Şimdi Ara

LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
1
Favori
28.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar malumunuz lancera en çok yakışan şeylerden biriside arabayı gösteren mükemmel bir jant ve lastik seçimi.Bildiğiniz gibi ben de dahil bir çok arkadaşımız lancer a geçiş yapmak için hazırlanıyoruz.Bir takım fikirlerinize ihtiyacımız olacaktır.Bildiğiniz iyi jant firmaları nelerdir?(benim için en ağır basan şuanda CMS) ve lancera takılabilecek en ideal lastikler nelerdir?(bridgestone-michelin-good year-lassa)jantta fabrika ayarlarının bozulması yanlış mıdır?büyük jant ve ince lastik performansı artırdığı gibi yakıtıda yükseltecektir.bu yüzden lancer da 16 üzerinden değişiklik yapılması daha mı mantıklı olur?Lancer için tavsiye edebileceğiniz jant ölçüsü,jant tipi,lastik tipi ve lastik markaları tavsiyelerinizi bekliyorum .......







  •  LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?



    Şaka bir yana, siyah araca bembeyaz jantları;
    Kırmızı araca, siyah jant/kırmızı veya beyaz kuşaklı;
    Beyaz araca da,mat siyah jantlar gidiyor bana göre.

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-B49CD3050

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?



    Şaka bir yana, siyah araca bembeyaz jantları;
    Kırmızı araca, siyah jant/kırmızı veya beyaz kuşaklı;
    Beyaz araca da,mat siyah jantlar gidiyor bana göre.

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?
    teşekkürler aklımda olucak


    BU ARADA KAMYON LASTİĞİ HİÇ FENA DURMUYO HANİ ACABA LANCER A KAMYON LASTİĞİ Mİ TAKSAK???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    teşekkürler aklımda olucak


    BU ARADA KAMYON LASTİĞİ HİÇ FENA DURMUYO HANİ ACABA LANCER A KAMYON LASTİĞİ Mİ TAKSAK???

    Alıntıları Göster
    invite mı alacaksınız? yoksa inform mu? ben orjinalliğinden yanayım tabi eğer inform alınacaksa jant takılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _metallica

    invite mı alacaksınız? yoksa inform mu? ben orjinalliğinden yanayım tabi eğer inform alınacaksa jant takılabilir.

    Alıntıları Göster
    invite olacak beyaz olacak aslına bakarsan uzun bi zamandan beri takip ediyorum ama alma zamanım yaklaşıyor.2011 modelini bekliyorum artık.fabrika tarafından orjinal olarak sunulan bir çok aksesuar var.tek sıkıntım jant ve lastik seçimi kaldı onu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    invite olacak beyaz olacak aslına bakarsan uzun bi zamandan beri takip ediyorum ama alma zamanım yaklaşıyor.2011 modelini bekliyorum artık.fabrika tarafından orjinal olarak sunulan bir çok aksesuar var.tek sıkıntım jant ve lastik seçimi kaldı onu düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    eğer yapılabiliyorsa 1.8'lerle gelen jantları üzerinde sipariş ediniz. çok kollu jantlar hoş duruyor. sanırım japon araçlarından bildiğim kadarıyla onlara uygun jant bulmak bijon aralığından dolayı zormuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _metallica

    eğer yapılabiliyorsa 1.8'lerle gelen jantları üzerinde sipariş ediniz. çok kollu jantlar hoş duruyor. sanırım japon araçlarından bildiğim kadarıyla onlara uygun jant bulmak bijon aralığından dolayı zormuş.

    Alıntıları Göster
    cms araştırdım ben. firmanın istanbul yetkilisiyle görüştüm. 18 inç 5x114,3 bijon ölçülerinin yeterli olacağını sanıyordum ki bide offset denen bişey varmış bu jantlarda. lancerin offseti 40, CMS 388 modelinin ise 45 offset olmasından dolayı uygun değil dediler. CMS 18 iç grubunda lancere uygun birtek ürün olduğunu o model de CMS 536.
    17 inç yapacaksan bence 1 inç değişiklik hiç belli bile olmuyor, 1 inç için değiştirmeye değmez, eğer araç inform değilse..

    işte CMS 536..



