saol ya senin sayende biraz daha kasma isteği geldi
bişi sorucam KIZMAYIn bu 9 gösterio mu harbıden basmaya mı yarıo ?????????????
yaptım yaptım cara bi girdim bi seiy olmamıs
sonunda yaptım çok saol abi
silkroadda hile yok
sosun nasıl yapılıyo
SOS sosun +9 falan nasıl yapıcaz
quote:
Orjinalden alıntı: xxmurat41xx
quote:
SOS,SOM,SOSUN YAPIMI VE (+) RENGİNİN DEĞİŞİMİ
Changing plus glows: The plus glows are defined in a file called "itemtypenumber.txt" It is in the resinfo directory of Media.pk2
1. Open up Media.pk2 in your hex editor and do a search in hexadecimal mode for "31 20 09 33".
2. There are sixteen lines of information in this file. The information is for +3 through +9, four times. Start out by opening resinfo\itemoption.txt and having a look at it. It uses the same syntax for item names as itemdata.txt. Look for your item in the first column. The number following it immediately is the number you want. Once you find it, move back over to your hex editor.
3. Search for "3X 20 09 3Y" in hexadecimal mode where X is the number you found earlier and Y is the plus number of the glow you have (3, 5, 7, or 9). Example: For ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) you would search for "33 20 09 33"
4. Now that you have the right line, look for "option_textureXX.ddj". This is the texture overlayed over the weapon. Valid options for the number (XX) are 13, 14, and 20 with higher ones being brighter.
5. Look a bit futher and you should see two sets of comma separated three floating point numbers. These are the actual colors. The first set is one color, the second set is the second color. They are in RGB format and can go from 0.000 to 1.000. For example, a full on red glow would be "1.000,0.000,0.000" and if you wanted it to change to green you would set the second set to "0.000,1.000,0.000".
6. I haven't tested but I'm pretty sure you could get +1 and +2 to glow by editing the glow number that you searched for (Y).
Adding Seal Glows: Seal glows are defined in "itemrare.txt" which is also in the resinfo folder of Media.pk2
1. Open up Media.pk2 in your hex editor and do a search for "raretype" in ANSI mode.
2. Next do a second search for your item in the usual format, in ANSI mode.
3. Now here is where you have to decide what seal you want it to be. If you want it to be SoSun you need to look for the "third tier" entry of your weapon. So if you originally searched for "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" you need to scroll down till you see "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE". At this point, check your file size.
4. With that in view, go into insert mode and remove the rare so it looks like "ITEM_CH_SWORD_07_C".
5. Next go into over mode change the C to a B since you have a second tier sword.
6. Now with your cursor still where you changed the C to a B, do a hexadecimal search for "0D". Look in the left column to where it found it's result. You should see an "0A" immediately after it. Now in between those two, you need to insert ten zeroes (00 00 00 00 00) Make sure that your file size is the same as it was before.
7. Now find your weapon's entry in itemdata.txt with a Unicode search.
8. Once you find the correct entry, do another Unicode search for "18000".
9. You will see that following the 18000 there are two zeroes. Change the second one to a two.
10. Save and test.
11. If you already have a seal item and want to change its glow you simply need to swap it's tier letter with the desired one. (make sure you swap them so that both still have an entry)
TÜRKÇE YE ÇEVİRMEK SİZE KALMIŞ ARTIK
hadiyin arkadaşlar çevirin şunu da anlayalım bizde :D
Kızartılarla beraber değiştirmek: Artı kızartılar, tanımlanır, bir dosyada, "İtemtypenumber. Txt" medyanın resinfo dizininde olduğunu çağırdı.
Pk2-1. Medyayı aç. Senin büyü editöründe pk2, ve "31 20 09 33" için onaltılık biçimde bir aramayı yapar.
2. Bu dosyada bilginin on altı çizgisi vardır. Bilgi, + 3 için baştan sona+ 9,dört zamandır. Resinfo\itemoptionu açarak başla. Txt, ve onda bir bakışa sahip olmak. O, aynı sözdizimini kullanır, madde, itemdata olarak adlandırdığı için. Txt. İlk sütunda senin maddeni ara. Onu izliyor olan sayı hemen, senin, istediğin sayıdır. Sen, onu bulduğun andan itibaren, senin büyü editörüne üzerinde arkada hareket et.
