Şimdi Ara

Koss PortaPro Garanti Problemi Elmasepeti.com Kurucu ortağından terbiyesizce atılan cevap (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kulakliğin turkiye yetkili saticisi Kurucu ortak demişki kulaklığın senin adına faturalandırılmış olması gerekir demiş.
    Kulaklığın üretici firması ise garanti açıklamasında şöyle yazmış:
    This warranty does not apply to any INITIAL USER OR purchaser who allows this product to be used by multiple PERSONS.

    Kullanılmış olarakta alabilirdin yeterki ilk aliş belgesi olsun .

    Koss garanti icin amerika ve kanada disinda yerel saticinizla gorusun diyor topu onlara atiyor sende urunu turkiyeden almadigin icin aslinda nereden aldiysan ilk is olarak orayla irtibata gecmeliydin gibi geliyor bana.

    Sana verilen cevap çok Taşralı bir cevap olmuş.
    Artık Amerikalılar ne dediyse bizim yerelde esas oğlan jön edasıyla rol kesmiş sana.

    Verecekleri Cevap basitti aslında,

    Tek yetkili satıcı olarak tarafımız dışında yada yetkilendirdiğimiz satıcılar dışında satılan ürünlere garanti hizmeti vermemiz söz konusu değildir lütfen satıcınızla garanti şartlarını görüşün.

    Ana firma uluslar arası dolaşım garantisi vermiyor sanırım en azindan bu bilgiye rastlamadım bu yuzden hic avukata gitme yoruldugunla kalirsin.

    Esas oğlan kurucu jönümüz bir sonraki mailide artık şöyle olur,
    Avukatı boşver,
    teketek kapışalım moda parkında...

    Müşteriyle bukadar yüz göz olursan milletinde böyle ağzına düşersin ne gerek var böyle polemiklere girmeye...




  • Serhat bey, belkide haklısınız yorulacağım ama bu adama bir şekilde benimle böyle konuştuğu için haddini bildirmem lazım diye düşünüyorum. Kendisi benim arkadaşım değil kaldı ki arkadaşlarım benimle böyle konuşmuyor. Dediğim gibi avukat arkadaşlarım var ama tatildeler geldiklerinde bu konuyu kendileriylede tartışacağım. Ürünün garantisini çoktan geçtim ben olay başka bir boyut kazandı. Ayrıca garantiye de verseydim büyük ihtimal 2 ay içinde tekrar bozulurdu sanırsam. Kulaklıkta bariz derecede görünen bir erime izi var ve kulaklığın süngeri yırtılmış. Acaba hangi "garanti usta" larının elinden geçti ürün merak ediyorum.

    Edit:Bu arada dün attığım mail sonucu bana yeni kulaklık süngeri ve unuttukları deri kılıfımı göndereceklerini söylemiştiler ama hala piyasada bir şey yok. Pazartesiye kadar bekleyeceğim olmadı bir mail daha atacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PF -- 14 Temmuz 2011; 22:38:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PF

    Serhat bey, belkide haklısınız yorulacağım ama bu adama bir şekilde benimle böyle konuştuğu için haddini bildirmem lazım diye düşünüyorum. Kendisi benim arkadaşım değil kaldı ki arkadaşlarım benimle böyle konuşmuyor. Dediğim gibi avukat arkadaşlarım var ama tatildeler geldiklerinde bu konuyu kendileriylede tartışacağım. Ürünün garantisini çoktan geçtim ben olay başka bir boyut kazandı. Ayrıca garantiye de verseydim büyük ihtimal 2 ay içinde tekrar bozulurdu sanırsam. Kulaklıkta bariz derecede görünen bir erime izi var ve kulaklığın süngeri yırtılmış. Acaba hangi "garanti usta" larının elinden geçti ürün merak ediyorum.

    Edit:Bu arada dün attığım mail sonucu bana yeni kulaklık süngeri ve unuttukları deri kılıfımı göndereceklerini söylemiştiler ama hala piyasada bir şey yok. Pazartesiye kadar bekleyeceğim olmadı bir mail daha atacağım.

    Kanunen birşey çıkmaz hakaret içeren kelime kullanılmadığı için elektronik postada zaten sizde cevabınızı eposta olarak karşıya vermissiniz eger ürünü direk onlardan alsaydiniz olayi farkli boyutlara tasiyabilirdiniz belkide ama suanki durumda cok fazla bir sansiniz yok ayrica olay hukuki bir hal alirsa karsi tarafta sizi haksiz karalama,sirket ismini veya calisanlarini veya yoneticilerini internet ortaminda itibarsizlastirmaya calismaya gibi siralayacagim nedenlerle korkutmaya calisacaklar bos vaktiniz ve risk almayi seviyorsaniz hukuki olarak ugrasin ama hersekilde karsi taraf kazanir gibi geliyor bana...




