Şimdi Ara

lastik seçimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracın üzerindeki bridgestone lastikleri değiştirecem.dişleri sağlam ama çok sertleşmiş gibi.üç marka arasında kaldım; michelin,nokian ve good year.good year iiçin gt 3 düşünüyorum ama diğer iki marka için hangi model alacağıma karar veremedim.benim için hız lastiğinden ziyade konfor lastiğine ihtiyacım var.malum toyota da yol sesi fazla,sessizlik benim için öncelikli kriter.



  • Michelin al hocam .Bridgestone kadar dayanıklı olmasada sessizlik ve konfor olarak süperdir.
  • bulunduğum yerde nokian yoktu.bayi ısrarla falken önerdi.taktik bakalım.tam japon araç lastiğiymiş.bakalım göreceğiz.tanesi 89 ytl,10 taksit.michelin 10 taksit için tanesine 105 demişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota67

    bulunduğum yerde nokian yoktu.bayi ısrarla falken önerdi.taktik bakalım.tam japon araç lastiğiymiş.bakalım göreceğiz.tanesi 89 ytl,10 taksit.michelin 10 taksit için tanesine 105 demişti.
    kardeş dene ve bilgilerini bizlerle paylaş saygılar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansed

    kardeş dene ve bilgilerini bizlerle paylaş saygılar....

    Alıntıları Göster
    lassa impetus 2 mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekaert

    lassa impetus 2 mükemmel

    Alıntıları Göster
    40 bin kmdir sorunsuz bir şekilde michelin energy kullanıyorum tavsiye derim özellikle sessizlik konusunda başarılı.

    bende yakın zamanda lastikleri yenilemeyi düşünüyorum yine michelin alacam.
  • 11 yıldır corolla kullanan biri olarak sadece şunu söyleyeyim.aracı sıfırken üzerindekileri çıkarıp özellikle michelin 185/65/14 T serisi ama mutlaka t serisi taktırmanı öneririm.ses keselir araç abs li ise geç devreye girer kızaklamazsın ve karda çok rahat edersin birde en az 80000 km yaparsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekaert

    lassa impetus 2 mükemmel

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bekaert

    lassa impetus 2 mükemmel

    Çok sert lastiktir.Yoldaki en ufak bozukluğu içeriye alıyor ve çok ses yapıyor.Ama oldukça dayanıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dobest

    quote:

    Orjinalden alıntı: bekaert

    lassa impetus 2 mükemmel

    Çok sert lastiktir.Yoldaki en ufak bozukluğu içeriye alıyor ve çok ses yapıyor.Ama oldukça dayanıklı.

    Alıntıları Göster
    çevremdeki isanlar genellikle michelin kullanıyordu

    ben fiyatına aldanıp bridgestone aldım çok pişmanım ses aşırı arttı arabanın içerisinde ABS sık sık devreye giriyor

    sakın bridgestone almayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    40 bin kmdir sorunsuz bir şekilde michelin energy kullanıyorum tavsiye derim özellikle sessizlik konusunda başarılı.

    bende yakın zamanda lastikleri yenilemeyi düşünüyorum yine michelin alacam.


    Alıntıları Göster
    autoshow conti. yi seçmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    autoshow conti. yi seçmişti

    Alıntıları Göster
    Continental özellikle uzun ömür ve düşük yuvarlanma direci konusunda iddialı bir markadır.

    Geçen hafta Falken marka lastik aldım pikap ve kamyonum için,verilen katalogda karşılaştırmalı testlerde sessizlik konusunda en yüksek puanları paylaşan markalardan biride Falken di.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Continental özellikle uzun ömür ve düşük yuvarlanma direci konusunda iddialı bir markadır.

    Geçen hafta Falken marka lastik aldım pikap ve kamyonum için,verilen katalogda karşılaştırmalı testlerde sessizlik konusunda en yüksek puanları paylaşan markalardan biride Falken di.


    Alıntıları Göster
    içeriye yol sesini diğer araçlara göre fazla alan toyota modellerinde nokian ses açısından çok başarılı sonuçlar veriyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    içeriye yol sesini diğer araçlara göre fazla alan toyota modellerinde nokian ses açısından çok başarılı sonuçlar veriyor..

    Alıntıları Göster
    Aracım yeni Corolla,bu kasalarda yol sesi konusunda ciddi iyileştirilmeler yapılmış ancak bir önceki aracım Laguna II olduğundan ister istemez asfalt sesi biraz fazla gibi geliyor,lastiklerim Dunlop marka,belki ileride Nokian ya da Falken alabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Aracım yeni Corolla,bu kasalarda yol sesi konusunda ciddi iyileştirilmeler yapılmış ancak bir önceki aracım Laguna II olduğundan ister istemez asfalt sesi biraz fazla gibi geliyor,lastiklerim Dunlop marka,belki ileride Nokian ya da Falken alabilirim.

