Şimdi Ara

#Lagunacılar Buraya# 100+Üye (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.135
Cevap
136
Favori
1.882.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erdim 16 yarın kısmet olursa gür oto da tartarini taktırıcam ama tank konusunda tam karara varamadım sen hangi tür tank taktırmıştın
  • Simit depo taktırmıştım.
  • Simit iyidir Simit. Benimki de öyle. Stepneyi nereye koyacağız derseniz ben stepne taşımıyorum şehir içinde 5 aydır henüz bi şey de gelmedi başıma bağajda bi lastik köpük tüpü bir de çakmağa bağlanan pompa var. en yakın lastikçiye kadar atsın beni diye. şehirler arası gidersem alıyorum ama stepneyi. büyük dert değil stepne bence. hergün patlamıyo ya bu meret. hergün niye taşıyım bağajda :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thorax

    Simit iyidir Simit. Benimki de öyle. Stepneyi nereye koyacağız derseniz ben stepne taşımıyorum şehir içinde 5 aydır henüz bi şey de gelmedi başıma bağajda bi lastik köpük tüpü bir de çakmağa bağlanan pompa var. en yakın lastikçiye kadar atsın beni diye. şehirler arası gidersem alıyorum ama stepneyi. büyük dert değil stepne bence. hergün patlamıyo ya bu meret. hergün niye taşıyım bağajda :)



    Ben şimdilik stepneyi taşıyorum. Ama küçük stepneler var belli bir km götürebilecek.Onlardan araştıracağım.
  • arkadaşlar bendede lpg var ama simit taktırmadım.60 lt büyük tank var ve hiç problem olmuyor.bagaj zaten büyük.kayak takımı bile taşıyorum hesabedin artık.tavsiyem stepne yi her zaman taşıyın.
  • Arkadaslar 2002 model eski kasa Laguna RXT 2000cc 140 Hp 76000km deri,elektrikli,ısıtmalı koltuklar, 4 hava yastıgı, yol bilgisayarı (esp var mı?) bu aracın ederi nedir ? fiyat 19.500 ytl ye alınır mı
  • Arkadadaşlar aracıma dün 1600 ytl ye tartarini tüp taktırdım, depoyu da simit yaptırdım, çıkan stepneye bi döşemecide kılıf diktirdim ve bağaja koydum zaten bagaj yeterince büyük olduğu için pek fazla bi sorun çıkmadı, montaja gelince aracı sabah 8 de bıraktım ve saat 12 gibi aracın hazır olduğunu söylediler ve gittim aracımı aldım, işim gereği montaj esnasında aracın başında bulunamadım ancak yaptığım incelemede çok temiz ve titiz bi işçilik yapıldığını söyleyebilirim zaten taktdırdığım yer bu konuda bayağı uzmanlaşmış (özellikle laguna knusunda) aracımı aldıktan sonra işyerinden birisi ile aracı teste çıktık araç 1 defa stop etti, daha sonra eve giderken 2 defa daha stop etti ancak bu konu ile ilgili bunun ilk başta olabileceği ve giderilebilir bi sorun olduğu söylendi biraz daha kullanıp kontrol ve ayar için aracımı götüreceğim, aracı aldıktan sonra bayağı bi sıkıştırdım bana çekişte biraz düşme var gibi geldi, klimalı da çalıştırdım ancak abartılacak bişi yok gibi geliyo bana sonuç olarak şu an memnunum bu arada benimle görüşlerini paylaşıp yardımcı olan başta erdim16 ya ve diğer forumdaki arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Artık bende milli oldum aman TÜP TAKTIRDIM




