Şimdi Ara

Koss PortaPro Garanti Problemi Elmasepeti.com Kurucu ortağından terbiyesizce atılan cevap (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben de müşteri hizmetlerinde çalışıyorum ve müdür müşteriye böyle bir cevap versin anında atılır !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blind Evil

    55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..


    yok olay o kadar basit değil arkadaş garantili denen bir üründen dolayı mağdur olmuş ve sorunu çözülemiyor arkadaş haksızda olabilir ama bu durum kimseye hakaret hakkı vermez. arkadaşı kutluyorum. hakkını aramalı olumlu olumsuz yasal çerçevede her türlü yol denenmeli. tabi şu ortağın yaptığı gibi edep sınırlarını aşan durumlarda da gerekli tepki gösterilmeli. bu mesaja rağmen hala elmasepetini savunanlarıda anlamak zor. arkadaş haksız olabilir ama elma sepetinin ortağı densiz. demekki bundan sonra elmasepetinden uzak durmalı.


    Sanırım yukarıda yorum yapan arkadaşları yanlış anlamışsınız. Elmasepeti'nin üslubunu takdir eden olmadı. Herkes o üsluba gerekli tepkiyi gösterdi zaten. Yanlış olduğunu herkes belirtti.


    gerçekten hakısınız ben görememişim kusura bakmayın arkadaş siyahlaştırdığım mesajda elmasepeti.comu bu tavrından dolayı yerden yere vurmuş.


    Sadece üslup konusunu söyledim. Teklifleri tartışılır, ki tartışıldı zaten. İlk mesajda yazan ilk mail'e olan tepki belli.


    Elma sepetinin üslubunun yanlış olduğu tartışılmaz olduğundan dolayı, üsluptan bahsetmeyip elmasepeti ve koss ürünümle ilgili tecrübelerimi paylaştım. Ki altta benim karaladığım ve kossun yabancı tönetiminden gelen mesajdan sonra ürün sahibi kullanıcı ısrarla mesaj atmasaymış olay bu noktaya gelmeden kapanabilirmiş dedim.

    Çünkü adamlar direk yazmışlar yetkili satıcı olup olmadığını bilemeyeceğimizden garantimizden yararlanamazsınız diye. Elmasepeti de zaten kullanıcı hatası yada garantisiz ürün için tamir ücretlerini yazmış olay son halini almadan...




  • urunu aldıgı adam yetkılı satıcı degıl bellıkı konuyu acan arkadasın adına faturada yok ne garantısınden bahsedılıyo onu anlamadım boyle bır durumda zaten uluslar arası garantı yasal olarakta devre dısı kalır elmasepetı haklı.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mahlegan -- 26 Temmuz 2011; 12:07:51 >
  • Peki direk bir firmadan 10 liraya faturalı bir kulaklık alsam onlarda bu satın aldığım ürün için ömürboyu garanti veriyorum deseler ve bende bu kulaklığı keyfim istediği için 5 yıl boyunca 24 saat burn in de bıraksam 6. yılındada arıza çıkarsa arızaya gönderme hakkımı hangi mantık elimden alabilir?
    Ucuz ürünün az garantisi olur pahalı ürünü çok garantisi olur olayına durumu getirmek doğru bir mantık değildir.
    Ömür boyu tamir garantisivarsa ömürboyu tamir edecek ,
    2 yıl diyorsa 2 yıl edecek.
  • konu satıcılarla ve müşterilerin prosedürleri bilmemesiyle alakalı. Mesela kingston ram lerde ömür boyu garanti var, zaten ram durduk yere bozulan bir donanım değil. Ama kulaklık için bu durum geçerli değil tabiki. 4 5 sene sonra mutlaka bozulmaya başlar. Orada zaten yazmışlar limited warranty diye yukarıda da belirtilmiş. Zaten ürünün çoklu kişi kullanımında da garanti verilmediği yazıyor. Bir ürünü almadan önce garanti ve servis hakkında ne gibi seçenekler sunduklarına bakmak lazım. Mesela, nette ömür boyu garanti veriyorlar diye görmüşsünüz ama gerçekte limited olduğu ortaya çıktı. Bir örnek daha vereyim; monster ın sitesinde, her türlü arıza ya da tek bir ölü piksel durumunda bile ürün değişimi yapıldığı yazıyor. Eğer değişmezlerse zaten otomatikmen haksız duruma düşerler.
  • Merak ettim, bir gelişme varmı konu ile ilgili acaba?
  • %100 Elmasepeti ve Koss haklı..