     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manisa_tr -- 28 Aralık 2009; 1:45:49 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _metallica

    eğer yapılabiliyorsa 1.8'lerle gelen jantları üzerinde sipariş ediniz. çok kollu jantlar hoş duruyor. sanırım japon araçlarından bildiğim kadarıyla onlara uygun jant bulmak bijon aralığından dolayı zormuş.

    Alıntıları Göster
    tabiki lancere en iyi jant ENKEİ hyper silver...

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    tabiki lancere en iyi jant ENKEİ hyper silver...

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?


    Alıntıları Göster
    hadi yaa off üzüldüm buna işte çok beğendiğim jantı seçenekler arasına bile koyamamam çok üzücü.eminsin dimi uymayacağına bu jantı çok istemiştim

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    hadi yaa off üzüldüm buna işte çok beğendiğim jantı seçenekler arasına bile koyamamam çok üzücü.eminsin dimi uymayacağına bu jantı çok istemiştim

     LANCER İÇİN EN İDEAL JANT VE LASTİK SEÇİMİ ?


    Alıntıları Göster
    kesinlikle eminim , benimde sevmediğim jant tipi deniz yıldızı gibi olanlardır. sevdiğim jant ise evo nun gibi çatallı olacak. istanbul CMS de hüseyin bey var, telefonu iş yerimde kaldı, yarın veririm oradan da net bilgi alabilirsin kaan. bide sen sor, bu senin modelin uygunmu değilmi sana hemen dönüyorlar. gerçekten senin bu jant da harika, oluyorsa bende hemen düşünürüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    kesinlikle eminim , benimde sevmediğim jant tipi deniz yıldızı gibi olanlardır. sevdiğim jant ise evo nun gibi çatallı olacak. istanbul CMS de hüseyin bey var, telefonu iş yerimde kaldı, yarın veririm oradan da net bilgi alabilirsin kaan. bide sen sor, bu senin modelin uygunmu değilmi sana hemen dönüyorlar. gerçekten senin bu jant da harika, oluyorsa bende hemen düşünürüm.

    Alıntıları Göster
    Yeni lancer'in bijon ölçüsü 5x114'3 felan olması gerek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ::ZaFeR::

    Yeni lancer'in bijon ölçüsü 5x114'3 felan olması gerek...

    Alıntıları Göster
    ewet ööleymiş şimdi bana o ölçülerdeki kaliteli jant markaları lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    ewet ööleymiş şimdi bana o ölçülerdeki kaliteli jant markaları lazım

    Alıntıları Göster
    1.8 intensin üzerindeki jantları alın bence.Hem arabayla uyumu garanti(ee yani intense'de standart),hem çok şık ve sportif




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müteferric

    1.8 intensin üzerindeki jantları alın bence.Hem arabayla uyumu garanti(ee yani intense'de standart),hem çok şık ve sportif

    Alıntıları Göster
    hocam onu araştırdım 1.8 intense i incelersen tamponlarıda farklı ve fabrika üzerinden geliyor 18 inç jant....şimdi ben gidipte 1.5 invite ın üzerine 18 inç jant takarsam ( orjinali 16 inç) aracın direksiyon kutusna zararı olabilir,rot başlarına zarar verebilir,yakıt tüketimini artırabilir.bence araçlarda illaki bir jant değişikliği yapılmak isteniyorsa orjinal jant boyutu üzerinden yapılmalıdır.bazı verilere göre o jantlar düzenlenmektedir.adam ona göre hazırlamıştır herşeyini.ben de ööle yapıcam.jantı değiştiricem ama 16 inç üzerinden...18 inç takılıpta araca bişi olmuyor diyenlerde olabilir ki şu da var bindiğim test aracında 18 inç jant wardı ama sıkı bir araştırmasını yaptım bu işi yapanlarla görüştüm fabrika verisinden dışarı çıkmamak en sağlıklısı.18 inç tabiki çok yakışıyor ama olabilecek bir ton sorun var ayrıca bozuk zeminlerde lastiğin davlumbaza sürttüğünüde duydum.o yüzden araçta jant modifiyesi yaparken bence en güzeli orjinal boyut üzrinden yapılmasıdır.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    hocam onu araştırdım 1.8 intense i incelersen tamponlarıda farklı ve fabrika üzerinden geliyor 18 inç jant....şimdi ben gidipte 1.5 invite ın üzerine 18 inç jant takarsam ( orjinali 16 inç) aracın direksiyon kutusna zararı olabilir,rot başlarına zarar verebilir,yakıt tüketimini artırabilir.bence araçlarda illaki bir jant değişikliği yapılmak isteniyorsa orjinal jant boyutu üzerinden yapılmalıdır.bazı verilere göre o jantlar düzenlenmektedir.adam ona göre hazırlamıştır herşeyini.ben de ööle yapıcam.jantı değiştiricem ama 16 inç üzerinden...18 inç takılıpta araca bişi olmuyor diyenlerde olabilir ki şu da var bindiğim test aracında 18 inç jant wardı ama sıkı bir araştırmasını yaptım bu işi yapanlarla görüştüm fabrika verisinden dışarı çıkmamak en sağlıklısı.18 inç tabiki çok yakışıyor ama olabilecek bir ton sorun var ayrıca bozuk zeminlerde lastiğin davlumbaza sürttüğünüde duydum.o yüzden araçta jant modifiyesi yaparken bence en güzeli orjinal boyut üzrinden yapılmasıdır.....