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdim16


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdim16

    Arkadaşlar dün farlar için bir oto elektrikçisine gittim.Durumu anlattım.Farların açıp temizlenmesi gerekiyor dedim.Bakarız yapabileceğimiz birşeyse hallederiz dediler.Farları sökmeyi başardık ama içini açamadık.Riskli gibi geldi bize.Dış plastiği kasadan sökerken kırma ihtimali var gibiydi.Ayrıca ısıtmak falan gerektiğinden uzun sürecekti.Bu sebeple farları arabanın üzerinden söktük ve sadece dış plastik kısmına içeriden ispirto döktük ve bu şekilde temizlemeye çalıştık.Aslında içini açabilseydik daha iyi olacaktı.Çünkü plastikleri bir makina veya fırça ile temizleyebilen birisi varmış ona götürecektik.Ama olmadı.Neyse ispirto ile temizliği yapıp su ile duruladık.En son da saç kurutma makinası ile farların içini kuruttuk ve yerine taktık.( Bu işlem için 30 Ytl verdim.)
    Ayrıca benim arka cam silgisi de problemliydi.Yıkama otomatik makinası yayını koparmıştı.Ona yaycıda oraya uyacak gibi bir yay yaptırmıştım fakat yine de düzgün baskı yapamadığı için iyi silmiyordu.Neyse işte bu gittiğim yerde bunu da hallettiler.Ona da 5 Ytl verdim.

    Gece de farları denemeye çıktım.Sonuç eski haline göre çok çok iyi olmuştu.Uzun süredir kör gibi araba sürüyormuşum meğer.Aslında mavi ışık veren ampüller vardı orada onlardan alacaktım ama baktım önümü görebiliyorum vazgeçtim.O ampüller de narva diye bir markaydı sanırım.Tanesi 25 Ytl dedi.

    İşlem süresince elemanların başında durarak baktığım için artık ben de kolaylıkla farları sökebilirim.Farları kararan arkadaşlar tavsiye ederim.Temizlikten sonra çok iyi oluyor...

    ispirto gibi maddeler reflektöre zarar werebilir çok iyi durulamak lazım.......Farları sökmek gerçekten kolay bizde 2-3 kere söktük.....
    İyiki mavi ampul almamışın onlar şimdikinden daha kötü aydınlatır....lümenleri daha düşük...sadece görüntü için....eğer bir artış istiyorsanız osram philips gibi markaların performans ampulleri var onları tercih edin (araca hiç zarar vermez tamamen aynıdır eskileriyle ,,yapısından dolayı fazla ışık verir)...ayrıca 25 ytl çok pahalı geldi mavi boya kaplı ampul için...



    İspirtoyu zaten sadece farın iç plastik kısmına döktük.Reflektöre gelmemesine dikkat ettik.Zaten oradakiler de reflektöre zarar verebileceğini söylemişlerdi.En son da iyicene duruladık.Aslında temizlikten sonra farlardan memnun olmasaydım gidip o mavi ampülleri alacaktım.Baktım eskiye göre çok iyi bu sebeple vazgeçtim.
    Ayrıca sen de farları söktüğünü söylüyorsun.Dış plastik kısmını farın kasasından sökmüş müydünüz?Eğer söktüysenin bu işlemi nasıl yaptınız?
    Şu an takılı olan far ampülleri osram marka zaten.Senin bahsettiğin performans ampüllerinin fiyatını ne kadardır?Bilgin varsa buradan yazarsan sevinirim.Selamlar..



    aracın farını sökmek kolay far camlarını çıkarmak zahmet istiyor....sonradan kapatmak için siyah cam silikonları var 8-10 milyon civarında onlardan alıp çewresine iyice sıkmak lazım....metal tırnakları çıkardıktan sonra saç kurutma makinesiyle ısıtarak tornavidayı levye gibi kullanarak çıkardık....Temizlik için zahmetli bir iş....biz bi-xenon projektör taktık fara o yüzden söktük camları....
    sanayiden çıkma bi laguna farı almıştık bazıları baya kararmış oluyo ya onlardan ...onunda camını söktük sonra tazzikli su ve sabunla sünger le bi giriştim ilk haline göre yüzde 70 fln aydınlandı üzerinde resmen siyah yağ katmanı oluşmuş....
    osram silverstar çifti 30 ytl otopol.com da yüzde 50 fazla ışık veriyor...en yaygın kullanılan da bu.....
    philips xtreme power war 80 ytl yüzde 80 fazla ışık veriyor.....
    philips inde yüzde 50 li olan var oda 54 civarı...başka daha ucuz philips de olabilir....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erden4444