    Alıntıları Göster
    toyota67 = audi ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yataylimit

    toyota67 = audi ;)

    Alıntıları Göster
    toyota...............mantıklı seçimim

    audi (a3) ..........duygusal seçimim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota67

    toyota...............mantıklı seçimim

    audi (a3) ..........duygusal seçimim

    Alıntıları Göster
    Herkez tuturmuş michelin diye.Bende lastikleri değiştirecem ama nokian kullanan az sayıda insan var.Michelin bayilerinde var diye duydum.Nokianın sessizlik konusunda iyi olduğunu biliyorum, ama yol tutuş nasıldır ama??şu an aracımda good year vector 5 var yol tutuşu çok iyi.Bundan sonra nokian lacam bakalım nasıl olacak.??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: targocid

    Herkez tuturmuş michelin diye.Bende lastikleri değiştirecem ama nokian kullanan az sayıda insan var.Michelin bayilerinde var diye duydum.Nokianın sessizlik konusunda iyi olduğunu biliyorum, ama yol tutuş nasıldır ama??şu an aracımda good year vector 5 var yol tutuşu çok iyi.Bundan sonra nokian lacam bakalım nasıl olacak.??

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben lastik sektöründe çalışıyorum bu forumda defalarca yazdım yine yazıyorum toyotaya lastik takacaksanız yada benzeri arabaya ne marka olursa olsun (h) sınıfı takın
    ses yapmasına gelince sesi ençok lasit hava düşük olunca yada ısınıncs yapar basıncı kontrol ettirin mümkünsede yaz aylarında nitrojen bastırın bende lassa ımpetus 2 var çok güzel lastik üzerinde micehelin vardı yol tutuşu berbattı
    ayrıca ımpetus2 çokta yumuşak lastik
    micheline gelince ben birdaha almam en önemli nedeni fransız malı olmasıdır siyaseti biraz takip almaz çünkü fransızlar türiye menfahitine bir şey yapmıyor aksine hep karşı çıkıyorlar ve düşmanlarımızı destekliyorlar
    dünyada lastik sektörü pastasının %75'ini bridgestone,goodyear,michelin paylaşır
    goodyear yakın zamanda lastik içersinde kullandığı malzemeleri çinden almaya başladı
    birde arabanızın modeli kasasına göre yani arabanıza göre lastik seçiniz kafadan gidip almayınız size uygun olmayabilir
    benim aracım 2004 toyota corolla 1.4 sedan
    ben ımpetus 2 taktım memnunum
    ayrıca bana
    bridgestone fabrikasından gelen maili sizlerde aşagıda paylaşıyorum
    kararı sizler verin klavyesi olan yazı yazıyor

    *185/70R14 ebadı takdığınızda orjinal ebada istinaden aracınız yerden 1- 1,5 cm. yükselir.
    * Bu durumda 65 yanaktan 70 yanağa geçtiğiniz için sürüş konforunuzda bir artış olur.

    IM 2 ile ER300 arasında kalite olarak farklılık yoktur. IM2 tek yönlü bir lastiktir. Desen dizaynı
    tek yön üzerinde kuruludur. Bu durum lastiğin yol tutuş performansını artırmaktadır.

    ER300 ise yeni desen kategorisinde değerlendirilerek üretilmiş asimetrik bir desen yapısına sahiptir.
    Yani lastik yere basan kısımda tam ortadan hayali olarak ikiye ayrılmıştır. Dış tarafta farklı bir desen
    iç tarafta farklı bir desen vardır. Bu durum lastiğin dışa doğru su boşaltma performansını artırmaktadır.
    Lastik teknolojisinde yeni kullanılan çok farklı bir desen yapısına sahiptir.

    Benim değerlendirmem;
    Aracınız Toyota olduğu için prestij arabası olduğundan prestijli lastik ön plana çıkmaktadır.
    Bu da ER 300 lastiğinin takılması anlamını taşımaktadır.
    Başarılar dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekaert

    arkadaşlar ben lastik sektöründe çalışıyorum bu forumda defalarca yazdım yine yazıyorum toyotaya lastik takacaksanız yada benzeri arabaya ne marka olursa olsun (h) sınıfı takın
    ses yapmasına gelince sesi ençok lasit hava düşük olunca yada ısınıncs yapar basıncı kontrol ettirin mümkünsede yaz aylarında nitrojen bastırın bende lassa ımpetus 2 var çok güzel lastik üzerinde micehelin vardı yol tutuşu berbattı
    ayrıca ımpetus2 çokta yumuşak lastik
    micheline gelince ben birdaha almam en önemli nedeni fransız malı olmasıdır siyaseti biraz takip almaz çünkü fransızlar türiye menfahitine bir şey yapmıyor aksine hep karşı çıkıyorlar ve düşmanlarımızı destekliyorlar
    dünyada lastik sektörü pastasının %75'ini bridgestone,goodyear,michelin paylaşır
    goodyear yakın zamanda lastik içersinde kullandığı malzemeleri çinden almaya başladı
    birde arabanızın modeli kasasına göre yani arabanıza göre lastik seçiniz kafadan gidip almayınız size uygun olmayabilir
    benim aracım 2004 toyota corolla 1.4 sedan
    ben ımpetus 2 taktım memnunum
    ayrıca bana
    bridgestone fabrikasından gelen maili sizlerde aşagıda paylaşıyorum
    kararı sizler verin klavyesi olan yazı yazıyor

    *185/70R14 ebadı takdığınızda orjinal ebada istinaden aracınız yerden 1- 1,5 cm. yükselir.
    * Bu durumda 65 yanaktan 70 yanağa geçtiğiniz için sürüş konforunuzda bir artış olur.

    IM 2 ile ER300 arasında kalite olarak farklılık yoktur. IM2 tek yönlü bir lastiktir. Desen dizaynı
    tek yön üzerinde kuruludur. Bu durum lastiğin yol tutuş performansını artırmaktadır.

    ER300 ise yeni desen kategorisinde değerlendirilerek üretilmiş asimetrik bir desen yapısına sahiptir.
    Yani lastik yere basan kısımda tam ortadan hayali olarak ikiye ayrılmıştır. Dış tarafta farklı bir desen
    iç tarafta farklı bir desen vardır. Bu durum lastiğin dışa doğru su boşaltma performansını artırmaktadır.
    Lastik teknolojisinde yeni kullanılan çok farklı bir desen yapısına sahiptir.

    Benim değerlendirmem;
    Aracınız Toyota olduğu için prestij arabası olduğundan prestijli lastik ön plana çıkmaktadır.
    Bu da ER 300 lastiğinin takılması anlamını taşımaktadır.
    Başarılar dilerim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bekaert

    arkadaşlar ben lastik sektöründe çalışıyorum bu forumda defalarca yazdım yine yazıyorum toyotaya lastik takacaksanız yada benzeri arabaya ne marka olursa olsun (h) sınıfı takın
    ses yapmasına gelince sesi ençok lasit hava düşük olunca yada ısınıncs yapar basıncı kontrol ettirin mümkünsede yaz aylarında nitrojen bastırın bende lassa ımpetus 2 var çok güzel lastik üzerinde micehelin vardı yol tutuşu berbattı
    ayrıca ımpetus2 çokta yumuşak lastik
    micheline gelince ben birdaha almam en önemli nedeni fransız malı olmasıdır siyaseti biraz takip almaz çünkü fransızlar türiye menfahitine bir şey yapmıyor aksine hep karşı çıkıyorlar ve düşmanlarımızı destekliyorlar
    dünyada lastik sektörü pastasının %75'ini bridgestone,goodyear,michelin paylaşır
    goodyear yakın zamanda lastik içersinde kullandığı malzemeleri çinden almaya başladı
    birde arabanızın modeli kasasına göre yani arabanıza göre lastik seçiniz kafadan gidip almayınız size uygun olmayabilir
    benim aracım 2004 toyota corolla 1.4 sedan
    ben ımpetus 2 taktım memnunum
    ayrıca bana
    bridgestone fabrikasından gelen maili sizlerde aşagıda paylaşıyorum
    kararı sizler verin klavyesi olan yazı yazıyor

    *185/70R14 ebadı takdığınızda orjinal ebada istinaden aracınız yerden 1- 1,5 cm. yükselir.
    * Bu durumda 65 yanaktan 70 yanağa geçtiğiniz için sürüş konforunuzda bir artış olur.

    IM 2 ile ER300 arasında kalite olarak farklılık yoktur. IM2 tek yönlü bir lastiktir. Desen dizaynı
    tek yön üzerinde kuruludur. Bu durum lastiğin yol tutuş performansını artırmaktadır.

    ER300 ise yeni desen kategorisinde değerlendirilerek üretilmiş asimetrik bir desen yapısına sahiptir.
    Yani lastik yere basan kısımda tam ortadan hayali olarak ikiye ayrılmıştır. Dış tarafta farklı bir desen
    iç tarafta farklı bir desen vardır. Bu durum lastiğin dışa doğru su boşaltma performansını artırmaktadır.
    Lastik teknolojisinde yeni kullanılan çok farklı bir desen yapısına sahiptir.