3. X'in, senin, daha erken bulduğun sayı olduğu onaltılık biçimde "3X-20, 09 3Y'dir" için ararsın, ve Y, senin, sahip olduğun (3,5,7, veya 9) kızartının artı sayısıdır. Örnek:
(+ 4) senin, "33 20 09 33" 4ü için arayacak olduğun madde için 'CH 'SWORD '01 'A. Senin, doğru çizgin olduğu düşünülürse, "Seçenek, 'textureXXdir. Ddj"'i ara. Bu, dokumanın, silahın üzerinde kapladığıdır. Sayı için geçerli seçenekler (XX), 13,14'tür, ve daha yüksek olanlarla 20, daha parlak oluyor.
5. Biraz futhere bak, ve sen, virgülün iki takımının, üç yüzdürme nokta sayısını ayırdığını görmeliydin. Bunlar, asıl renklerdir. İlk takım, bir renktir, ikinci takım, ikinci renktir. Onlar, RGB biçimindedir, ve 0.000'den 1.000'e gidebilir. Örneğin, bir dolu üzerinde kırmızı kızartının, "1.000,0.000,0.000" olacak olduğu ve, eğer sen, yeşile değiştirmesi için onu isteseydin, sen, "0.000,1.000,0.000"'e ikinci takımı koyacaktın.
6. Ben, test etmedim, ama ben, senin ol+ 1 ve+ 2 ışıldaması için kendisi için senin, aradığın (Y) kızartı sayısını düzelterek, yapabildiğin hayli eminim.
Mührü eklemek, ışıldar: Mühür kızartıları, hem de medyanın resinfo dosyasında olan "İtemrare. Txt" içeride tanımlanır.
Pk2-1. Medyayı aç. Senin büyü editöründe pk2, ve ANSI biçiminde "Raretype" için bir aramayı yapar.
2. Sonra bir saniyede olağan biçimde senin madden için ara, ANSI biçiminde.
3. Şimdi, senin, nerede neyin senin, olması için onu istediğin mührün olduğunu kararlaştırmak zorunda olduğun buradadır. Eğer sen, SoSun olması için onu istersen, sen, senin silahının "Üçüncü bağlayan" girişini aramaya ihtiyaç duyarsın. Öyle, eğer sense
quote:
Orjinalden alıntı: M4nific3nt
quote:
Orjinalden alıntı: xxmurat41xx
quote:
SOS,SOM,SOSUN YAPIMI VE (+) RENGİNİN DEĞİŞİMİ
Changing plus glows: The plus glows are defined in a file called "itemtypenumber.txt" It is in the resinfo directory of Media.pk2
1. Open up Media.pk2 in your hex editor and do a search in hexadecimal mode for "31 20 09 33".
2. There are sixteen lines of information in this file. The information is for +3 through +9, four times. Start out by opening resinfo\itemoption.txt and having a look at it. It uses the same syntax for item names as itemdata.txt. Look for your item in the first column. The number following it immediately is the number you want. Once you find it, move back over to your hex editor.
3. Search for "3X 20 09 3Y" in hexadecimal mode where X is the number you found earlier and Y is the plus number of the glow you have (3, 5, 7, or 9). Example: For ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) you would search for "33 20 09 33"
4. Now that you have the right line, look for "option_textureXX.ddj". This is the texture overlayed over the weapon. Valid options for the number (XX) are 13, 14, and 20 with higher ones being brighter.
5. Look a bit futher and you should see two sets of comma separated three floating point numbers. These are the actual colors. The first set is one color, the second set is the second color. They are in RGB format and can go from 0.000 to 1.000. For example, a full on red glow would be "1.000,0.000,0.000" and if you wanted it to change to green you would set the second set to "0.000,1.000,0.000".
6. I haven't tested but I'm pretty sure you could get +1 and +2 to glow by editing the glow number that you searched for (Y).
Adding Seal Glows: Seal glows are defined in "itemrare.txt" which is also in the resinfo folder of Media.pk2
1. Open up Media.pk2 in your hex editor and do a search for "raretype" in ANSI mode.
2. Next do a second search for your item in the usual format, in ANSI mode.
3. Now here is where you have to decide what seal you want it to be. If you want it to be SoSun you need to look for the "third tier" entry of your weapon. So if you originally searched for "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" you need to scroll down till you see "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE". At this point, check your file size.
4. With that in view, go into insert mode and remove the rare so it looks like "ITEM_CH_SWORD_07_C".
5. Next go into over mode change the C to a B since you have a second tier sword.
6. Now with your cursor still where you changed the C to a B, do a hexadecimal search for "0D". Look in the left column to where it found it's result. You should see an "0A" immediately after it. Now in between those two, you need to insert ten zeroes (00 00 00 00 00) Make sure that your file size is the same as it was before.