    Arkadadaşlar aracıma dün 1600 ytl ye tartarini tüp taktırdım, depoyu da simit yaptırdım, çıkan stepneye bi döşemecide kılıf diktirdim ve bağaja koydum zaten bagaj yeterince büyük olduğu için pek fazla bi sorun çıkmadı, montaja gelince aracı sabah 8 de bıraktım ve saat 12 gibi aracın hazır olduğunu söylediler ve gittim aracımı aldım, işim gereği montaj esnasında aracın başında bulunamadım ancak yaptığım incelemede çok temiz ve titiz bi işçilik yapıldığını söyleyebilirim zaten taktdırdığım yer bu konuda bayağı uzmanlaşmış (özellikle laguna knusunda) aracımı aldıktan sonra işyerinden birisi ile aracı teste çıktık araç 1 defa stop etti, daha sonra eve giderken 2 defa daha stop etti ancak bu konu ile ilgili bunun ilk başta olabileceği ve giderilebilir bi sorun olduğu söylendi biraz daha kullanıp kontrol ve ayar için aracımı götüreceğim, aracı aldıktan sonra bayağı bi sıkıştırdım bana çekişte biraz düşme var gibi geldi, klimalı da çalıştırdım ancak abartılacak bişi yok gibi geliyo bana sonuç olarak şu an memnunum bu arada benimle görüşlerini paylaşıp yardımcı olan başta erdim16 ya ve diğer forumdaki arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Artık bende milli oldum aman TÜP TAKTIRDIM


    Sevgili erden4444;
    Teşekkürün için ben de sana teşekkür ederim. Montajdan sonra yaşadığın sorunların aynısı bende de olmuştu.Ama gide gele ben bu sorunları aştım.Umarım sen de aşacaksın.Benim aracım 88900 Km'ye kadar benzinle çalıştı.Şu an Lpg ile üzerine 11500 Km yol yaptım.Avantajım 1000 Ytl'nin üzerinde.Lpg montajı bana ruhsata işletme dahil 2000 Ytl'ye malolmuştu.Sen şuan daha avantajlısın masraf konusunda.Zaten montaj yaptırdığın şirketin sahibinde de 2.0 Megane I var.O aracın tüketimleri de çok düşük.Bu stop etme olayı devam ederse ki edecek gibi görünüyor tekrardan Oto Gür'e git ve Lap Top bağlı iken aracı genelde 2-3. vites aralığnda aracı şehir içinde test edin.Eğer stop etme olayı nüksederse Mustafa abi sorunu giderecektir.Ben de yakında uğrayacağım zaten yanına.Çünkü kış mevsimidir diye benzinden lpg'ye geçme için motor devrini 2400d/dk'ya ayarlatmıştım.Ama artık yaz geliyor devri biraz düşürteceğim ki benzin masrafım çok olmasın.
    Farlarında sorun varsa da sana yine Bursa'da başka bir adres daha vereceğim.Oraya gidersin hallederler.bu arada evelsi gün senin işyerinin önünden geçtim ama vaktim olmadığı için uğrayamadım.İnşallah yakın zamanda seninle tanışırız.Sana lpg ile keyifli,kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Tüm Lagunacı arkadaşlara selamlar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdim16


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdim16

    Arkadaşlar dün farlar için bir oto elektrikçisine gittim.Durumu anlattım.Farların açıp temizlenmesi gerekiyor dedim.Bakarız yapabileceğimiz birşeyse hallederiz dediler.Farları sökmeyi başardık ama içini açamadık.Riskli gibi geldi bize.Dış plastiği kasadan sökerken kırma ihtimali var gibiydi.Ayrıca ısıtmak falan gerektiğinden uzun sürecekti.Bu sebeple farları arabanın üzerinden söktük ve sadece dış plastik kısmına içeriden ispirto döktük ve bu şekilde temizlemeye çalıştık.Aslında içini açabilseydik daha iyi olacaktı.Çünkü plastikleri bir makina veya fırça ile temizleyebilen birisi varmış ona götürecektik.Ama olmadı.Neyse ispirto ile temizliği yapıp su ile duruladık.En son da saç kurutma makinası ile farların içini kuruttuk ve yerine taktık.( Bu işlem için 30 Ytl verdim.)
    Ayrıca benim arka cam silgisi de problemliydi.Yıkama otomatik makinası yayını koparmıştı.Ona yaycıda oraya uyacak gibi bir yay yaptırmıştım fakat yine de düzgün baskı yapamadığı için iyi silmiyordu.Neyse işte bu gittiğim yerde bunu da hallettiler.Ona da 5 Ytl verdim.

