Şimdi Ara

KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
9.507
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • master21 kullanıcısına yanıt
    sayın müşterimiz; cihazınızın dokunmatiği ve arka kasası aşırı derecede darbeli. arıza durumunda 315 tl ücret geçerli olacaktır.

    telefonumda piksel sorunu var.. piksel sorunu var diye servise versem bu ücreti talep ederler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    sayın müşterimiz; cihazınızın dokunmatiği ve arka kasası aşırı derecede darbeli. arıza durumunda 315 tl ücret geçerli olacaktır.

    telefonumda piksel sorunu var.. piksel sorunu var diye servise versem bu ücreti talep ederler mi ?

    Hatayı en başında yapmışınız tabi umursamayıp kullanmaya devam ederek..
    Bilgim yok hocam ancak telefonunuz garanti dışı kalmış anladığım kadarıyla,yani kvk'nın para talep edeceği kesin..THH'ye versem nolur derseniz onu da bilemicem çizikler ve darbelerin olması sıkıntı yaratabilir,garanti dışı bırakma konusunda haklılar mı derseniz bence haklılar çünkü belli olacak derecede darbe almış,sıvı teması ve cihazın belli olacak derecede büyük darbe alması durumu THH'nin yardımcı olacağını sanmıyorum,darbesiz hali ile pixel sorununu gösteren kanıtlarınız varsa belki bi şansınız olabilir.ancak bu benim kişisel görüşüm,kesin bilgi değildir,bilgili bir arkadaş görürse cevap verir




  • master21 kullanıcısına yanıt
    Ölü Piksel Ayıplı Ürün Kategorisine Sokmaz Mı Telefonu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    Ölü Piksel Ayıplı Ürün Kategorisine Sokmaz Mı Telefonu ?

    dediğim gibi tam bi bilgim yok hocam bu konuda.. ölü pixel darbe ile de oluşabilir mi önemli soru bu bence,bu konuda da benim bilgim yok..darbe ile de oluşabilen bir durumsa ayıplı olmaz,diğer durumda ayıplı kategorisine girebilir.
  • master21 kullanıcısına yanıt
    ölü piksel 1 adet ve bunu darbe ile yapmanız mümkün değil :D
    garanti şartlarını okuduğumda ise darbe alması, sıvı alması durumunda garanti dışı olur deniliyor..
    bu sorunun kullanıcı hatası olmadığını söylesem ve garanti süresi var iken tamir etmeyi reddetseler.. tüketici hakem heyetine başvursam tüketici adına fatura çıkartıyorlar mı ? çıkarsa ne kadar çıkar benim haksız görüldüğüm zaman ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    ölü piksel 1 adet ve bunu darbe ile yapmanız mümkün değil :D
    garanti şartlarını okuduğumda ise darbe alması, sıvı alması durumunda garanti dışı olur deniliyor..
    bu sorunun kullanıcı hatası olmadığını söylesem ve garanti süresi var iken tamir etmeyi reddetseler.. tüketici hakem heyetine başvursam tüketici adına fatura çıkartıyorlar mı ? çıkarsa ne kadar çıkar benim haksız görüldüğüm zaman ?

    Hocam sen kesin eminsen ölü pixel'in üretim hatası olduğundan,direk git thh %100 kazanırsın

    Yalnız forumda bir arkadaş yazmış,bu sorunun cevabını.

    'Ölü pikseller genellikle üretim hatasından kaynaklanıyormuş. Ölü piksel içeren lcd ekranı değiştirmek maliyeti artıracağı için üretici bu şekilde piyasaya sürüyormuş. Bunun yanında ölü piksel bulunmayan ekranda darbelerden, yüksek voltajdan veya cihazın üretiminde kullanılan kalitesiz malzemelerden dolayı sonradan ölü piksel oluşabiliyormuş '



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master21 -- 14 Ağustos 2016; 16:07:13 >