  • quote:

    haksiz karalama,sirket ismini veya calisanlarini veya yoneticilerini internet ortaminda itibarsizlastirmaya calismaya gibi

    Bu nedenlerle de büyük ihtimal haksız duruma düşebilirsiniz.
  • Artık arkadaşlarım gelince gerekli değerlendirmeyi yaparım. İlgilendiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PF

    Artık arkadaşlarım gelince gerekli değerlendirmeyi yaparım. İlgilendiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim.

    Eyvallah...
  • Yalnız kargo olarak niye 25 tl + kdv istiyor hangi kargoyla çalışıyor paşam acaba :D
  • Aras kargo sanırsam :) kargo masraflarınıda onlara ödetmeyi planlıyorum tüketici mahkemesine gidersem.
  • Şimdi tüm mailleri tekrar okudum.

    Uslup konusuna girmeyeceğim, belli ki Koss'a yazdıklarınız da Elmasepeti'ne gitmiş ve baya mail karmaşası olmuş.

    Bu olay Koss'un limited warranty denilen olayı ile ilgili. Gördüğünüz üzere müşteri memnuniyetine çok dikkat edilen bir ülkede yani Amerika'da bile Koss tamiri ücretli yapıyorum diye mail atmış size.

    Gene Elmasepeti'nin dediği gibi "Bizden almadiginiz, adiniza Koss orijinal faturasi ile ibraz edemediginiz, Turkiye'de hicbir sekilde, hicbir kanuna gore garantisi olmayan, yurtdisindan ulkeye vergisiz giris yapmis bir urunu bozmussunuz." Böyle bir durum olduğu için herhangi bir mercide hak elde edebileceğinizi ben de sanmıyorum. Önceden de dediğim gibi PayPal çıktısının hiçbir geçerliliği yok malesef.

    Bu arada Elmasepeti müşteri memnuniyeti konusunda bana göre Türkiye'deki en iyi firmalardan biridir. Maillere çabuk cevap verilir ve mailler kopyala/yapıştır değildir. Her müşteriye göre tek tek anlayarak cevap verirler.

    Bir de şunu belirtmek isterim, olayın Koss ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Çünkü gene Elmasepeti'nin distribütörü olduğu başka marka ürünlerde problemi olan arkadaşlarım ve ben garantiyi problemsiz olarak kullandık. Ne hizmet parası istendi, ne de kargo parası.

    Ayrıca 25TL'nin sadece kargo olduğunu sanmıyorum, muhtemelen tamir ücreti de içindedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 15 Temmuz 2011; 0:02:36 >




  • Hasan bey konu sizin dediklerinize göre konu Koss ile alakalı bu durumda. Ama 50YTL hangi mantıkla istenmiş bir tamir ücretidir? Yani garanti dediğimiz olay benim bildiğim bedava yapılır diyelim ki yapılmıyor "Benim yaşadığım örnek gibi" 50 YTL nedir? Bu konuda elmasepetinin müşteri memnuniyetinden bahsedilemez bence. Bozulan kısım hoparlör olsa anlayacağım kablo ve taç kısmında arıza var. Böyle bir mantık yok yani. Ürünümün tamamen orijinal kalması için uğraştım anlaşılan kendim tamir edeceğim :)

    Koss firmasıda bence no-question-asked-lifetime-warranty ibaresini kaldırmalı. Ürünün bozulan kablosu için 25YTL para istenmez ayıptır.
  • Sesi az geliyorsa driver problemidir, tamamen bir anda gittiyse kablo problemidir. Aklınızda olsun. PortaPro'yu sökmesi baya kolay, bir multimetre ve kısa devre testi ile problemin kabloda mı driverda mı olduğunu anlayabilirsiniz.

    50TL dediğiniz gibi de göze fazla gözüküyor tamir için aslında ama yukarlarda biryerlerde 50TL+KDVye size kulaklığın sıfırını vereceklerini mi söylediler? Yoksa 50TL tamir için mi? (Yedek parça her zaman pahalıdır bunu da biliyorsunuzdur)

    Koss'un garanti işini ben de anlamış değilim, bu olanlar bana da çok saçma geliyor. Limited vs. yazmışlar, para istenir yazmışlar ama o zaman garanti değil servis hizmeti veriyoruz demeleri gerek, garanti ile ilgisi olmuyor bu durumun.