    Tüketici HER ZAMAN haklı diye bişey de yoktur.
    Siz malı eBay'den aldınız da tüketici olarak alırken VERGİSİNİ VERDİNİZ mi devlete?
    Öteki adam toptancısı, vergisiyle ithal ediyor, üzerine bin tane ek masraf geliyor ve elbette eBay'den pahalıya satıyor..
    Bu sebeple eBay'den vs. mal alınca bunu garanti kapsamında diye düşünmemeniz lazım. Buna hakkınız da yoktur.

    Biz açıkçası elmasepetibenzeri bir eticaret sitesi de yönetiyoruz ve hergün nelerle karşılaşıyoruz bir bilseniz. Üslup belki biraz sert gibi görünebilir ama kurucu ortak mail atana kadar kimbilir kaç defa mailler, telefonlar, tehditler vs. vs...

    "Bu kadar boş zamanınız varsa hayır kurumlarında görev alın" lafına koptum.. Bundan sonra bunu arada sırada ben de kullanabilirim ..




  • Burada elmaesepeti yöneticisi tamamen profesyonellikle bağdaşmayan amatörce bir tavır takınmış. Çok başarısız, çok kötü bir tavır. Ben şirket sahibi olsam 5 dakika tutmam.

    Bir kalite yöneticisi olarak şunu söyleyebilirim: Her müşteri şikayeti bir ödüldür. Size ürününüz hakkında daha çok müşterinin şikayet edip ürünü iade etmesine neden olabilecek bir ipucu verir. Size sorun büyümeden önlem almak için fırsat verir ve bu çok değerlidir. İstatistiklere göre eğer 1 müşteri şikayet ediyorsa ortalama 19 başka müşteri memnun kalmadığında şikayet etmiyordur ve sadece markanızı almayı bırakıyordur. Dahası marka hakkında iyi konuşan 1 kişi varsa, memnun kalmadığında kötü konuşan en az 5 kişi vardır. Ve kaybedilen bir müşteriyi geri kazanmanın maliyeti yeni müşteri kazanmanın en az 5 katıdır.

    Bunlar uzun yıllar süren araştırmalarda ortaya konulmuş gerçekler. Bu durumda şikayet eden bir müşteriyi tatmin etmek o müşterinin kazanılması demektir. Marka hakkında kötü konuşmasının önüne geçilmiş olur, bilhassa o müşteri marka hakkında iyi bir izlenim sahibi olarak kalır. Hatta markanın reklamını yapmaya başlayan bir marka temsilcisi durumuna gelir. O yüzden müşteri şikayetlerini mümkün olduğunca cepten karşılayarak çözmek sanılandan daha faydalıdır. Problemi çözülen müşteri markayı terketmez, gene alır. Çünkü problem çıksa bile çözüleceğine güvenir.

    Türkiye'de bu anlattıklarımı bilen çok az. Bilip de inanan daha da az. O yüzden bizde müşteri hizmetleri berbat yürütülen bir iştir. Bir angaryadır. Ama yurtdışında öyle değil. Ürünüm bozuldu dediğimde bana sorgusuz sualsiz yeni ürün gönderen firmalar var ve onlar bu yüzden hep çok takdir toplamışlardır. Yerli firmaların da o seviyeye gelmesi için bizim daha çok şikayet etmemiz ve internetten yaşadıklarımızı paylaşmaya devam etmemiz lazım.

    Birisi de demiş ki "vergi vermeden almış". Sana ne vergisinden? Üreticiysen ürününe bakarsın, markana bakarsın. Devletlerin vergi politikası, ülkelerin tüketici kanunları ya da tüketicinin satış yolları üreticiyi ilgilendirmemelidir. Ürünü inceleyip gerçek mi değil mi anlamak mümkündür. Gerçekse 1-2 dolarlık parçasını değiştirip tamir et, müşteri hayran kalsın, marka temsilcin olsun. Fena mı olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generalduncan

    Burada elmaesepeti yöneticisi tamamen profesyonellikle bağdaşmayan amatörce bir tavır takınmış. Çok başarısız, çok kötü bir tavır. Ben şirket sahibi olsam 5 dakika tutmam.

