Şimdi Ara

Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
3
Favori
27.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Baştan belirteyim şimdilik aklıma gelenleri yazdım soracağınız yada aklınıza takılan bir nokta olursa konudan sorun cevaplayayım tamamlamış olurum.

    Bölümde dolaşırken fark ettim ki bu motorla ilgili birçok soru var aklınızda bende aşağıdaki inceleme yazım ile bütün sorularınızın cevabını vermeye çalışacağım.


    Öncelikle belirteyim ki motoru alırken 2 tane seçenek belirledim hem bütçeme hemde özelliklerine göre.

    1. si Regal raptorun 250lik su soğutmalı bir motoruydu. Bu motor superlight 150 yani şuanki motorumdan su soğutmalı olması yönünden çok avantajlıydı ilk seçeneğimde buydu açıkcası. Fakat bütçem yetmediği için alamadım o kadar param olsa alacağım motor buydu.
    2. si ise Kuba superlight 150 bu motor ise su soğutmalı değil fakat bütcem dahilinde edinebileceğim en iyi motordu tabi bu durum chooper tarzı istediğim için geçerli.


    Motoru 2.el olarak yaşadığım şehir olan Ankara'da bir genç arkadaştan aldım. Açık konuşmak gerekirse motor daha 4bin km de ve nerdeyse sıfır hatalı olarak ve çok uygun bir fiyata geçti elime.

    Motor 2012 model. Aldığımda 3988 km de idi. Kullanıcının söylediğine göre rodajını çok dikkatli yapmış. Ki buna inanıyorum çünkü motorun performansı yerinde.
    Servis bakımlıydı ve haha 4 ay garantisi mevcut. Motoru alırken 1 kere sürdüm ve aldım daha önceden tecrubeli olduğumdan hiçbir servise gösterme ihtiyacı duymadım çünkü motor nerdeyse sıfır gibiydi kendini belli ediyordu.
    Birde satan kişinin çok efendi biri olduğunu düşünürsek aklımda şüphe kalmadan satın aldım. Aldığım fiyat ise 3500 TL fiyat makul geldiğinden bütcem de bu seviyede olduğundan düşünmeden aldım motoru.

    Şuan motor 6200km de motoru alalı 1.5 ay oldu deli gibi sürdüm her gün Ankara keçiören / gazino dan Gordion avm (iş yerim) ye gidiyorum yani hergün minimum işe git gel harici gezmezsem 46 km yapıyorum günlük.

    Ben alalı toplam 2212 km yapmış bulunmaktayım size bu süredeki izlenimlerimi aktaracağım.



    Motor eski adıyla keeway yeni ismiyle kuba markası altında anılmaktadır. Motor macar malıdır fakat çinde montajı yapılmaktadır.

    Yeni üretilen model 200lük olarak çıkmaktadır.

    Motor tek silindir 4 zamanlı cdi ateşlemeli karburatörlüdür. tek egzos çıkışından çifte çevrilerek güzel bir görünüm sağlanmıştır.

    Deposu günümüz koşullarında 72 liraya dolmaktadır (yedek depo hariç).

    Motorun yedek deposu bulunmaktadır. Çok güzel bir özelliktir can kurtarıcı niteliktedir. Yedek depo ne kadar gidiyor bilmiyorum ama ben normal depodaki benzini sonuna kadar bitirdikten sonra yedek depoya geçiş yaptım ve en yakın benzinliğe yani 15km sonrasına kadar götürdü daha götürürmüydü bilemiyorum ama risk almak istemedim.

    Motor 5 vites ve klasik motor vites sırasına sahip ( 1 N 2 3 4 5 )

    Vites geçişleri gayet güzel ve hissedilir biçimde insanı zorlamıyor ve geçip geçmediği konusunda şüphe bırakmıyor.

    Yandaki çantaları standart olarak geliyor ve çok işe yarıyor. Çıkaranları gördüm fakat bence çantalı olarak daha güzel bir görünüme sahip.

    Motorun ön freni disk arka taraf ise kampana. Fren ayarını düzgün yaptığınız takdirde gayet güzel duruyor frenlerde hiçbir sıkıntı yok. FAKAT fabrika çıkış lastikleri çok iyi değil HAAA kötü mü kötü de değil. Islak zeminde de sürdüm yine iyi duruyor.

    Arka amortisör ayarlanabiliyor. Kullandığınız bölgeye göre sertleştirebilir yada yumuşatabilirsiniz. Ben 1 tık sertleştirdim.

    Şöför ayaklıkları çok rahat ben çok seviyorum racing motorları gibi olan incecik bir boruya ayak koymak hoşuma gitmiyor. Eee sonuçta chopper uzun yok gidiceğimiz için rahat olmalı.

