Şimdi Ara

KVK Apple Servis deneyimlerimizi aktarıyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bostancı şubesine gittim. Randevu alarak gittim. Randevu almama çok da gerek yokmuş, oraya gidince gördüm. Cihazı teslim etmedim. Çünkü elimde yedek cihaz yoktu. 3-5 gün sürebileceğini söylediler, ellerinde o modelin ekranı olmadığı için anlık olarak değişim yapamayacaklarını, onarım merkezine göndereceklerini söylediler.

    Haftasonu (cumartesi günü) saat 16:00 gibi gittim. En fazla yarım saat sürdü beklemem. Benden sonra bekleyen 3-4 kişi vardı.

    İlk yorum benden.



  • 6s cihazımı Beklenmedik Kapanma Sorunları İçin iPhone 6s Programı dahilinde pil değişimi için gönderdim.
    Arıza bulamadık diyip bugun geri göndermiş. Ben sorun olsada olmasada değiştirmeleri gerekiyor diye biliyorum pili ama çözemedim bu işi.
  • -hay@let- kullanıcısına yanıt
    Çok sayıda seçenek var. Lydia, Pupa, Gürgençler, Başarı... Farklı bir servise göndermeyi deneseniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -hay@let- kullanıcısına yanıt
    Aynen saçmalamışlar sanırım teknisyen seri numaradan sorunlu seri kontrolü yapmadı normalde en kötü pil değilmesi lazım ücretsiz gatanti olmasa bile hatta cihaz değişimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veyselhantal V kullanıcısına yanıt
    Pupa ya gönderme kararı aldım pupaya göndericem yarın bakalım onlar ne yapacak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.