Şimdi Ara

koskoca avea kampanya dahilinde sattigi cihazi tedarik edemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklasik 1 yildir avea musterisiyim. Iletisim kalitesi ve fiyatlandirma ile ilgili en ufak sirun yasamadim. Hala da bu konuda sikayet edemem.

    Fakat bu yasadig8m sorun aveaya yakistiramadigim bir sorun oldugu icin taahhudum biter bitmez operator degistirecegim. Uyesi bulundugum butun forumlara da bu sorunu yazacagim.

    LG G3 un malum 2 modeli var. 16 gb ve 32 gblik modeli. Sadece kapasitw degil ram farki ve dolayisiyla da pwrformans farki da var. Bu sebeple ben 32 gblik modelini almak istedim. Ama manisa merkez akhisar balikesir canakkale izmir gibi farkli il ve ilcelerde bu modeli bulamadim. Sikayet kaydi olusturdum. Faturayi Lg Turkiyeye kesiyorlar. Bilmiyorum. Lg ye de soracagim konuyu bakalim sorunu kabullenecekler mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 32 gb liklarin cogunu teknosalara yigdiklari icin stok sorunu var dogru,sikayetvar.com a yaz hocam kesinlikle geri donerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2665869/avea-kampanya-dahilindeki-cihaz-tedarik-edilemiyor/wgoc3

    dediğinizi zaten yapmıştım. bu şikayet kaydini oluşturdum ama kendileri beni aramadıkları halde aradık diye mesaj yazdılar. huyum kurusun hırsızı evine kadar akip ederim. yeni şikayet konusu açtım. avea bana dönüş yapmadığı halde aradık diye cevap yazdı dedim. yetmedi bir şikayet kaydı da LG ye açtım. avea size suç atıyor işin aslı nedir dedim.

    gelişmeleri buradan ve üye olduğum tüm platformlardan yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teyology -- 9 Eylül 2014; 0:55:47 >




  • Aradik mesajinin altina yorum yaz geri ararlar oraya cevap yazmazsan sikayet pasif hale gelir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yukarıda başvuru numarası yazılı olan mesajın altına yazdım. ama geri dönüş olmadı.

    bunun üzerine yeni bir kayıt açtım. şikayet numarası

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2677464

    sorunumu dile getirdim. avea geri aradı bu sefer. ve stoklarda olmadığı bilgisi size verilmiş zaten. hala da yok dediler.


    Yani kısaca koskoca avea 1 tane 32 gblık LG G3 cihaz temin edemiyor. inanılır gibi değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teyology -- 9 Eylül 2014; 16:58:42 >
  • "koskoca avea" güldüm :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    "koskoca avea" güldüm :)


    gerçekten gülünç. zaten avea 1 tane 32 gb lık model temin edemiyorsa büyüklüğünü ortaya koyar bu değil mi?


    yetmedi LG firmasına da şikayetvar üzerinden kayıt açtım. sağolsunlar cevap yazdılar. müşteri hizmetlerini aramamı söylediler. aradım. bizim tedarik ile ilgili bir sorunumuz yok. 32 gb lık model ile ilgili olarak da sizi istediğiniz yere yönledirebiliriz dediler. güzel de bana yok diyen avea ben aveadan kampanya ile almak istiyorum. sorunum bulunmaması değil. zaten olduğunu ben de biliyorum. yok diyen koskoca avea dedim.


    kısaca özetin özeti şu. koskoca(!) avea 1 tane 32 GB lık G3 cihaz temin edemiyor.

    bir sonraki adımım şu olacak. şikayet var sitesi üzerinden yeni kayıt ile LG'den aldığım cevabı aktaracağım. aveaya LG G3 cihazı nereden temin edebileceklerini söyleyeceğim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    Yaklasik 1 yildir avea musterisiyim. Iletisim kalitesi ve fiyatlandirma ile ilgili en ufak sirun yasamadim. Hala da bu konuda sikayet edemem.