    Selesi gayet rahat FAKAT sürücü için :) Artçı için aynı şeyi söyleyemem çünkü arka tarafın selesi biraz sert ön tarafa göre. Birde süspansiyon yerleşimi dolayısıyla arkadaki arkadaş çukurları hissediyor :)

    Sissy bar olmaması bir dezavantaj benim için çünkü sürekli artçı ile dolaşıyorum işe 2 arkadaş gidip geliyorum tatil günümde ise kız arkadaşımla dolaşıyoruz. Yani motor full 2 kişi ile dolaşıyor.

    Koruma barları mevcut yeni başlayan arkadaşlar motor biraz ağır olduğundan düşürebileceği ihtimalinde durursak çok iyi bir avantaj ve ben kız arkadaşıma motor sürmeyi öğretirken durduğu yerde motor ağır geldi ve yana düşürdü ve emin olun motorun hiçbir yerine birşey olmadı koruma barı çok iyi konumlandırılmış sadece koruma barı yere değiyor motordan birde yandaki çanta :) barın rengi de krom olduğundan çiziği belli etmiyor :)

    Ön taraftaki cam şeklinde duran sert mika plastik biraz küçük kalmış daha uzun olsa rüzgar kafamıza da gelmez ama uzunluğu da az değil çünkü göğsünüze falan rüzgar gelmiyor. Bazı arkadaşları gördüm onu kaldırmış öyle de güzel durmuş.

    Gaz kolunun hissi gayet ideal ayarlaması vs çok kolay oluyor. Debriyaj ise çok yumuşak bu yeni başlayanlar için sıkıntı olabilir.

    Göstergeler standart zaten çok birşey diyemiyorum göstergede boş vitesin görüntüleniyor olması güzel bazı modellerde o bile yok.

    Malzeme kalitesi parasına göre çok iyi bundan emin olabilirsiniz. Ucuz krom kaplama yapılmamış krom kaplı malzemeler kalitesiyle dikkat çekiyor.

    Boyası mat siyah olduğundan hem karizmatik hemde tozu çok belli etmiyor.



    Kısaca + ve - lerinden bahsetmek gerekirse.


    Motorun + ları

    Fiyat / Performans oranı mükemmel :)

    Yakıtı mükemmel 2 kişi kullandığım halde kmde 15 kuruş yakıyorum en fazka 15,5 veya 15,7 oluyor. Birde yakıtı opetten alıyorum 5.09 dan shell den alsam daha ucuza alacağımdan düşecektir diye düşünüyorum fakat opetcard bonusu cazip geliyor.

    Çekişi gayet iyi 2 kişi zorlanmadan 90 ı görüyor düz yolda. Tek işi ise zorlanmadan 100 ü görüyorum. Maksimum 110 km yaptım hız olarak.

    Karizmasını söylememe gerek yok sanırım :) bu fiyata alabileceğiniz en karizma chopper

    Titreşim yok kubaya geçmeden 1sene öncesinden itibaren günümüze kadar balansör bulunmakta.

    Egzos sesi fabrika çıkışlı olarak ideal seviyede ben dokunmadım yetiyor bana ama bir tanıdığımda var aynı motordan birkaç oynama ile ses çok daha güzel olabiliyor.

    Servis ağı çok geniş neredeyse çoğu ilimizde var


    Motorun - leri

    İlk olarak bahsetmem gereken benzin kapak contası. Conta ben aldığımda yavaş yavaş erimeye başlamıştı benzin yüzünden. Aldığımın 2. haftası sanayiden daha kaliteli bir conta ile değiştirdim şuan için hiçbir sıkıntı yok bana maliyeti 5 tl oldu 3 adet yaptırdım yedek dursun.

    Su soğutmalı motor olsa mükemmel olacakmış fakat bunu da eksi bir yön olarak söyleyemem o fiyata su soğutmalı motor yok.

    Aynalar dışarı doğru biraz daha uzun olsa süper olacakmış fakat şu standart haliyle biraz dirsek görebilirsiniz :)

    Standart olarak sissy bar olmalı kesinlikle.

    Arka koltuk diye tabir ettiğimiz bölüm biraz daha yumuşak bir maddeden yapılmalıymış.

    Son olarak ise 7bin devirden sonra ses çok artıyor eğer kapalı kask kullanıyorsanız sıkıntı yok duymuyorsunuz çok rahatsız etmiyor. Fakat nazi tip bir kask kullanıyorsanız 7bin devirden sonra rahatsız eder. YALNIZ 7 bin devire çıktığınızda motor 100km hızda olduğundan çok o süratte kalmayacağınızdan etki etmeyebilir (bu kullanıcıya göre değişiyor)



    Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.
    Bu akşam motorun genel (uzaktan) fotoğraflarını ekleyeceğim.