    Bir kalite yöneticisi olarak şunu söyleyebilirim: Her müşteri şikayeti bir ödüldür. Size ürününüz hakkında daha çok müşterinin şikayet edip ürünü iade etmesine neden olabilecek bir ipucu verir. Size sorun büyümeden önlem almak için fırsat verir ve bu çok değerlidir. İstatistiklere göre eğer 1 müşteri şikayet ediyorsa ortalama 19 başka müşteri memnun kalmadığında şikayet etmiyordur ve sadece markanızı almayı bırakıyordur. Dahası marka hakkında iyi konuşan 1 kişi varsa, memnun kalmadığında kötü konuşan en az 5 kişi vardır. Ve kaybedilen bir müşteriyi geri kazanmanın maliyeti yeni müşteri kazanmanın en az 5 katıdır.

    Bunlar uzun yıllar süren araştırmalarda ortaya konulmuş gerçekler. Bu durumda şikayet eden bir müşteriyi tatmin etmek o müşterinin kazanılması demektir. Marka hakkında kötü konuşmasının önüne geçilmiş olur, bilhassa o müşteri marka hakkında iyi bir izlenim sahibi olarak kalır. Hatta markanın reklamını yapmaya başlayan bir marka temsilcisi durumuna gelir. O yüzden müşteri şikayetlerini mümkün olduğunca cepten karşılayarak çözmek sanılandan daha faydalıdır. Problemi çözülen müşteri markayı terketmez, gene alır. Çünkü problem çıksa bile çözüleceğine güvenir.

    Türkiye'de bu anlattıklarımı bilen çok az. Bilip de inanan daha da az. O yüzden bizde müşteri hizmetleri berbat yürütülen bir iştir. Bir angaryadır. Ama yurtdışında öyle değil. Ürünüm bozuldu dediğimde bana sorgusuz sualsiz yeni ürün gönderen firmalar var ve onlar bu yüzden hep çok takdir toplamışlardır. Yerli firmaların da o seviyeye gelmesi için bizim daha çok şikayet etmemiz ve internetten yaşadıklarımızı paylaşmaya devam etmemiz lazım.

    Birisi de demiş ki "vergi vermeden almış". Sana ne vergisinden? Üreticiysen ürününe bakarsın, markana bakarsın. Devletlerin vergi politikası, ülkelerin tüketici kanunları ya da tüketicinin satış yolları üreticiyi ilgilendirmemelidir. Ürünü inceleyip gerçek mi değil mi anlamak mümkündür. Gerçekse 1-2 dolarlık parçasını değiştirip tamir et, müşteri hayran kalsın, marka temsilcin olsun. Fena mı olur?

    Çok güzel yazmışsınız tebrik ederim olması gereken budur , ama bizdeki satıcılar müşteriyi koyun sürüsü gibi gören mal satarım arkama bakmam mantalitesine sahip olduğu sürece bu çok zor gelişir hocam , Müşteri herzaman haklıdır , lafı boşa söylenmemiştir




  • İyi de Koss sitesinde kocaman yapmış Ebay'den alınanlara garanti vermiyoruz diye... Bu şikayeti yapan arkadaş olmayan hakkını arıyor. Elmasepeti yöneticisi de bence gerekeni yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Siyah Nur


    İyi de Koss sitesinde kocaman yapmış Ebay'den alınanlara garanti vermiyoruz diye... Bu şikayeti yapan arkadaş olmayan hakkını arıyor. Elmasepeti yöneticisi de bence gerekeni yapmış.

    O zaman onlarda haksız , ürün orijinal ise desteğini verecek öyle saçmalık olmaz , 100 liralık kulaklık için bu kadar tantana yapmaya gerek yok , Ebay'de sattırma o zaman malını şikayet et ?
  • Adamın nerde nasıl satacağına karışamazsın ki... Ben kullandığım bir malı yada alıp hiç kullanmadan sıfır diye bir malı satabilirim. Buna karışamazlar. Devlet vergi koyar yada koymaz bu ayrı konu.