  • master21 kullanıcısına yanıt
    darbe ile 1 adet ölü piksel çıkartmak başarı ister :)
    yüksek voltajdan olması üreticinin sığınabileceği bir yalan olabilir.. cihazın üretiminde kullanılan kalitesiz malzemeden dolayı benim nasıl bir önlem almam gerek :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    darbe ile 1 adet ölü piksel çıkartmak başarı ister :)
    yüksek voltajdan olması üreticinin sığınabileceği bir yalan olabilir.. cihazın üretiminde kullanılan kalitesiz malzemeden dolayı benim nasıl bir önlem almam gerek :D

    kardeşim bana cevap yetiştirme,git şansını dene bu kadar bilgiliysen soru sorma zaten
  • master21 kullanıcısına yanıt
    hakaret içeren, kötü bir söz söylemedim ki :S
    ben ne kadar bazı konularda bilgisiz isem sizde bilgisiz olmalısınız diye söyledim..

    1 piksel toplu iğne ucu kadar :S
    buraya zarar vermek için toplu iğne batırsan bile zorlanırsın ki ekran zarar görür..

    yüksek voltaj dersek o zaman üretici firma her zaman bu bahaneye sığınır haksız mıyım :S

    sizde bilgilenin istedim ki bu mesajı sadece size yazmıyorum okuyacak olan herkes okusun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc

    hakaret içeren, kötü bir söz söylemedim ki :S
    ben ne kadar bazı konularda bilgisiz isem sizde bilgisiz olmalısınız diye söyledim..

    1 piksel toplu iğne ucu kadar :S
    buraya zarar vermek için toplu iğne batırsan bile zorlanırsın ki ekran zarar görür..

    yüksek voltaj dersek o zaman üretici firma her zaman bu bahaneye sığınır haksız mıyım :S

    sizde bilgilenin istedim ki bu mesajı sadece size yazmıyorum okuyacak olan herkes okusun..

    Benim başkasından alıntlıadğım mesaja karşı bu savunmaların gereksiz burda,sadece üretim hatası ile oluşmadığını bilen kişi söylemiş zaten,e böyle ihtimal da varken o darbeler içindeki telefonın pixel sayısına kim bakar 1 mi 5 mi diye, seni rahatsız eden ölü pixel değil,ölü pixel'den mahvettiğin telefonun parasını kurtarır mıyım derdindesin değil mi? Bi ihtimal kurtarırsın,yasalar tüketicinin yanında çünkü,burda kimsenin sana yardım edeceği bir durum yok,emsal olay olduğunu da sanmıyorum,insanlar haklı oldugu halde haklarını zor arıyor,bu gibi durumlar için uğraşan kimse olmaz




  • master21 kullanıcısına yanıt
    Bizdeuygun.com sitesinden almıştım ben telefonu şu an bu arkadaşla aynı durumdayım internet sitesinden aldığım için benim de öyle bir hakkım var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye

    Bizdeuygun.com sitesinden almıştım ben telefonu şu an bu arkadaşla aynı durumdayım internet sitesinden aldığım için benim de öyle bir hakkım var mı?

    elbette var faturanız duruyordur heralde..hangi arkadaşla aynı durum ?
  • master21 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın mesajını aynen kopyaladım bende aynı tarihlerde aldım ve şarj sorunu var.Faturam duruyor evet :)


    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye

    Arkadaşın mesajını aynen kopyaladım bende aynı tarihlerde aldım ve şarj sorunu var.Faturam duruyor evet :)


    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?

    20 iş gününü geçti yani sizin de..THH verin alırsınız paranızı..Faturanızın fotokopisi,servise giriş karğıdının fotokopisi ve şuanki durumla ilgili bi kağıt alın servisten veririlerse,vermezlerse internet üzerinden sorgulayabildiğiniz bir alan varsa,ordan ekran görüntüsü alın,onun çıktısını alın..bu belgelerle 'thh'ye başvurun,orda da bir dilekçe örneği verirler yada nette de bulabilirsiniz dilekce örneğini onu da doldurup 'thh'ye teslim ediniz,sonra bekleyeceksiniz sadece,bikaç aya sorununuz çözülür,kazanırsanız zaten paranızı en kötü ben gibi icra yolu ile alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master21 -- 16 Ağustos 2016; 15:36:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye

    Arkadaşın mesajını aynen kopyaladım bende aynı tarihlerde aldım ve şarj sorunu var.Faturam duruyor evet :)


    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?

