Şimdi Ara

Koss PortaPro Garanti Problemi Elmasepeti.com Kurucu ortağından terbiyesizce atılan cevap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
0
Favori
3.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar başlıktanda anladığınız gibi bundan yaklaşık iki sene önce almış olduğum Koss PortaPro marka kulaklığımda yaklaşık 6 ay önce bir hata meydana geldi. Meydana gelen hata sağ kulaklıktaki kulağa yapılan sertlik ayarı idi. Ama kulaklığımı çok sevdiğim için ürünü garantiye göndermedim ve kullanmaya devam ettim. Yaklaşık 2 hafta önce ise sol kulaklıktan ses gelmemeye başladı ve durumda kulaklık kullanılmaz duruma gelmişti.

    İşte her şey bu noktada başladı. Koss Porta Pro alırken dikkat ettiğim noktalardan bir tanesi Koss PortaPro 'nun "sorgusuz sualsiz ömür boyu garanti kapsamında" olmasıydı. Bu kulaklıktan önce yaklaşık belkide 20 tane kulaklık kullanmışımdır ve bir çoğunda kablo problemi yaşadım ve düşündüm ki Koss Porta Pro ömür boyu garantisi bu problemime bir son verebilir. Ama maalesef öyle olmadı.

    Ürünü ebay'dan powerseller (%99 memnuniyet) olan bir arkadaştan 72 YTL karşılığında aldım. Bozulan ürünü garanti kapsamında ücret talep etmeden yapmaları gerekiriken karşıma 50YTL talebi ile çıktılar. Bu durum sonucunda Koss'un uluslararası müşteri ilişkileri sitesine ve elmasepeti.com mail attım ve haklı olarak ürünün hangi şartlar altında garanti kapsamında yapılması gerektiğini sordum. Sordum diyorum aslında 7-8 kez farklı mailler attım ve hepsinde birbirine benzer "kopyala-yapıştır" cevabı ile karşılaştım. Haklı sitemim karşısında, 55 YTL karşılığında yeni bir ürün vereceği şeklinde yeni bir mail attı elmasepeti.com. Ama ortada hala hangi şartlar altında garantiden yararlanacağım hakkında bilgi yoktu. Bu durum karşısında son bir kez daha mail attım Koss'un Amerika Müşteri ilişkilerine müdürlüğüne ve bu kez bir daha Koss ürünlerini kullanmayacağım dedim kendilerine çünkü kimsenin benim sorularımı cevaplamadığını ve müşteri ilişkilerinde hem Koss 'un hemde elmasepeti.com 'un ne kadar başarısız olduklarından bahsettim. Ve bu gün elmasepeti.com 'un kurucu ortaklarından aldığım maili ve benim cevap olarak yazdıklarımı hepinizle paylaşmak isterim. Ve kararı sizlere bırakıyorum.


    "Caner bey merhaba,

    Ben Elmasepeti kurucu ortagi Tunc Akman. Evet nihayet bardak tasti ve yazma sirasi bana kadar geldi. Israrli yazismalariniz sadece herkeste rahatsizlik yaratiyor. Elmasepeti olarak size daha once onerdigimiz her seyi geri cekiyoruz. Tek onerimiz cift tarafli kargo size ait olmak uzere 25TL + KDV karsiliginda kulakliginizi belirtilen sekilde onarmaktir. Bunun disinda tum diger onerilerimiz gecerisizdir.

    Anlamaniz acisindan cok kisa bir ozet gececegim. Herhangi bir Koss yetkili satis noktasindan alinan tum Koss urunleri garanti talep eden sahis adina kesilmis fatura ibrazi durumunda omur boyu garanti kapsamindadir ve bu kapsamda yapilacak tum onarimlar/degisimler icin bir servis ucreti alinir.

    Size bunu acikca ilettik, kabul etmediniz; Koss'tan gelen bilgi dogrultusunda maliyet altina fiyatla yeni bir urun onerdik kabul etmediniz, Koss tum yedek parcalari ucretsiz bize gonderecek olsa da bu urunlerin ithalati, vergileri ve bu is icin harcanan emegin karsiligi olarak 25 TL + KDV + urunu bize ulastirma/geri alma masraflarini eger odemek istemiyorsaniz lutfen hakkinizi tuketici mahkemesinde arayin. Koss'a ya da baska bir yere gondereceginiz mailler bu kararimi degistirmeyecektir. Eger vaktiniz bu kadar bol ise bir hayir kurulusunda gorev almanizi oneririm ama inanin artik "hakkinizi" arama asamasini cok gectiniz ve ciddi rahatsizlik yaratiyorsunuz. Ben kesinlikle hakli oldugunuzu dusunmuyorum. Koss alip almamaniz, Koss ya da Elmasepeti adini forumlarda karalamaya calismaniz ya da herhangi bir baska cabaniz saygi sinirlarini bu kadar zorladiginiz icin umurumda degil. Bir ihtimal hakliyken haksiz duruma dustugunzu soyleyebilirim sadece.

    Bu maillere ve yakinmaniza bir son vermenizi ve urununuzun onarimi icin onay vermenizi rica ederim. Bunlarin ikisini de kabul etmiyorsaniz bir hukuk devletinde yasiyoruz, lutfen hakkinizi yasal yollardan arayiniz.

    Bu onarim teklifimiz her zaman gecerlidir; bir sinirlamasi ya da tehdit unsuru yoktur. Hatta davamiz surerken dahi onarima gonderebilirsiniz.

    Biz sizi kaybetmek istemiyoruz. Karar sizindir.

    Saygilarimla.

    Tunc Akman"

    Ve buda benim yazdığım cevap

    Tunç bey merhaba,

    Öncelikle sizi kullandığınız dil için kınıyorum, bir müşterinin hakkını araması kadar doğal bir şey yoktur ve bu durumun neden sizde rahatsızlık yarattığını gerçekten anlamıyorum. Sizi daha önce yaşadığım bir kaç örnekle aydınlatmak isterim ve müşteri memnuniyetinin nasıl olduğu konusunda "biraz"da olsa fikriniz olur. Bir ürünü sadece satarak ve tamir ederek müşteri memnuniyeti olmaz. Müşterilerin sordukları soruları cevaplamak sizin görevinizdir, benim değil. Ben herhangi bir araştırma yapmak zorunda da değilim. Kaldı ki elmasepeti.com olsun, Koss'daki olsun belkide en az 7 kere hangi şartlar altında ürünümün garanti kapsamına girdiğini sordum fakat "kopyala-yapıştır"dan fazlasını alamadım. Bu mudur sizi bu kadar rahatsız eden?

    Siz hangi hakla bir kullanıcıya "bardağı taşırdınız yazma sırası bana kadar geldi" diyebiliyorsunuz? Kurucu ortak olmuşsunuz fakat çok kibirli hale gelmişsiniz... Müşteriye "hayır kurumuna" gidin gibi sözler icra etmeniz gerçekten çok gülünç. Bu kullandığınız üslup için kurumunuzu tüketici hakları mahkemesine dava edeceğimden şüpheniz olmasın. Bana göndermiş olduğunuz maili insanların paylaşımına açmam bile onların sizin firmanız hakkında oldukça bilgi sahibi olmalarına olanak sağlayacaktır ve emin olun ki bütün bu süreci özellikle sizin mailinizi internet ortamında diğer kullanıcıların görüşüne açacağımdan hiç mi hiç şüpheniz olmasın. İnsanlar bunu okuduklarında kimin haklı olduğuna karar vereceklerdir.

    Bu kadar küçük hesaplar yapmayın ve olaya kullanıcının gözünden bakın. Koss markası ve sitenin imajından çok 25YTL lik ücretle ilgilenmenizde çok ilginç. İlk başta teklif edilen 50YTL’lik tamir ücretinden hiç bahsetmiyorum bile. Bu teklif düpedüz soygundur. Hiç bir ürünün basit kablosu ve taç kısmından dolayı oluşan tamir ücreti ürünün kendi ücretinin neredeyse %50’si , satın alınan ücretinde 4/3'ü olamaz. Bunun hiç bir şekilde düzgün bir açıklaması yoktur. Kaldı ki satılan ürün "Ömür boyu garanti kapsamındadır". Kazık yememek için illa ki ürünün üreticisine mi başvurmak gerekli? Sonrada kalkıp bana inanılmaz kibirli bir şekilde "bardağı taşırmak", "yazma sırası bana kadar gelmek" ve "hayır kuruluşlarında yer almalısınız" diyebiliyorsunuz. Eğer bu "sizi ve değerli" kuruluşunuzu çok rahatsız ediyorsa daha da çok rahatsız edeceğimden kuşkunuz olmasın. Son olarak size daha önce yaşadığım olayları aktaracağım.

    Ürün garantisi bitmiş olan Amazon Kindle'ım bozulduğunda, Amazon'a atmış olduğum mail sonucunda, bana bir kaç soru sordular ve ürünü kendilerine göndermemi ve bana tamamen yenisini gönderceklerini söylediler. "Bütün kargo masrafları dahil Amazon.com tarafından karşılanmıştır."

    Tekrar ürün garantisi bitmiş olan Western Digital marka HDD'min bozulan adaptörünü, atmış olduğum mail sonucunda Almanya'dan tamamen yeni ve hiç bir ücret talep etmeden elime ulaştırdılar. "Bütün kargo masraflarını WD karşılamıştır".

    Garanti süresi devam eden Creative Zen 60gb marka mp3 playerımda oluşan aniden kapanma sorunu sonucunda da üretici firma ürünün "5 gün" içerisinde tamamen yenisini göndermiştir.

    Üç firmada oluşan arızalardan ötürü ve ürünlerini mevcut sürelerde kullanamadığım için özür dilemişlerdir.

    Umarım bu örnekler birazda olsa sizin "kurucu ortak" ufkunuzu genişletir ve müşterilerinize nasıl bir terbiye ve ahlak çerçevesi içerisinde iletişim kurmanız konusunda gerekli örneği teşkil ederler.

    Elinizde olan ürünümü en kısa zaman içinde hiç bir yerine dokunmadan **** adresine göndermenizi rica ediyorum.

    Teşekkürler, Caner ŞAHİN.
    .







  • Forum kuralları gereğince firmalar hakkında konuşmak yasak diye biliyorum.

    Kurucu ortağının 'Evet nihayet bardak tasti ve yazma sirasi bana kadar geldi. Israrli yazismalariniz sadece herkeste rahatsizlik yaratiyor.' diyebilmesi çok ilginçmiş ama
  • Ürünün adınıza kesilmiş bir faturası var mı acaba?
  • Sizin adınıza kesilmiş faturası varsa her türlü hakkınızı alırsınız. Ama eğer yok ise işiniz biraz zor maalesef...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ğ.


    Sizin adınıza kesilmiş faturası varsa her türlü hakkınızı alırsınız. Ama eğer yok ise işiniz biraz zor maalesef...


    Ürün ebay'dan alınmış. Sorun oradan çıkıyor burada.

    Ürünün worldwide garantisi varsa değiştirmek zorundalar ve kesinlikle elmasepeti hatalıdır ama aksi halde firmaya diyecek bir şey yok tabiiki.
  • Yurtdışından yaklaşık 50 liraya alınabilen bir kulaklığa yaklaşık 30 TL onarım ücreti talep etmeleri ve kullandıkları üslup gerçekten şaşırtıcı. Eğer e-bay yerine adınıza faturalı olarak alsaydınız böyle konuşamazdı diye tahmin ediyorum.
  • Ürünün tabiikide faturası var abimin kredi kartından almış olduğu ürün arkadaşlar. Onuda post ediyorum hertürlü garantisi vs uluslararası alanda mevcutdur.