    Önümüzdeki günlerde ise vakit bulduğumda detaylı olarak her yerinin fotoğrafını çekip ekleyeceğim.



    EDİT : UZAK ÇEKİM FOTOLAR

     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)




    EDİT 2 DETAYLI FOTOĞRAFLAR


    Buyrun arkadaşlar detaylı fotoğrafları anca çekme fırsatı buldum birkaç da kendi fotoğraflarımdan ekliyorum müsadenizle


     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)
     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)
     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)
     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webmaster-mt -- 16 Mayıs 2014; 0:01:42 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kuba Superlight 125 Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Her Şey)

    Kuba Superlight 125, kullanıcılar arasında oldukça popüler bir motosiklet modelidir. İster yeni bir motosiklet almayı düşünüyor olun ister mevcut modeliniz hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyor olun, bu kapsamlı inceleme, merak ettiğiniz her şeyi size sunar.

    Kuba Superlight 125 Yorumları

    Genel olarak Kuba Superlight 125, kullanıcıları tarafından olumlu yorumlar almaktadır. Kullanıcılar, modelin uygun fiyatlı, yakıt verimli ve günlük kullanım için ideal olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, hafif tasarımı ve manevra kabiliyeti de takdir edilmektedir.

    Kuba Superlight 125 Alınır mı?

    Kuba Superlight 125, uygun fiyatlı ve yakıt verimli bir motosiklet arayanlar için iyi bir seçenektir. Ancak, daha yüksek performans ve özellikler arıyorsanız, başka modeller araştırmak isteyebilirsiniz.

    Superlight 125 Yorumları

    Çevrimiçi yorumlar, Superlight 125'in güvenilir bir motosiklet olduğunu ve bakımının kolay olduğunu göstermektedir. Kullanıcılar ayrıca, modelin şehir içi sürüşler için uygun olduğunu ve kısa mesafelerde rahat bir sürüş deneyimi sunduğunu belirtmektedir.

    Kuba Superlight 125 Max Hız

    Kuba Superlight 125'in maksimum hızı yaklaşık 90 km/s'dir. Bu, şehir içi sürüşler ve kısa yolculuklar için fazlasıyla yeterlidir.

    Kuba Superlight 125 Alınır Mı?

    Yukarıda belirtildiği gibi, Kuba Superlight 125 uygun fiyatlı ve yakıt verimli bir motosiklet arayanlar için iyi bir seçimdir. Ancak, daha fazla güç ve özellikler arıyorsanız, farklı motosiklet modellerini araştırmak isteyebilirsiniz.

    Kuba Superlight 125

    Kuba Superlight 125, 125 cc'lik tek silindirli bir motora ve 5 vitesli bir şanzımana sahiptir. Model, dijital bir gösterge paneline, ön disk frenlere ve elektrikli çalıştırmaya sahiptir.

    Küba Süperlight 125 Yorumları

    Çevrimiçi yorumlar, Kuba Superlight 125'in yeni başlayanlar ve deneyimli sürücüler için uygun bir motosiklet olduğunu göstermektedir. Kullanıcılar, modelin kullanımı kolay, manevra kabiliyeti yüksek ve yakıt verimli olduğunu belirtmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Eline saglik cok guzel anlatmissin fotograflari bekliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AusteRe

    Eline saglik cok guzel anlatmissin fotograflari bekliyorum :)
    İlk zamanlar aklım bu motora kaymıştı. Sonra boşver sevilesiadam senin tarzın ss deyip vazgeçtim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    İlk zamanlar aklım bu motora kaymıştı. Sonra boşver sevilesiadam senin tarzın ss deyip vazgeçtim

    Alıntıları Göster
    uzak çekim fotoğraflar

    yakın çekimleri motoru yıkadıktan sonra çekeceğim şuan biraz pis siyah incim :)


     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    uzak çekim fotoğraflar

    yakın çekimleri motoru yıkadıktan sonra çekeceğim şuan biraz pis siyah incim :)


     Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey) Kuba Superlight Kullanıcı İncelemesi (Merak Ettiğiniz Herşey)

    Alıntıları Göster
    güzel tanıtım olmuş yalnız titreşim çok yazmışsın yok yazıcaktın sanırım