    Benim değerlendirmem;
    Aracınız Toyota olduğu için prestij arabası olduğundan prestijli lastik ön plana çıkmaktadır.
    Bu da ER 300 lastiğinin takılması anlamını taşımaktadır.
    Başarılar dilerim



    lastik sektöründe çalışmanıza rağmen michelin i kötülemek bahsettiğiniz bir takım patent markası yüzünden sanırım..fransız markası olduğundan yani..ama burada önemli olan güvenliktir..michelin dünya daki en kaliteli üretimlerden biridir..hatta bence lastik sektöründe ilk markadır..

    diğer taraftan 96-00 arası toyotalarda sessizlik açısından nokian testler sonucunda en sessiz lastik seçilmiştir..bunu da göz ardı etmemek gerek..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: bekaert

    arkadaşlar ben lastik sektöründe çalışıyorum bu forumda defalarca yazdım yine yazıyorum toyotaya lastik takacaksanız yada benzeri arabaya ne marka olursa olsun (h) sınıfı takın
    ses yapmasına gelince sesi ençok lasit hava düşük olunca yada ısınıncs yapar basıncı kontrol ettirin mümkünsede yaz aylarında nitrojen bastırın bende lassa ımpetus 2 var çok güzel lastik üzerinde micehelin vardı yol tutuşu berbattı
    ayrıca ımpetus2 çokta yumuşak lastik
    micheline gelince ben birdaha almam en önemli nedeni fransız malı olmasıdır siyaseti biraz takip almaz çünkü fransızlar türiye menfahitine bir şey yapmıyor aksine hep karşı çıkıyorlar ve düşmanlarımızı destekliyorlar
    dünyada lastik sektörü pastasının %75'ini bridgestone,goodyear,michelin paylaşır
    goodyear yakın zamanda lastik içersinde kullandığı malzemeleri çinden almaya başladı
    birde arabanızın modeli kasasına göre yani arabanıza göre lastik seçiniz kafadan gidip almayınız size uygun olmayabilir
    benim aracım 2004 toyota corolla 1.4 sedan
    ben ımpetus 2 taktım memnunum
    ayrıca bana
    bridgestone fabrikasından gelen maili sizlerde aşagıda paylaşıyorum
    kararı sizler verin klavyesi olan yazı yazıyor

    *185/70R14 ebadı takdığınızda orjinal ebada istinaden aracınız yerden 1- 1,5 cm. yükselir.
    * Bu durumda 65 yanaktan 70 yanağa geçtiğiniz için sürüş konforunuzda bir artış olur.

    IM 2 ile ER300 arasında kalite olarak farklılık yoktur. IM2 tek yönlü bir lastiktir. Desen dizaynı
    tek yön üzerinde kuruludur. Bu durum lastiğin yol tutuş performansını artırmaktadır.

    ER300 ise yeni desen kategorisinde değerlendirilerek üretilmiş asimetrik bir desen yapısına sahiptir.
    Yani lastik yere basan kısımda tam ortadan hayali olarak ikiye ayrılmıştır. Dış tarafta farklı bir desen
    iç tarafta farklı bir desen vardır. Bu durum lastiğin dışa doğru su boşaltma performansını artırmaktadır.
    Lastik teknolojisinde yeni kullanılan çok farklı bir desen yapısına sahiptir.

    Benim değerlendirmem;
    Aracınız Toyota olduğu için prestij arabası olduğundan prestijli lastik ön plana çıkmaktadır.
    Bu da ER 300 lastiğinin takılması anlamını taşımaktadır.
    Başarılar dilerim



    lastik sektöründe çalışmanıza rağmen michelin i kötülemek bahsettiğiniz bir takım patent markası yüzünden sanırım..fransız markası olduğundan yani..ama burada önemli olan güvenliktir..michelin dünya daki en kaliteli üretimlerden biridir..hatta bence lastik sektöründe ilk markadır..

    diğer taraftan 96-00 arası toyotalarda sessizlik açısından nokian testler sonucunda en sessiz lastik seçilmiştir..bunu da göz ardı etmemek gerek..

    Alıntıları Göster
    nokian kullanmış biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. sessizlik yönünden 1 numaradır. Sonra michelin ve conti gelir. bridgestone ise sert lastikleri ünlüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    nokian kullanmış biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. sessizlik yönünden 1 numaradır. Sonra michelin ve conti gelir. bridgestone ise sert lastikleri ünlüdür.

    Alıntıları Göster
    Nokian lastikler her ilde satılıyor mu aacaba yoksa telefonla falan mı sipariş veriyoruz?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.