    Satın aldığım kişiyi google'da arattığınız vakit powerseller olduğunu göreceksiniz. Dolayısıyla ürünün sahte olma olasılığı vs yoktur.

    link burada mevcuttur:http://myworld.ebay.co.uk/bluejamgem/





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PF -- 13 Temmuz 2011; 0:57:52 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şimdi öncelikle yazılan mailin üslubunun garip olduğuna katılıyorum. Her ne olursa olsun bu şekilde bir mail atılmamalıydı.

    Fakat;

    Birincisi ebay'deki satıcı authorized mı? Ben herhangi bir yerinde authorized yazısını göremedim ilanlarda. (Koss için) Çünkü authorized olanlar kesinlikle yazıyor.

    İkincisi PayPal çıktısı fatura demek değildir. Ben de eBay'den ilan açsam o şekilde, arkadaşım benden almış gibi gözükse ürün garantili mi olacak?

    Üçüncüsü Koss'un garantisi uluslararası değil bildiğim kadarıyla. Hangi ülkeden (bazen de satıcıdan) aldıysanız oraya geri göndermeniz gerekiyor. Elmasepeti o alete servis hizmeti vermek zorunda bile değil diye düşünüyorum.

    Dördüncüsü Koss'un sitesine girip Warranty&Repair kısmına girdiniz mi bilmiyorum ama şöyle bir cümle var:
    .....or repair or replace the non-functioning or defective Koss product provided it is returned to Koss in secure packaging together with a check for $9.00 ($10.00 Canadian) to our factory at 4129 N. Port Wa.....
    Adamlar sanırım Amerika'da da para istiyor. Sanırım "Limited" Warranty olayı bu.

    Durum bu, bence çok tek taraflı düşünüyorsunuz. Tabi en üstteki attıkları mail tamamen talihsizlik olmuş, olmamalıydı, ayıp yani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 13 Temmuz 2011; 10:07:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.

    Şimdi öncelikle yazılan mailin üslubunun garip olduğuna katılıyorum. Her ne olursa olsun bu şekilde bir mail atılmamalıydı.

    Fakat;

    Birincisi ebay'deki satıcı authorized mı? Ben herhangi bir yerinde authorized yazısını göremedim ilanlarda. (Koss için) Çünkü authorized olanlar kesinlikle yazıyor.

    İkincisi PayPal çıktısı fatura demek değildir. Ben de eBay'den ilan açsam o şekilde, arkadaşım benden almış gibi gözükse ürün garantili mi olacak?

    Üçüncüsü Koss'un garantisi uluslararası değil bildiğim kadarıyla. Hangi ülkeden (bazen de satıcıdan) aldıysanız oraya geri göndermeniz gerekiyor. Elmasepeti o alete servis hizmeti vermek zorunda bile değil diye düşünüyorum.

    Dördüncüsü Koss'un sitesine girip Warranty&Repair kısmına girdiniz mi bilmiyorum ama şöyle bir cümle var:
    .....or repair or replace the non-functioning or defective Koss product provided it is returned to Koss in secure packaging together with a check for $9.00 ($10.00 Canadian) to our factory at 4129 N. Port Wa.....
    Adamlar sanırım Amerika'da da para istiyor. Sanırım "Limited" Warranty olayı bu.

    Durum bu, bence çok tek taraflı düşünüyorsunuz. Tabi en üstteki attıkları mail tamamen talihsizlik olmuş, olmamalıydı, ayıp yani...


    +1




  • Hasan Bey merhaba,

    Öncelikle çok uzun olan yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim ancak ben tek taraflı düşünmüyorum ve bunda da haklı nedenlerim var. Nedenlerimi sıraladığım vakit bilmiyorum belki sizde bana hak vereceksiniz.

    1)Ben Koss PortaPro alırken oldukça araştırmıştım ve o vakit hepsiburada.com 'da bu ürünü satıyordu fakat onlarda authorized dealer değillerdi. Yani ürünümü oradan alsam da karşılaşacağım muamelenin değişeceğini pek sanmıyorum. Google da arattığım vakit kulaklığındaki kablodan dolayı problem yaşayan bir arkadaş olduğunu gördüm. Fakat o da ürününü elmasepeti.com değil hepsiburada.com 'dan almış. Sonuç yine elmasepeti.com 'un ilginc tamir ücreti hüsranı ile bitmiş.

    2)Paypal çıktısı tabiiki bir fatura değildir yasal geçerliliğide olmayabilir, fakat ortada bir alış-veriş vardır. Paypal çıktısında ürünün ne zaman alındığı, ürünün durumu (kullanılmıs olup olmaması), ürünün nereden hangi kullanıcıdan alındığını gösteren ifadeler vardır. Dediğim gibi ürünü aldığım satıcı arkadaşım değil bir powerseller dır. Arkadaşınız iki gün içerisinde powerseller olabilirse bilemem. Zaten ürünümü garantiye göndermeden önce ben durumu elmasepeti.com 'a bildirdim onlarda bana ürünü paypal çıktısıyla göndermemi söylediler.

    3)Koss ürüne uluslararası garanti veriyor. Sadece bulunduğunuz ülkedeki distribütöre göndermenizi istiyorlar en azından bana mail ile attıkları yazıda bu var. Eğer bulunduğunuz ülkede distribütör yoksa Amerika'ya göndermenizi söylüyorlar. Elmasepetinin orjinal Koss marka ürününüzü tamir etmiyorum demesi gibi bir şansı yok tabii istedikleri ücreti ödemeyi kabul ederseniz. Zaten talihsiz maili atan Tunc beyde aksini söylemiyor. Dava etsem bile hertürlü koşulda parasının ödenmesi durumunda ürünü yapacaklarını söylüyorlar.

    4)Evet garanti kapsamında Koss sizden 9-10$ istiyor ama bunu neden istediklerini söylemiyolar. Bakımı yapılmıyan ürüne fiyat söylemeleri zaten saçma olacağını düşünüyorum. Orada istedikleri miktarın kargo masrafları ile ilinti olduğunu düşünüyorum. Buraya kopyalayıp yapıştırdığınız satırın bir önceki cümlesinde şöyle bir ifade geçiyor.