    Fakat bu yasadig8m sorun aveaya yakistiramadigim bir sorun oldugu icin taahhudum biter bitmez operator degistirecegim. Uyesi bulundugum butun forumlara da bu sorunu yazacagim.

    LG G3 un malum 2 modeli var. 16 gb ve 32 gblik modeli. Sadece kapasitw degil ram farki ve dolayisiyla da pwrformans farki da var. Bu sebeple ben 32 gblik modelini almak istedim. Ama manisa merkez akhisar balikesir canakkale izmir gibi farkli il ve ilcelerde bu modeli bulamadim. Sikayet kaydi olusturdum. Faturayi Lg Turkiyeye kesiyorlar. Bilmiyorum. Lg ye de soracagim konuyu bakalim sorunu kabullenecekler mi

    Bu olay sadece senin bulunduğun yerde değil Avea'nın hemen hemen bütün bayilerinde var. Ben İstanbul'da farklı ilçelerdeki bayilere sordum "yok" diyorlar.

    Bir de şöyle bir durum var; cihaz elinde varsa, müşteri kampanyalı-taahhütlü istiyorsa bile yok diyebiliyorlar. Bu durumda önce "cihaz elinizde var mı?" diye sorup sonrasında kampanyalı almak istediğini söylemeN gerekiyor.

    Tanıdık bayi ise, bayi elemanlarıyla aran iyi ise muhabbetin varsa yardımcı olabiliyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    Yaklasik 1 yildir avea musterisiyim. Iletisim kalitesi ve fiyatlandirma ile ilgili en ufak sirun yasamadim. Hala da bu konuda sikayet edemem.

    Fakat bu yasadig8m sorun aveaya yakistiramadigim bir sorun oldugu icin taahhudum biter bitmez operator degistirecegim. Uyesi bulundugum butun forumlara da bu sorunu yazacagim.

    LG G3 un malum 2 modeli var. 16 gb ve 32 gblik modeli. Sadece kapasitw degil ram farki ve dolayisiyla da pwrformans farki da var. Bu sebeple ben 32 gblik modelini almak istedim. Ama manisa merkez akhisar balikesir canakkale izmir gibi farkli il ve ilcelerde bu modeli bulamadim. Sikayet kaydi olusturdum. Faturayi Lg Turkiyeye kesiyorlar. Bilmiyorum. Lg ye de soracagim konuyu bakalim sorunu kabullenecekler mi

    Bu olay sadece senin bulunduğun yerde değil Avea'nın hemen hemen bütün bayilerinde var. Ben İstanbul'da farklı ilçelerdeki bayilere sordum "yok" diyorlar.

    Bir de şöyle bir durum var; cihaz elinde varsa, müşteri kampanyalı-taahhütlü istiyorsa bile yok diyebiliyorlar. Bu durumda önce "cihaz elinizde var mı?" diye sorup sonrasında kampanyalı almak istediğini söylemeN gerekiyor.

    Tanıdık bayi ise, bayi elemanlarıyla aran iyi ise muhabbetin varsa yardımcı olabiliyorlar.

    doğrudur. avea bana direkt stoklarda yok dedi. LG'ye sordum. LG müşteri hizmetleri bana tedarik edebileceğim noktalarla ilgili bilgilendirme yaptı. sonra aveaya cevabı yazdım. bakın LG cihaz var diyor arayın sizi yönlendirsinler dedim.

