Şimdi Ara

KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
9.507
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benimde media marktan alınan lg g4 ağustosta bozuldu yapamadılar değiştireceğiz dediler kabul etmedim ücret iadesi talep ettim olmaz dediler thh başvurdum sonuç çıktı aradım media markı itiraz ettik dediler karara başka birşey demediler şimdi ben bunların itiraz ettiğini nerden bileceğim süreç nasıl işleyecek bilmiyorum normalde tebliğ tarihi üzerinden 15 gün geçmiş bulunmakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    benimde media marktan alınan lg g4 ağustosta bozuldu yapamadılar değiştireceğiz dediler kabul etmedim ücret iadesi talep ettim olmaz dediler thh başvurdum sonuç çıktı aradım media markı itiraz ettik dediler karara başka birşey demediler şimdi ben bunların itiraz ettiğini nerden bileceğim süreç nasıl işleyecek bilmiyorum normalde tebliğ tarihi üzerinden 15 gün geçmiş bulunmakta

    E-devlet üzerinden ve bir site daha vardı orayı hatırlamıyorum,bilen bir arkadaş yazar.Oralardan sorgulayabilirsiniz size karşı dava açıp açmadıklarını
  • şöyle sonuçları görünce içim neşe doluyor :)
    gerçi zaten yapmaları gerekenleri zorla yerine getirmeleri bile o firmalar için utanç kaynağı olmalı
    ama nerdeee
    aslında bu tip davalarda birde tazminat ödemeleri şart ,yoksa birkaç yüz tl. onlara koymaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    benimde media marktan alınan lg g4 ağustosta bozuldu yapamadılar değiştireceğiz dediler kabul etmedim ücret iadesi talep ettim olmaz dediler thh başvurdum sonuç çıktı aradım media markı itiraz ettik dediler karara başka birşey demediler şimdi ben bunların itiraz ettiğini nerden bileceğim süreç nasıl işleyecek bilmiyorum normalde tebliğ tarihi üzerinden 15 gün geçmiş bulunmakta

    E-devlet üzerinden ve bir site daha vardı orayı hatırlamıyorum,bilen bir arkadaş yazar.Oralardan sorgulayabilirsiniz size karşı dava açıp açmadıklarını

    sorguladım adıma açılan bir dava yokmuş teşekkürler bilgi için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm


    quote:

    Orijinalden alıntı: master21


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    benimde media marktan alınan lg g4 ağustosta bozuldu yapamadılar değiştireceğiz dediler kabul etmedim ücret iadesi talep ettim olmaz dediler thh başvurdum sonuç çıktı aradım media markı itiraz ettik dediler karara başka birşey demediler şimdi ben bunların itiraz ettiğini nerden bileceğim süreç nasıl işleyecek bilmiyorum normalde tebliğ tarihi üzerinden 15 gün geçmiş bulunmakta

    E-devlet üzerinden ve bir site daha vardı orayı hatırlamıyorum,bilen bir arkadaş yazar.Oralardan sorgulayabilirsiniz size karşı dava açıp açmadıklarını

    sorguladım adıma açılan bir dava yokmuş teşekkürler bilgi için

    Bir süre daha bekleyip arayın icraya vereceğinizi bildirin,ondan sonra aynı gün yatırmazlarsa verin icraya derim.




  • master21 kullanıcısına yanıt
  • Kvk = pismanlik
  • Tüketici hakem heyetine yapılan başvuruların ne durumda olduğunu veya nasıl sonuçlandığı nerden öğrenebilirim acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revolutionx

    Tüketici hakem heyetine yapılan başvuruların ne durumda olduğunu veya nasıl sonuçlandığı nerden öğrenebilirim acaba

    E-devletten sonucunu öğrenebilirsiniz,size tebligat da gelir zaten sonuç açıklandıktan bikaç gün sonra..durumu anca thh'den öğrenirsiniz
  • master21 kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de z3 model telefonum vardı.
    Garantiye gönderdikten sonra kasanın yarısı açık geldi.
    Garantiye tekrar gönderdim bu yüzden.
    Bir sıkıntı yok diye tekrar gönderdiler.
    Garantiye göndermeden su testine soktum ,
    1 2 gün sonra ekran sararması başladı,
    Tekrar gönderdim ben de.
    Ekranı gönderdiler kasa açıklığı
    devam etti. Tekrar suya soktum,
    bir kaç gün sonra hoparlörlerde cızırtı gelmeye başladı.
    Ben de tekrar gönderdim garantiye ve tüketici haklarına
    başvurdum para iadesi için. Şimdi telefonu tekrar gönderdiler sıkıntı
    yok diye ama ben kabul etmedim.
    Bekliyor telefon öyle vatan bilgisayarda. Ne sonuç çıkar bilmiyorum.
    Ben de buradan paylaşırım sonucu.
  • merhaba arkadaşlar ben telefonu aldığım yeri değil kvk yı şikayet ettim çünkü direk garanti olarak oraya goturdum THY ye şikayet ettim karar lehime çıktı fakat itiraz ettiler açıklama da resimde ekleyeceğim adamlar beni haksız çıkaracak lütfen yardım edin

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba arkadaşlar ben telefonu aldığım yeri değil kvk yı şikayet ettim çünkü direk garanti olarak oraya goturdum THY ye şikayet ettim karar lehime çıktı fakat itiraz ettiler açıklama da resimde ekleyeceğim adamlar beni haksız çıkaracak tebliğ gelecek dilekçe vereceğim ne yapmam gerek kvk nın avukatı demiş ki ayıplı maldan teknik servis sorumlu değildir ithalatçı üretici satıcı sorumludur

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararı

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararıl

     KVK teknik servis AYIPLI MAL Tüketici Hakem Heyeti Kararıütfen yardım edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sümer36 S kullanıcısına yanıt
    hepsi sorumludur tabi yakın zamanda yasa değişmediyse,değiştiğini de sanmıyorum.
    bişey değişmez takma kafana
  • bu tür olayım benzerini yaşayan varmıdır acaba beni bilgilendirir se memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende servisi şikayet etmiştim tüketici hakem heyeti teknik servisi şikayet edemeyeceğime karar vermişti. Aklınızda bulunsun telefonu satın aldığınız yeri şikayet etmenizde fayda var !
  • hocam peki siz 2 tüketici hakem heyetine çıktınız mı yani kvk avukat ile uzlaşma mı yaptınız yada avukatın parasını kim ödedi davayı kim kazandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayıplı malın sorumlusu satıcıdır
    teknik servis mahkemeye götürürse kazanır
  • peki ne yapmam gerekir bu durum da avukatı arayıp uzlaşmasını mı istemek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece satıcı değil üretici ya da ithalatçıyı da şikayet edebilirsiniz. Teknik servis haklı bu durumda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.