7. Now find your weapon's entry in itemdata.txt with a Unicode search.
8. Once you find the correct entry, do another Unicode search for "18000".
9. You will see that following the 18000 there are two zeroes. Change the second one to a two.
10. Save and test.
11. If you already have a seal item and want to change its glow you simply need to swap it's tier letter with the desired one. (make sure you swap them so that both still have an entry)
TÜRKÇE YE ÇEVİRMEK SİZE KALMIŞ ARTIK
hadiyin arkadaşlar çevirin şunu da anlayalım bizde :D
Kızartılarla beraber değiştirmek: Artı kızartılar, tanımlanır, bir dosyada, "İtemtypenumber. Txt" medyanın resinfo dizininde olduğunu çağırdı.
Pk2-1. Medyayı aç. Senin büyü editöründe pk2, ve "31 20 09 33" için onaltılık biçimde bir aramayı yapar.
2. Bu dosyada bilginin on altı çizgisi vardır. Bilgi, + 3 için baştan sona+ 9,dört zamandır. Resinfo\itemoptionu açarak başla. Txt, ve onda bir bakışa sahip olmak. O, aynı sözdizimini kullanır, madde, itemdata olarak adlandırdığı için. Txt. İlk sütunda senin maddeni ara. Onu izliyor olan sayı hemen, senin, istediğin sayıdır. Sen, onu bulduğun andan itibaren, senin büyü editörüne üzerinde arkada hareket et.
3. X'in, senin, daha erken bulduğun sayı olduğu onaltılık biçimde "3X-20, 09 3Y'dir" için ararsın, ve Y, senin, sahip olduğun (3,5,7, veya 9) kızartının artı sayısıdır. Örnek:
(+ 4) senin, "33 20 09 33" 4ü için arayacak olduğun madde için 'CH 'SWORD '01 'A. Senin, doğru çizgin olduğu düşünülürse, "Seçenek, 'textureXXdir. Ddj"'i ara. Bu, dokumanın, silahın üzerinde kapladığıdır. Sayı için geçerli seçenekler (XX), 13,14'tür, ve daha yüksek olanlarla 20, daha parlak oluyor.
5. Biraz futhere bak, ve sen, virgülün iki takımının, üç yüzdürme nokta sayısını ayırdığını görmeliydin. Bunlar, asıl renklerdir. İlk takım, bir renktir, ikinci takım, ikinci renktir. Onlar, RGB biçimindedir, ve 0.000'den 1.000'e gidebilir. Örneğin, bir dolu üzerinde kırmızı kızartının, "1.000,0.000,0.000" olacak olduğu ve, eğer sen, yeşile değiştirmesi için onu isteseydin, sen, "0.000,1.000,0.000"'e ikinci takımı koyacaktın.
6. Ben, test etmedim, ama ben, senin ol+ 1 ve+ 2 ışıldaması için kendisi için senin, aradığın (Y) kızartı sayısını düzelterek, yapabildiğin hayli eminim.
Mührü eklemek, ışıldar: Mühür kızartıları, hem de medyanın resinfo dosyasında olan "İtemrare. Txt" içeride tanımlanır.
Pk2-1. Medyayı aç. Senin büyü editöründe pk2, ve ANSI biçiminde "Raretype" için bir aramayı yapar.
2. Sonra bir saniyede olağan biçimde senin madden için ara, ANSI biçiminde.
3. Şimdi, senin, nerede neyin senin, olması için onu istediğin mührün olduğunu kararlaştırmak zorunda olduğun buradadır. Eğer sen, SoSun olması için onu istersen, sen, senin silahının "Üçüncü bağlayan" girişini aramaya ihtiyaç duyarsın. Öyle, eğer sense
ingilizcesi senin çevirinden daha anlaşılır:)
ya bilen biri varsa çevirsin çeviri programalrı kullanmasın mesela beni7bitirdi olabilir nerdedir kendisi
bende yaptım oldu sonra elbisleri yaptım oldu :D
beyler kendi kendinize zekam yetmio falan hani millet sen de zeka yok der kızarsın da kendi kendine diosun o da ayrı bi cinslik bence
arklar bunu denedim ama bişiler dedi sonra altta oke vardı onu seçtim oldu sandım ama olmamış.
Oyuna girerken false hatası verio herkeste oluomu bu ??
yaptımmmmm başardımmmm sonunndaaaaaaaa
Alın bunlarda benden olsun GM armoları:)
şimdi brz geç olucak ama şimdi silahlarımızı we elbiselerimizi 9 degre yapıoz bu silkroadda geçiomu mesela blade 9 degre olcak mı bana bir bilgi werirmisiniz