    "The sole and exclusive remedies available to the initial user OR PURCHASER for any defects in materials or workmanship shall be the obligation of Koss, at its sole option, to either refund the purchase price of the Koss product, or repair or replace the non-functioning or defective Koss product provided"

    Koss 'un hasar görmüş yada yapım hatası olan ürünlerinde sunduğu seçenekler bunlar. Tabii bunların hiçbiri tarafıma iletilmedi sadece 55YTL karşılığında yeni bir Koss PortaPro marka ürün teklif edildi.

    Karar sizin Hasan bey, benim tek taraflı düşündüğümü söylemişsiniz ama haklı nedenlerim olduğunu düşünüyorum.




  • birincisi elma sepeti kendi satmadığı bir ürünü 25 liraya tamir edeceğini söylüyor.
    ben kendi sattıkları bir ksc75 kablo sorunu ile tamir bile ettirememiştim.
    ve yine bu ürün her ne kadar power seller deseniz de bunun hiç bir hükmü yok.
    authorized olmadıktan sonra değil elma sepeti artık westone bile bakmıyor(özel durumlar hariç)
    ve yine koss da sizden para istiyor ve gidiş geliş süresini düşündüğünüzde gayet makul bir teklifle gelmiş elma sepeti.
    ve adamın sınırını taşıracak kadar mail atmanız da talihsizlik olmuş.
    yine işiniz tam gördürmek istiyorsanız gidin koss a tr distribitörü benim işimi görmüyor siz görün deyin.
    ben bir çok garanti işine bulaşmama rağmen elma sepetinin bu konuda yanındayım.
  • Yetkili satıcıdan aldığınıza dâir fatuta yoksa elinizde işiniz gerçekten zor.
  • 55-60 tl lik kulaklik icin ugrastigina degmez hocam atilan maile tokat gibi bir cevap vermissin zaten . sanirim bayagi bunaltmissin adamlari fatura yoksa hicbir hakkin olacagini sanmiyorum
  • Zaten benim bu konuyu buraya taşımam hak aramak için filan değildi. Hakkımı avukat arkadaşım tatilden gelince tüketici hakları mahkemesine başvurarak arayacağım. Sonuçta ben bu ürünü alırken ömür boyu garantisini göz önünde bulundurarak almıştım ve bunun sadece "yazıda" kaldığını gördüm. Koss PortaPro alacakların bunları göz önünde bulundurup öyle karar vermeleri için az da olsa yardımı olur herhalde benim yaşadıklarımın. Ben Koss PortaPro mu çok sevdiğim için ürünün orjinalliğinin bozulmaması için çabaladım. Sonuçta saçma salak bir kablo zaten ben onu tamir ederim. Ama bundan sonra insanlar bu ürünü alırken ömür boyu garanti zırvasına kanmasınlar öyle bir şey yok çünkü. Sadece insanlar görsünler ve bilsinler istedim.


    :) Ortada bunaltacak bir şey yok topu topu 2 hafta içinde 7 8 mail atmışımdır onunda sebebi sorularıma cevap alamamam.

    Bu arada ürünüm bugün geri geldi çok güzel paketlemişler sağ olsunlar ama ürünle birlikte gönderdiğim deri kılıfını unutmuşlar. Birde sol kulaklığa ne yapmışlarsa plastiğinin bir kısmı erimiş ve kulaklık süngeri feci şekilde hırpalanmış. Kendilerine attığım mail sonucu göndereceklerini söylediler bakalım yarın görecez.




  • Her iki tarafta kendini güzelce ifade etmişte,kullanılan üslup biraz bozuk olmuş sanki.Çoğumuz müşteri olarak herhangi bir alışverişten sonra yaşadığımız mağduriyeti nasıl telafi ettirebileceğimiz konusunda donanımlı sayılmayız.çok daha pahalı bir üründede benzer mağduriyetler oluşabilirdi.yasal prosedürün nasıl işlediğini bilmek lazım.sadece bu konuda değil,herhangi bir alışverişten sonra tüketici olarak haklarımız nedir ne değildir pek bilmiyoruz.haklısınızdır değilsinizdir bilemem ama sonuçta haksızlığa uğradığınıza inanıyorsunuz.umarım bu azminiz herkese örnek teşkil eder.konu ilgimi çekti.gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim.

    edit:başlık biraz ağır olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master-Fİ -- 13 Temmuz 2011; 22:38:47 >
  • Ortada fatura varsa sizin adınıza olması gerkmez. Malın zilyedi süzdünüz artık. Fatura var mi yok mu?
  • Bana göre bir firmanın ciddiyeti ve büyüklüğü müşteri memnuniyetine verdiği önemle ölçülür.. Bakınız: Japon firmaları..

    Kurucu ortağın canhıraş bir şekilde böyle gereksiz bir cevap vermesine sadece gülüyorum.. Müşteriyle ne uğraşıyorsun kardeşim, işi buraya getirmenin bir anlamı varmı.. Neymiş müşteri artık rahatsızlık yaratıyormuş.. Bu ne ya.. Komedi resmen..
    Distribütör olmasına rağmen müşterinin taleplerine basma kalıp kopyala-yapıştır cevap verenlere bende son derece tepki duyuyorum..

    Firma olarak durumu buraya getirmek yerine müşteri memnuniyetine yoğunlaşmak daha iyi olmazmıydı..

    İşi sidik yarışına çevirmenin bir anlamı yok, emin olsunlar müşteri herzaman daha uzağa işer..
  • ben daha önceki mailleri merak ettim şimdi. buraya aktardığınız ilk mailden adamları çileden çıkarttığınız anlaşılıyor. bu üslup probleminin sebebi acaba sizin ısrarcı davranmanız mıdır? tabiki sizin haksız olduğunuzu söylemiyorum ama iki tarafa da aynı mesafeden bakmak lazım.
  • met2505 daha önceden bütün yazışmaları buraya koyacaktım fakat çok uzun bir yazı olur ve ilgi dağılır diye koymadım. Fakat konu beklediğimden fazla ilgi topladığı için koyuyorum. (Not: Her şey orjinal haliyle aktarılmıştır.)