    Gece de farları denemeye çıktım.Sonuç eski haline göre çok çok iyi olmuştu.Uzun süredir kör gibi araba sürüyormuşum meğer.Aslında mavi ışık veren ampüller vardı orada onlardan alacaktım ama baktım önümü görebiliyorum vazgeçtim.O ampüller de narva diye bir markaydı sanırım.Tanesi 25 Ytl dedi.

    İşlem süresince elemanların başında durarak baktığım için artık ben de kolaylıkla farları sökebilirim.Farları kararan arkadaşlar tavsiye ederim.Temizlikten sonra çok iyi oluyor...

    ispirto gibi maddeler reflektöre zarar werebilir çok iyi durulamak lazım.......Farları sökmek gerçekten kolay bizde 2-3 kere söktük.....
    İyiki mavi ampul almamışın onlar şimdikinden daha kötü aydınlatır....lümenleri daha düşük...sadece görüntü için....eğer bir artış istiyorsanız osram philips gibi markaların performans ampulleri var onları tercih edin (araca hiç zarar vermez tamamen aynıdır eskileriyle ,,yapısından dolayı fazla ışık verir)...ayrıca 25 ytl çok pahalı geldi mavi boya kaplı ampul için...



    İspirtoyu zaten sadece farın iç plastik kısmına döktük.Reflektöre gelmemesine dikkat ettik.Zaten oradakiler de reflektöre zarar verebileceğini söylemişlerdi.En son da iyicene duruladık.Aslında temizlikten sonra farlardan memnun olmasaydım gidip o mavi ampülleri alacaktım.Baktım eskiye göre çok iyi bu sebeple vazgeçtim.
    Ayrıca sen de farları söktüğünü söylüyorsun.Dış plastik kısmını farın kasasından sökmüş müydünüz?Eğer söktüysenin bu işlemi nasıl yaptınız?
    Şu an takılı olan far ampülleri osram marka zaten.Senin bahsettiğin performans ampüllerinin fiyatını ne kadardır?Bilgin varsa buradan yazarsan sevinirim.Selamlar..



    aracın farını sökmek kolay far camlarını çıkarmak zahmet istiyor....sonradan kapatmak için siyah cam silikonları var 8-10 milyon civarında onlardan alıp çewresine iyice sıkmak lazım....metal tırnakları çıkardıktan sonra saç kurutma makinesiyle ısıtarak tornavidayı levye gibi kullanarak çıkardık....Temizlik için zahmetli bir iş....biz bi-xenon projektör taktık fara o yüzden söktük camları....
    sanayiden çıkma bi laguna farı almıştık bazıları baya kararmış oluyo ya onlardan ...onunda camını söktük sonra tazzikli su ve sabunla sünger le bi giriştim ilk haline göre yüzde 70 fln aydınlandı üzerinde resmen siyah yağ katmanı oluşmuş....
    osram silverstar çifti 30 ytl otopol.com da yüzde 50 fazla ışık veriyor...en yaygın kullanılan da bu.....
    philips xtreme power war 80 ytl yüzde 80 fazla ışık veriyor.....
    philips inde yüzde 50 li olan var oda 54 civarı...başka daha ucuz philips de olabilir....





    Sevgili Whisper911;
    Biz de farları söktük.Metal tırnakları da ama dış plastiği sökemedik.Çünkü bu iş riskli geldi bize.Çünkü dış plastiği kırma ihtimali de var.O sebeple sadece ispirto ile temizliğe razı olduk
    Fakat tam tarifi verebilirsen bu bi-xenon işine ben de girebilirim.