    Tamponlarının farkını bilmiyordum.Bildiğim sadece kule gergisi,süspansiyon ayarları bir de direksiyon tipleriydi.Boyutları da büyüteceksiniz sandım öyle yazdım.Neyse,o zaman önerimi düzelteyim.Lastik boyutları değiştirilicekse Intense'inkini takın Ama bence 16 inç üzerinde yapacağınız değişiklik pek bir etkili olmaz.Aracınızın standart jantı da o kadar kötü değilYine de siz bilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müteferric

    quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    hocam onu araştırdım 1.8 intense i incelersen tamponlarıda farklı ve fabrika üzerinden geliyor 18 inç jant....şimdi ben gidipte 1.5 invite ın üzerine 18 inç jant takarsam ( orjinali 16 inç) aracın direksiyon kutusna zararı olabilir,rot başlarına zarar verebilir,yakıt tüketimini artırabilir.bence araçlarda illaki bir jant değişikliği yapılmak isteniyorsa orjinal jant boyutu üzerinden yapılmalıdır.bazı verilere göre o jantlar düzenlenmektedir.adam ona göre hazırlamıştır herşeyini.ben de ööle yapıcam.jantı değiştiricem ama 16 inç üzerinden...18 inç takılıpta araca bişi olmuyor diyenlerde olabilir ki şu da var bindiğim test aracında 18 inç jant wardı ama sıkı bir araştırmasını yaptım bu işi yapanlarla görüştüm fabrika verisinden dışarı çıkmamak en sağlıklısı.18 inç tabiki çok yakışıyor ama olabilecek bir ton sorun var ayrıca bozuk zeminlerde lastiğin davlumbaza sürttüğünüde duydum.o yüzden araçta jant modifiyesi yaparken bence en güzeli orjinal boyut üzrinden yapılmasıdır.....

    Tamponlarının farkını bilmiyordum.Bildiğim sadece kule gergisi,süspansiyon ayarları bir de direksiyon tipleriydi.Boyutları da büyüteceksiniz sandım öyle yazdım.Neyse,o zaman önerimi düzelteyim.Lastik boyutları değiştirilicekse Intense'inkini takın Ama bence 16 inç üzerinde yapacağınız değişiklik pek bir etkili olmaz.Aracınızın standart jantı da o kadar kötü değilYine de siz bilirsiniz

    Alıntıları Göster
    ewet o kadar kötü deil ama çok kollu jantlara karşı ayrı bi hevesim var denk gelirse çok kollu 16 inç takıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immortalkaan

    ewet o kadar kötü deil ama çok kollu jantlara karşı ayrı bi hevesim var denk gelirse çok kollu 16 inç takıcam

    Alıntıları Göster
    Doğmamış bebeğe don biçmek dedikleri böyle bişey olsa gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Doğmamış bebeğe don biçmek dedikleri böyle bişey olsa gerek

    Alıntıları Göster
  • yeni araca paraları basınca insanda inan ekstra jant lastik alacak hal macat kalmıyomuş onu anladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    yeni araca paraları basınca insanda inan ekstra jant lastik alacak hal macat kalmıyomuş onu anladım.
    O YÜZDEN BEN 2000 TL ŞİMDİDEN AYIRMAYA BAŞLIYORUM.

    EXTRALAR İÇİN




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.