    On 15.Haz.2011, at 01:46, Caner Sahin wrote:

    Merhaba,

    Bundan yaklaşık üç sene önce almış olduğum Koss Porta Pro marka kulaklığımda sorun yaşıyorum. Üreticinin sitesinden sizin garanti ve tamir işlemlerinden sorumlu olduğunu öğrendim. Sorunlarım sağ kulaklığın "Light-Firm" ayarı bozuldu çalışmıyor ve bu durumdan dolayı sağ kulağıma kulaklık baskı yapıyor. Diğer bir sorun ise sanırım ürünün kablosunda, sol kulaklığımdan artık nerdeyse hiç ses gelmiyor. Bu konuda ne yapabilirim?

    Teşekkürler Caner ŞAHİN.

    ****************************

    Subject: Re: Koss Porta Pro
    From: satis@elmasepeti.com
    Date: Wed, 15 Jun 2011 14:02:02 +0300
    To: canersahin

    Sayin Sahin,

    Soz konusu urunu asagidaki adresimize, faturasiyla birlikte, kargo ucreti tarafiniza ait olacak sekilde gondermenizi rica ederiz. Urun ilgili birimimizde incelendikten sonra tarafiniza e-posta ile bilgi verilecektir.

    ****************************

    On 18.Haz.2011, at 21:12, Caner Sahin wrote:

    Merhaba,

    Urunu internetten (ebay) aldığım için urunun makbuzu paypal olarak mailimde duruyor. Isterseniz mailin çıktısıyla birlikte gönderebilirim.

    ****************************
    From:Elmasepeti Satis (satis@elmasepeti.com)
    Sent: Mon 6/20/11 8:01 AM
    To:canersahin


    Sayin Sahin,

    Urunu e-posta ciktisiyla birlikte gondermenizi rica ederiz. Bir onceki e-postamizda belirttigimiz adrese kargo ucreti tarafiniza ait olacak sekilde urunu gondermenizi rica ederiz. Ayrica belirtmek isteriz ki; urun hakkinda inceleme yapildiktan sonra, size verecegimiz teklif dogrultusunda, onarim yapilsa da yapilmasa da urunun geri gonderiminde de kargo masrafini sizin ustleneceginizi pesinen kabul etmis sayilacaginizi belirtmek isteriz.

    *****************************

    Subject: Re: Koss Porta Pro
    From: satis@elmasepeti.com
    Date: Thu, 30 Jun 2011 19:07:03 +0300
    To: canersahin

    Sayin Sahin,

    Urun ulastiktan sonra tarafiniza e-posta ile bilgi verilecektir.

    ****************************

    On 01.Tem.2011, at 19:06, Caner Sahin wrote:

    Merhaba,

    Dün göndermiş olduğum kargo tarafınız tarafından teslim alındı mı?

    Teşekkürler, Caner ŞAHİN.

    ****************************

    Subject: Re: Koss Porta Pro
    From: satis@elmasepeti.com
    Date: Mon, 4 Jul 2011 10:51:31 +0300
    To: canersahin

    Sayin Sahin,

    Soz konusu urun ulasmistir. Size ulasabilecegimiz bir telefon numarasi paylasmanizi rica ederiz.

    ***************************


    On 04.Tem.2011, at 12:15, Caner Sahin wrote:

    Merhaba,

    *** *** ** ** cep telefon numaram, fakat bugün telefonumu yanıma almayı unuttum bilginize.

    Caner ŞAHİN.

    ***************************

    Subject: Re: Koss Porta Pro
    From: satis@elmasepeti.com
    Date: Tue, 5 Jul 2011 10:55:04 +0300
    To: canersahin

    Sayin Sahin,

    Telefon gorusmemizde belirtmis oldugumuz gibi, urununuz servisimizde incenelmis ve kablo arizasi tesbit edilmistir. Urunun kargo ve tamir masraflari dahil tutari 25TL'dir. Talebiniz dogrultusunda urununuz tamir edilebilir veya uygun gormediginiz taktirde kargo masraflari tarafiniza ait olacak sekilde urun tekrar adresinize sevk edilebilir.

    ***************************

    On 05.Tem.2011, at 11:43, Caner Sahin wrote:

    Elmasepeti,

    Telefonda konuştuğumuz gibi sağ kulaklığın "sertlik" ayarının bozulmuş olduğunu söylemiştim. Lütfen bu durumuda inceleyip bana bilgi verin. Ben bu durum için üretici firma ile temasa geçeceğim.

    Teşekkürler.

    **************************

    Sayin Sahin,

    Soz konusu urun belirtmis oldugunuz sekilde yeniden incelenmistir. Kulakliginizda kablo arizasiyla birlikte Light&Firm bolumude arizalidir. Light&Firm bolumunun tamir edilebilmesi icin kulaklik tacinin degistirilmesi gerekmektedir. Bir onceki e-postamizda belirtmis oldugumuz gibi, kulakliginizin kablosuyla birlikte butun bu islemlerin tutari toplamda 50TL'dir. Onay vermeniz durumunda urununuz tamir edilebilir. Konu hakkinda tarafinizdan bilgi beklemekteyiz.

    **************************

    [IMAGE]
    [IMAGE]

    Caner Sahin



    To: <customersupport-intl@koss.com>
    cc:
    Subject: Koss PortaPro

    Hello Koss,

    I am Caner from Turkey. I bought a Koss PortaPro 2 years ago and it is truely one of the best headphone i have ever used it so far. However, like 7-8 months ago "light-firm" on the right ear stopped working. So it was stucked at the "firm" and it was giving my right ear quiet pain after I use the product like 30 minutes. However, I did not send the product to get it fixed because I really love the product and actually did not care about the pain and kept using it till last week. Last week suddenly, I could not get the sound from the left earphone and this time I decided to get it fixed. Everything was fine till here because not everything is perfect and I was using the product atleast 10 hours a day.