    Olayın çözüleceğini sanmıyorum, bence mahkeme vs. ile de uğraşmayıp, kendinizi de germeyip, kulaklığınızı hallettirin veya yenisini alın derim ben.

    Geçmiş olsun.




  • Ömür boyu garanti yerine ömür boyu servis demelilerdi ama o da ilgi çekmezdi. Nihayetinde parayla servis hizmetini zaten tüm markalar veriyor.

    Eğer ürünü elmasepetinden almış olsaydınız sorgusuz sualsiz tamir/değişim yaparlardı diye düşünüyorum. Arkadaşımın elmasepetinden aldığı portapro'da driver problemi olmuştu. Değişim yapmışlardı. Ürün de hatırladığım kadarıyla 3 senelikti.
  • :) teşekkürler. Evet 55 YTL ye yenisini verebileceklerini söylediler. Bu ürünü elmasepeti.com dan da almış olsam ben hiçbir şeyin bu ürün için değişmeyeceğini sanıyorum. Bu olayları aynen yaşayacaktım. Fatura filan alakası yok bence bu olayın. Koss alacak arkadaşların dikkatini çeker umarım benim bu yaşadıklarım. Ömür boyu garanti filan hikaye. Büyük ihtimal kabloda çünkü son gün jack kısmıyla oynama yaptığım vakit ses gidip geliyordu. Daha uzun bir kablo takacağım ürünün zaten tek eksisi bence kısa kablosudur.

    Bir arkadaşta aynı benim gibi mağdur olmuş hepsiburada.com dan faturası filan herşeyi olduğunu söylemiş.

    http://www.pckoloji.com/sikayet-kutusu/10664-elmasepeti-comdan-alinan-koss-porta-pro-kulaklik.html




  • öncelikle ciddiye alıp mesajıma cevap verdiğiniz için teşekkürler. buraya aktardığınız maillerin tümünü fazla vaktim olmadığı için hızlıca okudum. benim vereceğim cevap da H. nickli arkadaşın 00:00'da verdiği cevaptan çok farklı olmayacaktı. o yüzden kısaca şunu söyleyebilirim; içinde bulunduğunuz durumun çok sinir bozucu olduğunun farkındayım ve sizi çok iyi anlıyorum ama bence de uğraşmayın, vaktinize ve emeğinize yazık.
  • 55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blind Evil

    55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..


    yok olay o kadar basit değil arkadaş garantili denen bir üründen dolayı mağdur olmuş ve sorunu çözülemiyor arkadaş haksızda olabilir ama bu durum kimseye hakaret hakkı vermez. arkadaşı kutluyorum. hakkını aramalı olumlu olumsuz yasal çerçevede her türlü yol denenmeli. tabi şu ortağın yaptığı gibi edep sınırlarını aşan durumlarda da gerekli tepki gösterilmeli. bu mesaja rağmen hala elmasepetini savunanlarıda anlamak zor. arkadaş haksız olabilir ama elma sepetinin ortağı densiz. demekki bundan sonra elmasepetinden uzak durmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blind Evil

    55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..


    yok olay o kadar basit değil arkadaş garantili denen bir üründen dolayı mağdur olmuş ve sorunu çözülemiyor arkadaş haksızda olabilir ama bu durum kimseye hakaret hakkı vermez. arkadaşı kutluyorum. hakkını aramalı olumlu olumsuz yasal çerçevede her türlü yol denenmeli. tabi şu ortağın yaptığı gibi edep sınırlarını aşan durumlarda da gerekli tepki gösterilmeli. bu mesaja rağmen hala elmasepetini savunanlarıda anlamak zor. arkadaş haksız olabilir ama elma sepetinin ortağı densiz. demekki bundan sonra elmasepetinden uzak durmalı.


    Sanırım yukarıda yorum yapan arkadaşları yanlış anlamışsınız. Elmasepeti'nin üslubunu takdir eden olmadı. Herkes o üsluba gerekli tepkiyi gösterdi zaten. Yanlış olduğunu herkes belirtti.




