Şimdi Ara

Koltuk, minder diz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabanın motor, beygir şubu dolu özelliğini yazıyorsunuz peki ya otururken dizlerin konumu.

    Ben civic gibi taban sacının üzerine minder serilmiş gibi koltukta oturmaktan nefret ediyorum.

    Uzun yola sadece kendi aracımla gidiyorum, milletin öve öve bitiremediği araçlarda ayaklarımı uzatmaktan dizlerimin ağrımasından bıktım.

    sizlerede taviyem koltuğu döşemeden yüksek olan araçları almanız sanki otobüste veya sandalyede oturur gibi dizlerinizi rahatlıkla kırabileceğiniz araçları kullanmanızdır.

    Ama cam filmi veya jantlar daha önemliyle bilmem artık.



  • tmm hemen araba şirketlerini arıyorum alçak oturma pozisyonu olan araçları üretimden kaldırıyoruz. sırf alçak oturma pozisyonunu beyenip araç alanlar bile var sizin rahat edememeniz herkezin edemedigi anlamına gelmiyor. sandalyede oturur gibi gitmek yerine ayakları mindere uzatmış gibi gitmekte bence daha iyi. yakın zamanda civic ile 2 bin km küsür yol yaptım, 800km aralıksız gittigimde oldu hiç niye alcak keşke daha yüksekte otursamda dizlerimı kırsam dedigimi hatırlamıyorum. otobuslerdede insanlar ayaklarını uzatamadıgı için şikayet etmiyormu zaten ? yada evde koltukta otururken ayakları sehpaya niye uzatiyor insanlar ? dizler kırık oturmak heralde herkezin en rahat ettigi pozisyon degilmiş özellikle uzun süreli durumlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    tmm hemen araba şirketlerini arıyorum alçak oturma pozisyonu olan araçları üretimden kaldırıyoruz. sırf alçak oturma pozisyonunu beyenip araç alanlar bile var sizin rahat edememeniz herkezin edemedigi anlamına gelmiyor. sandalyede oturur gibi gitmek yerine ayakları mindere uzatmış gibi gitmekte bence daha iyi. yakın zamanda civic ile 2 bin km küsür yol yaptım, 800km aralıksız gittigimde oldu hiç niye alcak keşke daha yüksekte otursamda dizlerimı kırsam dedigimi hatırlamıyorum. otobuslerdede insanlar ayaklarını uzatamadıgı için şikayet etmiyormu zaten ? yada evde koltukta otururken ayakları sehpaya niye uzatiyor insanlar ? dizler kırık oturmak heralde herkezin en rahat ettigi pozisyon degilmiş özellikle uzun süreli durumlarda.


    Ben mindere ayak uzatmaktan değil minder üzerinde oturmaktan bahsettim. Sannıyorum ilk kez böyle birşey fark ettin. Aslında yüksek koltuklu bir araçla uzun yol yapmanı tavsiye ederim.
    Tabureye oturmuş gibi dizler havada popo koltukta gitmek veya ayaklar uzatılmış gitmek zaten anatomiye aykırı.
    İşi bilenler uzun yolda arka koltukları tercih ederler çünkü çoğu zaman daha yüksektir.
    :) eğer o kadar alçak koltukta rahatsan direk döşemeye otur koltuk :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    tmm hemen araba şirketlerini arıyorum alçak oturma pozisyonu olan araçları üretimden kaldırıyoruz. sırf alçak oturma pozisyonunu beyenip araç alanlar bile var sizin rahat edememeniz herkezin edemedigi anlamına gelmiyor. sandalyede oturur gibi gitmek yerine ayakları mindere uzatmış gibi gitmekte bence daha iyi. yakın zamanda civic ile 2 bin km küsür yol yaptım, 800km aralıksız gittigimde oldu hiç niye alcak keşke daha yüksekte otursamda dizlerimı kırsam dedigimi hatırlamıyorum. otobuslerdede insanlar ayaklarını uzatamadıgı için şikayet etmiyormu zaten ? yada evde koltukta otururken ayakları sehpaya niye uzatiyor insanlar ? dizler kırık oturmak heralde herkezin en rahat ettigi pozisyon degilmiş özellikle uzun süreli durumlarda.