    müşteri hizmetleri ile görüştük. ve artık patladım. bana doyurucu cevap neden verilmiyor dedim. stokta yok. ama kampanyalı satışlarda gösteriliyor. aylık ödeme şu kadar çıkartılıyor. bana dense ki 32 GB'lık modeli kampanyadan çıkarttık deseler tamam diyeceğim dedim. görüştüğüm temsilci yeni kayıt oluşturdu. bilemiyorum. çözüm bulunmazsa donanımhaber gibi internette aktif kullandığım tüm platformlarda bu durumu paylaşacağım dedim. tehdit değil. elimden başka bir şey gelmiyor zaten. ama çok üzdünüz beni . 1 aydır uğraşıyorum bunun için dedim. ufak da olsa bir umudum var hala. en başta dediğimi en sonda yineliyorum. aveaya numara taşıma ile geçmiştim ve eski operatörümün müşteri odaklı olmayan tutumları beni deli ediyordu. aveada ise bu yaşadığım ilk sıkıntı. daha önce ufak tefek sorunlara hemen çözüm bulmuşlardı. ben hala inanmak istiyorum aveaya. iletişim kalitesiyle ilgili de en ufak sorunum yok. aveada uzun yıllar müşteri olarak kalmak isterim.

    tabi bu sıkıntıyı çözerlerse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    Yaklasik 1 yildir avea musterisiyim. Iletisim kalitesi ve fiyatlandirma ile ilgili en ufak sirun yasamadim. Hala da bu konuda sikayet edemem.

    Fakat bu yasadig8m sorun aveaya yakistiramadigim bir sorun oldugu icin taahhudum biter bitmez operator degistirecegim. Uyesi bulundugum butun forumlara da bu sorunu yazacagim.

    LG G3 un malum 2 modeli var. 16 gb ve 32 gblik modeli. Sadece kapasitw degil ram farki ve dolayisiyla da pwrformans farki da var. Bu sebeple ben 32 gblik modelini almak istedim. Ama manisa merkez akhisar balikesir canakkale izmir gibi farkli il ve ilcelerde bu modeli bulamadim. Sikayet kaydi olusturdum. Faturayi Lg Turkiyeye kesiyorlar. Bilmiyorum. Lg ye de soracagim konuyu bakalim sorunu kabullenecekler mi

    Bu olay sadece senin bulunduğun yerde değil Avea'nın hemen hemen bütün bayilerinde var. Ben İstanbul'da farklı ilçelerdeki bayilere sordum "yok" diyorlar.

    Bir de şöyle bir durum var; cihaz elinde varsa, müşteri kampanyalı-taahhütlü istiyorsa bile yok diyebiliyorlar. Bu durumda önce "cihaz elinizde var mı?" diye sorup sonrasında kampanyalı almak istediğini söylemeN gerekiyor.

    Tanıdık bayi ise, bayi elemanlarıyla aran iyi ise muhabbetin varsa yardımcı olabiliyorlar.

    doğrudur. avea bana direkt stoklarda yok dedi. LG'ye sordum. LG müşteri hizmetleri bana tedarik edebileceğim noktalarla ilgili bilgilendirme yaptı. sonra aveaya cevabı yazdım. bakın LG cihaz var diyor arayın sizi yönlendirsinler dedim.

    müşteri hizmetleri ile görüştük. ve artık patladım. bana doyurucu cevap neden verilmiyor dedim. stokta yok. ama kampanyalı satışlarda gösteriliyor. aylık ödeme şu kadar çıkartılıyor. bana dense ki 32 GB'lık modeli kampanyadan çıkarttık deseler tamam diyeceğim dedim. görüştüğüm temsilci yeni kayıt oluşturdu. bilemiyorum. çözüm bulunmazsa donanımhaber gibi internette aktif kullandığım tüm platformlarda bu durumu paylaşacağım dedim. tehdit değil. elimden başka bir şey gelmiyor zaten. ama çok üzdünüz beni . 1 aydır uğraşıyorum bunun için dedim. ufak da olsa bir umudum var hala. en başta dediğimi en sonda yineliyorum. aveaya numara taşıma ile geçmiştim ve eski operatörümün müşteri odaklı olmayan tutumları beni deli ediyordu. aveada ise bu yaşadığım ilk sıkıntı. daha önce ufak tefek sorunlara hemen çözüm bulmuşlardı. ben hala inanmak istiyorum aveaya. iletişim kalitesiyle ilgili de en ufak sorunum yok. aveada uzun yıllar müşteri olarak kalmak isterim.

    tabi bu sıkıntıyı çözerlerse.