    Lagunamı çok seviyorum.satmayı düşünmüyorum.(En azından Laguan III çıkasıya kadar )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: elmacho


    Arkadaslar 2002 model eski kasa Laguna RXT 2000cc 140 Hp 76000km deri,elektrikli,ısıtmalı koltuklar, 4 hava yastıgı, yol bilgisayarı (esp var mı?) bu aracın ederi nedir ? fiyat 19.500 ytl ye alınır mı



    Fiyat yüksek.Ama uzun süre binmeyi düşünüyorsan ve de araç içine sindi ise alabilirsin.O modelde daha düşük fiyata alabileceğin Lagunalar var.Ayrıca o araçta ESP yoktur.Saygılar..
  • Bilgileriniz icin Tesekkur ederim , bugun gidemedim ama satıldı galiba :((
  • arkadaşlar bende yeni katıldım şans eseri denk geldi bu forum ve topici baştan sona okudum ve gerçekten iyi bir topic çıkarmışsınız hepinize teşekkürler.Bende 2 yıldır 1998 2.0 S 140 lık var arabanın hastasıyım ama bende de sorunlar var daha önceki mesajlarda bir arkadaş bahsetmiş bende arabayı otoparka koyduğum bir gün gündüz farları açık unutmuşum akü boşalmış 7. kat mecburen vurdurdum ondan sonra rolantiye bişeyler oldu yavaşlayıp beklediğim zamanlarda önce 1000 nin altına düşüyor sonra topluyor bazen yolda giderken vites değiştiriken devirin düştüğü anlar stop ediyor arabayı gösterdim rolantiyi ayarlayan beyin varmış onu söküp temizlediler havayla filan ama tamamen kaybolmadı ve sanki bana araba kasıyor gibi geliyor benim araba kaçmıyor gibi devirli kullanan bir arkadaş hangi viteste hangi devirde hangi hıza ulaştığını yazarsa sevinirim dediğiniz gibi 200 lü hızları göremedim hiç 140 geçmesi bile kasarak aracı gösterdim benzin filtresini değiştik debriyaj setini değiştik bilgisayarda birşey gözükmüyor fikri olan söyleyebilirmi acaba şimdiden teşekkürler (ha birde bende üye nasıl olabilirim lagunacılar kulübüne aradım çözemedim gülmeyin)
    bursadanım eklemek isteyen varsa congo_atmaca@hotmail.com




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkonko

    arkadaşlar bende yeni katıldım şans eseri denk geldi bu forum ve topici baştan sona okudum ve gerçekten iyi bir topic çıkarmışsınız hepinize teşekkürler.Bende 2 yıldır 1998 2.0 S 140 lık var arabanın hastasıyım ama bende de sorunlar var daha önceki mesajlarda bir arkadaş bahsetmiş bende arabayı otoparka koyduğum bir gün gündüz farları açık unutmuşum akü boşalmış 7. kat mecburen vurdurdum ondan sonra rolantiye bişeyler oldu yavaşlayıp beklediğim zamanlarda önce 1000 nin altına düşüyor sonra topluyor bazen yolda giderken vites değiştiriken devirin düştüğü anlar stop ediyor arabayı gösterdim rolantiyi ayarlayan beyin varmış onu söküp temizlediler havayla filan ama tamamen kaybolmadı ve sanki bana araba kasıyor gibi geliyor benim araba kaçmıyor gibi devirli kullanan bir arkadaş hangi viteste hangi devirde hangi hıza ulaştığını yazarsa sevinirim dediğiniz gibi 200 lü hızları göremedim hiç 140 geçmesi bile kasarak aracı gösterdim benzin filtresini değiştik debriyaj setini değiştik bilgisayarda birşey gözükmüyor fikri olan söyleyebilirmi acaba şimdiden teşekkürler (ha birde bende üye nasıl olabilirim lagunacılar kulübüne aradım çözemedim gülmeyin)
    bursadanım eklemek isteyen varsa congo_atmaca@hotmail.com

    çok çok rahat 200 görmeniz gerekir....140 ztn çok çabuk ulaşılabilen bir hız....kesin bir problem var...