    Ben mindere ayak uzatmaktan değil minder üzerinde oturmaktan bahsettim. Sannıyorum ilk kez böyle birşey fark ettin. Aslında yüksek koltuklu bir araçla uzun yol yapmanı tavsiye ederim.
    Tabureye oturmuş gibi dizler havada popo koltukta gitmek veya ayaklar uzatılmış gitmek zaten anatomiye aykırı.
    İşi bilenler uzun yolda arka koltukları tercih ederler çünkü çoğu zaman daha yüksektir.
    :) eğer o kadar alçak koltukta rahatsan direk döşemeye otur koltuk :)

    Alıntıları Göster
    Bu kişiden kişiye değişir.Bende boyum uzun olduğu için yüksek oturma pozisyonlu araçlarda daha rahat ediyorum.Yoksa uzun yolda belim ağrıyor.Ancak kısa boylu arkadaşlarım var ve alçak oturma pozisyonlu araçlarda rahat ettiklerini söylüyorlar.Tercih ve rahat ediş meselesi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Bu kişiden kişiye değişir.Bende boyum uzun olduğu için yüksek oturma pozisyonlu araçlarda daha rahat ediyorum.Yoksa uzun yolda belim ağrıyor.Ancak kısa boylu arkadaşlarım var ve alçak oturma pozisyonlu araçlarda rahat ettiklerini söylüyorlar.Tercih ve rahat ediş meselesi..

    Alıntıları Göster
    Alçak oturma pozisyonlu araçları her zaman tercih ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OceanMaster

    Alçak oturma pozisyonlu araçları her zaman tercih ederim..

    Alıntıları Göster
    İşte bunun için Caravelle








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    İşte bunun için Caravelle






    Alıntıları Göster
    Yüksek oturumlu olan araçlarda yol hakimiyeti daha iyi oluyor. Fakat özellikle uzun yolda rahatsızlık verebiliyor.

    Daha öce kullandığım Megane ıı'de ön koltuk bana göre yüksek konumda olduğu için uzun yolda rahatsız oluyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Yüksek oturumlu olan araçlarda yol hakimiyeti daha iyi oluyor. Fakat özellikle uzun yolda rahatsızlık verebiliyor.

    Daha öce kullandığım Megane ıı'de ön koltuk bana göre yüksek konumda olduğu için uzun yolda rahatsız oluyordum.

    Alıntıları Göster
    sıfır connect aldık şirkete ilk uzun yolunu ben yapmak istedim 3500 km 3 şöför hiç durmadan yolculuk yaptık yüksek oturuş pozisyonundan o gün nefret ettim :) leonumun içinde nerdeyse gözükmüyorum ve bu şekilde araç kullanmaktan alçakta oturmaktan zevk alıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    Arabanın motor, beygir şubu dolu özelliğini yazıyorsunuz peki ya otururken dizlerin konumu.

    Ben civic gibi taban sacının üzerine minder serilmiş gibi koltukta oturmaktan nefret ediyorum.

    Uzun yola sadece kendi aracımla gidiyorum, milletin öve öve bitiremediği araçlarda ayaklarımı uzatmaktan dizlerimin ağrımasından bıktım.

    sizlerede taviyem koltuğu döşemeden yüksek olan araçları almanız sanki otobüste veya sandalyede oturur gibi dizlerinizi rahatlıkla kırabileceğiniz araçları kullanmanızdır.

    Ama cam filmi veya jantlar daha önemliyle bilmem artık.


    kesinlikle katılmıyorum oturma odasında bir saat yüksek koltuk ya da sandalyede oturmak çok yorucu olacaktır. Oysa alçak oturtan koltuklar her zaman daha rahat ettirir. Dolayısıyla arabada da alçak koltuk daha rahattır. Araba da en nefret ettiğim koltuk tipi sandalye gibi oturma pozisyonu olanıdır zaten..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknikhergele

    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    Arabanın motor, beygir şubu dolu özelliğini yazıyorsunuz peki ya otururken dizlerin konumu.

    Ben civic gibi taban sacının üzerine minder serilmiş gibi koltukta oturmaktan nefret ediyorum.

    Uzun yola sadece kendi aracımla gidiyorum, milletin öve öve bitiremediği araçlarda ayaklarımı uzatmaktan dizlerimin ağrımasından bıktım.

    sizlerede taviyem koltuğu döşemeden yüksek olan araçları almanız sanki otobüste veya sandalyede oturur gibi dizlerinizi rahatlıkla kırabileceğiniz araçları kullanmanızdır.