    20 iş gününü geçti yani sizin de..THH verin alırsınız paranızı..Faturanızın fotokopisi,servise giriş karğıdının fotokopisi ve şuanki durumla ilgili bi kağıt alın servisten veririlerse,vermezlerse internet üzerinden sorgulayabildiğiniz bir alan varsa,ordan ekran görüntüsü alın,onun çıktısını alın..bu belgelerle 'thh'ye başvurun,orda da bir dilekçe örneği verirler yada nette de bulabilirsiniz dilekce örneğini onu da doldurup 'thh'ye teslim ediniz,sonra bekleyeceksiniz sadece,bikaç aya sorununuz çözülür,kazanırsanız zaten paranızı en kötü ben gibi icra yolu ile alırsınız

    Yok benim öyle değil.
    Bende Eylül 2015 de aldım telefonu 1 yıl geçti garantiye göndereceğim şarj problemi yüzünden buraya kadar aynı durumdayız...

    Şimdi size sormak istediğim garantiye gitti diyelim ben de iade isteyebilir miyim çünkü aldığımdan beri şarjı problemli muhtemelen yorumunu kopyaladım arkadaşınki gibi bir garanti sonucu alacağım ama asıl sormak istediğim durum.bu iade isteme hakkım var mı? Hangi durumda iade yapılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye


    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye

    Arkadaşın mesajını aynen kopyaladım bende aynı tarihlerde aldım ve şarj sorunu var.Faturam duruyor evet :)


    11 temmuz 2015de mediamarkttan sony xperia c4 modelinde telefon aldım. Telefonu sorunsuz bir yıldır kullanıyordum. Temmuzun başlarında telefon bozuldu. Şarjı değişiyordu, şarj olmuyordu vs. 14 temmuzda telefonu mediamarkta tamir için bıraktım. Oradan kvkya iletildi. Kvknın internet sitesinde ana kart değişimi yapılacak- ana kart bekleniyor yazıyordu. Geçen cumartesi tamir süresi 20 iş gününü geçti. Mediamarkt'ı arayıp bildirdim, para iadesi istediğimi söyledim. Kvkya isteğimi ileteceklerini söylediler. Bir geri dönüş olmadı. Dün sikayetvar.com da şikayet yazdım ve tekrar mediamarktı aradım. Bugün tekrar arayıp para iadesi mi yoksa sıfır ürün talebinde mi bulunmak istediğimi söyleyecektim. Sabah kvknın sitesine baktım. Swap değişim bekleniyor yazıyordu. Şimdi size sorularım :
    -C4ün üretimi durdu diye biliyorum. Eğer öyleyse bana swapla hangi Telefonu verirler?
    -Swap kutusuz ürün sonuçta, güvenebilir miyim?
    -Para iadesi benim daha çok işime gelir. Para iadesi için hiç Hakem Heyetine başvurmasam isteğimi uygularlar mı yoksa uğraştırırlar mı?

    20 iş gününü geçti yani sizin de..THH verin alırsınız paranızı..Faturanızın fotokopisi,servise giriş karğıdının fotokopisi ve şuanki durumla ilgili bi kağıt alın servisten veririlerse,vermezlerse internet üzerinden sorgulayabildiğiniz bir alan varsa,ordan ekran görüntüsü alın,onun çıktısını alın..bu belgelerle 'thh'ye başvurun,orda da bir dilekçe örneği verirler yada nette de bulabilirsiniz dilekce örneğini onu da doldurup 'thh'ye teslim ediniz,sonra bekleyeceksiniz sadece,bikaç aya sorununuz çözülür,kazanırsanız zaten paranızı en kötü ben gibi icra yolu ile alırsınız

    Yok benim öyle değil.
    Bende Eylül 2015 de aldım telefonu 1 yıl geçti garantiye göndereceğim şarj problemi yüzünden buraya kadar aynı durumdayız...

