Şimdi Ara

laptopum 35 gündür garantide!... doğru bilgiye ihtiyacım var...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkese merhabalar.izmirde oturuyorum.geçtiğimiz mayısın 4 ünde acer 5520G model laptopumu dvdsi çalışmadığı ve adaptör kablosu yandığı için garantiye götürdüm.geride kalan 35 günde şöyle bir süreç gelişti
    - dvd playerim garanti kapsamında olduğu için bakılacak gerekirse yenisiyle değiştirilecek
    - adaptör kablosu garanti dışı ise beni bilgilendireceklermiş...
    - acerservisportal sitesinden tamir numaramla takip edecekmişim.

    ürünü garantiye verdiğimden beri bana verdikleri siteden tamiri takip ettim fakat ne ürünle ne arızayla ilgili hiçbir ibare olmadan sadece "tamir süresi devam ediyor" yazısını gördüm hep.
    taaki 16 mayıs günü tekrar siteye girdiğimde "Onarım, fiyat teklifine uzun süre cevap verilmediği için, iptal edilmiştir" uyarısına kadar...
    (bu arada acer teknik servis sağlayıcısı bu firma tlfla iletişime izin vermediği için muhakkak ayaklarına gitmek zorundaydım)
    neyse 17 mayısda gittim firmaya durumu öğrenmek için.bunlar garanti dışında kalan adaptor kablosu için benim mail adresime fiyat teklifi yollamışlar 79 tl+kdv ve benimde nadiren mail kullandığım ve bu konuda da bilgilendirilmediğim için bakmamam neticesinde tamirat benden cevap gelesiye kadar askıya alınmış.(bende bu aradan geçen zamanda hiçdeğilse dvdyi değiştirmişlerdir diye düşünüyorum ama nafile ellerini bile sürmemişler hatta laptop teknik servise bile gitmemiş...vay paragözler vaaaay!...
    adam fiyat teklifini sözlü bir ifadeyle sordu bende kabul etmediğimi belirttim.altıüstü bir kablo için kazık yemeye niyetim yoktu.adam bana - o halde dvd'yi işleme sokuyorum hazır olduğunda cep telefonuna mesaj atacağız dedi. ve ben ayrıldım oradan

    gel zaman git zaman ayın oldumu 28 i.tekrar teknik servise gittim ne oldu benim laptop diye.adam baktı bilgisayardan ve tüüüüh dedi biz senin dvdyi işleme sokmayı unutmuşuz!.. hemen işleme sokuyorum kusura bakmayın ayakları felan...peki dedim.nezaman olcak bu iş bakın neredeyse 3 haftadır madurum.birkaç gün içinde neticelenir dedi adam.en fazla istanbuldan dvd siparişi veririz çabuk neticelenir dedi...gene tlfnuma gelecek sms i beklemek durumunda kaldım.

    evet beyler bugün 9 haziran ve hala gelen giden bir mesaj yok.Durum aynen anlattığım gibi.
    Bu durumda bir hak talep edebilir miyim?
    Edebilirsem bu nasıl bir talep olabilir?

    Admin, Moderatör ve sevgili üye dostlarımızın engin bilgilerine sığınıyorum...
    paylaşımla kalın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasamask -- 9 Haziran 2010; 18:27:10 >







  • Tarihleri yanlış yazdın sanırım , bir kontrol et istersen..
  • uyarınız için teşekkür ederim.tarihleri düzelttim..
  • Izmir'de ACER in yetkili servisi kim ?
  • rica etsem bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?
  • Yasal süreç belirlidir, teknik servise girdiği ve işleme alındığı tarihten itibaren 30 iş günü içerisinde garanti kapsamında işlem yapmak zorundadır üretici firmaya ait servis. 30 iş günün geçtiği an, tüketici muadil ürünü ya da para isteme hakkını kazanır. Sizin durumunuzda şöyle bir sıkıntı olabilir. Servis işleme almayı unutmuşlar, dolayısıyla işleme alındığı gün ile bugün arasında 30 iş gününü doldurmadığı için(anladığım kadarıyla) böyle bir hakkınız yok diyebilirler. Eğer elinizde servise verdiğiniz cihazınıza ait bir teslim formu var ise oradaki tarihi ve işleme alınma tarihini karşılaştırıp mağdur olduğunuza dair bir işlem yapabilirsiniz. Bu işlem tüketici haklarını koruma derneği üzerinden bir dava da olabilir, servisi ikna edip halletme şeklinde de olabilir...
  • Cihazınızı servise teslim ederken teslim fişi düzenlenmiş olmalıdır ve size de bir kopyasını vermişlerdir. bu tarihten itibaren 30 iş günü (iş günü ibaresine dikkat) geçtikten sonra cihazı yenisi ile değiştirmek ya da ürün bedelini iade etmek zorundalar. İlçe kaymakamlıklarında tüketici hakem heyeti var. Onlara bu belge ile gidin yardımcı olacaklardır. Hiç servisle başınızı ağrıtmayın, bneim de önceden böyle bir şey başıma geldi ve ürün değişimi aldım. Servisin yok mail gönderdik falandı filandı savunması tüketici mahkemesinde işe yaramayacaktır. Siz en kısa zamanda tüketici hakem heyetine gidin. Onlar sizi yönlendirecektir, yalnız elinizde servis teslim fişinin olamsı şart.

    Selamlar.
  • bilgileriniz için teşekkür ederim.
  • Rica ederim, önemli olan bildikleirmizi paylaşmak bu forumun amacı da bu bence. İnşallah netice alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalıçapkını35 -- 14 Haziran 2010; 0:21:33 >
  • Yakın bir durum benim de başıma geldi.
    Acer Aspire 5920g dizüstü bilgisayarım,ekran kartımda meydana gelen sorun yüzünden servise gönderildi.Teknosadaki görevli siz elden götürün diye "diretmesine" rağmen,teknosa aracılığıyla gönderttim.
    45 gün boyunca belirttiğim hiçbir telefon numarasına,email adresine tek bir bilgi verilmedi.46.Gün(ki 30 iş günü sınırını 3 gün geçti) teknosa müşteri hizmetlerini aradım.Biraz direttikten sonra,bana hiçbir bilgi verilmediği için ürün değişimi verdiler. 46 günlük mesele,1 saatlik telefon görüşmesiyle halloldu.gittim,400 lira fark ödeyip 5739g aldım.
    Şimdi memnun muyum,tartışılır.Teknik servis güven vermiyor,alet de ısınıyor arkadaş.
    Bir tanıdığımın laptopunun kasasının "alt kısmı" servise gittikten sonra nasıl olduysa değişti,kasa üstündeki windows lisansı da dahil."dava" tehditiyle kendi kasa altını buldurup taktırabildi.
    İnternette bunlar gibi bir çok şikayet okunabiliyor.
    Acer ilginç.Ne onunla,ne onsuz.Ürünler güzel,teknik destek "çile"...
    Ve buna rağmen,bir daha laptop alacak olsam,yine acer alırım.Seviyorum ürünlerini.




  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.