    Ama cam filmi veya jantlar daha önemliyle bilmem artık.


    kesinlikle katılmıyorum oturma odasında bir saat yüksek koltuk ya da sandalyede oturmak çok yorucu olacaktır. Oysa alçak oturtan koltuklar her zaman daha rahat ettirir. Dolayısıyla arabada da alçak koltuk daha rahattır. Araba da en nefret ettiğim koltuk tipi sandalye gibi oturma pozisyonu olanıdır zaten..
    Şuna bir bakın.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20821.0




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Şuna bir bakın.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20821.0

    Alıntıları Göster
    evet carevelle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Şuna bir bakın.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20821.0


    Bu link çok güzel açıklamış adamın üstünde elbise olmasa tam anlamıyla tabureye oturmul gibi oturduğunu görücez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Şuna bir bakın.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20821.0


    Bu link çok güzel açıklamış adamın üstünde elbise olmasa tam anlamıyla tabureye oturmul gibi oturduğunu görücez.

    Alıntıları Göster


    Konuyu açan arkadaşa hitaben hemen taktırın birtane kafayıda sunroof tan çıkarırsınız yaylana yaylana allah allah




    ayrıca kendi tercihimde herzaman spor koltuklardır araba kullanıyoruz kağnı değil ve benim için araba bir spor bir hobi olduğundanda olabilir alçak koltuk özellikle recaro koltuklar tercih sebebidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laax -- 10 Ağustos 2011; 19:19:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Şuna bir bakın.

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20821.0


    Bu link çok güzel açıklamış adamın üstünde elbise olmasa tam anlamıyla tabureye oturmul gibi oturduğunu görücez.

    Alıntıları Göster
    O zaman ortasını bulmak lazım.

    Tercih meselesidir kanaatimce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferik 8000rpm

    O zaman ortasını bulmak lazım.

    Tercih meselesidir kanaatimce.

    Alıntıları Göster
    Alçak koltuk seven arkadaşların yolu direksiyon ile göstergeler arasından yatar pozisyonda baktığını düşünüyorum.

    Aklı başında araçlarda koltuklar çoğu zaman yüksektir mersoları inceleyin sadece birkaç modelde koltuklar alçak onlardada zaten araba alçak tavanda alçak.

    İşte algıda seçicilik, neymiş araba spor olunca döşemeye yakın, kağnı olunca ise yüksek bir koltuk olurmuş:)

    Aslında bu kafayla cam filmi, jant, vites topuzu ve far tipi, arabanın spor olması için yeterli oluyor, buralarda arabasını süsleyip spor yaptığını sanan çok kişi var. Birde 100 beygirlik aracı anırtıyorlarki sormayın.

    Yukarda caravelle fotosu koyan arkadaş durumdan tamamen haberdar anlaşılan uzun yolada çıkmışki gururla fotoları hemen ekledi. Bende aynını kullnıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nogretse -- 10 Ağustos 2011; 19:27:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    Alçak koltuk seven arkadaşların yolu direksiyon ile göstergeler arasından yatar pozisyonda baktığını düşünüyorum.

    Aklı başında araçlarda koltuklar çoğu zaman yüksektir mersoları inceleyin sadece birkaç modelde koltuklar alçak onlardada zaten araba alçak tavanda alçak.

    İşte algıda seçicilik, neymiş araba spor olunca döşemeye yakın, kağnı olunca ise yüksek bir koltuk olurmuş:)

    Aslında bu kafayla cam filmi, jant, vites topuzu ve far tipi, arabanın spor olması için yeterli oluyor, buralarda arabasını süsleyip spor yaptığını sanan çok kişi var. Birde 100 beygirlik aracı anırtıyorlarki sormayın.

    Yukarda caravelle fotosu koyan arkadaş durumdan tamamen haberdar anlaşılan uzun yolada çıkmışki gururla fotoları hemen ekledi. Bende aynını kullnıyorum.

    Alıntıları Göster
    Artık çoğu aracın koltuğunda ayar var hocam ben XC90 ı bile en alt seviyeye indirirdim alışkanlık gene de yüksek gelirdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    Alçak koltuk seven arkadaşların yolu direksiyon ile göstergeler arasından yatar pozisyonda baktığını düşünüyorum.