    Ayrıca Koss'un öyle bir zorunluluğu da yok, adamlar Ebay'e destek vermiyoruz demiş. Şikayet edeceğine belki garantiyi kapatma yoluna gitmişler, bu da bir tedbirdir. Ama sitesinde sözleşme olarak yazdığı şeyi -bu kanun olarak da geçer ve ürünü aldığınızda bunu kabul etmiş sayılırsınız- inatla ve ısrarla hiçbir şekilde sorumluluğu olmayan Elmasapeti'ne dayatmanın da bir âlemi yoktur. Tantanayı çıkaran da Elmasepeti değil, bilakis dayatan şahıstır. Benim dikkat çekmek istediğim nokta bu kişinin hakkı olmayan bir şeyi istemesidir. Sen vergi verme, Koss'tan izinsiz ürün sat-al, üstüne bir de gel hak iddia et. Ceza almadığına dua etsin bence.
  • Burada konu vergi vermeme meselesi de degil aslinda.
    @Mair japonyadan gelen jvc'yi Tr distributorune gonderdi garanti icin.. ama urunun sahtesi olmadigi icin bu destegi verebiliyor firma.. portapronun ise sahtesinin oldugu biliniyor, dolayisiyla bu yukun altina girmemek firmanin en dogal hakkidir..
  • Ebay'e destek vermiyoruz demek ne demek orada satılan ürün sahte ürün ise eyvallah ama orjinal ürün ise koss fabrikasında üretilmiş ise ve ömür boyu garantisi adı altında satıyorlarsa eşşek gibi yenisini vermesi gerek Koss'un . bunun türkiye'de geçerli olan vergi ile alakası yok , ha böyle birşey ile ben uğraşırmıydım HAYIR dolabın bir köşesine atar bırakırdım , arkadaş burada elmasepeti ile muhattap olmayıp aynı ısrarı koss'a yapsaydı bence ürünü değiştirebilirdi . yukarda arkadaşın anlattığı şeyler olması gereken şeyler , başka bir topiğede yazmıştım burayada yazayım ;


    Amerikada okuyan bir arkadaşım yetiştirmesi gereken bir tezi için banyoda traş olurken bile laptop kullanmış ve buhardan laptop nem almış ve açılmaz olmuş , garantisi olmamasına rağmen . dell ' e mail atmış ve ücretsiz olarak kargolayın kontrol edelim demişler eskisi tamir edilemediğinden 2-3 gün sonra arkadaşıma kargo gelmiş bir bakmış 2 tane laptop birisi yepyeni sıfır ambalajında kendisinkinden daha iyi bir laptop , ve kendi eski laptopu , aslında kendi hatasından kaynaklanan bu durum karşısında çok mahçup olmuş ve bir teşekkür maili atmış firmaya , firmada kendisine aynı hassasiyet ile Biz teşekkür ederiz babında mail atmış , ne telefon görüşmesi ne sinir ne stres.... herşey 2 satır yazı ile olup bitmiş , milyarlarca dolarlık bir şirket taş çatlasa 1000 dolarlık bir laptopu müşteri memnuniyeti için gönderiyor , Bir ara reklamlarda da vardı "İnsanların güvenin kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" demiş robert bosh , Dell satın aldığı yeri sormuyor faturası var mı diye sormuyor markası ne DELL kimin ürünü Dell'in ürünü , kendi ürünü ile ilgileniyor , tartışmasız olması gereken budur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 8 Mart 2012; 17:37:04 >




  • Herkesin kendi tercihi vardır. Bana göre Elmasepeti iyi etmiş, hakkı da budur. Sizin görüşleriniz farklıdır, saygı duyarım.
  • Bunun tercih ile alakası yok , Yukardaki arkadaş kalite yöneticisi olarak yazmış ve çok güzel açıklamış herşeyi , Koss firması bir tane yeni kulaklık gönderse ne olacaktı batacakmıydı , ticarette ufak tefek şeylerin lafı edilmez müşteri kazanmak zarar etmekten her zaman daha karlıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: generalduncan

    Burada elmaesepeti yöneticisi tamamen profesyonellikle bağdaşmayan amatörce bir tavır takınmış. Çok başarısız, çok kötü bir tavır. Ben şirket sahibi olsam 5 dakika tutmam.

