Şimdi Ara

KVK Teknik Servis Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
9.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nokia N80 telefonumu 31 Ağustos'ta KVK Teknik Servise verdim. İnternetten kontrol ediyorum 23 gündür onarılıyor yazıyor. 23 ünde bitmedi mi anlamadım. Ayrıca telefonla 10 dk dir bekliyorum. bilgisyar bekleyenler arasında ilk sıradasınız lütfen bekleyin diyor aradığımdan beri. (halda bekliyorum). ve mail attım 1 hafta önce 2 tane hala cevap yok. ne mail ne de telefonla ulaşamıyorum. Bu servisten uzak durmanızı tavsiye ederim. müşteri memnuniyeti gibi bi anlayış yok burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthkrtl -- 23 Eylül 2010; 14:00:34 >



  • servis süresi 30 gun
    kvk teknik servisinin cihazı aldığı tarihdenmi yoksa nokia shop a verdiğimiz tarihdenmi geçerlidir.
    bilgisi olan arkadaşlar ilgi verirlerse sevinirim.
    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool_eagle

    Nokia N80 telefonumu 31 Ağustos'ta KVK Teknik Servise verdim. İnternetten kontrol ediyorum 23 gündür onarılıyor yazıyor. 23 ünde bitmedi mi anlamadım. Ayrıca telefonla 10 dk dir bekliyorum. bilgisyar bekleyenler arasında ilk sıradasınız lütfen bekleyin diyor aradığımdan beri. (halda bekliyorum). ve mail attım 1 hafta önce 2 tane hala cevap yok. ne mail ne de telefonla ulaşamıyorum. Bu servisten uzak durmanızı tavsiye ederim. müşteri memnuniyeti gibi bi anlayış yok burada.

    bende kvkya ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum 02123371717 nolu nokia destek hattını ara oradanda bilgi alabilirsin seninki bu kadar uzun sürdüyse muhtemelen ya üst seviyeye gitmiştir yada değişime girmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri441907

    quote:

    Orijinalden alıntı: cool_eagle

    Nokia N80 telefonumu 31 Ağustos'ta KVK Teknik Servise verdim. İnternetten kontrol ediyorum 23 gündür onarılıyor yazıyor. 23 ünde bitmedi mi anlamadım. Ayrıca telefonla 10 dk dir bekliyorum. bilgisyar bekleyenler arasında ilk sıradasınız lütfen bekleyin diyor aradığımdan beri. (halda bekliyorum). ve mail attım 1 hafta önce 2 tane hala cevap yok. ne mail ne de telefonla ulaşamıyorum. Bu servisten uzak durmanızı tavsiye ederim. müşteri memnuniyeti gibi bi anlayış yok burada.

    bende kvkya ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum 02123371717 nolu nokia destek hattını ara oradanda bilgi alabilirsin seninki bu kadar uzun sürdüyse muhtemelen ya üst seviyeye gitmiştir yada değişime girmiştir
    15 işgünü geçtiği zaman, KVK dan kullanmak üzere bir telefon talep edebilirsin.
    eğer 30 işgününü geçerse, tüketici haklarına başvurup yeni bir cihaz yada cihazın ücretini talep edebilirsin.

    not: nokia cihazlara teleservice de hizmet veriyor. bilginize..




  • Bence canını sıkma 30 iş gününün dolması için dua et, biraz uğraşırsın belki ama bedel isteme hakkın doğar....


    quote:

    Orijinalden alıntı: cool_eagle

    Nokia N80 telefonumu 31 Ağustos'ta KVK Teknik Servise verdim. İnternetten kontrol ediyorum 23 gündür onarılıyor yazıyor. 23 ünde bitmedi mi anlamadım. Ayrıca telefonla 10 dk dir bekliyorum. bilgisyar bekleyenler arasında ilk sıradasınız lütfen bekleyin diyor aradığımdan beri. (halda bekliyorum). ve mail attım 1 hafta önce 2 tane hala cevap yok. ne mail ne de telefonla ulaşamıyorum. Bu servisten uzak durmanızı tavsiye ederim. müşteri memnuniyeti gibi bi anlayış yok burada.
  • KVK'ya ulaşmak için yormayın boşuna kendinizi, telefonumun kalan garantisini öğrenmek için İstanbul, İzmir, Antalya KVK'ları aradım bir tanesi bile cevap vermedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    KVK'ya ulaşmak için yormayın boşuna kendinizi, telefonumun kalan garantisini öğrenmek için İstanbul, İzmir, Antalya KVK'ları aradım bir tanesi bile cevap vermedi.
    1 günlük telefonumu değişim amaçlı servise vermek zorunda kaldım. Bu ayın 12sinde verdim, internetten ürün takip diye baktıgımda cihazım "müşteriden aksesuar bekliyor" yazıyor. ama hiç kimse beni aramadı. bende kvk ya ulaşamıyorum 444 1 585 diye mi ne bi telefonları var ne zaman arasam otomatik bi kayıt "bütün kanallarımız doludur" diyor, hiç yoksa 50 kere aradım.