    My problems start after I sent the product to the autorized dealer in Turkey. When I was buying Koss PortaPro I realized that it has "No-Questions-Asked Lifetime warranty" and it was a huge plus for me to buy Koss product. Unfortunately, I do not think, Turkish autorized dealer (elmasepeti.com) have a clue about "No-Questions-Asked Lifetime warranty". When I sent them mail last week I told them every problem I have with the product. Firstly, they did not check the "light-firm" problem (obviously they do not read e-mails carefully) and told me the problem was the cable and they asked me to pay 25YTL for the cable. And I told them about the "light-firm" problem and after two days (today) they told me to pay to 50YTL to get it fixed!!! And it what drove me crazy and mad because I bought the product only for 72YTL!!!!!!! And they told me that those problems are not covered by the Warranty. I feel pretty sad about Koss because they work with those amateurs (elmasepeti.com) and they TOTALLY give a BAD NAME to Koss!!! In my opinion, Koss PortaPro is an amazing headphone seriously and it deserves a way better customer service in Turkey. I would like to know if those problems are not covered within Warranty which problems can be covered??? The headphone was not functioning properly and it was not doing what it was suppose to. I was not able to listen music. I really wonder what problems are covered in Warranty.

    If those problems are covered in Warranty, what should I do next? I already paid to sent the product to autorized dealer.

    By the way I already sent the mail two days ago to Koss and I did not hear from you guys.

    Thanks Caner ŞAHİN

    *****************************

    Subject: Re: Koss PortaPro
    To: canersahin
    CC: umut@elmasepeti.com
    From: svanin@koss.com
    Date: Thu, 7 Jul 2011 09:13:39 +0200

    Hello, Caner Sahin.

    We have noted your complaint, contacted our authorized distributor, Elma Sepeti, and asked them to attend to your requirements. The handling of repairs is not free and a handling charge does apply.

    Where did you buy your Porta Pro. Please give the name and address of the retailer.

    Thanks,
    Declan Hanley (Simona is off today)

    *****************************

    Hello Declan Hanley,

    So Koss does not cover such problems within the warranty? Plus I am not saying that it needs to be repair. I say the product has stopped working like it should be and it is not my problem right? If you say it is my problem then I will have to question myself if I damage the product intentionally.

    Please tell me how can I get the no-question-asked-lifetime-warranty??? How does it work? Please light me up here I really wonder how can i get my product will be examined within those terms. I am looking forward to hear that.

    I bought the product from ebay and the bill is attached the mail.

    Thanks, Caner ŞAHİN.

    ***************************

    Hello, Caner Sahin.

    We can not guarantee that a product purchased on eBay is a genuine Koss stereophone.

    Repairs to our products are not free and a handling charge is applied to all returns by our authorized distributors.

    I have directed your complaint to our authorized distributor and he will now handle this issue.

    Sincerely,
    Declan Hanley

    ***************************

    Hello,

    I have been asking the same question and it is like 6th times now.

    How can I get the no-question-asked-lifetime-warranty?

    And seriously nevermind, you obviously does not read my emails and copy paste the same things to me.
    I am never ever gonna use Koss products. As a customer you dont let me to learn my rights here. Instead, you say, it might not be a genuine Koss stereophone. If you searched that guy in ebay you would see that he is one of the top-sellers there. Perhaps you should have done some research.

    Thanks.

    **************************

    Hello, again.

    We can not agree with your comments.

    The Limited Lifetime Warranty text appears on the packaging of our products. Our authorized distributor will explain how it is applied in Turkey.

    **************************

    Hello,

    I still got no one that explains to me that lifetime-warranty terms. And also you gotta be kidding me when you asked me to look on the text that appears on the packaging! I bought that product 2 years ago and where am i suppose to find the package to look the warranty-terms.

    Anyway elmasepeti.com made me a counter offer that they can sell me new Koss PortaPro for 55YTL. But as I told you I am not willing to buy anymore Koss products after what i have been getting through. My questions are still have no answer at all. I will email to the HQ of Koss about this situation. I do not care about the product anymore I just want my rights. And obvioulsy no one seems to care about giving time and explain what the lifetime-warranty stands for.

    Thanks, Caner SAHIN.

    **************************


    The Limited Lifetime Warranty text appears on our web site -www.koss.com. Below is a copy for your information.

    I have again asked Elma Sepeti to attend to the repair of your Porta Pro.

    Sincerely,
    Declan Hanley

    Garanti yazısıwww.koss.com dan Kopyala-Yapıştır yapılmış.

    **************************

    Hello,

    Thanks for you to answer me and I have to tell you that I have read the Koss website about lifetime-warranty. But the thing that I do not get why do I have to pay unreasonable price to get it fixed?
    And how come, I can not get the Lifetime-warranty? Do I have to pay everytime I send it to the service? If so, why would Koss says no-question-asked-lifetime-warranty?

    Thanks,
    Caner ŞAHİN.

    **************************

    Hello again.

    It is cleary written that a handling charge is applied to all products returned for repair or replacement. Also, you will have noticed that if the product is purchased outside the U.S., the local Koss Authorized Dealer should be contacted for details. You have been directed to our sole representative, Elma Sepeti, in Turkey for assistance and it is they who will advise the cost of handling and their obligations under Turkish law.

    To my knowledge, Elma Sepeti have not questioned the defect you have reported, which is no-questions-asked, and they are prepared to handle the return. I have asked their management to apply a reasonable handling charge. Please be aware that our authorized distributor has to bear the cost of transport, taxes and duty, on the importation of spare parts, and also the cost of labour on every item returned for repair or replacement. Our authorized distributors are, at their discretion, free to apply a handling charge to a product that is returned more than once for service.

