Bugün 2k ve 165 Hz diye ekranı var diye Acer Nitro 5 AN515-58-51U3 isimli bilgisayarı aldım. Kutusunu açtım ve şarja takıp açma tuşuna bastım ama hiçbir şey olmadı. Tam takın çıt sesi gelsin diyorlar onu da yaptım. Şarj ışığı yanda yanıyor ama şarj ışığı ile birlikte mavi ışık da yanıyor. Fanlar dönmüyor, şarj ışığı ya da herhangi bir ışık yanmıyor, USB'den telefonu taktığımda şarj etmedi, ekranda hiçbir şey yok. Prizde elektrik olduğuna eminim. Servisi vs. aradım ama mesai saati dışında olduğundan açan olmadı. İlla iadeye mi göndermeliyim? ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Laptop Ekran Gelmiyor Fanlar Çalışmıyor



-
-
İlla iadeye mi göndermeliyim? Evet Satıcıya gönderin Servisle uğraşmayın.
Satıcıya DOA (Defective On Arrival) Kapsamında Kutudundan çıkarıldığında veya ilk kullanım donanım problemli olduğunu belirterek ücret iadesi yada yenisinin gönderilmesini( kanıtlayıcı bir Video da çektiyseniz daha etkili olacaktır.) isteyiniz. Ürünün içinde geri gönderiminde Karşılaştığınız sorunu açıklayıcı bir şekilde Not olarak yapıştırmayı da unutmayın
(Sadece bu ürün için değil Mağza dışında İnternet üzerinden aldığınız her türlü ürün için İlk Kutu açılımında ve cihaz çalıştırmada( mutllaka Aldığınız her )ürünün videosunu kesintisiz çekin Tüketici Hakları vs başvurada Belge olarak eklenmesi için)
Canınızı sıkmayın Amazon Diğer alışveriş sitelerinden daha ÇOK MÜŞTERİ Odaklıdır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X