Şimdi Ara

KRAL MOTOR-YUKİ REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
4.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün Kral motoru aradım ve sanırım müşteri temsilcisi sıfatlı Ahmet isimli şahısla görüştüm.
    Rezillik resmen yaşadıklarımı aşağıda kendilerine gönderdiğim mailde birebir anlattım.
    Sizlerin de bunları bilmenizi ve yorum yapmanızı istiyorum.

    ----

    Merhaba,


    16.02.2018 tarihi saat 14.20 sularında 444-98-54 numaralı telefonunuzu aradım,

    Sekreter bayana KRAL KR-12 VESTA 5000 ürün için bilgi alacağımı ilettim,

    Kendisi 1203 dahili numaralı Ahmet isimli bir arkadaşa yönlendirdi.

    Ahmet isimli şahsa ürün hakkında bilgi almak istediğimi, ürünü satın aldığımı ve branda yaptırmak istediğimi;

    Fakat ürün şehir dışında olduğu için ölçüsünü almamın mümkün olmadığını ve fabrika verileri arasından boy, genişlik, yükseklik ölçüsü isetediğimi belirttim. Ahmet isimli şahıs benimle ilgilenmek istemeyip "internet sitesinde var" dedi ve telefonu suratıma kapattı.

    Hat düşmüş olabilir diyip tekrar aradım. Sekreter bayan tekrar bağladı ve Ahmet isimli şahıs telefonun bağlandığını fark etmemiş olacak ki bağıra bağıra "BENİ SORARSA YOK DE ÖLÇÜ İSTİYO ONLA UĞRAŞAMAM" dedi ve ben "Alo ?" dedim. Daha sonrasında da bu şahısa gayet soğukkanlı şekilde "BEYEFENDİ YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN SAĞOLUN" dedim ve tekrar telefonu suratıma kapattı. Ben tekrar arayıp sekreter bayana "LÜTFEN BENİ YÖNETİCİNİZLE GÖRÜŞTÜRÜN" dedim. Kendisi konunun ne olduğunu sordu. Direkt olarak kendisiyle görüşmek istediğimi belirttim. Israrla konuyu sordu ve bende kendisiyle görüşmek istediğimi söyledim. "Peki bağlıyorum" dedi ve telefonu açan olmayınca hat tekrar sekreter bayana geçti. Yerinde değildir muhtemelen diyip konunun ne olduğunu sordu, bende anlattım durumu.


    Sekreter hanımefendi benim numaramı aldı ve kendisi yetkili kişiye yaşanan durumu ve numaramı ileteceğini bildirdi.


    Bir müşteriye yardımcı olmak bu kadar mı zor?

    Müşteri temsilcileriniz sadece ürünü satana kadar mı temsilciler?


    Yaşadığım bu durumu ve firmanızı tüm sosyal mecralara aynen tanıtacağım.

    Umarım benim gibi diğer müşterileriniz de sorun yaşamaz ve bu kişi hakkında gereken yapılır.


    İyi çalışmalar..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    KRAL MOTOR-YUKİ REZİLLİĞİ

    Giriş

    KRAL MOTOR-YUKİ, geçtiğimiz haftalarda büyük bir skandala konu oldu. Bu skandal, şirketin müşterilerini aldattığı ve kalitesiz ürünler sattığı iddialarını içeriyor.

    İddialar

    KRAL MOTOR-YUKİ'nin yöneltilen ana iddialardan bazıları şunlardır:

    • Yanlış Reklam: Şirketin ürünlerini olduğundan daha kaliteli gösterdiği iddia ediliyor.
    • Kalitesiz Ürünler: Müşterilerin, satın aldıkları ürünlerin düşük kaliteli olduğunu ve iddia edildiği gibi olmadığını iddia ettiği bildiriliyor.
    • Hileli Uygulamalar: Şirketin, müşterileri aldatmak için hileli uygulamalara başvurduğu iddia ediliyor.

    Şirketin Tepkisi

    KRAL MOTOR-YUKİ, iddiaları yalanladı ve tüm ürünlerinin kaliteli olduğunu öne sürdü. Ancak şirket, müşterilerin şikayetlerini gidermek için adımlar attı.

    Tüketici Koruma Kurumlarının Tepkisi

    Tüketici koruma kurumları, iddiaları araştırıyor ve şirket hakkında soruşturma başlattı. Kurumlar, gerekli gördükleri takdirde yasal işlem başlatacaklarını açıkladılar.

    Müşteri Tepkileri

    KRAL MOTOR-YUKİ'nin müşterileri, skandala öfke ve hayal kırıklığı ile tepki gösterdi. Birçok müşteri, sosyal medyada şirket hakkında şikayette bulundu ve ürünleri iade etti.

    Yuki Ne Malı?

    Yukarıda belirtilen iddialar, "Yuki" markalı ürünlerin kalitesi hakkında soru işaretleri doğurmaktadır. Müşteriler, Yuki ürünlerinin gerçekten iddia edildiği kadar kaliteli olup olmadığını sorguluyor.

    Sonuç

    KRAL MOTOR-YUKİ'nin yaşadığı skandal, müşterilerin güvenini zedeledi. Şirketin iddiaları doğrulamak ve müşterilerinin güvenini yeniden kazanmak için adımlar atması gerekiyor. Tüketiciler ise, yaptıkları alışverişlerde dikkatli olmalı ve ürünler hakkında kapsamlı araştırma yapmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Markalaşma yok ki adamlarda müşteri kitlesi belirli zaten alternatifi de yok. Mecbur gidip alıyor herkes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıytırık yuki temsilcisinden, toyota müşteri memnuniyeti beklemişsiniz. Hazır bir sürü branda var uğraşılacak iş değil pek sizinki. Bunu internet alemine yaymakla bir şey ispatlamış olmuyorsunuz firmanın ne olduğunu olmadığını millet farkında zaten. Bence düşünüp sinirinizi bozmayın. Olur öyle diyaloglar. Bankaların müşteri hizmetleri bundan farksız.
  • Bir şikayete konu olan firmaya baktım,bir de olayların döngüsüne.

    Sonra da gayet normal bir durum dedim.Normal deyişime başka bir anlam yüklemeyin.Kurumsal olamayan bir markadan,kurumsal hizmet beklemek için fazlaca iyimsersiniz diye düşündüm sadece.

    Düşünsenize kurumsal dediğimiz Honda bile Civic’de oluşan göçük konusunda binbir takla atıp durmuyor mu?Gerisini siz düşünün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Honda göçük mevzusuna hep bakıcam diyorum gördüğüm civiclerin kaçında var acaba diye, ama hep unutuyorum. Videolarını izledim gerçekten rezalet ötesi bir durum. Hani yerli markalardan bile beklenmeyecek derecede. Honda bu olayı iyi sümen altı yapmış görünüyor.
  • Hele bir de otomobil dünyası genel forumuna bir girseniz!

    Volkswagen grubun Dsg şanzıman kaynaklı rezilliklerini savunanlar mı dersiniz,Honda’nın göçük faciasını fanatik derecede savunan mı?Firmalar parayla tutsa bu insanları bu kadar olur dedirtecek durumlar anlayacağınız.

    Tuttukları takımları bile böyle holiganca savunan enderdir dedirtecek derecede fanatiklenme sözkonusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentul -- 18 Şubat 2018; 21:55:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Yalnız enteresandır bu honda göçük faciasını yaşayan kesim honda fanatikleri veya hondaya gönül vermiş kişiler çoğunlukta. Yine alacak olsam Honda alırım diyen tipler. Ne bağın var kardeşim bir dünya para verip sıfır araba alıyorsun başına bir şey gelmeden kaporta yamuluyor firma sana sırt çevirmiş, benim başıma gelse o arabayı zararına okutur bir daha da hondanın kapısından içeri adımımı atmam. Biz mağduruz diye video çekmişler ama öte yandan arabalarına toz kondurmuyorlar çok ilginç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    En Kral Motor Yağı
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sadece motor için değil. Yerli olupta müşteri memnuniyetini gözeten kaç tane marka sayabiliriz ki?
    bu olay maalesef bizim büyük eksiğimiz.
    Branda konusunda ben plastik satan bir yerden yarım kilo naylon aldım canavar gibi iş görüyor fazla fazla.
    Sen 1 kilo al zaten kilosu 28 tl
  • beyler herkes arasın su ahmeti.
  • Oranın sahibi veya yakınıdır. Yoksa bu denli konuşamaz. Sekreterin geçiştirmesinden belli.

    şikayetvar.com a yaz. Bak nasıl yana yakıla özür için arayacaklar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.