    Şimdi size sormak istediğim garantiye gitti diyelim ben de iade isteyebilir miyim çünkü aldığımdan beri şarjı problemli muhtemelen yorumunu kopyaladım arkadaşınki gibi bir garanti sonucu alacağım ama asıl sormak istediğim durum.bu iade isteme hakkım var mı? Hangi durumda iade yapılıyor?

    Hocam niye aynı durum diyorsun o zaman senin durmunn alakası yok onla :)
    aldığınızdan beri porblemli ise daha önce garantiye verdiyseniz ve sonuç çıkmadysa bunu belgelerle kanıtlarsanız anca bi hak idda edebilirsiniz ki siz hiç garantiye vermedeniz muhtemelen daha önce,üşenmeyip kendi durmunuzu en baştan anlatsanız daha iyi olacaktı aslında..

    İade isteme hakkın yok..Sen sadece garantiye verebilirsin,20 iş günü içinde sorunun çözülmezse ki çözme ihtimalleri yüksek,ufak şeyleri çözmeseler de çözmüş gibi yapıp geri gönderirler genelde ama çözülmez ise yenisini isteme yada para iadesi alma şansınız var,para iadesi de kvk vermez hiçbir şekilde ancak thh'ye başvurup kazanacaksınız ondan sonra verir paranızı..yani sizin yapacağınız telefonu garantiye verip beklemek




  • master21 kullanıcısına yanıt
    Mesajın ilk başını alıntılayacağıma hepsini almışım yeni farkettim :/

    Kusura bakmayın ya üşengeçlikten oldu aynen

    Yani 2 kez garanti görecek 3.de iade hakkı doğuyor bana anladım ama hiç garantiye göndermedim ve sağolun bilgilendirdiniz hiç uğraşmayayım ben en iyisi uçak modu, %1 parlaklık idare ederim artık :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güzelbirhikaye

    Mesajın ilk başını alıntılayacağıma hepsini almışım yeni farkettim :/

    Kusura bakmayın ya üşengeçlikten oldu aynen

    Yani 2 kez garanti görecek 3.de iade hakkı doğuyor bana anladım ama hiç garantiye göndermedim ve sağolun bilgilendirdiniz hiç uğraşmayayım ben en iyisi uçak modu, %1 parlaklık idare ederim artık :D


    Valla hocam sorun senden kaynaklı değil anladıgım kadarıyla,ben olsam veririm yani,idare edecek bir telefonun yok mu 2-3 hafta,sonra üstteki arkadaş gibi,bi yeri çatlar çizlir şarjı bahane edip parayaı kurtarmaya çalışırsınız ama iş işten geçmiş olur,imkan varken verin derim ben.




  • master21 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba. Ben thh basvurdum. Sonuç para iadesi kararı cikmis. Firma telefonu kutusu aksesuarları ile birlikte gönderin para iadesi yapalım diyor.
    Telefonun şarjı aleti kulaklık vs eksik olması sorun yaratır mı? Şarj aleti baska marka . Kulaklık da yok. Kutusu var.
    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellekem

    Hocam merhaba. Ben thh basvurdum. Sonuç para iadesi kararı cikmis. Firma telefonu kutusu aksesuarları ile birlikte gönderin para iadesi yapalım diyor.
    Telefonun şarjı aleti kulaklık vs eksik olması sorun yaratır mı? Şarj aleti baska marka . Kulaklık da yok. Kutusu var.
    Tesekkurler.

    Ben yollamadım hocam icra ile aldım..Şahsen onlara güvenmediğim için yollamadım..telefonun bütün aksesuarları da bende kalmış oldu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.