  • gule gule kullan hayirli olsun,motoru tanittiğin içinde teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DBBDAD18F

    gule gule kullan hayirli olsun,motoru tanittiğin içinde teşekkürler
    Sisy bar şart :) Hayırlı olsun iyi günlerde binin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CekomastikSilikon

    Sisy bar şart :) Hayırlı olsun iyi günlerde binin

    Alıntıları Göster
    evet hocam yanlış yazmışım düzelttim şimdi titreşim tabiki var ama normal chopper titreşimi yani rahatsız edicek bir titreşim yok yeri geliyor üstünden 1.5 saat inmiyorum rahatsızlık vermiyor.

    daha önce kullandığım bir chopper vardı yarım saat sonra bi tarafınız uyuşuyordu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    evet hocam yanlış yazmışım düzelttim şimdi titreşim tabiki var ama normal chopper titreşimi yani rahatsız edicek bir titreşim yok yeri geliyor üstünden 1.5 saat inmiyorum rahatsızlık vermiyor.

    daha önce kullandığım bir chopper vardı yarım saat sonra bi tarafınız uyuşuyordu :)
    Bak nasıl da alasım geldi şimdi.. :) Sesini merak ediyorum. Ankarada nerede bulabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enigmahack

    Bak nasıl da alasım geldi şimdi.. :) Sesini merak ediyorum. Ankarada nerede bulabilirim.

    Ankara yetkili servisi ve satıcısı IŞIL motors benim motor da ordan alınma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    quote:

    Orijinalden alıntı: enigmahack

    Bak nasıl da alasım geldi şimdi.. :) Sesini merak ediyorum. Ankarada nerede bulabilirim.

    Ankara yetkili servisi ve satıcısı IŞIL motors benim motor da ordan alınma

    Alıntıları Göster
    Titreşimden,kornası düşmedimi?, yada motor kulağı çatlamadımı?, yada benzin deposunun en altından kıl kadar bir çatlak oluşup benzin sızdırmaya başlamadımı?, karbüratörün yanında duran o tasımsı süs düşmedimi, her motordan inişinde titreşimden bi hoş olmadınmı,? eğer hala bunlar olmadıysa iyi.
    Bu söylediklerim tecrübeyle sabittir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil27

    Titreşimden,kornası düşmedimi?, yada motor kulağı çatlamadımı?, yada benzin deposunun en altından kıl kadar bir çatlak oluşup benzin sızdırmaya başlamadımı?, karbüratörün yanında duran o tasımsı süs düşmedimi, her motordan inişinde titreşimden bi hoş olmadınmı,? eğer hala bunlar olmadıysa iyi.
    Bu söylediklerim tecrübeyle sabittir.

    Bu söylediklerini tecrübe ettiğin motor kuba superlight olamaz. belki keeway in balansörsüz versiyonu olabilir.

    eğer aynı markada tecrübe ettiysen o motorun sahibi berbat bir şekilde kullanıp motoru o hale getirmiştir.

    Dediğin aksamların fotoğraflarını çeker yollarım görürsün sağlam mı değil mi.

    Şahsen ben senin böyle bir tecrübeye sahip olmadığını düşünüyorum çünkü hiçte dediğin şeyler söz konusu değil. İstediğin yerin fotoğrafını çekerim veya video bile çekebilirim titreşimle ilgili bir sıkıntı mevcut değil.




  • Bu motorun tek problemi var. Kullandıktan sonra pıt pıt yağ sesi geliyo soğurken sır o yüzden kardeşime almadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI

    Bu motorun tek problemi var. Kullandıktan sonra pıt pıt yağ sesi geliyo soğurken sır o yüzden kardeşime almadım

    İyi de bu bir porblem değil ki fizik kuralı bu :)

    o gelen ses yağ ses değil metalin genleştikten sonra soğumasının sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI

    Bu motorun tek problemi var. Kullandıktan sonra pıt pıt yağ sesi geliyo soğurken sır o yüzden kardeşime almadım

    İyi de bu bir porblem değil ki fizik kuralı bu :)

    o gelen ses yağ ses değil metalin genleştikten sonra soğumasının sesi

    Niye Cbr de o sesi duymuyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI


    quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI

    Bu motorun tek problemi var. Kullandıktan sonra pıt pıt yağ sesi geliyo soğurken sır o yüzden kardeşime almadım

    İyi de bu bir porblem değil ki fizik kuralı bu :)

    o gelen ses yağ ses değil metalin genleştikten sonra soğumasının sesi

    Niye Cbr de o sesi duymuyorum ?

