Şimdi Ara

Kurumsal üyeye 10 aydır şebeke sorununu gideremeyen 4 Çeker Turkcell

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 yılı Haziran ayında başka operatörden Turkcell'in 4 çeker (!) şebekesine aldanarak kurumsal aboneliğine geçtik.
    25 civarı hattımız bulunmakta. Hatlardan biri benim kullandığım 0 555 964 26 82.
    Geçtiğimiz günden beri şebeke sorunu yaşamaktayız. Bu güne kadar kaç müşteri hizmetleri ile görüştüysek de hiç bir şekilde sorunumuzu çözemediler.
    En son "Kiralama servis"inden gelip sözleşme hazırladılar. ADSL hattı üzerinden görüşme imkanı sunacak bir anten takacaklarını söylediler. Üzerinden 1.5 ay geçmesine rağmen herhangi bir hareketlilik göremedik. Kiralama servisini aradık "konu ile ilgili size bilgi vereceğiz" dediler. Fakat herhangi bir dönüş olmadı. Bugün tekrar aradığımızda "Cihazın kurulumundan vazgeçtik, 1 yıl içerisinde sizin bölgeye baz istasyonu kuracağız diyen Turkcell beni 10 ay oyalamış ve üstüne 1 yıl daha oyalayacağını sanarak yanılıyor. Kimse Turkcell'in reklamlarıyla sözde kaliteli iletişimine artık inanmıyor. Sorunum Haziran ayına kadar giderilmez ise başka operatöre geçeğim.
    Turkcell'den şikayetçim.







  • Geçici olarak bir mini yansıtıcı konulmasında ısrar ettiniz mi? Sonuçta birkaç ay sonra alıp başka yerde kullanabilirler, o kadar kasmalarına gerek yok. Bir yıl bekleme zorunluluğunuz yok.
    Bizde de Vodafone ve Avea şirket hatları mağazada çekmediğinden sürekli kişisel Turkcell hattımızı kullanıyorduk. Cepten gidiyor diye arama yapmıyordum, arayan olursa konuşuyordum. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Geçici olarak bir mini yansıtıcı konulmasında ısrar ettiniz mi? Sonuçta birkaç ay sonra alıp başka yerde kullanabilirler, o kadar kasmalarına gerek yok. Bir yıl bekleme zorunluluğunuz yok.
    Bizde de Vodafone ve Avea şirket hatları mağazada çekmediğinden sürekli kişisel Turkcell hattımızı kullanıyorduk. Cepten gidiyor diye arama yapmıyordum, arayan olursa konuşuyordum. :)

    Peki siz vodafone veya Avea'ya mini yansıtıcı kurdurdunuz mu? Vodafone isteyene ev içi baz satacaktı ne oldu o proje

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevki olarak mini yansıtıcı bir işe yaramayacağından bahsettiğim ADSL üzeri görüşme imkanı sağlayacak anten takacaklardı.
    Adamlar geldiler proje çıkardılar, fotoğraf çektiler, hatta sözleşmeyi bile imzaladık. Ama gel gelelim icraat yok.
    Benim müşterilerim aradığı zaman bana ulaşamıyor ise Turkcell bana ne kazandırabilir ki? Aylık 1200 TL fatura ödüyoruz. Üstüne aramaları telekomun hattı üzerinden arıyoruz +200 Tl ona fatura geliyor toplam 1400 TL. Turkcelle o kadar fatura ödememize rağmen bize bu şekilde davranmamalı.

    Zaten bu sorunum çözülmez ise Vodafone'a geçeceğim. Çatır çatır çekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frantico -- 13 Nisan 2012; 16:49:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican
    Peki siz vodafone veya Avea'ya mini yansıtıcı kurdurdunuz mu? Vodafone isteyene ev içi baz satacaktı ne oldu o proje

    Şirketin merkezde hatları çektiği için umurlarında olmuyordu, sadece ulaşamayınca şirket hattınız neden kapalı diye bağırıyorlardı. :) Hepimizde Turkcell olduğundan, kişisel hattan arıyorlardı sonunda. Yani kurduramadık.
    Daha sonra mağaza satıldığında adamlar gelmişti Avea kurumsaldan, ölçüm yaptılar, merkez isterse yansıtıcı kuracağız dediler, sonra ben işi bıraktım. Şu an durum ne bilmiyorum tam ama yok sanırım henüz yansıtıcı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.