    Bu nasıl bir rezilliktir
    Nasıl hevesle almıştım şimdi ne hallerdeyim. Hepsinin allah bin belasını versin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonarT`

    1 günlük telefonumu değişim amaçlı servise vermek zorunda kaldım. Bu ayın 12sinde verdim, internetten ürün takip diye baktıgımda cihazım "müşteriden aksesuar bekliyor" yazıyor. ama hiç kimse beni aramadı. bende kvk ya ulaşamıyorum 444 1 585 diye mi ne bi telefonları var ne zaman arasam otomatik bi kayıt "bütün kanallarımız doludur" diyor, hiç yoksa 50 kere aradım.

    Bu nasıl bir rezilliktir
    Nasıl hevesle almıştım şimdi ne hallerdeyim. Hepsinin allah bin belasını versin

    Alıntıları Göster
    Teslim ettiğin yere uğrayıp bir sorsana arkadaşım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Teslim ettiğin yere uğrayıp bir sorsana arkadaşım....


    Teslim ettiğim yer mi var ki. Bursadayım ve buradaki kvk bakmıyormuş htc ye. Yolladık istanbula.
  • Denk getirip bir İstanbul yapacaksın ozaman, çok uzakta değilsin....


    quote:

    Orijinalden alıntı: LeonarT`


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Teslim ettiğin yere uğrayıp bir sorsana arkadaşım....


    Teslim ettiğim yer mi var ki. Bursadayım ve buradaki kvk bakmıyormuş htc ye. Yolladık istanbula.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Denk getirip bir İstanbul yapacaksın ozaman, çok uzakta değilsin....


    quote:

    Orijinalden alıntı: LeonarT`


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Teslim ettiğin yere uğrayıp bir sorsana arkadaşım....


    Teslim ettiğim yer mi var ki. Bursadayım ve buradaki kvk bakmıyormuş htc ye. Yolladık istanbula.


    Alıntıları Göster
    Yaklaşık 20 gündür benimde telefonum kvk teknik serviste halen çıkmış değil... Ne maillerime cevap alabiliyorum ne de internetteki takip sayfasında bir gelişme var.

    Yaklaşık 15gündür de internet sayfasında

    quote:

    Cihazımın Durumu Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemleri devam etmekte olup, işlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.


    Yazıyor. Servise bıraktım 2 gün boyunca servis kaydı yapıldı tarzından bir mesaj vardı, ardından da bu ileti...

    Merak ettiğim, ben cihazı bıraktığım andan itibaren 30 iş günü mü yoksa cihaz onarım aşamasına girdiği andan itibaren mi? 30 iş gününü doldurunca cihaz yerine bedelini istesem, aldığım fiyattan mı ödeme yapılıyor ve bu geri alma işlemi uzun sürüyor mu? 20 gündür telefonsuzum artık onarmasınlar daha iyi modundayım...




  • Süre, senin cihazı servise tesliminden itibaren başlıyor. 30 İş günü dolduktan sonra bedel isteme hakkın var, fakat buna asla onay vermiyorlar. Biraz mücadele etmek gerekiyor. Elbetteki TSHH'ne gitmek gerekiyor. Ordan alacağın olumlu karar ile ödediğin fatura tutarının tamamını geri alabiliyorsun.
    (TSHH'nin işlem takip limiti 950 TL civarında, bu tutarı aşan ürünlere onlar bakmıyorlar)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar


    Merak ettiğim, ben cihazı bıraktığım andan itibaren 30 iş günü mü yoksa cihaz onarım aşamasına girdiği andan itibaren mi? 30 iş gününü doldurunca cihaz yerine bedelini istesem, aldığım fiyattan mı ödeme yapılıyor ve bu geri alma işlemi uzun sürüyor mu? 20 gündür telefonsuzum artık onarmasınlar daha iyi modundayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Süre, senin cihazı servise tesliminden itibaren başlıyor. 30 İş günü dolduktan sonra bedel isteme hakkın var, fakat buna asla onay vermiyorlar. Biraz mücadele etmek gerekiyor. Elbetteki TSHH'ne gitmek gerekiyor. Ordan alacağın olumlu karar ile ödediğin fatura tutarının tamamını geri alabiliyorsun.
    (TSHH'nin işlem takip limiti 950 TL civarında, bu tutarı aşan ürünlere onlar bakmıyorlar)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar


    Merak ettiğim, ben cihazı bıraktığım andan itibaren 30 iş günü mü yoksa cihaz onarım aşamasına girdiği andan itibaren mi? 30 iş gününü doldurunca cihaz yerine bedelini istesem, aldığım fiyattan mı ödeme yapılıyor ve bu geri alma işlemi uzun sürüyor mu? 20 gündür telefonsuzum artık onarmasınlar daha iyi modundayım...




    Öncelikle ilgine teşekkür ederim, peki cihaz değişimini sorunsuz yapıyorlar mı iş günü süresi dolduğunda? İş günü olarak hesaplandığından 2 hafta kadar daha süre var dolmasına... Sıktı bu kvk... Öteki türlü bedelini almak istediğimde izlemem gereken yol nedir? Meşşakatli bir süreç mi? Cihazım bu süreçte onarımdan çıksa da bilmek iyi olur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Süre, senin cihazı servise tesliminden itibaren başlıyor. 30 İş günü dolduktan sonra bedel isteme hakkın var, fakat buna asla onay vermiyorlar. Biraz mücadele etmek gerekiyor. Elbetteki TSHH'ne gitmek gerekiyor. Ordan alacağın olumlu karar ile ödediğin fatura tutarının tamamını geri alabiliyorsun.
    (TSHH'nin işlem takip limiti 950 TL civarında, bu tutarı aşan ürünlere onlar bakmıyorlar)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar


    Merak ettiğim, ben cihazı bıraktığım andan itibaren 30 iş günü mü yoksa cihaz onarım aşamasına girdiği andan itibaren mi? 30 iş gününü doldurunca cihaz yerine bedelini istesem, aldığım fiyattan mı ödeme yapılıyor ve bu geri alma işlemi uzun sürüyor mu? 20 gündür telefonsuzum artık onarmasınlar daha iyi modundayım...




    Öncelikle ilgine teşekkür ederim, peki cihaz değişimini sorunsuz yapıyorlar mı iş günü süresi dolduğunda? İş günü olarak hesaplandığından 2 hafta kadar daha süre var dolmasına... Sıktı bu kvk... Öteki türlü bedelini almak istediğimde izlemem gereken yol nedir? Meşşakatli bir süreç mi? Cihazım bu süreçte onarımdan çıksa da bilmek iyi olur...

    Alıntıları Göster
    Rica ederim arkadaşım,
    Ürün değişiminden bizim anladığımız ile firmanın yaptığı uygulama farklı. Senin de talebine istinaden ürün değişimi kararı alındığında, bire bir sıfır cihaz vermiyorlar sana. Arıza hangi parçadaysa o kısım tamir edilmeyip yenisi ile değiştiriliyor. Board ise yeni bir board, kasa ise yeni bir kasa, ekransa yeni bir ekran vs...

    Bunun için 30 iş günü dolduktan sonra garantiden doğan hakkı bedel iadesi şeklinde kullanmak çok daha mantıklı.

    Bedel iadesine KVK sıcak bakmaz ve kabul etmez. İllaki TSHH'ne müracaat yapıp karar çıkarman gerekir. TSHH süresi de 1 ay ile 3 ay arası sürebiliyor.
    (Tecrübeyle sabittir)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Rica ederim arkadaşım,
    Ürün değişiminden bizim anladığımız ile firmanın yaptığı uygulama farklı. Senin de talebine istinaden ürün değişimi kararı alındığında, bire bir sıfır cihaz vermiyorlar sana. Arıza hangi parçadaysa o kısım tamir edilmeyip yenisi ile değiştiriliyor. Board ise yeni bir board, kasa ise yeni bir kasa, ekransa yeni bir ekran vs...

    Bunun için 30 iş günü dolduktan sonra garantiden doğan hakkı bedel iadesi şeklinde kullanmak çok daha mantıklı.