    AVEA bayileri taahhütlü satmak istemiyorlar.

    Birde bayilerde genelde düşük cihazlar oluyor.




  • Hocam sizin gibi düşündüğüm için 10 yıl avea faturalı kullandım. Bir gün faturadan kazık yedik sonra ver elini turkcell..
    Aveada sorunsuz geçen her anın şans iken turkcell de sorun yaşama ihtimalin yok..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Hocam sizin gibi düşündüğüm için 10 yıl avea faturalı kullandım. Bir gün faturadan kazık yedik sonra ver elini turkcell..
    Aveada sorunsuz geçen her anın şans iken turkcell de sorun yaşama ihtimalin yok..

    turkcell bana bedava konuşturacağız dese geçmem. zaten eski operatörüm turkcell ve 14 yıl tcell müşterisiydim. farklı farklı zamanlarda sürekli kazığını yemekten bıktım aveaya geçtim. en azından dediğini yapıyor demediğini yapmıyor. t.cell ise sen geçtikten 2 ay sonra tarife değiştiriyor. kamu 1500 mağdurlarından birisiyim. mahkeme sürecini de bildiğim için inatla t.cellden ayrılmadım ve 59 59 ödemeye devam ettim. sonra btk iade kararı verdi. tcell mahkeme kararı ile yürütmeyi durdurdu. 3 yıl daha t.cell de kaldım. ama o iade hiç gerçekleşmedi.

    sonra aveaya geçtikten sonra sorgulama yaptım. 100 liranın üzerinde olması gereken iade 37 lira görünüyor. kuruşum olsa bırakmam turkcellde ve dediğimi tekrar ediyorum. 5 liraya 5000 dk lık tarife desinler geçmem. ertesi ay sana duyurmadan her yöne olan o 5000 dakikayı 10000 dakika yaparlar fiyatını da 50 lira yaparlar. konuşsaydın derler. ya da her yöneyi turkcell içine çevirip diğer operatörlerle yaptığın konuşmalara 500 lira fatura çıkarırlar. müşteri hizmetleri zaten ayrı alem. adama böyle yapılmamalıydı diyorum. sinirli bir ses tonuyla yaptığımız yasalara aykırı değil diyor. azarlar bir ses tonuyla. yasal olabilir. ama ahlağa uygun değil. müşteriye ahde vefa etmiyorsunuz diyorum. olabilir ama yasal diyor hala. hay kafanıza anayasa kitabı düşsün. krizlere batasınız.

    iş ahlağından yoksun bir şirket turkcell. telefon kullanmayı bırakırım turkcelle geçmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Hocam sizin gibi düşündüğüm için 10 yıl avea faturalı kullandım. Bir gün faturadan kazık yedik sonra ver elini turkcell..
    Aveada sorunsuz geçen her anın şans iken turkcell de sorun yaşama ihtimalin yok..

    turkcell bana bedava konuşturacağız dese geçmem. zaten eski operatörüm turkcell ve 14 yıl tcell müşterisiydim. farklı farklı zamanlarda sürekli kazığını yemekten bıktım aveaya geçtim. en azından dediğini yapıyor demediğini yapmıyor. t.cell ise sen geçtikten 2 ay sonra tarife değiştiriyor. kamu 1500 mağdurlarından birisiyim. mahkeme sürecini de bildiğim için inatla t.cellden ayrılmadım ve 59 59 ödemeye devam ettim. sonra btk iade kararı verdi. tcell mahkeme kararı ile yürütmeyi durdurdu. 3 yıl daha t.cell de kaldım. ama o iade hiç gerçekleşmedi.