    Aklı başında araçlarda koltuklar çoğu zaman yüksektir mersoları inceleyin sadece birkaç modelde koltuklar alçak onlardada zaten araba alçak tavanda alçak.

    İşte algıda seçicilik, neymiş araba spor olunca döşemeye yakın, kağnı olunca ise yüksek bir koltuk olurmuş:)

    Aslında bu kafayla cam filmi, jant, vites topuzu ve far tipi, arabanın spor olması için yeterli oluyor, buralarda arabasını süsleyip spor yaptığını sanan çok kişi var. Birde 100 beygirlik aracı anırtıyorlarki sormayın.

    Yukarda caravelle fotosu koyan arkadaş durumdan tamamen haberdar anlaşılan uzun yolada çıkmışki gururla fotoları hemen ekledi. Bende aynını kullnıyorum.


    Şincik hocam kullandığım araç 300 ps eğer o laf banaysa aslında yaşlada alakalı eğer sizi kırdıysam özür dilerim espri yapmak istemiştim

    babamda sizin gibi sırtı dik oturur ama oda çok uzun olduğundan en alt seviyededir boyunuz kaç?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: nogretse

    Alçak koltuk seven arkadaşların yolu direksiyon ile göstergeler arasından yatar pozisyonda baktığını düşünüyorum.

    Aklı başında araçlarda koltuklar çoğu zaman yüksektir mersoları inceleyin sadece birkaç modelde koltuklar alçak onlardada zaten araba alçak tavanda alçak.

    İşte algıda seçicilik, neymiş araba spor olunca döşemeye yakın, kağnı olunca ise yüksek bir koltuk olurmuş:)

    Aslında bu kafayla cam filmi, jant, vites topuzu ve far tipi, arabanın spor olması için yeterli oluyor, buralarda arabasını süsleyip spor yaptığını sanan çok kişi var. Birde 100 beygirlik aracı anırtıyorlarki sormayın.

    Yukarda caravelle fotosu koyan arkadaş durumdan tamamen haberdar anlaşılan uzun yolada çıkmışki gururla fotoları hemen ekledi. Bende aynını kullnıyorum.


    Şincik hocam kullandığım araç 300 ps eğer o laf banaysa aslında yaşlada alakalı eğer sizi kırdıysam özür dilerim espri yapmak istemiştim

    babamda sizin gibi sırtı dik oturur ama oda çok uzun olduğundan en alt seviyededir boyunuz kaç?

    Alıntıları Göster
    yükseklik ayarlı direksiyonlar yerine yükseklik ayarlı koltuklar için kolların sıvanma vakti gelmiştir o zaman..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manivela

    yükseklik ayarlı direksiyonlar yerine yükseklik ayarlı koltuklar için kolların sıvanma vakti gelmiştir o zaman..

    Alıntıları Göster
    Todas las personas a usar poncho blanco!

    Direksiyonun altından bakmak veya tavan hizasından bakmak tabii ki yanlış ama aradaki doğru olabilecek gri alan hala çok büyük. Tam bir "insan faktörü" alanı. Bu alanda ergonomlar tamamen hemfikir değil, kullanıcılarda fikirbirliği beklemeyiniz.

    Dik oturmayı sevmiyorum çünkü sombrerom eziliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Todas las personas a usar poncho blanco!

    Direksiyonun altından bakmak veya tavan hizasından bakmak tabii ki yanlış ama aradaki doğru olabilecek gri alan hala çok büyük. Tam bir "insan faktörü" alanı. Bu alanda ergonomlar tamamen hemfikir değil, kullanıcılarda fikirbirliği beklemeyiniz.

    Dik oturmayı sevmiyorum çünkü sombrerom eziliyor.

    Alıntıları Göster
    civic vtec2mde de aynı durum vardı; gazozo kapağı kumandayı çevirip yükseltsem bile yetmiyordu;sanki gokarta gidiyoruz.. dacia loganın koltuğunda daha rahat ediyordum şahseno da yükseklik ayarlıydı ama en alt ve en üst konum arasında bayağı farkediyordu cordobada orta ayar; en dipte gayet alçak,en üstte de yeterli yükseklikte; genelde orta ve en alt konum arasında kullanıyorum.. dahası olacaksa doblo lazım




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.