Şimdi Ara

LANCİA DELTA hakkında görüşleri burada paylaşalım.. (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
10
Favori
192.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yol tutuşu nasıl ? bazı arkadaslar yol tutuşunu beğenmemişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    yol tutuşu nasıl ? bazı arkadaslar yol tutuşunu beğenmemişler.

    Altındaki aracın hızının farkında olmak gerekli.. 100-120 ile viraja girmeye çalışırsanırz araç sizi sertçe uyarıyor.. Savrulma yapmıyor ama.. Bu arada başıma gelen bir olayı anlatiyim.. Geçen mart ayında yağmurlu bir havada asker uğurlamasına gidiyordum, hızım 140 tı.. Antalya-serik arası köylere geçiş yerlerine döner kavşak ve ışıklandırma sistemi yapılı durumda.. Işığın gerisinde su birikmiş o hızla birikintiye girdim.. Aracın 4 lüleri yandı sanırım esp veya ebd ışığı yandı araç hiç savrulmadan yola devam etti.. Aynı hızla aynı birikintiye başka bir araçla girsem sanırım aranızda olmazdım.. Benim bu arabaya verdiğim parayı o gün sonuna kadar ödedi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matttrak
    Altındaki aracın hızının farkında olmak gerekli.. 100-120 ile viraja girmeye çalışırsanırz araç sizi sertçe uyarıyor.. Savrulma yapmıyor ama.. Bu arada başıma gelen bir olayı anlatiyim.. Geçen mart ayında yağmurlu bir havada asker uğurlamasına gidiyordum, hızım 140 tı.. Antalya-serik arası köylere geçiş yerlerine döner kavşak ve ışıklandırma sistemi yapılı durumda.. Işığın gerisinde su birikmiş o hızla birikintiye girdim.. Aracın 4 lüleri yandı sanırım esp veya ebd ışığı yandı araç hiç savrulmadan yola devam etti.. Aynı hızla aynı birikintiye başka bir araçla girsem sanırım aranızda olmazdım.. Benim bu arabaya verdiğim parayı o gün sonuna kadar ödedi..






  • Bende almayı düşünüyorum ve buradaki bütün yorumları okudum kafama takılan tek şey yokuştaki çekmeme sorunu böyle birşey varmı gerçekten 1.6 motor ve 120 beygir 300 tork bunu yapmaz diye düşünüyorum bir diğer soruda şu yokuş kalkış desteği yokmu yokuşta kaydırıyor mu astra klasik 3 denedim yaklaşık 3sn bekledim ve gaza bastım geri kaydırmadı bu konuda kullanıcı arkadaşlardan yardım istiyorum.
  • Bence alınacak model ''1.6 Multijet 120 HP Selectronic Hard Black Özel Serie'' dir.
    Hill Holder var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ROBINHOOD -- 18 Aralık 2011; 2:29:29 >
  • 2009 model 1.6 Multijet 120 hp Selectronic kullanıcısıyım... Otomobil hakkında yapılan olumlu yorumların tamamına katılıyorum. 2. sahibiyim, ilk sahibini tanıyorum ve bilerek aldım. Bütün bahsedilen olumlu yanlarının yanında! belki ilginizi çekecek bir hikaye.

    Aracımın garantisi 2011 yaz aylarında bitti. aklımda hep garantisini uzatma fikri varken... birkaç ay içinde 3 defa yolda kaldım, son ikisi oldukça düşündürücü ve ağırdı!

    Henüz km bakımından çıkalı 2000 km olmuşken aküsü bitti, akünün bitip bitmediği bakımda anlaşılamıyor olabilir dert değil, servis hizmetleri kusursuz, aldılar, yaptılar verdiler.

    Bu olaydan 2 ay geçmeden (70000km), akşam işten çıkıyorum aracımı çalıştırıyorum ama vitese geçmiyor! aldılar, yaptılar, verdiler... debriyaj seti komple değişti...