    Sincerely,
    Declan Hanley

    *************************

    Caner bey merhaba,

    Ben Elmasepeti kurucu ortagi Tunc Akman. Evet nihayet bardak tasti ve yazma sirasi bana kadar geldi. Israrli yazismalariniz sadece herkeste rahatsizlik yaratiyor. Elmasepeti olarak size daha once onerdigimiz her seyi geri cekiyoruz. Tek onerimiz cift tarafli kargo size ait olmak uzere 25TL + KDV karsiliginda kulakliginizi belirtilen sekilde onarmaktir. Bunun disinda tum diger onerilerimiz gecerisizdir.

    Anlamaniz acisindan cok kisa bir ozet gececegim. Herhangi bir Koss yetkili satis noktasindan alinan tum Koss urunleri garanti talep eden sahis adina kesilmis fatura ibrazi durumunda omur boyu garanti kapsamindadir ve bu kapsamda yapilacak tum onarimlar/degisimler icin bir servis ucreti alinir.

    Size bunu acikca ilettik, kabul etmediniz; Koss'tan gelen bilgi dogrultusunda maliyet altina fiyatla yeni bir urun onerdik kabul etmediniz, Koss tum yedek parcalari ucretsiz bize gonderecek olsa da bu urunlerin ithalati, vergileri ve bu is icin harcanan emegin karsiligi olarak 25 TL + KDV + urunu bize ulastirma/geri alma masraflarini eger odemek istemiyorsaniz lutfen hakkinizi tuketici mahkemesinde arayin. Koss'a ya da baska bir yere gondereceginiz mailler bu kararimi degistirmeyecektir. Eger vaktiniz bu kadar bol ise bir hayir kurulusunda gorev almanizi oneririm ama inanin artik "hakkinizi" arama asamasini cok gectiniz ve ciddi rahatsizlik yaratiyorsunuz. Ben kesinlikle hakli oldugunuzu dusunmuyorum. Koss alip almamaniz, Koss ya da Elmasepeti adini forumlarda karalamaya calismaniz ya da herhangi bir baska cabaniz saygi sinirlarini bu kadar zorladiginiz icin umurumda degil. Bir ihtimal hakliyken haksiz duruma dustugunzu soyleyebilirim sadece.

    Bu maillere ve yakinmaniza bir son vermenizi ve urununuzun onarimi icin onay vermenizi rica ederim. Bunlarin ikisini de kabul etmiyorsaniz bir hukuk devletinde yasiyoruz, lutfen hakkinizi yasal yollardan arayiniz.

    Bu onarim teklifimiz her zaman gecerlidir; bir sinirlamasi ya da tehdit unsuru yoktur. Hatta davamiz surerken dahi onarima gonderebilirsiniz.

    Biz sizi kaybetmek istemiyoruz. Karar sizindir.

    Saygilarimla.

    Tunc Akman

    *************************************

    Tunç bey merhaba,

    Öncelikle sizi kullandığınız dil için kınıyorum, bir müşterinin hakkını araması kadar doğal bir şey yoktur ve bu durumun neden sizde rahatsızlık yarattığını gerçekten anlamıyorum. Sizi daha önce yaşadığım bir kaç örnekle aydınlatmak isterim ve müşteri memnuniyetinin nasıl olduğu konusunda "biraz"da olsa fikriniz olur. Bir ürünü sadece satarak ve tamir ederek müşteri memnuniyeti olmaz. Müşterilerin sordukları soruları cevaplamak sizin görevinizdir, benim değil. Ben herhangi bir araştırma yapmak zorunda da değilim. Kaldı ki elmasepeti.com olsun, Koss'daki olsun belkide en az 7 kere hangi şartlar altında ürünümün garanti kapsamına girdiğini sordum fakat "kopyala-yapıştır"dan fazlasını alamadım. Bu mudur sizi bu kadar rahatsız eden?

    Siz hangi hakla bir kullanıcıya "bardağı taşırdınız yazma sırası bana kadar geldi" diyebiliyorsunuz? Kurucu ortak olmuşsunuz fakat çok kibirli hale gelmişsiniz... Müşteriye "hayır kurumuna" gidin gibi sözler icra etmeniz gerçekten çok gülünç. Bu kullandığınız üslup için kurumunuzu tüketici hakları mahkemesine dava edeceğimden şüpheniz olmasın. Bana göndermiş olduğunuz maili insanların paylaşımına açmam bile onların sizin firmanız hakkında oldukça bilgi sahibi olmalarına olanak sağlayacaktır ve emin olun ki bütün bu süreci özellikle sizin mailinizi internet ortamında diğer kullanıcıların görüşüne açacağımdan hiç mi hiç şüpheniz olmasın. İnsanlar bunu okuduklarında kimin haklı olduğuna karar vereceklerdir.

    Bu kadar küçük hesaplar yapmayın ve olaya kullanıcının gözünden bakın. Koss markası ve sitenin imajından çok 25YTL lik ücretle ilgilenmenizde çok ilginç. İlk başta teklif edilen 50YTL’lik tamir ücretinden hiç bahsetmiyorum bile. Bu teklif düpedüz soygundur. Hiç bir ürünün basit kablosu ve taç kısmından dolayı oluşan tamir ücreti ürünün kendi ücretinin neredeyse %50’si , satın alınan ücretinde 4/3'ü olamaz. Bunun hiç bir şekilde düzgün bir açıklaması yoktur. Kaldı ki satılan ürün "Ömür boyu garanti kapsamındadır". Kazık yememek için illa ki ürünün üreticisine mi başvurmak gerekli? Sonrada kalkıp bana inanılmaz kibirli bir şekilde "bardağı taşırmak", "yazma sırası bana kadar gelmek" ve "hayır kuruluşlarında yer almalısınız" diyebiliyorsunuz. Eğer bu "sizi ve değerli" kuruluşunuzu çok rahatsız ediyorsa daha da çok rahatsız edeceğimden kuşkunuz olmasın. Son olarak size daha önce yaşadığım olayları aktaracağım.

    Ürün garantisi bitmiş olan Amazon Kindle'ım bozulduğunda, Amazon'a atmış olduğum mail sonucunda, bana bir kaç soru sordular ve ürünü kendilerine göndermemi ve bana tamamen yenisini gönderceklerini söylediler. "Bütün kargo masrafları dahil Amazon.com tarafından karşılanmıştır."