    sonra aveaya geçtikten sonra sorgulama yaptım. 100 liranın üzerinde olması gereken iade 37 lira görünüyor. kuruşum olsa bırakmam turkcellde ve dediğimi tekrar ediyorum. 5 liraya 5000 dk lık tarife desinler geçmem. ertesi ay sana duyurmadan her yöne olan o 5000 dakikayı 10000 dakika yaparlar fiyatını da 50 lira yaparlar. konuşsaydın derler. ya da her yöneyi turkcell içine çevirip diğer operatörlerle yaptığın konuşmalara 500 lira fatura çıkarırlar. müşteri hizmetleri zaten ayrı alem. adama böyle yapılmamalıydı diyorum. sinirli bir ses tonuyla yaptığımız yasalara aykırı değil diyor. azarlar bir ses tonuyla. yasal olabilir. ama ahlağa uygun değil. müşteriye ahde vefa etmiyorsunuz diyorum. olabilir ama yasal diyor hala. hay kafanıza anayasa kitabı düşsün. krizlere batasınız.

    iş ahlağından yoksun bir şirket turkcell. telefon kullanmayı bırakırım turkcelle geçmem.

    kal o zaman avea da ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd


    quote:

    Orijinalden alıntı: teyology

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Hocam sizin gibi düşündüğüm için 10 yıl avea faturalı kullandım. Bir gün faturadan kazık yedik sonra ver elini turkcell..
    Aveada sorunsuz geçen her anın şans iken turkcell de sorun yaşama ihtimalin yok..

    turkcell bana bedava konuşturacağız dese geçmem. zaten eski operatörüm turkcell ve 14 yıl tcell müşterisiydim. farklı farklı zamanlarda sürekli kazığını yemekten bıktım aveaya geçtim. en azından dediğini yapıyor demediğini yapmıyor. t.cell ise sen geçtikten 2 ay sonra tarife değiştiriyor. kamu 1500 mağdurlarından birisiyim. mahkeme sürecini de bildiğim için inatla t.cellden ayrılmadım ve 59 59 ödemeye devam ettim. sonra btk iade kararı verdi. tcell mahkeme kararı ile yürütmeyi durdurdu. 3 yıl daha t.cell de kaldım. ama o iade hiç gerçekleşmedi.

    sonra aveaya geçtikten sonra sorgulama yaptım. 100 liranın üzerinde olması gereken iade 37 lira görünüyor. kuruşum olsa bırakmam turkcellde ve dediğimi tekrar ediyorum. 5 liraya 5000 dk lık tarife desinler geçmem. ertesi ay sana duyurmadan her yöne olan o 5000 dakikayı 10000 dakika yaparlar fiyatını da 50 lira yaparlar. konuşsaydın derler. ya da her yöneyi turkcell içine çevirip diğer operatörlerle yaptığın konuşmalara 500 lira fatura çıkarırlar. müşteri hizmetleri zaten ayrı alem. adama böyle yapılmamalıydı diyorum. sinirli bir ses tonuyla yaptığımız yasalara aykırı değil diyor. azarlar bir ses tonuyla. yasal olabilir. ama ahlağa uygun değil. müşteriye ahde vefa etmiyorsunuz diyorum. olabilir ama yasal diyor hala. hay kafanıza anayasa kitabı düşsün. krizlere batasınız.

    iş ahlağından yoksun bir şirket turkcell. telefon kullanmayı bırakırım turkcelle geçmem.

    kal o zaman avea da ;)

    aveada kalmakla turkcelle geçmekten başka üçüncü bir tercihim daha olduğunu düşünüyorum. ;)




  • aynı şekilde sizin gibi bende bu kampanyanın peşindeyim,malesef cihaz yok ancak bu hafta içinde aveanın bu sorunu çözceğini duydum bizzat bölge bayiinden bunun dışında ankarada bulunan sakarya caddesindeki ve ziya gökalp caddesindeki avealarda cihaz mevcut her renk var 32 gb lık hem de.ben başka bi bayiiden başvurduğum için ordan almak zorundayım,sikayet var .com da da destekliuyorm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.