    Bu olaydan 15 gün sonra (72000km), bir gece ataşehir, kayışdağı caddesinde yoğun ama akıcı bir trafikte, sol şeritte, her an kazaya açık şekilde, aniden yolun ortasında kaldım. istanbul söförleri hakkaten dikkatli yoksa zincirleme bir kazaya sebep olacaktım!!! önce hafif bir yanık kokusu geldi, bikaç saniye geçtikten sonra radyatör ısı seviyesi yüksek uyarısı verdi, seyir halindeyken aniden stop etti. lancia acil yardımı aradım (bu konuda aşmışlar serviste gerçekten çok iyiler), aracımı küçükyalı birmota aldılar, ilk kontrolden sonra bana döndüler ve arıza hakkında bilgilendirdiler. O dili pek anlamasamda; radyatör suyu ile alakalı pompa patlıyor, triger kayışı sıyırıyor, akabinde bilmem neler zarar görüyor, kısa süre içiresinde bütün bunlar aniden aracımın başına geliyor! (bakım yaklaşık 7-10 gün sürecek, sebep ve sonucunu kesinlikle net olarak paylaşacağım.)

    Aracım 2 sene garanti kapsamındayken kesinlikle bir sorun çıkarmadı, oldukçada hassas kullanırım, özen gösteririm, her 20binde değil, her 10binde zincirlikuyu birmota bakıma götürürüm...
    O na göstermiş o kadar ilgiye, bu şekilde karşılık vermesi ilginç...




  • Büyük geçmiş olsun trioplus ,
    Yılı bitirmeden yetiştiniz ve hemen ilk mesajınızı buraya atmanız düşündürücü
    Sizinki de tam bir şanssızlık olmuş
  • geçmiş olsun .umarım fazla masraf çıkmaz .
  • teşekkürler arkadaşlar.. masraf fazla olacağa benziyor. ancak servis bu konuda titiz çalışıyor, aracımın garantisi bitmiş olmasına karşın, henuz 72binde bu arızayı yapması onlarıda düşündürmüş olsa gerek ki, bütün masrafları tofaşla yaptıkları görüşmeler sonucunda kendileri karşılayacak. bu iyi haber...
  • gerçekten bu güzel haber.çok begendigim bir araç.umarım ilerde bende bir tane alırım.
  • Gerçekten iyi bir haber,
    İşte bu servis anlayışı çok güzel,
    Olayı zararsız çıkarman güzel haber.
  • Evet arkadaşlar sonuç belli oldu. yaklaşık 5000 tl lik bir masraf çıktı. (kdv dahil) Aracımın garantisi bitmiş olmasına rağmen bütün masraflar lancia tarafından karşılandı. 70000 de böyle bir arıza çıkarmaması gerektiği bunun sürücüden kaynaklanmadığı, bu yüzden masrafların kendileri tarafından karşılanacağı bildirildi. bu durum araçta mesela üretiminde bir sorun olduğu anlamına gelmemesi gerektiği, istanbul şartlarında olabilecek bir sorun olduğu iletildi tarafıma...

    servis ve garanti konusunda sizlere bir fikir verecektir bu durum, saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trioplus

    Evet arkadaşlar sonuç belli oldu. yaklaşık 5000 tl lik bir masraf çıktı. (kdv dahil) Aracımın garantisi bitmiş olmasına rağmen bütün masraflar lancia tarafından karşılandı. 70000 de böyle bir arıza çıkarmaması gerektiği bunun sürücüden kaynaklanmadığı, bu yüzden masrafların kendileri tarafından karşılanacağı bildirildi. bu durum araçta mesela üretiminde bir sorun olduğu anlamına gelmemesi gerektiği, istanbul şartlarında olabilecek bir sorun olduğu iletildi tarafıma...

    servis ve garanti konusunda sizlere bir fikir verecektir bu durum, saygılar...