    Bir kalite yöneticisi olarak şunu söyleyebilirim: Her müşteri şikayeti bir ödüldür. Size ürününüz hakkında daha çok müşterinin şikayet edip ürünü iade etmesine neden olabilecek bir ipucu verir. Size sorun büyümeden önlem almak için fırsat verir ve bu çok değerlidir. İstatistiklere göre eğer 1 müşteri şikayet ediyorsa ortalama 19 başka müşteri memnun kalmadığında şikayet etmiyordur ve sadece markanızı almayı bırakıyordur. Dahası marka hakkında iyi konuşan 1 kişi varsa, memnun kalmadığında kötü konuşan en az 5 kişi vardır. Ve kaybedilen bir müşteriyi geri kazanmanın maliyeti yeni müşteri kazanmanın en az 5 katıdır.

    Bunlar uzun yıllar süren araştırmalarda ortaya konulmuş gerçekler. Bu durumda şikayet eden bir müşteriyi tatmin etmek o müşterinin kazanılması demektir. Marka hakkında kötü konuşmasının önüne geçilmiş olur, bilhassa o müşteri marka hakkında iyi bir izlenim sahibi olarak kalır. Hatta markanın reklamını yapmaya başlayan bir marka temsilcisi durumuna gelir. O yüzden müşteri şikayetlerini mümkün olduğunca cepten karşılayarak çözmek sanılandan daha faydalıdır. Problemi çözülen müşteri markayı terketmez, gene alır. Çünkü problem çıksa bile çözüleceğine güvenir.

    Türkiye'de bu anlattıklarımı bilen çok az. Bilip de inanan daha da az. O yüzden bizde müşteri hizmetleri berbat yürütülen bir iştir. Bir angaryadır. Ama yurtdışında öyle değil. Ürünüm bozuldu dediğimde bana sorgusuz sualsiz yeni ürün gönderen firmalar var ve onlar bu yüzden hep çok takdir toplamışlardır. Yerli firmaların da o seviyeye gelmesi için bizim daha çok şikayet etmemiz ve internetten yaşadıklarımızı paylaşmaya devam etmemiz lazım.

    Birisi de demiş ki "vergi vermeden almış". Sana ne vergisinden? Üreticiysen ürününe bakarsın, markana bakarsın. Devletlerin vergi politikası, ülkelerin tüketici kanunları ya da tüketicinin satış yolları üreticiyi ilgilendirmemelidir. Ürünü inceleyip gerçek mi değil mi anlamak mümkündür. Gerçekse 1-2 dolarlık parçasını değiştirip tamir et, müşteri hayran kalsın, marka temsilcin olsun. Fena mı olur?

    +1




  • iyi o zaman dogu is hanindan aldigim sony lcd televizyonuma da Sony official garanti versin..

    Siz neyin kafasini yasiyorsunuz kuzum?
    Adam eBay'den gray market urun almis, sorun cikinca da vay anam buradaki distrubutor neden bidi bidi..

    Kaale alip bi de cevap yazmislar o bile buyuk olay bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhendis78

    iyi o zaman dogu is hanindan aldigim sony lcd televizyonuma da Sony official garanti versin..

    Siz neyin kafasini yasiyorsunuz kuzum?
    Adam eBay'den gray market urun almis, sorun cikinca da vay anam buradaki distrubutor neden bidi bidi..

    Kaale alip bi de cevap yazmislar o bile buyuk olay bence...


    Eğer Sony, televizyonlarıyla beraber "ömür boyu garantilidir" ibaresini taşıyan garanti belgesi veriyorsa ve siz de bu televizyonun ilk satış belgesini elinizde bulunduruyorsanız verecekler arkadaşım. Sapla samanı karıştırmayalım. Sırf bu kafa yüzünden uluslararası garantisi olan cihazlarımızı yerli resmi distribütörlere ve servislere gönderemiyoruz. Adamlar da fiyatlar üzerinde istedikleri gibi at oynatıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.