Şimdi Ara

Koss PortaPro Garanti Problemi Elmasepeti.com Kurucu ortağından terbiyesizce atılan cevap (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle fly free

    Eğer Sony, televizyonlarıyla beraber "ömür boyu garantilidir" ibaresini taşıyan garanti belgesi veriyorsa ve siz de bu televizyonun ilk satış belgesini elinizde bulunduruyorsanız verecekler arkadaşım. Sapla samanı karıştırmayalım. Sırf bu kafa yüzünden uluslararası garantisi olan cihazlarımızı yerli resmi distribütörlere ve servislere gönderemiyoruz. Adamlar da fiyatlar üzerinde istedikleri gibi at oynatıyorlar.

    Arkadaşın Elmasepeti'ne gönderdiği ürünün faturası yok, orjinalliği bile kesin değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle fly free

    Eğer Sony, televizyonlarıyla beraber "ömür boyu garantilidir" ibaresini taşıyan garanti belgesi veriyorsa ve siz de bu televizyonun ilk satış belgesini elinizde bulunduruyorsanız verecekler arkadaşım. Sapla samanı karıştırmayalım. Sırf bu kafa yüzünden uluslararası garantisi olan cihazlarımızı yerli resmi distribütörlere ve servislere gönderemiyoruz. Adamlar da fiyatlar üzerinde istedikleri gibi at oynatıyorlar.

    Arkadaşın Elmasepeti'ne gönderdiği ürünün faturası yok, orjinalliği bile kesin değil.

    Yok benim görüşüm bu olay üzerine değil zaten. Genel olarak yurdumda içinde bulunduğumuz durumdan şikayetçiyim.




  • Gray market, spot urune resmi distributorun garanti verdigi bir ulke duymadim gormedim ben daha...
  • elmasepeti düzgün çalışan bir yerdir aslında ben bu konuda yanlış bir olay göremedim açıkcası... aynı konunun benzeri gecen gün kulaklık.com da da yaşandı
  • Baska firma olsa cevap bile vermezdi.
  • Tesadüfen karşılaştığım konuya binaen bir tecrübemi paylaşmak istedim.Bazı arkadaşlar ürünün faturasının olmadığından,elmasepetinden alınmadığından,orijinalliğinin bile şüpheli olduğundan vs bahsederek şirketi haklı bulmuşlar.Ben koss ksc 75 marka ürünü Tr den 80 tl karşılığında satın almıştım.Ürünün faturası ve kutusu üzerinde elmasepeti logosu olmasına rağmen ürünüm arızalandığında yukarıdaki örneğe benzer bir durum yaşadım.Öncelikle ürünün garanti süresi doldu dediler.Yanıt olarak ömür boyu garanti sürecini açıkladım.Ardından ürünü tamir edeceklerini söylediler bir kablo için ürünün yurtdışı fiyatından daha fazla bir miktar talep ettiler.Ben ardından kendileri ile hiç konuşmayıp koss globale mail attım ve ardından kendileri bu seferlik ürünü ücretsiz tamir edip yollayacaklarını söylemek için iletişime geçtiler ve ürünümü tamir edip gönderdiler.(zorunda oldukları durumu bir jest olarak göstermeleri de harika bir yaklaşımdı. :D)Tamiri yapılan ürünün jakı zaten eski jackı gibi değildi,bunu da belirteyim.Kısacası elmasepeti.com adlı şirket kaliteli markaları getirerek hizmet etmeyi değil, ülke vatandaşlarını soymaya çalışmaktadır düşüncesindeyim. Premium markaları, maddi durumu iyi olan insanlar tüketir ve arıza durumunda yenisini alırlar mantığı ile baktıklarını düşünmekteyim.Bu düşünceme sebep olan durum ise metan şirketinin sennheiser marka ucuz 2 adet kulaklığımı koşulsuz sorgusuz, ulaşım masraflarını da karşılayarak üst model ürünle değiştirmiş olmasıdır.Metan bunu yapabiliyorsa elmasepeti de bunu yapacak ya da hizmetini sunamayacağı markaları satmayacak diye düşünmekteyim.Tüketici hakem heyetlerinde de hak aramak öyle kolay değil.Bu durumu da tüketici lehine göstermeleri bir ayıptır.Şahsen Pratikev.com tarafından dolandırılmış durumdayım ve hakkımı aramak için bir sürü prosedür gerçekleştirmem isteniyor ve bu işlemler sırasında şirket benim eski siparişlerimi bile ortadan kaldırabiliyor ve şaka gibidir ki site hala satış yapıyor buna engel olan bir adet kurum yok.Sözlükler bangır bangır bağırıyor ama site hala aktif satışta.Bu durumu yaşayan biri olarak Tüketici haklarının bu ülkede savunulduğunu söyleyen ve bunu %99 gibi bir rakamla destekleyen şirket yetkilisine yazıklar olsun diyorum.Bu arada başka firma olsa yanıt bile vermezdi diyen arkadaşlara da şunları yazmak istedim.Örnek verilmesi gereken daha iyisi durumudur daha kötüsü değil.Daha kötüsünü örnek verip durumlara katlanmak, ileride daha da kötüsünün geleceğinin göstergesidir.Herkes işini iyi yapmalıdır,iyi yapan takdir edilmeli ve tercih sebebi olmalıdır, yanlış bir tutum, daha kötüsü var diyerek güzel gösterilmemelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nighteen -- 16 Şubat 2013; 5:07:55 >




  • elmasepeti haklı ebay çıktısı bir işe yaramaz. fakat o üslup ne öyle şaştım çok yanlış. Galiba Koss attığınız mailler üzerine ElmaSepeti'ne dönmüş ve bu da elmasepetini kızdırmış
  • Elmasepeti şu durumda haklı. Faturası olmayan bir ürün hiç bir şartta garanti kapsamında tamir edilmez. Fakat üslup çok kötü o açıdan gözümde çok düştüler. Hiç alışveriş yapmadım oradan ama bunu gördükten sonra da yapmam. Müşteri ile bu tarzda konuşulmaz. Düzgün bir biçimde faturasız ürünlerin garanti kapsamında onarımı yapılmaz diyebilirlerdi. Mahkemeye falan da hiç bulaşmaya gerek yok mahkeme masrafları falan hepsi üzerinize kalır. Kazanma şansınız yok. Zaten tüketici mahkemesine başvurmak için ilk istenilen belge fatura.
  • Bu konuda elmasepeti haklı görünüyor .
    Yasal FATURA olmadığı sürece , hak aramanız kesinlikle sonuçsuz kalacaktır

    Tüketici hakem heyetine gitseniz bile size İLK SORACAKLARI SORU nedir biliyor musunuz , FATURANIZ VAR MI ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.