    Bedel iadesine KVK sıcak bakmaz ve kabul etmez. İllaki TSHH'ne müracaat yapıp karar çıkarman gerekir. TSHH süresi de 1 ay ile 3 ay arası sürebiliyor.
    (Tecrübeyle sabittir)

    Alıntıları Göster
    Beyler bende hepsiburda dan aldıgım n81 8gb yi servise gönderecegim. Hangi servisi tercih etmeliyim bir cevap veren olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eşref_37 -- 6 Kasım 2010; 15:37:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Rica ederim arkadaşım,
    Ürün değişiminden bizim anladığımız ile firmanın yaptığı uygulama farklı. Senin de talebine istinaden ürün değişimi kararı alındığında, bire bir sıfır cihaz vermiyorlar sana. Arıza hangi parçadaysa o kısım tamir edilmeyip yenisi ile değiştiriliyor. Board ise yeni bir board, kasa ise yeni bir kasa, ekransa yeni bir ekran vs...

    Bunun için 30 iş günü dolduktan sonra garantiden doğan hakkı bedel iadesi şeklinde kullanmak çok daha mantıklı.

    Bedel iadesine KVK sıcak bakmaz ve kabul etmez. İllaki TSHH'ne müracaat yapıp karar çıkarman gerekir. TSHH süresi de 1 ay ile 3 ay arası sürebiliyor.
    (Tecrübeyle sabittir)



    Çok teşekkür ederim, yeterince bilgi sahibi oldum sayende... Demekki her türlü uğraştıracak bu kvk bizi... En iyisi bir an önce servisten çıkmasını beklemek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eşref_37

    Beyler bende hepsiburda dan aldıgım n81 8gb yi servise gönderecegim. Hangi servisi tercih etmeliyim bir cevap veren olursa sevinirim.



    Teleservice'e ver kardeşim şu an en iyi onlar...

    Eğer elinizde servis fişi varsa 20gunden sonra bence 30iş günü dolsun yenisi için uğraşın ne kadar yokuşa sürselerde kaçınılmaz son

    30 iş günü servise gittiği gün başlıyor onun için ben hiç bir zaman aracı kullanmam telefonu yada başka ürünü servise elden verip fişi alırım böylelikle zaman kaybı olmadan başlar hizmet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMidnight


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eşref_37

    Beyler bende hepsiburda dan aldıgım n81 8gb yi servise gönderecegim. Hangi servisi tercih etmeliyim bir cevap veren olursa sevinirim.



    Teleservice'e ver kardeşim şu an en iyi onlar...

    Eğer elinizde servis fişi varsa 20gunden sonra bence 30iş günü dolsun yenisi için uğraşın ne kadar yokuşa sürselerde kaçınılmaz son

    30 iş günü servise gittiği gün başlıyor onun için ben hiç bir zaman aracı kullanmam telefonu yada başka ürünü servise elden verip fişi alırım böylelikle zaman kaybı olmadan başlar hizmet..

    Teşekürler Ankara Şubesine mail attım cevap geldikten sonra ürünü gönderecegim.
    Birde ürünü yolarken karşıdan ödemeli yollasak oluyormu yoksa kargo bedelinide bizmi ödeyecegiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eşref_37


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMidnight


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eşref_37

    Beyler bende hepsiburda dan aldıgım n81 8gb yi servise gönderecegim. Hangi servisi tercih etmeliyim bir cevap veren olursa sevinirim.



    Teleservice'e ver kardeşim şu an en iyi onlar...

    Eğer elinizde servis fişi varsa 20gunden sonra bence 30iş günü dolsun yenisi için uğraşın ne kadar yokuşa sürselerde kaçınılmaz son

    30 iş günü servise gittiği gün başlıyor onun için ben hiç bir zaman aracı kullanmam telefonu yada başka ürünü servise elden verip fişi alırım böylelikle zaman kaybı olmadan başlar hizmet..

    Teşekürler Ankara Şubesine mail attım cevap geldikten sonra ürünü gönderecegim.
    Birde ürünü yolarken karşıdan ödemeli yollasak oluyormu yoksa kargo bedelinide bizmi ödeyecegiz.



    Rica ederim kardeşim kargo ücretine gelince ben istanbulda sormuştum siz karşı ödemeli yollayın demişlerdi sizde bir sorun kesin cevap için.. umarım en kısa zamanda sorununuz hal olur




  • Rica ederim, yine aklına gelen bir şey olursa her zaman sorabilirsin...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar


    Çok teşekkür ederim, yeterince bilgi sahibi oldum sayende... Demekki her türlü uğraştıracak bu kvk bizi... En iyisi bir an önce servisten çıkmasını beklemek...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.