arkadaşlar telefonu servise verecem açıkçası korkuyorum çünkü bazı sahtekarlıkların olduğunu söylüyorlar. böyle bir durumla karşı karşıya kalan varsa veya güvenilirliği hakkında bilgi veren olursa sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum.
topiği diğer konular ve markalar bölümüne açman gerek yanlış yerde topik...
Buyrun size başımdan geçenleri en iyi anlatan şikayetvar.com a girmiş olduğum şikayetimi kopyalayayım, kararınızı kendiniz verin... 08 Haziran 2007 günü, Nokia e65 model cep telefonumu, tuş takımı arka ışığı yanmadığı için Kvk teknik servisine teslim ettim. Ortalama servis süresinin 3 işgünü olduğu fakat problemin halledilememesi durumunda 30 iş gününe kadar servis süresinin uzayabileceği söylendi. Buraya kadar her şey normal.
Bir süre sonra Kvk web sitesinden cihazın parça değişimi gerektirdiği ve yurtdışından parça beklendiği bilgisini aldım. Kvk Beşiktaş servisini aradım. Parça geldiği zaman cihazın öncelikli olarak tamir edilerek teslim edileceğini söylediler.
Aradan 2 hafta geçtikten sonra web sitesinden cihazın yüksek onarım merkezinde olduğunu öğrendim. Öncelikli olarak tamir beklediğim için bir hafta daha bekledim fakat cihazın durumunda bir değişiklik olmadı.
Tekrar Kvk Beşiktaş servisini aradım. 15 dakika kadar telefonda bekletildim. O an için yüksek seviye onarım merkezine ulaşılamadığını, daha sonra ararsam bilgi verilebileceğini söylediler.
Fakat 1 haftadır çeşitli kereler aramama rağmen bir türlü yüksek seviye onarım merkezine ulaşamadılar. Cihazı servise vermemin üzerinden 31 normal, 22 iş günü geçmesine rağmen bırakın cihazın öncelikli onarımını, cihazımın ne durumda olduğunu bile öğrenememiş durumdayım.
Ayrıca cihazın uzun zamandır serviste olması sebebiyle yedek cihaz talebinde bulunmama rağmen, stoklarında yedek cihaz olmadığı bahane edilerek yedek cihaz da verilmedi. ^^
NESEMS ksacasi 30 iş günü ..42 de normal gun u goze alirsan servise ver..oldu degismesi yada para iadesi ciktiginda da 1 hafta beklesen 50 gune yakin süre...kvk servisler yetersiz kaliyorlar..
garanti firması deil mi hepsi aynı bakın benimde başımdan şöyle bir olay geçti zamanında (1yıl kadar önce) sony w550i vardı kullana kullana ortadan ikiye ayrıldı ve sevise yolldım sonra 1 hafta 2 hafta oldu ses yok aradım dedikleri aynen şu cihazınızı onartamadık gelin alın aynı zamanda kullanıcı hatası dediler zaten o anda beynime kan sıçradı o anda telefonda ne dediğimi dahi hatırlamıyorum o derece sonra müdürü ile konuştum o kvk teknik servisinin o da ilk başta kullanıcı hatası dedi ve ben ordan ümidi kestim ve tüketici haklarına başvurdum sonra tekrar servise gittim ve onlara tüketici haklarına şikayet ettiğimi söyledim ve adamın tavrı bi anda yumuşayıp ne gerek vardı tüketici haklarına diyip durdu sonrada telefonumu alıp 1-2 hafta sonra yapılmış şekilde geri aldım daha sonra tüketici hakları ne yaptı orasınıda bilmiyorum...
açıkçası bu firmalardan başkasına güvenme gibi bir şansınız yok kvk genpa teleservice netcell
filan bunlar ana distribütörler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme