldığınız araç şuandan itibaren daha pahallıya malolacak malesef :( ABS farkından daha pahallıya malolacak.

    Şimdi Kit ler ve markalar arası bir örnekleme gibi algılamayın bunu lütfen, tabiiki her tüketiciye göre farklı alternatifler olmalı herkes gidip Laguna almak zorunda değil, R-19 a da binmek isteyenler olacaktır bütcesine göre Safrane ada binmek isteyen olacaktır.
    Ama herkes aldığı ürünü bilerek almalıdır.
    Bu konuya bir açıklık getirmeye çalıştım ama nekadar oldu bilemiyorum :)

    Anlatmak istediğim şey herzaman şudur;
    Hepsi aynı değilmi arkadaş, değişen tek şey adı ve fiyatı
    Bunu vurgulamaya çalıştım,
    Başınızı ağrıttıysam özür dilerim
    İyi pazarlar herkese




  • re faruk bey,

    Fiyat farkı konusunda haklısınız. Daha iyi kit daha pahalı olabilir. Ancak fiyat farkı tüm sorunları çözmeye yetmiyor. cut-off ve ısı haritası meselesi üzerinden gidersek, 1000-tl ye satılan a kitinde bu ayar yok. 1300-tl ye satılan b kitinde var, 1400-1500 tl ye satılan c kitinde gene yok. bu saydığım a ve c kitleri pek çok araçta sorunsuz olarak çalışıyor, ancak bu ayarlar bazı araçlar için gerekli oluyor ve o araçlarda sıkıntı yaratıyor. ben kit taktırırken çok araştırdım, hatta ankarada bir renault servisine gittim tüm markalar olur, o da güzel sistem, bu da güzel sistem hepsi olur ancak şunun ömrü daha uzundur gibi yorumlar yapıldı. ben de az km yaptığım için çabuk amorti etsin diye daha uygun fiyatlı kiti taktırdım. bugün kit taktıracak olsam 1300-tl lik ve 1650-tl lik kit arasında seçim yapardım. fiyatın uygun olması bir çok tüketici için önemli bir kriter çünkü lpgye tasarruf için geçiyoruz. en pahalısı en kaliteliyse o zaman 2500-tl lik hatta 2000 euroluk kitlere yönelmek gerekir. bence önemli olan fiyatını ucuzlatmak için gerekli özelliklerden taviz vermeyen ciddi bir firmanın ürettiği kiti seçmektir. pahalı olan iyidir mantığı insanları çok cezbetmiyor. bunun yerine yazılımında şu özellikler var, enjektörlerinin kalitesi şudur, regülatörü, kablo tesisatı v.s. diğerlerinden şu kadar üstündür diye tüketiciyi aydınlatıcı bilgi vermek gerekir. benim kit satın aldığım yerde 1000 ve 1600 tllik kit seçenekleri vardı. hangisini seçeyim 1000-tl lik kit sorun çıkaracaksa pahalısını alayım dedim. ikisi de olur sorun çıkmaz dediler. Ankara'nın en büyük en eski firmalarından birisi kendileri. Para ile ilgili sorun yok yeterki düzgün çalışsın dedim ama gene de ucuz olanı önerdiler. Oysa önerdikleri kitin yazılım eksikliği nedeniyle bir sürü sorun yaşadım. kit satın alacak olanlar çok iyi düşünsünler derim.




  • @egemena

    bunu hergün anlatmakta mümkün değilki,
    ilgili firmaların web sitelerinde var sadece biraz araştırmak yeterli, zaman içerisinde bu forumlarda enjektör konularıda işlendi, tüm enjektörlerin çalışma sistemi ve hepsinin kaçar parçadan oluştukları, teknolojileri, hızları, yakıt tasarrufuna etkileri, stabil ayarı korumaları yada niye koruyamadıkları, niye hep ayar yapmak gereği duyulduğu, bazılarına ise bir kez ayar yaptıktan sonra yıllarca ayar bozmadıkları hep yazıldı çizildi, tüm bunlara regülatörlerde kullanılan diyafram ve yay kalitelerinin bile önemi tartışıldı,
    Ama sayfa biraz yukarı çıktımı kimse geriye giderek okumuyor !

    Herzaman aynı konuları işlemekte sıkar tabiiki (Okuyanıda-Yazanıda)
    Sizin montaj yaptırdığınız servisin dediği gibi bu özellikler ömür olarak ta kalite olarakta, yakıt ekonomisi olarakta karşımıza çıkıyor.

    Artık ürün özellikleri yerine sadece sorunu olanlara yardımcı olmak ve Potansiyel müşterilerini olabildiğince yönlendirmek adına yazmaya çalışıyorum.
    Nekadar başarılı olduğumu yada nekadar tepki çektiğimi umursamadan sadece işimi yapmaya çalışıyorum,
    Sizlere yardımcı olabiliyorsam mutluyum.
    Saygılarımla :)




  • Lpg taktıracağım ilk aracım için araştırma yaparken buradaki yazılardan tavsiye aldığım Fs Otogaz a gittim.İzmitliyim, servisinde aynı şehirde olması büyük şans oldu benim için (Zira İstanbul olsa bile gitmeyi göze almıştım) Yapılan işten ve ilgiden çok memnun kaldım.40bin km lpg de kullandığım aracımda hiç bir sorun yaşamadım.
    Şimdi yeni aracım içinde gidicem kendilerine.
    BRC taktırırsam FS Otogaza giderim demiyorum, FS Otogaz ne uygun görürse onu uygularım diyorum, bukadar güveniyorum bu servise.
    Kesinlikle tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: outdoor76

    Lpg taktıracağım ilk aracım için araştırma yaparken buradaki yazılardan tavsiye aldığım Fs Otogaz a gittim.İzmitliyim, servisinde aynı şehirde olması büyük şans oldu benim için (Zira İstanbul olsa bile gitmeyi göze almıştım) Yapılan işten ve ilgiden çok memnun kaldım.40bin km lpg de kullandığım aracımda hiç bir sorun yaşamadım.
    Şimdi yeni aracım içinde gidicem kendilerine.
    BRC taktırırsam FS Otogaza giderim demiyorum, FS Otogaz ne uygun görürse onu uygularım diyorum, bukadar güveniyorum bu servise.
    Kesinlikle tavsiye ederim.



    Teşekkürler
    Bizde bu güvene layık olmaya çalışıyoruz




  • İzmitte Faruk Sevgili üstad..FS otogaz.Başka il derseniz diğer markalar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.