  • @ erdim

    başlığın ilk sayfasında resimler var bi-xenon ile ilgili....gerçekten çok zahmetli bir iş....
    far camını demirleri çıkardıktan sonra...uzun far kısmından (yani farın en sivri iç köşesinden)....3 dak fln sağlam bir saç kurutmayla tutuosun....o cam silikonu yavşıo baya...sonra tornadidayla kanırtıosun dikkatlice bu sırada gene tutmaya devam ediosun saç kurutmayı aralık yapabildiğin yerlere bi vida fln koyup tekrar kapanmasını önlüosun çünkü cam silikonu acayip bir madde ztn ısınınca iyice yapışkan oluo actığın yer gene kapanıyo...öle saç kurutmayı sürekli tutarak tornavidayi kaydıra kaydıra ztn bi süre sonra far camı rahatlıyo daha kolaylaşıo çıkması....temizlemek için değer mi dersen bence değmez...far camını çıkardığın zaman cam silikonunun büyük bir kısmı far camının fara oturduğu yerde kalıyor tornavidayla döndüre döndüre bu ramazanda macun satarlarya o hesap ....çıkartıosun ama öle rahat çıkmıo en uyuz tarafı o silikonları temizlemek....farı kapatırkende hiç boşluk olmaması çok önemli silikonu esirgememek lazım hava-su açısından....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 28 Mart 2007; 18:09:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: erkonko

    arkadaşlar bende yeni katıldım şans eseri denk geldi bu forum ve topici baştan sona okudum ve gerçekten iyi bir topic çıkarmışsınız hepinize teşekkürler.Bende 2 yıldır 1998 2.0 S 140 lık var arabanın hastasıyım ama bende de sorunlar var daha önceki mesajlarda bir arkadaş bahsetmiş bende arabayı otoparka koyduğum bir gün gündüz farları açık unutmuşum akü boşalmış 7. kat mecburen vurdurdum ondan sonra rolantiye bişeyler oldu yavaşlayıp beklediğim zamanlarda önce 1000 nin altına düşüyor sonra topluyor bazen yolda giderken vites değiştiriken devirin düştüğü anlar stop ediyor arabayı gösterdim rolantiyi ayarlayan beyin varmış onu söküp temizlediler havayla filan ama tamamen kaybolmadı ve sanki bana araba kasıyor gibi geliyor benim araba kaçmıyor gibi devirli kullanan bir arkadaş hangi viteste hangi devirde hangi hıza ulaştığını yazarsa sevinirim dediğiniz gibi 200 lü hızları göremedim hiç 140 geçmesi bile kasarak aracı gösterdim benzin filtresini değiştik debriyaj setini değiştik bilgisayarda birşey gözükmüyor fikri olan söyleyebilirmi acaba şimdiden teşekkürler (ha birde bende üye nasıl olabilirim lagunacılar kulübüne aradım çözemedim gülmeyin)
    bursadanım eklemek isteyen varsa congo_atmaca@hotmail.com

    çok çok rahat 200 görmeniz gerekir....140 ztn çok çabuk ulaşılabilen bir hız....kesin bir problem var...

    bir sorunum olduğu kanaatindeyim zaten ama sorun ne ve ne yapmam lazım yardım istediğim taraf burası evet herkesin tavsiyesine ihtiyacım var çıldırıcam yoksa 4. viteste 6000 devirde 120 yi kasarak zor görüyor sonra 5. viteste yayıyor kıçını gitmiyom arkadaş fazla diye daha yüksek hızlara zor çıkıyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    @ erdim

    başlığın ilk sayfasında resimler var bi-xenon ile ilgili....gerçekten çok zahmetli bir iş....
    far camını demirleri çıkardıktan sonra...uzun far kısmından (yani farın en sivri iç köşesinden)....3 dak fln sağlam bir saç kurutmayla tutuosun....o cam silikonu yavşıo baya...sonra tornadidayla kanırtıosun dikkatlice bu sırada gene tutmaya devam ediosun saç kurutmayı aralık yapabildiğin yerlere bi vida fln koyup tekrar kapanmasını önlüosun çünkü cam silikonu acayip bir madde ztn ısınınca iyice yapışkan oluo actığın yer gene kapanıyo...öle saç kurutmayı sürekli tutarak tornavidayi kaydıra kaydıra ztn bi süre sonra far camı rahatlıyo daha kolaylaşıo çıkması....temizlemek için değer mi dersen bence değmez...far camını çıkardığın zaman cam silikonunun büyük bir kısmı far camının fara oturduğu yerde kalıyor tornavidayla döndüre döndüre bu ramazanda macun satarlarya o hesap ....çıkartıosun ama öle rahat çıkmıo en uyuz tarafı o silikonları temizlemek....farı kapatırkende hiç boşluk olmaması çok önemli silikonu esirgememek lazım hava-su açısından....



