Şimdi Ara

LAGUNA HASTASIYIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim 12 13 bin ytl param çıkıyo herzaman istediğim araba laguna olmuştur sizce laguna alayım mı? vede alırken nelere dikkat etmeliyim. teşekkürler...

     LAGUNA HASTASIYIM



  • al abi iiarabadır yalnız temiz ve orjınal olsun yeter araba iiyidir sağlamdır
  • 350bin km de sattım arabayı adam hala biniyor bu arada neye mi dikkat et 140bg 2.0 olmasına özen göster
  • 12-13 bine var mı laguna
  • valla galeri benden 12 ye aldı şerfiz 15 e satmış adama
  • />



    quote:

    Orjinalden alıntı: cbr_quen

    350bin km de sattım arabayı adam hala biniyor bu arada neye mi dikkat et 140bg 2.0 olmasına özen göster
  • 140lık laguna derler hatta, 16 valf bunlar sanırım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • evettt o işte
    230 km max hız yaparsın zorlarsan ayrıca tık demez araç çok güven verir insana
    ayrıca sol şeriftten bas birisinden yol iste adamı geçince sana bakışı çok feci oluyor sırf onu görmek için al ama sihay alsan daha iyi
  • Valla ben gençlik yıllarımda r21 concorde ile 230 yapmıştım bu 240 bile yapar.
  • eğer bakım ve benzin masraflarını da karşılayabileceksen al derim...ama dikkat et temiz olsun ve 140hp liklerden olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halefly

    Valla ben gençlik yıllarımda r21 concorde ile 230 yapmıştım bu 240 bile yapar.

    Concorde süper arabaydı ya kadran dayıyordu
  • yok hayır bu 240 yapmıyor ben çok denedim 220 den sonra yavaş yavaş çıkıyor ya zaten bunu satmamın sebebi 2,4 honda accordun beni geçmesiydi direksiyonu yumrukladım ve sattım ulan seni dedim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cbr_quen

    yok hayır bu 240 yapmıyor ben çok denedim 220 den sonra yavaş yavaş çıkıyor ya zaten bunu satmamın sebebi 2,4 honda accordun beni geçmesiydi direksiyonu yumrukladım ve sattım ulan seni dedim

    2.4 de bırak geçsşn be hocam

    ama şuanki turbo lagunana kimse kolay kolay yan bakamaz
  • Eee baba şimdi izin ver de 2.4 accord da geçsin yani her işin bir yolu yordamı var. Sen o 2.4 accord olayını unut boşver, kötü bir anıydı de geç git, güzel şeyleri hatırla.
    Ha bu arada sağlam bir yokuştan aşağı saldın mı yapar bence 240, concorde de 230u düz yolda yapmıyordu zaten:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halefly

    Eee baba şimdi izin ver de 2.4 accord da geçsin yani her işin bir yolu yordamı var. Sen o 2.4 accord olayını unut boşver, kötü bir anıydı de geç git, güzel şeyleri hatırla.
    Ha bu arada sağlam bir yokuştan aşağı saldın mı yapar bence 240, concorde de 230u düz yolda yapmıyordu zaten:)

    ya doğruda işte o anda yemin ettim geçmiş olsun
  • bu lagunalar ilk çıktığında amma da beğenirdim.
    gerçi şu anda dahi kötü denilebilecek yeri yok.
    hoş ve yuvarlak hatları var ve zamanının araçlarına göre çok daha modern çizgileri vardı.

    bizim bi tanıdıkta vardı.2,0 140 (veya onlar 138 di) hp lik 97 veya 98 modeldi(makyaj geçirmemiş olanı).koyu bi lacivertti.içi deri hasta olurdum o arabaya.jantlar falan da çok şekildi.

    300,000 gaçmişti sattığında dediğine göre taş gibiydi halen daha.

    arkadaşım eğer temizini bulursan,darbesi falan olmayan fiyatı da uygun geliyorsa kaçırma al.

    harika makineler.o sınıfta ki o yıllarda üretilmiş araçlar içerisindeki en iyilerden birisiydi.

    tasarım olarak ne derecede ilerici ve modasının geçmediğini anlamak için aynı yıllarda üretilen japonlara bakmak yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bettyonpower -- 17 Temmuz 2006; 23:35:18 >




  • valla dayımda vardı 140 lık full

    210.000 kmde sattı 10.000 liraya ama arabada 3.000 lira masraf var

    biyeri yaptırıyon baika yeri patlak veriyo

    şahane araba ama bize gelmez

    3 kuruşun var arabayı aldın sonra ne olacak

    bankadan tamir kredisi çekersin artık
  • Arkadaşım Laguna gerçekten güzel araçtır.Yol tutuşu ve konforu inanılmaz.Motorlarıda çok sağlam.Zaten 21 kasaların yerine çıkmıştı.Onları aratmayacak bir otomobil olması şarttı.96 yılında Türkiye ye gelmeye başladı.İlk gelenler 2,0 8 valf 115 beygir.Sonradan 16 v teknolojisiyle 140 beygir oldu.Arkadaşlar 140 lığını al diyorlar ama 115 lik motorlarda çok iyidir ve renault un T kodlu motorlarıdır.Motor ustaları tarafından renaultun en sağlam motorları olarak bilinirler.98-99 megane RXT ve RXE lerde de kullanıldı bu motorlar.115 likler daha uygun piyasa da bir fikir verebilir sana.Bunların dışında 97 ve sonrasında 1,8 16 V 125 beygirlik RXE donanımı ve 99 dan sonra galiba 1,6 16 v lik 115 beygirlikleride var.İçi oldulça geniş yolda sana güven veren bir arabadır.Ancak bazı parçalarının fiyatları pahalı.Örneğin 140 lık lagunanın direksiyon kutusu 1500 YTL nin üstünde.Ama kolay kolay sorun yaşatmıyor bu arabalar tabi bakımın düzgün yaparsan.Al hayırlı olsun.




  • lagunanın bir üstü var ya SAFRANE OFFFFF yok böyle araba
  • performans arıyorsan kesinlikle 140'lık olanı al yok performans çokda önemli değil diyorsan 115'lik de işini görür
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.