    Tekrar ürün garantisi bitmiş olan Western Digital marka HDD'min bozulan adaptörünü, atmış olduğum mail sonucunda Almanya'dan tamamen yeni ve hiç bir ücret talep etmeden elime ulaştırdılar. "Bütün kargo masraflarını WD karşılamıştır".

    Garanti süresi devam eden Creative Zen 60gb marka mp3 playerımda oluşan aniden kapanma sorunu sonucunda da üretici firma ürünün "5 gün" içerisinde tamamen yenisini göndermiştir.

    Üç firmada oluşan arızalardan ötürü ve ürünlerini mevcut sürelerde kullanamadığım için özür dilemişlerdir.

    Umarım bu örnekler birazda olsa sizin "kurucu ortak" ufkunuzu genişletir ve müşterilerinize nasıl bir terbiye ve ahlak çerçevesi içerisinde iletişim kurmanız konusunda gerekli örneği teşkil ederler.

    Elinizde olan ürünümü en kısa zaman içinde hiç bir yerine dokunmadan ****** adresine göndermenizi rica ediyorum.

    Teşekkürler, Caner ŞAHİN.

    ****************************


    Tesekkurler Caner bey,

    Cok degerli yorumlarinizi kitap haline getirip basucumda saklayacagim. Her seyi birbirine bu kadar karistirip soylediklerinizi de mantikli bularak, bununla bizi ikna etme cabaniz zaten yazdiginiz her seyi bir basyapit haline getiriyor. Ben hakli oldugunuza inandiginizin da farkindayim, yoksa bunu yazamazdiniz. Ancak inanin hakli degilsiniz; hem de hic.

    Ben durumu tekrar anlatayim. Bizden almadiginiz, adiniza Koss orijinal faturasi ile ibraz edemediginiz, Turkiye'de hicbir sekilde, hicbir kanuna gore garantisi olmayan, yurtdisindan ulkeye vergisiz giris yapmis bir urunu bozmussunuz. Onarmamizi istiyorsunuz ve hicbir kanuni dayanaginiz yok. Biz Koss firmasinin istegi uzerine onarimi ucretsiz yapiyoruz, ancak Koss tarafindan da kabul edildigi sekilde bu onarima iliskin cikan masraflari odemeye yanasmiyorsunuz. Bu durumda dahi kendinizi hakli gostermeye calisiyorsunuz. Ben elemanlarimin tumunun su ana kadar tum yazdiklarinin arkasindayim; gorevlerini fazlasiyla yapip size kendi yetkilerinin disinda yeni urun onermeye kadar gitmisler. Tek amaclari sizi memnun etmek. Ama siz kuru gurultu ve tehditler ile ne istedigini bilmez bir tavirla hicbir sekilde uzlasmak istemediginizde bizim yapacagimiz bir sey kalmiyor. Istediginiz ortama istediginizi yazmakta ozgursunuz, ozellikle hicbir bolumunu silmeden oldugu gibi yayinlamaya cesaret edebildikce. Eger hakliysaniz, hakkinizi arama mecrasi en haksiz durumdaki tuketicinin yaninda durarak, %99 tuketici lehine karar veren tuketici mahkemeleridir; internette bos iftira atmak degil. Haksiz oldugunuz halde bu yolda devam etmek isterseniz yolunuz acik olsun. Bizim "handling fee" karsiligi onarim teklifimiz her zaman gecerlidir. Bu teklifi tartismak haricinde, lutfen benimle ya da sirketimizden herhangi birisiyle hicbir surette irtibata gecmeyiniz. Size bundan sonra herhangi bir yanit verilmeyecektir.

    Arkadaslar; lutfen Caner beyin kulakligini en kisa surede kendi gonderdigi sekilde kendisine karsi odemeli kargo ile gonderelim.

    Iyi calismalar,

    Tunc Akman

    Bu mailden sonra zaten kendisiyle münakaşaya girmedim. Hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağım.
    Benim bildiğim garanti kapsamında olan bir üründen ücret talep edilmez. Ve 50YTL lik ilk tamir teklifi dananın kuyruğunun koptuğu noktadır. Burada sergiledikleri tutum tamamen "gelen arızalı üründen geçirebildiğimiz kadar geçirelimdir". Tunc bey ürünüme vergisiz diyor ama 150€ altındaki internetten yaptığınız alış-verişlerde vergi vermek zorunda olmadığınızı bilmiyor. Türkiyede garantisi yok diyor ama Koss'un uluslararası garantisinden haberi yok. Zaten öyle olmasa Koss 'tan bana mail atan arkadaşlar hiçbir şekilde ürünün garantisi olmadığını bana iletirlerdir. Onarmamızı istiyorsunuz diyor ve hiçbir kanuni dayanağınız yok diyor, kanuni hakkımı dediğim gibi tüketici mahkemesinde arayacağım.

    Edit: Bazı yerlerde mailim adresim ve ev adresim kaldığı için editlemek durumundayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PF -- 14 Temmuz 2011; 22:25:33 >




  • "Tesekkurler Caner bey,

    Cok degerli yorumlarinizi kitap haline getirip basucumda saklayacagim. Her seyi birbirine bu kadar karistirip soylediklerinizi de mantikli bularak, bununla bizi ikna etme cabaniz zaten yazdiginiz her seyi bir basyapit haline getiriyor. Ben hakli oldugunuza inandiginizin da farkindayim, yoksa bunu yazamazdiniz. Ancak inanin hakli degilsiniz; hem de hic.

    Ben durumu tekrar anlatayim. Bizden almadiginiz, adiniza Koss orijinal faturasi ile ibraz edemediginiz, Turkiye'de hicbir sekilde, hicbir kanuna gore garantisi olmayan, yurtdisindan ulkeye vergisiz giris yapmis bir urunu bozmussunuz."


    Adam çıldırmış bence

    Alıntı yaptığım kısımdaki son cümleyi okudum da Elmasepeti haklı sanki




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.