    Whisper911;
    Bilgiler için teşekkür ederim.Bu bi-xenon'u nereden ve kaça temin edebiliriz?Şu an olmasa bile ileride düşünebilirim.Ayrıca sen bi-xenonlu halinden memnun musun?Eski farlara göre daha mı iyi aydınlatıyor?
    Selamlar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: elmacho


    Bilgileriniz icin Tesekkur ederim , bugun gidemedim ama satıldı galiba :((


    Ben Lagunamı alacağım zaman uzun bir süre aramıştım.Ararsan bulursun mutlaka.Yol bilgisayarı var mı diye sormuşsun.Evet var.Hem de çift kademe veya çift sayfalı diyebilirim.Şehir içi ve şehir dışı bilgilerini ayrı ayrı görebilirsin.Detaylı bir yol bilgisayarı.Öyle diğer araçlardakine benzemiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdim16


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    @ erdim

    başlığın ilk sayfasında resimler var bi-xenon ile ilgili....gerçekten çok zahmetli bir iş....
    far camını demirleri çıkardıktan sonra...uzun far kısmından (yani farın en sivri iç köşesinden)....3 dak fln sağlam bir saç kurutmayla tutuosun....o cam silikonu yavşıo baya...sonra tornadidayla kanırtıosun dikkatlice bu sırada gene tutmaya devam ediosun saç kurutmayı aralık yapabildiğin yerlere bi vida fln koyup tekrar kapanmasını önlüosun çünkü cam silikonu acayip bir madde ztn ısınınca iyice yapışkan oluo actığın yer gene kapanıyo...öle saç kurutmayı sürekli tutarak tornavidayi kaydıra kaydıra ztn bi süre sonra far camı rahatlıyo daha kolaylaşıo çıkması....temizlemek için değer mi dersen bence değmez...far camını çıkardığın zaman cam silikonunun büyük bir kısmı far camının fara oturduğu yerde kalıyor tornavidayla döndüre döndüre bu ramazanda macun satarlarya o hesap ....çıkartıosun ama öle rahat çıkmıo en uyuz tarafı o silikonları temizlemek....farı kapatırkende hiç boşluk olmaması çok önemli silikonu esirgememek lazım hava-su açısından....



    Whisper911;
    Bilgiler için teşekkür ederim.Bu bi-xenon'u nereden ve kaça temin edebiliriz?Şu an olmasa bile ileride düşünebilirim.Ayrıca sen bi-xenonlu halinden memnun musun?Eski farlara göre daha mı iyi aydınlatıyor?
    Selamlar..

    n dmk hocam forumun amacı bilgi paylaşımı
    sanayiden çıkmacıdan aldım...fiyatını hatırlamıyorum ama öyle çok pahalı değildi...bi-xenon muhteşem birşey ...uzunlarda xenon oluyor....eski farlarla ztn xenon olduğu için 2-2.5 kat fazla aydınlatıyor....uzunu çaktığım zaman (bi-xenon) noluo lan moduna girio millet .....perde inip kalkması şeklinde çalışıyor bi xenon gece karanlık otobanda giderken bi çakıoz uzunu çizgi halinde bi hat kalkıo bütün tabelalar flaş gibi parlıo....Çok övdüm ama hakkaten anlatılmaz yaşanır cinsten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 28 Mart 2007; 22:13:26 >




  • Whisper911;

    Çok merak ettim bu senin bi-xenonları yaw.Nasıl bulacağız nasıl edineceğiz şimdi?Hiç çıkmacı da bilmiyorum ki
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.