  • konuyu baştan sona okudum. son mesajları hakikaten tüketiciye söylenmeyecek tür sözler öncelikle bunu belirtmek isterim.

    worldwide garantilerde adınıza kesilmiş faturanız varsa size bu ürünün onarımında ücret istenmeden ypaılacağını söyleyebilirm. ama kaldıki siz ebaydan almışsınız Paypal makbuzu ebay için sadece bir ödeme şekli fatura olarak herhangi bir hükmü yoktur.

    sizin adınıza faturanız olmaması üzerine yazacagım şuki ürün faturası olmazsa şayet türkiye worldwide seçeneklerinde varsa üretilen ürün ömür boyu 5-7-10 yıl boyunca size ücretli onarımı kesinlikle yapmak zorundadır.
    ve size sundukları seçenekte bu olmuş.
    siz bence biraz dua edinki logitech gibi bi ürünü yurtdışından alıp logosoft penta gibi bi yerde onarın demediniz. onlar onarımıda yapamadıgı gibi direek sıfır ürün verelim iskontolu şekilde diye söylüyorlar...

    birde size yazılan yazının bi kısmıda benim düşündügüm ve bildigim gibi size belirtilmiş ...

    ürün incelendikten sonra fatura durumu vs kontrolü yapılıp ücretli onarım hakkı sunacaklarını söylemişler

    şahsi fikrim elinizde fatura olmadıgı için tüketici haklarına başvursanız bile sanırım bişey elde edemeyeceksiniz. ama size kullanılan hitap şeklinden dolayı belki bi ihtimalde olsa tüketici hakları sizin lehinize karar verdirebilir".


    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blind Evil

    55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..


    yok olay o kadar basit değil arkadaş garantili denen bir üründen dolayı mağdur olmuş ve sorunu çözülemiyor arkadaş haksızda olabilir ama bu durum kimseye hakaret hakkı vermez. arkadaşı kutluyorum. hakkını aramalı olumlu olumsuz yasal çerçevede her türlü yol denenmeli. tabi şu ortağın yaptığı gibi edep sınırlarını aşan durumlarda da gerekli tepki gösterilmeli. bu mesaja rağmen hala elmasepetini savunanlarıda anlamak zor. arkadaş haksız olabilir ama elma sepetinin ortağı densiz. demekki bundan sonra elmasepetinden uzak durmalı.


    Sanırım yukarıda yorum yapan arkadaşları yanlış anlamışsınız. Elmasepeti'nin üslubunu takdir eden olmadı. Herkes o üsluba gerekli tepkiyi gösterdi zaten. Yanlış olduğunu herkes belirtti.


    gerçekten hakısınız ben görememişim kusura bakmayın arkadaş siyahlaştırdığım mesajda elmasepeti.comu bu tavrından dolayı yerden yere vurmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasar23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Blind Evil

    55 TL tacın ve kablonun değişim ücreti olarak bakıldığında çok fazla değil. Bir iki hafta önce bi arkadaşımın tacı firm light yerinin altından kırıldı ve 35 TL yeni taç ücreti istediler. 20 TL de garantisiz olduğu için kablosuna istemişler zaten ilk mesajlarında yazmışlar. Daha önce benimde Porta promun kablosunda defo çıkmıştı ve ücretsiz değiştirdiler. Tacı kırılan arkadaşımında aynı şekilde değiştirdiler. Bence işini iyi yapan bir firma elmasepeti.

    quote:

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley


    Ve bence olay burada kapanabilirmiş..


    yok olay o kadar basit değil arkadaş garantili denen bir üründen dolayı mağdur olmuş ve sorunu çözülemiyor arkadaş haksızda olabilir ama bu durum kimseye hakaret hakkı vermez. arkadaşı kutluyorum. hakkını aramalı olumlu olumsuz yasal çerçevede her türlü yol denenmeli. tabi şu ortağın yaptığı gibi edep sınırlarını aşan durumlarda da gerekli tepki gösterilmeli. bu mesaja rağmen hala elmasepetini savunanlarıda anlamak zor. arkadaş haksız olabilir ama elma sepetinin ortağı densiz. demekki bundan sonra elmasepetinden uzak durmalı.


    Sanırım yukarıda yorum yapan arkadaşları yanlış anlamışsınız. Elmasepeti'nin üslubunu takdir eden olmadı. Herkes o üsluba gerekli tepkiyi gösterdi zaten. Yanlış olduğunu herkes belirtti.


    gerçekten hakısınız ben görememişim kusura bakmayın arkadaş siyahlaştırdığım mesajda elmasepeti.comu bu tavrından dolayı yerden yere vurmuş.


    Sadece üslup konusunu söyledim. Teklifleri tartışılır, ki tartışıldı zaten. İlk mesajda yazan ilk mail'e olan tepki belli.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.