    çünkü cbr su soğutmalı hava soğutmalı motorlar kadar genleşmiyor da ondan. biraz mantık yürütürseniz kendiniz de doğruyu bulacaksınız aslında bana gerek kalmadan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI


    quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster-mt

    quote:

    Orijinalden alıntı: IOserI

    Bu motorun tek problemi var. Kullandıktan sonra pıt pıt yağ sesi geliyo soğurken sır o yüzden kardeşime almadım

    İyi de bu bir porblem değil ki fizik kuralı bu :)

    o gelen ses yağ ses değil metalin genleştikten sonra soğumasının sesi

    Niye Cbr de o sesi duymuyorum ?

    çünkü cbr su soğutmalı hava soğutmalı motorlar kadar genleşmiyor da ondan. biraz mantık yürütürseniz kendiniz de doğruyu bulacaksınız aslında bana gerek kalmadan

    Alıntıları Göster
    bende cb125e var o bahsettiğiniz ses geliyo normal bişey o gelmemesi garip :) de öyle rahatsız edici bişey değil 30 saniye geliyo sonra bitiyo yanı bu motor görünüş olarak süper sağlam olacağını bilsem alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayokhan

    bende cb125e var o bahsettiğiniz ses geliyo normal bişey o gelmemesi garip :) de öyle rahatsız edici bişey değil 30 saniye geliyo sonra bitiyo yanı bu motor görünüş olarak süper sağlam olacağını bilsem alırım

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun, güle güle kullan. Benim sormak istedigim birkaç soru var:
    -) Geçen hafta motoru sıfır aldım, içine 20 TL'lik benzin koydum ve 50 km. dayandı, sonra gösterge dibe indi. Acaba belirttigin yedek depoyu doldurmuş olabilir mi aldıgım ilk benzin¿ Bir de yedek depo, esas depo bitince kendiliginden mi devreye giriyor yoksa musluk gibi bir ayraç mı var manuel ayarlanması gereken¿
    -) Rodaj süresince vites geçişlerini maksimum kaç bin devirde yapmalıyım¿ Şu devre veya şu hıza çıkma şeklinde bir önerin var mı¿

    Tekrar hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feyzullahgubrettin

    Hayırlı olsun, güle güle kullan. Benim sormak istedigim birkaç soru var:
    -) Geçen hafta motoru sıfır aldım, içine 20 TL'lik benzin koydum ve 50 km. dayandı, sonra gösterge dibe indi. Acaba belirttigin yedek depoyu doldurmuş olabilir mi aldıgım ilk benzin¿ Bir de yedek depo, esas depo bitince kendiliginden mi devreye giriyor yoksa musluk gibi bir ayraç mı var manuel ayarlanması gereken¿
    -) Rodaj süresince vites geçişlerini maksimum kaç bin devirde yapmalıyım¿ Şu devre veya şu hıza çıkma şeklinde bir önerin var mı¿

    Tekrar hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    MOTORUN ÜZERİNDEKİ MOTOR AKSAMININ CG YANİ HALK DİLİNDE KÖYLÜ MOTORU OLDUĞUNU FARK ETTİNİZ Mİ ?...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: feyzullahgubrettin

    Hayırlı olsun, güle güle kullan. Benim sormak istedigim birkaç soru var:
    -) Geçen hafta motoru sıfır aldım, içine 20 TL'lik benzin koydum ve 50 km. dayandı, sonra gösterge dibe indi. Acaba belirttigin yedek depoyu doldurmuş olabilir mi aldıgım ilk benzin¿ Bir de yedek depo, esas depo bitince kendiliginden mi devreye giriyor yoksa musluk gibi bir ayraç mı var manuel ayarlanması gereken¿
    -) Rodaj süresince vites geçişlerini maksimum kaç bin devirde yapmalıyım¿ Şu devre veya şu hıza çıkma şeklinde bir önerin var mı¿

    Tekrar hayırlı olsun.

    Hocam 20 tl lik yakıtla ben 130 km yapıyorum

    motorun sol tarafında musluk var musluk aşağı bakarken normal depoyu kullanırsın yukarı çevirirsen yedek depoyu kullanırsın ortada kalırsa benzin akışını kesersin

    benzini doldururken musluk aşağı doğru çevrili olmalı ki önce asıl depo dolsun o dolunca yukarı çevirirsin asıl depodan yedek depoya geçiş olur böylece asıl depoda biraz daha yer açılır yine dolum yaparsın. motor sürüş esnasında o musluk aşağıda olmalı benzin bitince musluğu yukarı çevirir yedek depodan gidersin.

    20lira ile 50km rodajdan olabilir motor yeniyse biraz fazla yakar.

    6 bin devirin üstüne çıkma birde sabit devirde gitme sürekli değişsin devir sayacı

    teşekkürler




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.