    geçmiş olsun ama servisin tavrıda çok güzel.aracın garantisini uzattınız mı ?
  • Müşteri memnuniyeti ve malının arkasında durmak budur işte, gerçekten asil bir davranış olmuş.
    Sizede tekrardan geçmiş olsun.
  • 2 yıllık garanti uzatımı 850 euro, en kısa zamanda uzatacağım...
  • Arkadaşlar özellikle kullanıcı yorumları lazım bana şu an bursa birmodda oro donanımlı 6000km de bir araç var neredeyse yeni gibi,Eşime almayı planlıyorum,ahbaplığımdan epeyde uygun fiyatlı oluyor,şu an 2003 3.20 D otm. kullanıyor,değiştirmeye değermi?yol tutuşu ve şanzımanı kullanışlımı?rutin arızası varmı?beygirleri yetiyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamtamam

    Arkadaşlar özellikle kullanıcı yorumları lazım bana şu an bursa birmodda oro donanımlı 6000km de bir araç var neredeyse yeni gibi,Eşime almayı planlıyorum,ahbaplığımdan epeyde uygun fiyatlı oluyor,şu an 2003 3.20 D otm. kullanıyor,değiştirmeye değermi?yol tutuşu ve şanzımanı kullanışlımı?rutin arızası varmı?beygirleri yetiyormu?

    yol tutuşu çok iyi, beygir gücü ve tork yeterli, otomatik modellerinde bile güç konusunda pek çok eşdeğer başka marka düz viteslilere taş çıkartır. oro, serinin en donanımsız modeli, eğer 3.20de donanıma alışmışsanız yetmeyebilir, selectronic tavsiye ederim... otomatik sanzımanlarda bir sıkıntı vardı ancak yeni modellerde bildiğim kadarıyla çözdüler , yazılımsal bir durum (eski modellerde de yazılım güncellemesi işe yaramıştı eski model derken de en eski 2009 zaten :)), rampada 2 den 1 e geçişleri neredeyse durarak yapıyordu ki fena sıkıntı idi ! BMW 3 serisi benimde favorim ancak delta kullanıyorum :) , uygun fiyata alacaksanız tavsiye ederim, 2.el de pek piyasası yok, ilerde satacak olursanız yine uygun fiyata satmanız gerekebilir...




  • Merhaba arkadaşlar...

    Patronum 2010 model 1,6 multijet selectronic Delta almış ve 7 aydır kullanıyorum ( otomatik rabayı pek sevmem aslında ) rampalarda bende sorun yaşadım araba vites düşürüyor durma pozisyonuna kadar geliyor son çuvv uçuyor.. alışana kadar zaman aldı. Neyse ocak ayında servise gittim ve bu sorunu sordum servis yetkilisi bu konuyla ilgili çok şikayet geldiğini ve italyan yetkililerine ilettiklerini söyledi. Neymiş araç normalde manuel olarak üretilmiş ve sonradan otomatik (yarı) yapmışlar oda vites kutusunun üstüne ROBOT tabir edilen bişey monte etmişler. Buda bizim araçta debriyaj tüketim endeksinin 7000 leri buldugunu yakında baskı balatatan sorun yaratabilecegını soyledı. Gecenlerde patronum kullanırken manuelde de aynı seyı yapmıs az kalsın kaza olacakmıs. servis bununla ılgılı bır yazı ıstedıgımızde bunun ıcın tofas ile gorusmemız gerektıgını soyledıler. ve mart ayında garantı suresı bıtıyordu servıste uzatılması konusunda bızı uyardı bızde uzattık 2 yıl. Sımdı normal manuel bır aracta baskı balatanın sıyırması bıtmesı kullanıcı hatası olarak yorumlanırken otomatık sanzımanlı bır aracta bu konu gecerlımı? servıs bı cevap vermedı. Ama arac hakkında hıc bısey dıyemem super bır arac genıs asil cimri.. Patronumda bu yuzden almıs. Sımdı satalım dıyor. bı yol gosterebılcek olan varmı?




  • arkaşlar ne kadar durgun bir topic bu yahu. seat leon 1.4 tsi satıp 150bg lancia delta almayı planlıyorum 150bg turbo motor manuel kullanıcıları yorumlarınız nedir tavsiye eder misiniz?
  • 2. el piyasası da durgun sanki.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.