< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Her şeye muhalefet olmak zorundamısın
|
Amma cımbızcı varmış forumda ya. Tiponun üst donanımlı modellerinde olabilir bilemem, benim bindiğim birçok araçta yoktu. E87 BMW'de bile yok, eski A serisinde yok, Focusta, Astra da yok. Münferit bir kaç araçta vardı, ne zaman ki 2004'te Golfe geldi sonra insanlar buna bakar oldu, eli kolunu oraya atıp ızgara arar oldu kimsenin umru değildi demek istediğim bu kadar. "VW'nin yaymaya kastığı" dedim, icat ettiler demedim yahu.
Ayrıca Stilo'dan önce 147'de de vardı. Stilo'yu pek alan olmadığı, 147'de de kimse buna bakmadığı için, ufacık delik gibi birşey olduğu için umursandığını hatırlamıyorum. |
Ben ızgaradan önce klima kompresörünün daha önemli olduğunu düşünüyorum. Kaliteli bir kompresör ve 4 tane büyük ve 360 derece ayarlanabilir havalandırma çıkışıyla bırakın arka koltuğu bagajı dahi dakikalar içinde soğutabilirsiniz. Ancak kompresör tırtsa arkayı bırak öne anca yetiyor. Mevzu kaputun altındaki donanımda. Kompresör dandikse arka koltuktakileri bunaltmamak için ön tarafı bypass edip serin havayı doğrudan arkaya gönderirsin.
Kısaca normal otomobilde kompresör var kompresör var. Premium sınıfta (gerçeklerinden bahsediyorum) otomobil sağ arka koltuğa endeksli zaten. Isıtma için atmosferik benzine geçin, kamp ateşinden sonra en iyisi. Ne koltuk ısıtma ne birşey. Motorun verimsizliği yeterde artar bile. |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 19 Mart 2019; 9:27:38 > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 19 Mart 2019; 16:38:59 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |